Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Będzie pasował, a żeby posłuchać dźwięku wejdź na YT 
				Bo to sposób jest na laski, mieć motocykl i dwa kaski...
			- 
				

BlackHawk_r1 - Świeżak
 - Posty: 33
 - Dołączył(a): 11/10/2013, 15:07
 - Lokalizacja: Słupsk
 
GDZIE BLOKADA ?
Witam, mam problem , posiadam Yamahę DT50 z 2004 z tuningiem na 70cc , wymieniony gaźnik na Dellorto 21mm , wydech Leo Vince ...(Idzie MAXYMALNIE 100km/h) I tu moje pytanie , czy to normalne , że na luzie kręci się ledwo do 6,500 RPM ? Bo wydaje mi się że może być tam jakaś blokada a raczej na pewno . Ostatnio pożyczyłem moduł zapłonowy Ducati Energia ( taki jak mam u siebie , tylko ten był od Derbi- krótsza fajka) , I nadal to samo żadnych zmian . U kolegi w Derbi wkręcał się spokojnie 11000/12000 RPM . Muszę wiedzieć co zrobić żeby ewentualnie go odblokować.Z góry dziękuje.
				
			- Simonek
 - Świeżak
 - Posty: 2
 - Dołączył(a): 2/11/2013, 01:59
 - Lokalizacja: Miastko
 
Siema! Czy wibracje szkodzą motorowi(coś koło 6-8 się pojawiają)? Czy na dotarciu(400km zrobione na razie) obroty 7-8k(gdzie na obrotomierzu max. jest 13) jest szkodliwe? W książeczce serwisowej mam napisane, że nie przekraczać 80% obrotów(na dotarciu), czyli do 10 mogę normalnie?
				
			- xKoniu
 - Świeżak
 - Posty: 40
 - Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
 
Podczas docierania najważniejsze jest, aby się nie przegrzał. Jeździsz w całym zakresie obrotów, najczęściej na średnim. Wibracje są zawsze w chinolach. To wina silnika.
				Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
			- 
				

MarSen - Moderator
 - Posty: 1051
 - Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
 - Lokalizacja: Rybnik
 
Jak się silnik przegrzeję to mi zgaśnie, dobrze rozumiem xd? Bo na początku jeździłem w miarę wolno i na obrotach max. do 5-6tys. obrotów(nie zgasł ani razu), a od 250-300km zacząłem jeździć te 70-80 przy obrotach max. do 8tys.(też ani razu nie zgasł), to znaczy, że wszystko OK 
?
				
			- xKoniu
 - Świeżak
 - Posty: 40
 - Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
 
Siema wszystkim! Mam do Was pytań parę. Mianowicie, pogoda coraz gorsza(niestety), ja jako, że nowy w świecie skuterów/moto, to wolę nie jeździć w zimę, tak więc skuterek(Junak 903) poszedł do ciepłego podziemnego garażu do znajomych mojego taty. No i tu pojawia się problem, ponieważ skoro tata już go tam zawiózł, to raczej wystawić go nie będę mógł, a jest on brudny(trochę jeszcze się załapałem na ładną pogodę). I tu mam pytanie, czy błotko na tylnim błotniku, osłonie łańcucha(ale łańcuch raczej ładny, nasmarowany) i te okolice + trochę pod plastikami(trochę tego błota się dostało tam, nie wiem jak, ale miejscami się znajdzie), zaszkodzi jakoś skuterowi? Domyje go jakoś po zimie? I kolejne pytanie jak w ogóle myć moto, żeby było w miarę ok i nie zeszło z 2h na to. 
Z góry dzięki za pomoc.
				
			Z góry dzięki za pomoc.
- xKoniu
 - Świeżak
 - Posty: 40
 - Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44
 
Witam mam czarne siedzenie w moto i mi się niekoniecznie podoba, znalazłem na allegro farbe do skóry i zastanawiam się nad jej kupnem co o tym myślicie przejdzie?
Link
http://allegro.pl/profesjonalna-farba-d ... 55382.html
				
			Link
http://allegro.pl/profesjonalna-farba-d ... 55382.html
- MathewPL
 - Świeżak
 - Posty: 182
 - Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
 - Lokalizacja: Brzeg
 
Jak jest sucho to nic się nie stanie.Wszelkie szorowanie szmatą tylko pogorszy stan lakieru..Mycie myjką ciśnieniową ale bez walenia po kablach , stacyjce i i innych wrażliwych miejscach. Błotniki, koła itd łatwo i szybko umyjesz.
				
			- stefanekmac
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 8/3/2010, 18:48
 - Lokalizacja: Tomaszów maz
 
Witam co moze byc nie tak jesli moto nie trzyma obrotów i gasnie bez dodawania gazu a tez prz ruszaniu z jedynki na początku tak od 0-10mph motocykl sie muli i nie ma mocy a pozniej normalnie idzie dalej biegi wchodza normalnie, ale juz na 4 traci moc? co moze być nie tak. Motocykl to enduro Peugeota XPS 50 , podobno chodzi o sprzęgło
				
			- kiepski
 - Świeżak
 - Posty: 3
 - Dołączył(a): 3/1/2014, 09:59
 - Lokalizacja: Łosiewice
 
Nie trzyma obrotów tzn sam się wkręca i opada? Nieszczelność na odcinku gaźnik karter. Czy po prostu obroty są za niskie i gaśnie? Wtedy: 1 zanieczyszczony gaźnik,
2 podkręć przy rolgazie lub gaźniku linkę zwiększając nieco obroty,
3 regulacja gaźnika. Nie ma mocy na starcie? Napewno nie sprzęgło, bo by wył silnik a jechał byś w tempie emeryta wracającego z bazaru. Masz problemy z obrotami więc to będzie ukł paliwowy, musisz sprawdzić od odpowietrzenia zbiornika przez kranik i filtr po gaźnik, a co do braku mocy to 1 spadek kompresji, 2 trzymające hamulce, też tak kiedyś miałem. 3 po prostu przegrzany silnik.
				
			2 podkręć przy rolgazie lub gaźniku linkę zwiększając nieco obroty,
3 regulacja gaźnika. Nie ma mocy na starcie? Napewno nie sprzęgło, bo by wył silnik a jechał byś w tempie emeryta wracającego z bazaru. Masz problemy z obrotami więc to będzie ukł paliwowy, musisz sprawdzić od odpowietrzenia zbiornika przez kranik i filtr po gaźnik, a co do braku mocy to 1 spadek kompresji, 2 trzymające hamulce, też tak kiedyś miałem. 3 po prostu przegrzany silnik.
- 
				

SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1730
 - Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
 - Lokalizacja: Sandomierz/TBG
 
Witam.
Posiadam junaka 901 (72cm).
Wszystko chodziło doskonale, pewnego dnia jechałem ok. 60km/h i puściłem gaz. Junak sam zwalniał i przy prędkości 50 km/h kierownica zaczeła drgać na boki, gdy zwalniam jeszcze to tym bardziej drga. Teraz przez zime mam zamiar pobawić się z nim, wieć chciałbym coś z tym zrobić. Jak myślicie co może być przyczyną?
Mam też pytanie czy w amortyzatorach uzupełnia się olej?
Jeszcze raz wspomnę że tak się dzieje od pewnego czasu, aż do teraz, a nie od początku.
Proszę o pomoc, z góry dzięki
				
			Posiadam junaka 901 (72cm).
Wszystko chodziło doskonale, pewnego dnia jechałem ok. 60km/h i puściłem gaz. Junak sam zwalniał i przy prędkości 50 km/h kierownica zaczeła drgać na boki, gdy zwalniam jeszcze to tym bardziej drga. Teraz przez zime mam zamiar pobawić się z nim, wieć chciałbym coś z tym zrobić. Jak myślicie co może być przyczyną?
Mam też pytanie czy w amortyzatorach uzupełnia się olej?
Jeszcze raz wspomnę że tak się dzieje od pewnego czasu, aż do teraz, a nie od początku.
Proszę o pomoc, z góry dzięki
- Kubar
 - Świeżak
 - Posty: 1
 - Dołączył(a): 9/1/2014, 19:01
 - Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości