Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez odiro » 21/2/2014, 17:09

Witam, jakie mogą być przyczyny kapania paliwa z wężyka odprowadzającego przy zamkniętym kraniku ? i jak prawidłowo powinien działać zaworek iglicowy, ma być trochę luźny ?
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38


Postprzez kris514 » 21/2/2014, 17:56

przy zamkniętym kraniku to kranik nie trzyma i trzeba wymienić w nim uszczelnienie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 21/2/2014, 20:27

niezaleznie czy kranik odkręcony cyz nie, paliwo samo z siebie nie moze sie wydostawac z gaźnika, zaworek moze byc brudny, lub uszkodzony lub xle wyregulowany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez odiro » 21/2/2014, 20:32

jak ostatnio go rozbierałem to wydawał mi się jakoś luźny (jak jest włożony zaworek to ma prawo mieć luzy? ) , z tego co czytałem to kmx`y lubią zaznaczyć teren..
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez kris514 » 21/2/2014, 20:40

Henio miałem tak w dt że jak motor stał chwilę to było ok ale po całej nocy z nieszczelnym kranikiem był beton dobrze mokry, zaworek ma ustawiać poziom ale ciężko by był idealnie szczelny i żeby nic paliwa przez niego nie ciekło
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez odiro » 21/2/2014, 21:09

To odczepię wężyk od paliwa przy gaźniku, włożę końcówkę do jakiejś butelki i tak zostawię zamknięty kranik na noc i się okaże czy szczelny ;)
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez henio12323 » 21/2/2014, 22:42

no ale co ma szczelnosc kranika do gaźnika ? ja nigdy nie zakręcam kranika i nigdy kropla mi nie spadła nawet ( chyba że zasyfiony miałem gazior )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MatiSx » 28/2/2014, 20:00

Witam , czy do sx-a 85 można przypasować podnóżki z innych modeli? Jeden z nich mi się złamał , a średnio widzi mi się płacenie 400 zł za nowe...
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez henio12323 » 1/3/2014, 12:09

szukaj uzywanych są sporo tansze, a co do innych - nie powiem ci dokładnie, ale też pewnie nikt ci tego na 100% nie powie, ale wiem że to zwykle jest dosyc uniwersalne, nie wiem jak do małych motocykli, ale do 125 250 500..... są wymienne, kiedys do hondy CR 250 podpasowałem z TM 85 i były idealne bez zadnych kombinacji ale nie wiadomo czy wszystkie ze wszystkimi są wymienne ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mocnyArek » 2/3/2014, 11:29

Szybkie pytanie: czy offroadowanie to sport drogi? Licząc, że mam cały ubiór bez sprzętu ile na sezonie wydam na motocykl ?
mocnyArek
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2/3/2014, 11:21

Postprzez kris514 » 2/3/2014, 11:52

w zależności od tego czy chcesz jeździć crossem po torze czy hard enduro po lesie czy soft enduro koszta są różne. Na forum piszą że średnio tak od 1000-2000 na rok trzeba mieć ale przy codziennym ganianiu to i w 5k może być ciężko się zamknąć (mówię tutaj o crossie i hard enduro) przy jeździe softem te koszta bardzo spadają i przy codziennym ganianiu można by się zamknąć w 1000 bez problemu (oczywiście nie licząc olei i paliwa )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 2/3/2014, 11:57

zalezy własnie jak też chcesz uprawiac ten sport. mam znajomego który ma ciuchy warte więcej niz ja wsadzam przez sezon :P same maszyny ma warte z 60-80 tysi :P ( dwa motocykle jeden treningowy drugi na zawody ) ale mozna kupic sobie yamahe DT i za 200 zł rocznie przejeździc ;D

ja na swojego 525 w 3-4 sezony wydałem pewnie z 20 tysiecy juz ale sprzęt nigdy mnie jeszcze nie zawiódł tutaj jest liczony koszt częsci, bez olejów ani paliwa. i bez robocizny bo zwykle robie wszystko sam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez cr 250 :P » 2/3/2014, 19:09

witam jezeli ktos byl by chetny na pomalowanie owiewek od jakiego kolwiek motoru to zapraszam do mnie ... wszystko robione profesionalnie pistoletem lakierniczym oraz areografem
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez MatiSx » 2/3/2014, 20:59

Możecie polecić jakiś olej do przekładni dla ktm sx 85?
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez kris514 » 2/3/2014, 21:09

Olej castrol racing 4t 10w50 (chyba jeden z tańszych syntetycznych).

Co do malowania to zbiorniki też malujesz? Jaka jest +/- cena za element? Używasz dobrej jakości podkładu? Masz jakieś doświadczenie w tym?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MatiSx » 2/3/2014, 22:27

Na pewno 4t? Bo widziałem też np. Motul 10w40 2t
MatiSx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5/2/2014, 17:58

Postprzez cr 250 :P » 3/3/2014, 00:19

kris514

ja uzywam tylko i wylacznie podkladow standoxa ktore sa bardzo drogie ale i naleza do najlepszych ... wszystkie czesci motocyklowe maluje nie ma roznicy bak czy owiewki ... cena zalezy od tego co bys chcial na tym baku na ile kolorow jakie odcienie jakaa baze (farbe) czy bys chcil perle a akurat baza perlowa jest bardzo droga ... cena zalezy od poszczegolnych czynnikow i czy trzeba szpachlowac i oczywiscie od mojego nakladu pracy bo jak bd chcial pomalowac w pare kolorow bak to juz jest pare dni pracy ... wiadomo ze jak bym nie mial doswiadczenia to bym nie pisal ze zajmuje sie takimi sprawami wszystkiego nauczylem sie od ojca ktory ma 20 letnia praktyke lakiernicza a zaczelo sie od pomagania ojcu a aktualnie 3 rok pracuje w firmie lakierniczej ... ale areografem sie sam nauczylem malowac bo mam talent do rysowania i doszlem do wniosku ze musze go jakos wykozystac .... dodal bym pare zdjec ale maja za duza rozdzielczosc i nie moge ich az tak bardzo zmiejszyc zeby dodac zalacznik ... wyslij mi swojego maila to ci wysle pare fotek
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 3/3/2014, 06:09

Pytałem bardziej dla potomnych, w crossie raczej nie uznaje malowanego, a pytałem o podkład bo malując plastikowy zbiornik zastosowałem badziewny podkład to wychodziły kilkucentymetrowe bańki z powietrzem (i myślałem że się tym podziele)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Street4Fun » 3/3/2014, 12:38

Gdzieś, kiedyś(w sumie nie tak bardzo dawno) widziałem sposób jak pomalować efektywnie plastikowy bak, jedyny minus jest taki, że tylko i wyłącznie na czarno.
Proszek specjalny się wsypywało do dużego garnka wody, gotowało się i wkładało się zbiornik do tego garnka, po wygotowaniu piękny czarny kolor, bez bąbli i innych defektów.

Baki plastikowe mają to do siebie, że muszą być potraktowane specjalną farbą(tak jak w przypadku farby z proszku i gotowanie) jak i specjalnymi naklejkami, które są "oddychające" inaczej nawet naklejki będą miały bomble.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez cr 250 :P » 3/3/2014, 13:25

zeby jakie kolwiek powierzchnie plastikowe mozna bylo malowac trzeba je najpierw spryskac specialnym preparatem d plastiku bo inaczej bd odpadac ... i nie prawda jest to ze nie mozna baku malowac zwykla farba bo ja pomalowalem baza i 2 latra trzyma sie normalnie ... trzea umiec przygotowac element pod malowanie bo inaczej farba moze sie wazyc (podnosic) tym bardziej sie podnosi jak ktos przed toba malowal sprayem i wtedy trzeba umiec pomalowac taki element bo jak sie farba podnosi to juz trzeba bardzo ciekimi warstwami nakladac farbe i odrazu suszyc no i trzeba miec pojecie .... zle odtluszczony bak to powstana wtedy oczka na farbie... malowanie nie jest takie proste jak sie wydaje trzeba miec duze pojecie dlatego nie kazdy moze byc lakiernikiem ...
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê