Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
no widać że jak na ten rok swoje przeszedł pasałoby włożyć w niego troche serca
i porobić kosmetyke itp no i pasowało by zmienic opony napęd i klocki oleje to już ok 1000zł ale jak by był zdrowy silnik to wartowało by 


--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Opony mam juz można powiedzieć napęd w zimę klocki teraz bez problemu cena jest całkiem spoko zdaje mi się a co o tym tłoku sadzicie?
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
moto jak moto, temat obserwuje od początku. ale o czym tu pisać ? sprzet jak sprzęt, gosc opisał go krótko i zwięźle. stan wizualny jak widac. naped jak opisane, opony też. a co z resztą ? jak zwykle forum jasnowidzów by sie przydało... jedź oglądaj i wtedy mozna oceniać. najwazniejsze hamulce zawieszenie i silnik bo to najwiecej kasy potem kosztuje i moze byc też problem z czymś. a tego po fotkach jak pewnie wiesz nie ogarniesz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Licze nowe klocki to od razu mówił coś ze wypadało by wymienić linie od hamulca na przód na nowa a co z tym tłokiem są proxy do xr400 czy ich nie ma szukałem i sporo nic nie znalazłem tylko jeden ziomek pisał coś czy brać prox czy wossner podał nawet wymiary wiec jestem pewniejszy trochę ale nadal nie do końca jakbym miał tam 100km bym nie pytał ale 250km lecieć i wracać to mam strach z lekka ale do odważnych świat należy 

- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Według proxa nominał do xr400 z 96-04 to 85,00 skok selekcji jest co 0,25 i ten tłok pasuje również do TRX400EX '99-05
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
a nie lepiej zadzwonic do goscia i spytać ? moze pomyłke strzelił.. ty szukasz jak głupi tłoków, a moze mu sie tłok z vertexem wossnerem czy innym pomylił. a moze rzeczywiscie są, tylko trudniej dostepne - pytaj sprzedawce moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak jak już pisałem tłok proxa do xr 400 jest i to różnych selekcji a kwestia skąd ma taki tłok to już jego problem 

sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Może sprowadził tłok gdzieś z usa, albo coś. Ale xr400 ponoć jest zaje***ta oczywiście zależy kto czego oczekuje
, ale silnik nieśmiertelny ten sam co w xl 600 kuzyn w swojej miał nalatane ponad 57kkm i dopiero remont zrobił
a xrka jest o tyle lepsza że ma lepszy zawias, jest lżejsza, ma lepsze hamulce i jest taka trochę bardziej terenowa.


Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
Wiem wszystko o tym motocyklu mam go jechać obejrzeć w sobote cena jest fajna nawet jeśli silnik bd zdrowy,zawias, i motocykl ogólnie prosty to go wezme a resztę wymienię sobie sam i będę wiedzieć w miarę czym latam. Ten właściciel mówił ze ma rejstracje,dowód itd ale nie przerejstrowal go na siebie ani niewykupil ubezpieczenia i przeglądu jakie są to koszty jakbym chciał to zrobić ile kosztuje ubezpieczenie podstawowe do.tego motocykla?
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
rejerstracja tyle co normal;nie, przegląd 70 zł około, ponad stówka rejestracja, blachy nie wiem z 50-80 zł teraz, w skarbówce pewnie pare zł. wyjdzie 200-300 zł max. a ubezpieczenie - to zalezy od własciciela pojazdu, jak nie masz znizek, jestes młody swieze prawko, i rejestrujezz na siebie to ci grubsza kase na pewno walną. ale jak jest na kogos, kto ma znizki to moze i 50 zl kosztować. mi na ktma policzyli niecałe 400 zł. ale mam kolezanke w firmie, i porobiła mi zniżki, wyszukała wsród róznych firm najlepsza oferte i płace 70 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Moja ciotka prowadzi ubezpieczalnie więc ubezpieczenie wyjdzie tanio a zniżki to na ojca oczywiście
ja nawet prawka nie mam jeszcze i 18lat dobra w sobote mam jechac dam znac co i jak wyszlo.

- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Witam . Chciałbym aby użytkownicy ocenili tą suzuki http://tablica.pl/oferta/suzuki-rm125-C ... 487b58c31b
. Bedzie to moj pierwszy motocykl crossowy , wczesniej komarki , jawki , wsk`i , skutery i quad bashan 200cc , mam 16 lat 180cm wzrostu i 70kg wagi . Z góry dziękuje za odpowiedź i prosiłbym aby to się stało jak najszybciej.
. Bedzie to moj pierwszy motocykl crossowy , wczesniej komarki , jawki , wsk`i , skutery i quad bashan 200cc , mam 16 lat 180cm wzrostu i 70kg wagi . Z góry dziękuje za odpowiedź i prosiłbym aby to się stało jak najszybciej.
- MaurycyMX
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/7/2013, 21:09
- Lokalizacja: Opolskie
moto jak moto. nic specjalnego. a prosić sobie możesz
jak pewnie wiesz to crossówka, i ona praktycznie nie ma nic co mozna by wywalić, wszystko jest 100% potrzebne. wiec wszystko ma znaczenie, a wiec na wszystko trzeba zwrócic uwage, jednak to jak wyglądają plastiki czy lakier ma mniejsze znaczenie. plastiki mozna zmienic, rame odmalować. najwazniejsze jest to co kosztuje najwiecej, hamulce, zawieszenie i silnik. - i tutaj nikt nie jest w stanie nic powiedziec o maszynie, widząc tylko fotki. musisz sam jechac i najlepiej z kims kto sie zna, i niech oceni ci te moto. mozesz kupci super igiełke z wyglądu, super oponki, ładny wygląd... ale np silnik zakatowany którego praktycznie nie da sie zreanimować porządnie - i wtedy takie moto jest praktycznie bezwartosciowe. silnik to podstawa, tak jak i zawieszenie, uszkodzone bedzie ciekło, nigdy tego nie uszczelnisz, a regeneracje całych podzespołów to gruba kasa, i jak wydasz 3000 zł na moto, w krótkim czasie mozesz wiecej władować w regeneracje elementów których nie widac na fotkach
także, odpuscic trzeba z miejsca ocenianie aukcji fotek i opisów które i tak często są nieprawdziwe. tylko telefon do reki wypytać goscia co i jak, jak nic nie kręci przez telefon to jedziesz i oglądasz


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Heniu nie chodzi o to ,szczerze to pierniczą mnie te plastiki kolor ramy itd mi chodzi o mechanike , koles mowi ze ma te suzuki rok ze nie robilw nim remontu zadnego ,a napisal ze do ustawienia jest tylko zaplon a mnie sie wydaje ze to moze byc cos bardziej w strone tloku/cylindra dlatego wolałem tu napisać a jak mam dać 3300 za motor i po tygodniu doplacic 1500zl to mnie to nie pasuje .
- MaurycyMX
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 18/7/2013, 21:09
- Lokalizacja: Opolskie
zapłonu tam sie nie ustawia. rok bez remontu - wiec praktycznie z miejsca mozna kupować tłok minimum. a co dalej - nie wiadomo 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kup padło i zrób na własną rękę remont, tak jest zawsze najpewniej i oszczędniej.
Rok bez remontu ? Jak stał w garażu, to nie ma sprawy, silnik pojeździ, ale równie dobrze mógł katować cały sezon, a w chwili obecnej tłok może być ostatniej selekcji i korba na drugim tłoku, czyli reasumując ostro po kieszeni.
Najlepiej na miejscu podnieść głowicę, albo przez telefon gościa zagadać, czy istnieje taka możliwość, jak się będzie wykręcał, to silnik do generalki.
Z tego co się dopatruję, napęd do wymiany zapewne.
Rok bez remontu ? Jak stał w garażu, to nie ma sprawy, silnik pojeździ, ale równie dobrze mógł katować cały sezon, a w chwili obecnej tłok może być ostatniej selekcji i korba na drugim tłoku, czyli reasumując ostro po kieszeni.
Najlepiej na miejscu podnieść głowicę, albo przez telefon gościa zagadać, czy istnieje taka możliwość, jak się będzie wykręcał, to silnik do generalki.
Z tego co się dopatruję, napęd do wymiany zapewne.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam, zamierzam kupić motocykl motocrossowy najbardziej podobają mi się ktm-y z wyglądu i dobrej konstrukcji opini
a mianowicie mam takie 2 sztuki na ,,oku'' i sam nie wiem która by była lepsza jedna jest z 03r a druga 04r. ktma z 2003r mam bardzo blisko domu a tego z 04 niestety 114km ode mnie ; / który ma tuningowane części takie jak - dyfuzor+końcówka tłumika DOMA RACING;
- membrana VFORCE;
- złota głowica VHM;
- kierownica RENTHAL;
- pompka sprzęgła PULSE;
- osprzęt MAGURA;
- złoty korek wlewu paliwa;
Dobrze koniec gadania ;P podaje oby dwa linki i osądźcie który byłby ,,lepszy'' oczywiście waszym zdaniem
(bd oglądał oby dwa jak bd kupował ,także bez takich kom). 1.04r http://tablica.pl/oferta/super-ktm-sx-1 ... 0ceaa9ddae
2.03r http://tablica.pl/oferta/ktm-sx-125-03r ... 2a4d36a878
ProszÄ™ ! o dobre doradzenie w wyborze
bardzo podobaja się tuningowane części ktma 04 ale nwm czy na to patrzec itp czy to coś daje itp. POZDRAWIAM ADI : )
A i na scigacz.pl o modelu 2003r było że spala 31l/100km a 04 9l/100km czy to prawda ze 03 był takim żarłokiem ? : )

- membrana VFORCE;
- złota głowica VHM;
- kierownica RENTHAL;
- pompka sprzęgła PULSE;
- osprzęt MAGURA;
- złoty korek wlewu paliwa;
Dobrze koniec gadania ;P podaje oby dwa linki i osądźcie który byłby ,,lepszy'' oczywiście waszym zdaniem

2.03r http://tablica.pl/oferta/ktm-sx-125-03r ... 2a4d36a878
ProszÄ™ ! o dobre doradzenie w wyborze

A i na scigacz.pl o modelu 2003r było że spala 31l/100km a 04 9l/100km czy to prawda ze 03 był takim żarłokiem ? : )

- adix22904
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/7/2012, 16:22
Jeśli w tym 03 ktoś faktycznie zrobił remont na dobrych częściach to lepiej się opłaca, ze spalaniem to oba mogą spalić po 30l/100km ale po torze... Wszystkie wyczynowe 125 palą tyle samo, zależy od jazdy. Te "tuningowe części" w 04 to typowy pic, nie patrz na to. Przejedź się jednym i drugim i bierz tego, który ładniej pracuje i lepiej ciągnie.
-
Krzyżan - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/12/2012, 03:17
- Lokalizacja: Inowrocław
Typowy pic co chce pan przez to powiedzieć ? właśnie troche dziwnie jest z tym motocyklem z 04r gdyż juz chyba rok jest ciągle wstawiana na tablice
a ten 03r został wczoraj wstawiony ; ) Proszę o jeszcze jakieś porady jak by nie było problemu doradźcie drodzy użytkownicy co musi super pracować w tym kacie by nie kupić kota w worku chodzi mi dokladniej co należy sprawdzić przy oględzinach : ) Kiedyś usłyszałem od jednego żeby sprawdzić moduł zapłonowy bo kosztuje .. sporo pozdrawiam go serdecznie 


- adix22904
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/7/2012, 16:22
tu nie ma panów. 2004 jak dla mnie lepszy z racji tego że jest w nowej budzie, wiec i lepsza ergonomia wszystkiego. lepiej sie prowadzi itp itd. ten 2003 ma chyba jeszcze lagi 43 mm ? częsci tuningowe to pic i nie pic. ogólnie może byc super na wypasie... ale może byc zgracony ostro, wiec częsci maja małe znaczenie liczy sie stan techniczny. oczywiscie częsci niektóre są fajne, i fajnie jakby były. akurat tuningowe głowice itp są dla mnie bez sensu bo dla amatora moc yna fabryce wystarczy, a tylko się zmniejsza zywotnosc silnika.
114 km to zadna odległosc. ludzie po motocykle całą polske przemierzają, jedź i oglądaj i wtedy myśl. weź ze sobą kogos kto się zna, bo sam nic nie ocenisz. no usłyszałeś - spoko, tylko że bez modułu moto nie odpali, wiec jak uszkodzone to moto nie pojedzie nigdzie, a bez sprzętu za grubszą kase, i wiedzy elektronicznej nic nie sprawdzisz. pozatym moduł kosztuje z 500 zł uzywka a i po 300 wyrwać mozna... a remont silnika moze kosztowac 2000 zł. wiec odpuscił bym moduł a wolałbym obejrzec silnik. także jak pisałem - weź kogos kto doradzi. samemu nawet jak ci wypiszemy co robic, to i tak tego nie zrobisz poprawnie
114 km to zadna odległosc. ludzie po motocykle całą polske przemierzają, jedź i oglądaj i wtedy myśl. weź ze sobą kogos kto się zna, bo sam nic nie ocenisz. no usłyszałeś - spoko, tylko że bez modułu moto nie odpali, wiec jak uszkodzone to moto nie pojedzie nigdzie, a bez sprzętu za grubszą kase, i wiedzy elektronicznej nic nie sprawdzisz. pozatym moduł kosztuje z 500 zł uzywka a i po 300 wyrwać mozna... a remont silnika moze kosztowac 2000 zł. wiec odpuscił bym moduł a wolałbym obejrzec silnik. także jak pisałem - weź kogos kto doradzi. samemu nawet jak ci wypiszemy co robic, to i tak tego nie zrobisz poprawnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości