Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
 
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Marcin1324 » 10/5/2013, 15:08

Krótko zwięźle i na temat, gość ściemnia jak nie wiem jak on może dymić na biało? xt jest chłodzony powietrzem, skąd by się znalazł biały dym. Chyba że były xt chłodzone wodą, może dymi na niebiesko a gość ściemnia że na biało. A i poza tym jak to przez olej to jak on może być spalany w 4t? w takim wypadku bierze olej.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła


Postprzez henio12323 » 10/5/2013, 21:31

moze byc że kopci po wlaniu jakiegos rzadkiego oleju... ale skoro tak. to niech wymeni olej na odpowiedni i wtedy kupuj z czystym sumieniem. raczej kit na wode.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez radek184m » 11/5/2013, 12:18

Ok dzięki.
Mam nowe pytanie.
Yamaha xt 600 z tenere jak oceniacie? Koleś sprzedaje w miarę w ładnym stanie po malowaniu. Powymieniał teraz trochę rzeczy. Mówił, że silnika nie remontował. Nie kopci, pali od strzała. Opłaca się za nie całe 3000zł brać? W razie czego jak z dostępnością części?
radek184m
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9/10/2012, 15:46

Postprzez papek23 » 11/5/2013, 13:03

oj co do terenu to tego nie widze ;/ znajmy ma to jak to widze to po pierwsze ciężkie i niezgrabne no chyba ze na leśne drogi to moze by sie nadał ale moim zdaniem nic wiecej :) ale tak jak koledzy pisali wyżej jak kopci to znaczy ze już tłok pierścienie itp sa na wykończeniu a na sam remont będziesz musiał wydać co naj mniej ok 2k wiec sam sobie przekalkuluj :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez henio12323 » 11/5/2013, 14:37

tenerka w teren - krowa i to straszna ale dakar na podobnych jechali ;P generalnie tak o na las, scieżki bez swirowania sprzet fajny, prakltycznie jeździ sie za darmo bo za duzo to nie pali, raczej sie nie psuje. ale w trudniejszy teren, lipa, moto za cięzkie, do szybszej jazdy za mało zwrotny. itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 11/5/2013, 17:27

Czy oby napewno ten uchwyt bedzie pasowal mi do kawy http://allegro.pl/uchwyt-dzwigni-sprzeg ... 40776.html oryginal sie rozni np http://allegro.pl/uchwyt-dzwigni-sprzeg ... 56583.html jak w tym pierwszym zamocuje ta mala dzwigienke ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 11/5/2013, 21:45

lepiej nie pytaj nas tylko sprzedawce ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 13/5/2013, 21:46

Witam planuję się powoli przesiąść na coś w 4t z mojej detki czas na coś nowego i teraz mam problem bo zainteresował mnie suzuki dr 350 shc zawias fajny chyba będzie lepszy niż w dt tylko wagowo będzie już cięzszy od yamaszki ale jak z mocą będzie wyglądać nie będzie mieć czasem ciut więcej mocy wspomne ze mam dt 125 z sportowym wydechem,moduł też sport i gaźnik większy niestandarodowy czekam na odpowiedzi pozdrawiam !
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 07:42

kup cos w koncu bo też sie zastanawiasz a chyba nie ma nad czym. DR nie bedzie duzo mocniejsza. o ile w ogóle bedzie. najlepiej przejedź sie i sam ocen. duzego kroku na pewno nie bedzie względem DT
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez fifi451 » 14/5/2013, 12:53

Witam.
Mam pytanie odnośnie A2. Czy jakiekolwiek enduro 250 w czterosuwie podejdzie pod tą kategorie. Czytałem że ponoć WRka spełnia wymogi a co do innych? Orientujecie sie jak sprawa wygląda w KTMach albo Husabergach itp. ? Z góry dzięki wielkie za odpowiedź
fifi451
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/5/2013, 12:43

Postprzez kzq » 14/5/2013, 17:03

kategoria A2 (od stycznia 2013 roku)
motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (46,9357KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającej 0,2 kW/kg,

Większość takich moto ma wpisaną niską moc, KTMy exc mają wpisane np. 11kW. Mój akurat ma wpisane aż 28kW przez diagnostę na przeglądzie i już się nie kwalifikuje, stosunek mocy do masy wynosi u mnie "0.2692 kW/kg". Także na mój wymagana kat. A.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Fantas3k » 14/5/2013, 17:07

Henio Ku*wa chciałbym uwierz w końcu zmienić moto :D DT już nie w moich rękach jest sprzedana sąsiadowi po przyjacielskiej cenie i teraz szukam czegoś mam około 7,5k i nie wiem co kupić :) dozbieram chyba na tego drz jednak :D

Odbiegając od tematu kumpel ma DT 125 z 97roku kupił tydzień temu i chce zrobić remont bo tego wymaga dzisiaj byliśmy w sklepie to zaproponowali nam tłok namury do niej i korbowód FlyWay co o tym sądzicie mogę powiedzieć że cena jest atrakcyjna bo 30% taniej niż na allegro.
Nie ma on za dużo kasy żeby zrobić ten remont również wiem ze wossner jest lepszy i prox ale nie kazdego stać dajcie mi znać czy się w miare opłaca chce on na tym przelatać ten sezon i pół następnego.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 17:10

jak ma zamiar katować w terenie to lepiej cos lepszego. tłok spoko da rade. korba - nie mam pojęcia, pierwszo słysze o takiej firmie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 14/5/2013, 17:35

No tak ten tłoczek ma w przyzwoitej cenie 125zł korba 130zł patrząc na allegro jest to znacznie taniej :P Wossnera dostaniemy tam za 260 a korbe proxa za 250 więc nie wiem chyba on się zdecyduje na tego FlyWay jednak bo krucho ma z hajsem i chce jeździć jak najszybciej jak się posypie to trudno czytałem że ta firma jest podobno amerykańska i robi korby w tej samej fabryce co hot rod.
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Marcin1324 » 14/5/2013, 18:10

Fly way gdzieś czytałem że to największy szajs jaki można kupić, olek na siłę pcha to kupującym. Tu masz gościa który się o niej wypowie http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?t=23856 także wybór zostawię koledze.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez Fantas3k » 14/5/2013, 18:20

Wiem widziałem to innych opini jest brak na temat tego sprzętu ale myśle że powinien potrzymać te 5k km bo więcej na tym nie zrobi raczej :) jeden od nas miał dt 80 wsadził korbe za 90zł tłok za 100 i katował to w pizdu z 6k przelatał i dopiero straciła kompresje więc chyba ten FlyWay nie jest aż tak najgroszy :P ale czekam na opinie jeszcze może miał ktoś to "Cudo"
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez henio12323 » 14/5/2013, 20:06

hehe do EXC ładować noname to samo w sobie było ryzykowne :D ja sie bałem proxa zakładać.....

jak nie ma kasy to nic nie zrobisz. ale jak pisałeś ze stówke wiecej i sie ma cos lepszego - osobiscie bym dołozył. ten tłok to jeszcze pół biedy. bo tłok zmienic to godzinka roboty i niski koszt. a jak niedługo bedzie korba sie odzywała i znów robic generalke silnika - to juz troche gorzej. te tłoki tanie dają rade jak sie ostro nie katuje. kolega też ma DT 80 wsadził tłok najtanszy jaki tylko nie wiem czy nie dał nieco ponad 30 zł. i smiga i jest ok. traci kompresje wymienia znowu ;P choc też wiadomo że jakby załozyc porządny tłok za 200-300 zł to by moto bezawaryjnie te 15 tysi spoko zrobił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 16/5/2013, 16:45

Podczas dohamowania zauważyłem że strasznie słabo działa mi przedni hamulec w czym może tkwić problem klocki jeszcze są (ponad połowa\)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 16/5/2013, 18:19

zapowietrzony układ
zuzyta tarcza
zapieczone zacisk itp
źle ustawiona klamka
stary płyn
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 16/5/2013, 19:13

Jak go odpowietrzyć dodam że podczas poprzedniej jazdy działał bez zarzutu
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê