Honda VFR Vtec jaki wydech
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Czyli jeżeli niestety nabyłem moto (636 05') z takim zestawem to wskazane jest nieczyszczenie filtra żeby go trochę przytkać w celu ochrony silnika?
Szkoda, że filtr papierowy z aso sporo kosztuje a nie znalazłem nic z innych marek poza nieszczęsnym kn'em i tym podobnymi.

Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
Panie Corr mialem w 636 KN i Arrowa i PCIII i bylo git. Tyle ze wszystko dedykowane i nowe wkladalem i zestroilem na hamowni. W drugiej 636 mialem scorpiona KN. Bez zagluszki falowaly obroty.
Kolega z 05-06 636 mial akrapa wsadzil KN i zaczelo falowac. Trzeba wtedy przestroić. W tym ze w 05 wraz z wydechem koncowy idzie won zawor. Jak nic sie CI nie dzieje to czysc nawilzaj smigaj.
Producnci filtrow jednorazowych Hiflo.
Kolega z 05-06 636 mial akrapa wsadzil KN i zaczelo falowac. Trzeba wtedy przestroić. W tym ze w 05 wraz z wydechem koncowy idzie won zawor. Jak nic sie CI nie dzieje to czysc nawilzaj smigaj.
Producnci filtrow jednorazowych Hiflo.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Zasugerowałem się tym, że w katalogu takiej części brak: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/model/827 ale nie wnikałem w to na razie bardziej. Tak zaworu nie ma, zbudowałem moduł zastępujący silniczek od exupa bo nie działał i wywalał błąd FI. Jak na razie moto działa bez zarzutu, żadnego falowania obrotów czy dziur w pewnym zakresie mocy. Ten Laser nie jest zbyt głośny więc pewnie jakaś zagłuszka jest włożona.
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.
Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
gaźnik łatwiej dostroić dajesz 0,5 obrotu do składu i gotowe :0
za bardzo wierzycie w samo dostosowanie siÄ™ wtrysku
pełny układ plus K&N to musowa wizyta na hamowni końcówka plus K&N to tez raczej wizyta na hamowni
chyba ze parę koni mniej nie robi ci różnicy
( oczywiscie sa motocykle gdzie to pewnie duzo da a sa i takie gdzie beda duze spadki ale to tylko na hamowni mozna ustalić )
za bardzo wierzycie w samo dostosowanie siÄ™ wtrysku

pełny układ plus K&N to musowa wizyta na hamowni końcówka plus K&N to tez raczej wizyta na hamowni


TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Właśnie piszemy cały czas o zestawie: zmieniona końcówka(reszta seria) i K&N
więc spokojnie możesz wymieniać.
Co do ZX6R w US i UK dużo osób lata ze zmienioną końcówką i kn'em bez negatywnych zmian w silniku( AFR zostaje w normie zmiana samej końcówki i filtra nie zmienia na tyle przepływu żeby je znacznie zaburzyć). Oczywiście żeby to miało jakikolwiek sens poza dźwiękiem to koniecznie trzeba dołożyć fuel managment i hamownia, w moim przypadku na razie mocy mi nie brakuje po przesiadce z er5 więc zostaje jak jest.

Co do ZX6R w US i UK dużo osób lata ze zmienioną końcówką i kn'em bez negatywnych zmian w silniku( AFR zostaje w normie zmiana samej końcówki i filtra nie zmienia na tyle przepływu żeby je znacznie zaburzyć). Oczywiście żeby to miało jakikolwiek sens poza dźwiękiem to koniecznie trzeba dołożyć fuel managment i hamownia, w moim przypadku na razie mocy mi nie brakuje po przesiadce z er5 więc zostaje jak jest.
Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
Rutra jak ktoś chce się bawić w ostre podnoszenie mocy to bawi się Power Comanderem, i wgrywaniem map. Nie wierzę, że zmiana samego filtra i końcówki wydechu podnosi moc aż tak drastycznie, że jest ona jakoś szczególnie odczuwalna 

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
SkoQ, chodzi o to, że np. w moim moto: dedykowana końcówka i k&n i żadnego dodatkowego osprzętu do zarządzania paliwem typu power commander, obecnie jest pewnie słabszy w dolnym zakresie obrotów i tak samo mocny w okolicach czerwonego pola co kompletna seria więc szczerze te mody są bez sensu(pomijam hałas)
Rutra, jak na razie jeżdżę głównie na torach kartingowych a tam moc nie jest aż tak potrzebna a jak na jazdę po mieście to w ogóle nie ma o czym mówić. Ale w przyszłości nie wykluczam
Gdybym miał coś dokładać to w pierwszej kolejności amor skrętu bo na naszych cudownych drogach jest czasami nieprzyjemnie 

Rutra, jak na razie jeżdżę głównie na torach kartingowych a tam moc nie jest aż tak potrzebna a jak na jazdę po mieście to w ogóle nie ma o czym mówić. Ale w przyszłości nie wykluczam


Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
SkoQ
power comander raczej ostro mocy nie podniesie ( zalezne od wielu czynnikow, motocykla itd ) , nie oszukujmy sie nic nie jest lepsze od wiekszej pojemnosci jezdzisz 600 malo ci mocy kup 750 to najtansza forma tuningu
power comander raczej ostro mocy nie podniesie ( zalezne od wielu czynnikow, motocykla itd ) , nie oszukujmy sie nic nie jest lepsze od wiekszej pojemnosci jezdzisz 600 malo ci mocy kup 750 to najtansza forma tuningu

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Zmiana motocykla to nie tuning, nie mam choroby na temat podnoszenia mocy w moim moto bo to co mam teraz w zupełności mi wystarcza, a rozmowa toczy się z tego co wiem na zupełnie inny temat. Konkrety: zmiana filtra na K&N oraz zamian KOŃCÓWKI wydechu, i fajnie by było gdyby rad udzielały osoby które same coś takiego przeprowadziły albo miały styczność z takimi moto 

Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Temat rzeka. Ilu ludzi tyle opinii jak z doborem oleju. 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
PIsze z doswiadczenia. Bedzies mial problem z obrotami to wtedy regulacja jak nie pomoze trzeba stroic.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
To ciekawe bo ja zmieniłem filtr na K&N i mam końcówkę Mivv-a a obroty nie falują, jedyną odchyłkę jaką mam to z 1100rpm na 1200 ale tak było jeszcze przed zmianą.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Czyli Duchu u mnie też będzie bez zmian ? Zmienię filtr i końcówkę i nie będę musiał nic robić tak ? Bo drążę i nie dostaję, rzadnej konkretnej odpowiedzi tylko same przypuszczenia
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
I nie dostaniesz konkretnej odpowiedzi chyba, że znajdziesz kogoś kto ma identyczny motocykl z takimi samymi przeróbkami
Różne motocykle inaczej reagują na takie przeróbki, jak widać nawet marka ma znaczenie( znajomy od Seba_ER5 miał problemy z akrapem, u mnie z wsadzonym laserem żadnych niepokojących objawów).

Różne motocykle inaczej reagują na takie przeróbki, jak widać nawet marka ma znaczenie( znajomy od Seba_ER5 miał problemy z akrapem, u mnie z wsadzonym laserem żadnych niepokojących objawów).
Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości