Zobacz wÄ…tek - Honda VFR Vtec jaki wydech
NAS Analytics TAG

Honda VFR Vtec jaki wydech

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Corr » 11/10/2013, 22:37

Czyli jeżeli niestety nabyłem moto (636 05') z takim zestawem to wskazane jest nieczyszczenie filtra żeby go trochę przytkać w celu ochrony silnika? :D Szkoda, że filtr papierowy z aso sporo kosztuje a nie znalazłem nic z innych marek poza nieszczęsnym kn'em i tym podobnymi.
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46


Postprzez Seba_ER5 » 11/10/2013, 23:24

Panie Corr mialem w 636 KN i Arrowa i PCIII i bylo git. Tyle ze wszystko dedykowane i nowe wkladalem i zestroilem na hamowni. W drugiej 636 mialem scorpiona KN. Bez zagluszki falowaly obroty.
Kolega z 05-06 636 mial akrapa wsadzil KN i zaczelo falowac. Trzeba wtedy przestroić. W tym ze w 05 wraz z wydechem koncowy idzie won zawor. Jak nic sie CI nie dzieje to czysc nawilzaj smigaj.
Producnci filtrow jednorazowych Hiflo.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Corr » 11/10/2013, 23:35

Zasugerowałem się tym, że w katalogu takiej części brak: http://www.hiflofiltro.com/catalogue/model/827 ale nie wnikałem w to na razie bardziej. Tak zaworu nie ma, zbudowałem moduł zastępujący silniczek od exupa bo nie działał i wywalał błąd FI. Jak na razie moto działa bez zarzutu, żadnego falowania obrotów czy dziur w pewnym zakresie mocy. Ten Laser nie jest zbyt głośny więc pewnie jakaś zagłuszka jest włożona.
Dzięki za pomoc.
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez SkoQ » 12/10/2013, 08:56

Czyli jeśli zmieniać końcówkę to tylko na dedykowaną tak ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez RUTRA.RD » 14/10/2013, 08:03

gaźnik łatwiej dostroić dajesz 0,5 obrotu do składu i gotowe :0
za bardzo wierzycie w samo dostosowanie siÄ™ wtrysku :)

pełny układ plus K&N to musowa wizyta na hamowni końcówka plus K&N to tez raczej wizyta na hamowni :) chyba ze parę koni mniej nie robi ci różnicy :) ( oczywiscie sa motocykle gdzie to pewnie duzo da a sa i takie gdzie beda duze spadki ale to tylko na hamowni mozna ustalić )
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez malomi » 14/10/2013, 08:55

Panowie ale piszecie cały czas o pełnym układzie co jest oczywiste że nie unikniemy wizyty na hamowni ale jak wygląda sprawa wymiany tylko końcówki w motocyklu na wtrysku>?
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez Corr » 14/10/2013, 13:22

Właśnie piszemy cały czas o zestawie: zmieniona końcówka(reszta seria) i K&N :P więc spokojnie możesz wymieniać.

Co do ZX6R w US i UK dużo osób lata ze zmienioną końcówką i kn'em bez negatywnych zmian w silniku( AFR zostaje w normie zmiana samej końcówki i filtra nie zmienia na tyle przepływu żeby je znacznie zaburzyć). Oczywiście żeby to miało jakikolwiek sens poza dźwiękiem to koniecznie trzeba dołożyć fuel managment i hamownia, w moim przypadku na razie mocy mi nie brakuje po przesiadce z er5 więc zostaje jak jest.
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez RUTRA.RD » 14/10/2013, 13:49

zobaczymy jak długo ci tej mocy nie będzie brakować :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez malomi » 14/10/2013, 14:13

Aha czyli jednak kupie dedykowany ;] a w przypadku wymiany końcówki na dedykowaną i wymianą filtru na K&N będzie konieczna wizyta w hamowni >?
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Postprzez SkoQ » 14/10/2013, 14:59

Rutra jak ktoś chce się bawić w ostre podnoszenie mocy to bawi się Power Comanderem, i wgrywaniem map. Nie wierzę, że zmiana samego filtra i końcówki wydechu podnosi moc aż tak drastycznie, że jest ona jakoś szczególnie odczuwalna ;)
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Corr » 14/10/2013, 15:56

SkoQ, chodzi o to, że np. w moim moto: dedykowana końcówka i k&n i żadnego dodatkowego osprzętu do zarządzania paliwem typu power commander, obecnie jest pewnie słabszy w dolnym zakresie obrotów i tak samo mocny w okolicach czerwonego pola co kompletna seria więc szczerze te mody są bez sensu(pomijam hałas) :P
Rutra, jak na razie jeżdżę głównie na torach kartingowych a tam moc nie jest aż tak potrzebna a jak na jazdę po mieście to w ogóle nie ma o czym mówić. Ale w przyszłości nie wykluczam :D Gdybym miał coś dokładać to w pierwszej kolejności amor skrętu bo na naszych cudownych drogach jest czasami nieprzyjemnie :P
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez RUTRA.RD » 15/10/2013, 07:21

SkoQ
power comander raczej ostro mocy nie podniesie ( zalezne od wielu czynnikow, motocykla itd ) , nie oszukujmy sie nic nie jest lepsze od wiekszej pojemnosci jezdzisz 600 malo ci mocy kup 750 to najtansza forma tuningu :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez SkoQ » 15/10/2013, 09:00

Zmiana motocykla to nie tuning, nie mam choroby na temat podnoszenia mocy w moim moto bo to co mam teraz w zupełności mi wystarcza, a rozmowa toczy się z tego co wiem na zupełnie inny temat. Konkrety: zmiana filtra na K&N oraz zamian KOŃCÓWKI wydechu, i fajnie by było gdyby rad udzielały osoby które same coś takiego przeprowadziły albo miały styczność z takimi moto :)
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Black-Ghost » 15/10/2013, 12:27

Temat rzeka. Ilu ludzi tyle opinii jak z doborem oleju. :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez RUTRA.RD » 15/10/2013, 19:35

to nie tunning :) takie zmiany

końcówka tak filtr nie chyba ze hamujesz


oleje oh to jest temat
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 15/10/2013, 20:19

PIsze z doswiadczenia. Bedzies mial problem z obrotami to wtedy regulacja jak nie pomoze trzeba stroic.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 15/10/2013, 22:47

To ciekawe bo ja zmieniłem filtr na K&N i mam końcówkę Mivv-a a obroty nie falują, jedyną odchyłkę jaką mam to z 1100rpm na 1200 ale tak było jeszcze przed zmianą.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez SkoQ » 16/10/2013, 09:20

Czyli Duchu u mnie też będzie bez zmian ? Zmienię filtr i końcówkę i nie będę musiał nic robić tak ? Bo drążę i nie dostaję, rzadnej konkretnej odpowiedzi tylko same przypuszczenia
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Corr » 16/10/2013, 11:48

I nie dostaniesz konkretnej odpowiedzi chyba, że znajdziesz kogoś kto ma identyczny motocykl z takimi samymi przeróbkami :P
Różne motocykle inaczej reagują na takie przeróbki, jak widać nawet marka ma znaczenie( znajomy od Seba_ER5 miał problemy z akrapem, u mnie z wsadzonym laserem żadnych niepokojących objawów).
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez malomi » 16/10/2013, 13:31

To wiem już kto udzieli mi konkretnej informacji :D SkoQ kiedy zakładasz nowy komin>? :D
CBR f4i sport
Avatar użytkownika
malomi
Bywalec
 
Posty: 829
Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê