Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
jak chcesz nowe wbic to bierzesz to stare i przestawiasz do nowego i wbijasz najlepsza metoda tylko trzeba uwarzac żeby równo wchodziło i rzeby nie zniszczec tego gumowego elemetu
zna ktoś odp na moje wyżej zadane pytanie ??

--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
może plus 2 oznacza jak to powiedzieć, załóżmy że łok ma 50.50 rozmiar nominalny a +2 będzie oznaczało +2 do nominalnego rozmiaru czyli 50.52, to jest moje przypuszczenie niech ktoś inny się jeszcze wypowie.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
hmm... wossner chyba tłoków do tego nie robi, ale zadzwoń do serwisu pewnie będą wiedzieli.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
A zajdź do sklepu jakiegoś, tam mają katalogi i wszystkie selekcje, przejdź się i dopytaj od jakiego rozmiaru zaczynają się selekcje, potem oddaj swój tłok do pomiaru i dowiesz się jaką masz dokładnie selekcje,ewentualnie gdy takie katalog już ktoś będzie miał, być może po numerach dojdzie.
Co do wbijania łożyska, przesmaruj piasty odpowiednim smarem do łożysk, po zewnętrznej stronie łożyska też można dać kropelkę, następnie znajdź najlepiej nasadkę od klucza, o odpowiednim numerze, tak aby równo przylegała do zewnętrznej części łożyska, aby nie zniszczyć, musi to być możliwie największa nasadka, która jest w stanie wejść do piasty, tam gdzie siedzi łożyska, musi się koniecznie opierać o zewnętrzny kaptur.
Następnie nasadkę oprzyj o zewnętrzna część łożyska i uderzaj lekko młotkiem, bo gumiakiem to nie wiem czy coś tam zdziałasz.
Według mnie najlepszą alternatywą będzie wycięcie drewnianego kółeczka, wielkości łożyska, przykładowo o grubości 3-5cm i za pomocą tego kółeczka oprzeć o łożyska i bić młotkiem. [/list]
Co do wbijania łożyska, przesmaruj piasty odpowiednim smarem do łożysk, po zewnętrznej stronie łożyska też można dać kropelkę, następnie znajdź najlepiej nasadkę od klucza, o odpowiednim numerze, tak aby równo przylegała do zewnętrznej części łożyska, aby nie zniszczyć, musi to być możliwie największa nasadka, która jest w stanie wejść do piasty, tam gdzie siedzi łożyska, musi się koniecznie opierać o zewnętrzny kaptur.
Następnie nasadkę oprzyj o zewnętrzna część łożyska i uderzaj lekko młotkiem, bo gumiakiem to nie wiem czy coś tam zdziałasz.
Według mnie najlepszą alternatywą będzie wycięcie drewnianego kółeczka, wielkości łożyska, przykładowo o grubości 3-5cm i za pomocą tego kółeczka oprzeć o łożyska i bić młotkiem. [/list]
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Więc mam pytanie bo poleruje koła bo brzydko wyglądają pomalowane..
No i musze pościągać niestety szprychy a nie wiem czy potem wycentruje to koło.
No i czy musze miec jakiś specialny klucz do szprych czy jakiś płaski podejdzie?
No i czy trudno jest potem to do porządku doprowadzić
No i musze pościągać niestety szprychy a nie wiem czy potem wycentruje to koło.
No i czy musze miec jakiś specialny klucz do szprych czy jakiś płaski podejdzie?
No i czy trudno jest potem to do porządku doprowadzić

- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
Koło będziesz musiał oddać do centrowania.
Aby szprychy odkręcić potrzebny ci płaski(Bodajże 10) i wkrętak płaski, bądź krzyżowy.
Być może, niektóre szprychy nie tak łatwo dadzą się odkręcić , więc warto zaopatrzyć się w jakiś płyn który ci w tym ułatwi sprawę.
Aby szprychy odkręcić potrzebny ci płaski(Bodajże 10) i wkrętak płaski, bądź krzyżowy.
Być może, niektóre szprychy nie tak łatwo dadzą się odkręcić , więc warto zaopatrzyć się w jakiś płyn który ci w tym ułatwi sprawę.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
dobrze jest miec lepszy klucz bo łatwo urobic nyple, a klucze płąskie zwykle są płaskie ;d aklucze do szprych wysokie i większą powierzchnią sie opierają o nypel. WD 40 trzeba wszystko przepsikać dzien wcześniej najlepiej bo moze byc problem. splatanie - dla niektórych to udręka ale jak złapiesz rymt to idzie szybko. co do dokręcania jak bedziesz miał w idealnym stanie nyple i szprychy i felga nie jest pocentrowana to mozna próbowac samemu. dorwij poradnik w necie jak dokręcac szprychy i stosuj sie i powinno byc ok - ale jak nie chcesz czegos zepsuc daj komus bo łatwo jest pokrzywić
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam mam pytanie bo mam zamiar robic remont silnika bo juz jest mała kompresja i nie chce palic ;/ i mam takie pytanie robiąc remont trzeba by było wymienić wszystkie łożyska w silniku czy jest to tylko niepotrzebne pchanie się w koszta ?
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
jeśli nie wiesz kiedy były wymieniane to warto wymienić
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
wawzon - praktycznie normalnie ale bywa że cos sie moze nie ułozyc i lepiej kilka pierwszych km nie palnikowac do czerwonego
bo jak cos sie wypnie to lepiej żeby na wolnych niz na odcinie strzeliło
papek - zalezy które, wszystkich nie zawsze jest warto, bo często są np trudnodostepne a oryginały bardzo kosztowne, ale takie jak na skrzyni ( trzymające wałki ) na wale, i sprzęgle ( koszu o ile masz ) warto zmienić

papek - zalezy które, wszystkich nie zawsze jest warto, bo często są np trudnodostepne a oryginały bardzo kosztowne, ale takie jak na skrzyni ( trzymające wałki ) na wale, i sprzęgle ( koszu o ile masz ) warto zmienić
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, w mojej cr jest niezbyt ładny dyfuzor i chciałem czymś go pomalować/zabezpieczyć, aby wyglądał ładnie. Macie jakieś pomysły
? Pozdrawiam
A tu macie zdjęcie dyfuzora:
<a href=http://zapodaj.net/5948f29001a6d.jpg.html>IMG_2013.JPG</a>

A tu macie zdjęcie dyfuzora:
<a href=http://zapodaj.net/5948f29001a6d.jpg.html>IMG_2013.JPG</a>
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Jeśli jest to rdza to pomalować, jeśli jakiś osad to pasta polerska (np. kiwi do miedzi) i nakładka polerująca na wiertarkę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Poszukuję opony do Zipp Manica 125. Chcę coś takiego. Lubie jeździć dużo po szutrach i polnych drogach. http://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.as ... p=MOTOCYKL
Rozmiar 120/90-R18. Coś do 300zł.
Rozmiar 120/90-R18. Coś do 300zł.
- prusak
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 3/5/2013, 17:09
ja bym to próbował spolerować włóknina syntetyczną ( taka siateczka co np hydraulicy uzywają do przeczyszczania miedzi przed lutowaniem ) fajnie wychodzi, moze potem dodam jak swój wydech tym odpicowałem. potem można by pomysleć o pomalowaniu lakierem wysokotemp który moze dodatkowo dać fajny kolorek. ale w sprejach itp o takich lakierach nie słyszałem.
prusak - oponki spoko na pewno dadzą rade ale szukał bym czegoś po 1 węzszego - 120stka dla tak słabego motocykla troche za szeroko, bedzie go muliło. lepiej dać lżejszego kapcia żeby moc szła na rwanie gleby a nie obrót kołem. druga sprawa to firma - oponka 300 zł... szczerze ja do 525 takich drogich opon nie zakładam ( 280 zł
to nie 300 ;D ) wolałbym do takiego moto kupic cos mniej znanej firmy do 200 zł spoko cos da sie znaleść nie chinszczyzna, a równie dobra. w 125 w 4T i tak nie potrzebujesz oponki która ma 110% trakcji bo przy tej mocy i tak supermoto by sie ledwo ślizgało. wiec moim zdaniem troche szkoda tyle kasy na oponki wydawać, które mógłbyś mieć za duzo taniej a efekt ten sam.
prusak - oponki spoko na pewno dadzą rade ale szukał bym czegoś po 1 węzszego - 120stka dla tak słabego motocykla troche za szeroko, bedzie go muliło. lepiej dać lżejszego kapcia żeby moc szła na rwanie gleby a nie obrót kołem. druga sprawa to firma - oponka 300 zł... szczerze ja do 525 takich drogich opon nie zakładam ( 280 zł

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok, dzięki za odpowiedzi.
Ostatnio edytowano 25/11/2013, 20:38 przez sylwek199888, łącznie edytowano 2 razy
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
A ma ktoś jakiś schemat do airboxa do hondy cr 125, bo mój trochę kombinowany jest :/ Ew. do jakiś innych lub jakieś wskazówki skąd powinien pobierać powietrze itp.
Przepraszam za post pod postem
Przepraszam za post pod postem

Ostatnio edytowano 25/11/2013, 20:39 przez sylwek199888, łącznie edytowano 1 raz
- sylwek199888
- Świeżak
- Posty: 300
- Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
- Lokalizacja: Poddębice
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości