Posiadacze KTM RC8
Ok,ale tego niema nigdzie,w ogole akrapa co dopiero czesci
Jak kupie kompletny to Ci zrobie dokladne zdjecia z wymiarami i sobie wszystko dokladnie odwzorujesz ,pasuje? ale patrz tez po aukcjach gdyby m icos ucieklo i podeslij jak znajdziesz
Jak kupie kompletny to Ci zrobie dokladne zdjecia z wymiarami i sobie wszystko dokladnie odwzorujesz ,pasuje? ale patrz tez po aukcjach gdyby m icos ucieklo i podeslij jak znajdziesz
Ostatnio edytowano 24/5/2013, 09:29 przez twin, łącznie edytowano 1 raz
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
No powiem wam że seryjna puszka to wygląda jak brytwanka do pieczenia ciasta na święta
A wracajÄ…c do tematu: Mimo
że to młode moto na pewno ludzie sprzedają seryjne układy. No chyba że nikt tym po torze nie goni.
Ps: Macie w swoich RC8 Quickshifter i wyświetlacz biegów?

że to młode moto na pewno ludzie sprzedają seryjne układy. No chyba że nikt tym po torze nie goni.
Ps: Macie w swoich RC8 Quickshifter i wyświetlacz biegów?

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
Szkoda bo od KTM-a można by oczekiwać więcej jeszcze za taką kase. Widać bawarczycy lepiej odrobili lekcję. 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
A w ogóle widać coś na tych zegarach??
Wyglądają na bardzo słabo czytelne.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black, jeśli kogoś stać jeździć po torze i kupić akrapa evo1-2500euro czy evo4 za 3500e to bądź pewien Cie że pierwsze co nie wchodzi i wystawia go na ebayu żeby odzyskać kilka euro w bliżej nieokreślonej przyszłości Rzuca go w kat i daje nowemu włascicielowi z motorem jak mu sie znudzi,po drugie jest to część na która niema jakiegokolwiek zapotrzebowania bo przy lekkich dzwonach czy slizgach się nie niszczy a przy konkretnych nie opłaca się robić
Nie mowie że to niemożliwe ale sam rozumiesz
BMW S1000RR jest zaj... i jesli bym kiedys zmieniał na rzedówke to tylko na to ewent nowy ZX10R
Liczniki jak i moto -zero plagiatu Dla mnie czytelne i przyjemne,kwestia gustu ale wolalbym cos w stylu nowego ZX10R
zaleta licznika jest to ze nie przekłamuje prędkości bo impulsator jest przy przednim kole
Historia modelu w skrócie
2009-2010
2011-2012
-zmiana lakieru na czarny połysk-pom i biały połysk-pom
-twin spark (po dwie świece zapłonowe na każdy cylinder)
-zmiana reflektora (pozycyjne led)
-wyswietlacz biegow
OKROJONO:
-10-cio ramienne felgi Marchesini na zwykle koloru pom
-przedni karbonowy blotnik na zwykly plastikowy
2013-...
-jeden wzór lakieru biało-pom-czarny mat
-sprzęgło antihoppingowe w standardzie
Wersja track (tor)

Nie mowie że to niemożliwe ale sam rozumiesz

BMW S1000RR jest zaj... i jesli bym kiedys zmieniał na rzedówke to tylko na to ewent nowy ZX10R
Liczniki jak i moto -zero plagiatu Dla mnie czytelne i przyjemne,kwestia gustu ale wolalbym cos w stylu nowego ZX10R
zaleta licznika jest to ze nie przekłamuje prędkości bo impulsator jest przy przednim kole
Historia modelu w skrócie
2009-2010

2011-2012
-zmiana lakieru na czarny połysk-pom i biały połysk-pom
-twin spark (po dwie świece zapłonowe na każdy cylinder)
-zmiana reflektora (pozycyjne led)
-wyswietlacz biegow
OKROJONO:
-10-cio ramienne felgi Marchesini na zwykle koloru pom
-przedni karbonowy blotnik na zwykly plastikowy


2013-...
-jeden wzór lakieru biało-pom-czarny mat
-sprzęgło antihoppingowe w standardzie

Wersja track (tor)

Ostatnio edytowano 29/5/2013, 10:17 przez twin, łącznie edytowano 1 raz
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Wygląda fajnie futurystycznie ale nadal uważam że za to co oferują za dużo sobie cenią. 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Fajnie bo sprzęt u nas zdecydowanie unikatowy. Choć patrząc po cenach z rynku wtórnego to bardzo lecą z ceny.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Lecą,głównie RC8 bo już ich nie produkują RC8R jest tylko kilka w PL a ceny lecą tylko u nas bo nie czarujmy się nie zarabiamy jak ludzie w "europie" wystarczy zobaczyć na ceny na mobile.eu gdzie spadek na wartości jest niezauważalny
Nie wiem dlaczego nie kupujÄ… u nas
Nie wiem dlaczego nie kupujÄ… u nas

KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Witam Panowie w zacnym gronie posiadaczy RC8
Wlasnie jestem po dotarciu mojej sztuki
i zaliczeniu pierwszego wypadu na tor. Przesiadlem sie z Triumpha Street Tripla, dlugo analizowalem co chce i czego szukam. Na koniec do wyboru pozostalo BMW 1000RR i KTM RC8R (bralem tez pod uwage wersje Track - jesli tylko mozna bylo by ja zarejestrowac, na bank wybral bym wersje Track). Przejazdzka na obu sprzetach spowodowala ,ze podjalem decyzje automatycznie. KTM'a prowadzi sie rewelacyjnie ! - to jest wlasnie to czego szukalem po Triumphie , latwosc prowadzenia motocykla i odczuwalna niska waga podczas jazdy. BMW wydawaje sie przy KTM'ie ociezala krowa. Wiadomo fajnie bylo by miec te wszystkie wodotryski (kontrola trakcji , ABS), predzej czy pozniej w nowszych wersjach doczekamy sie tego. Na razie poznaje uroki jakie plyna z silnika w ukladzie V , ku temu bardzo dobrze przysłużył sie okres docierania
.
Straszna szkoda ,ze tak malo tych szpejow lata w naszym kraju. Moze to sie zmieni, jak kupowalem Triumpha to ludzie pukali po glowie mowiac ,ze mnie @#$@$^$@#$ i nie kupuje sie takich egzotykow. A jak sprzedawalem , to marka i model zrobil sie bardzo rozpoznawalny w naszym kraju (w przeciagu zaledwie 4 lat). Wcale nie uwazam ze na tle innych motocykli cena jest jakas zaporowa. Wrecz przeciwnie , cena jest raczej na tym samym poziomie jak kazdy inny sport, a w cenie dostajemy rewelacyjne zawieszenie (poezja) , cos co w innych sportach czesto trzeba upgrad'owac na starcie. A wersja TRACK , to moim zdaniem mistrzostwo, bo za 70k.tys dostajemy motocykl do ktorego juz nic poza laptimerem nie musimy dokupowac.
Ja do mojego dorzucilem tylko sety sportowe , bo standardowo jak w wiekszosci szpejow sa za nisko i kontakt z asfaltem gwarantowany na dziendobry przy pierwszym winklu. Szkoda tylko ,ze KTM okroil juz moja wersje z tych 10 ramiennych kol Marchesini
.
Panowie lecicie w czerwcu/lipcu na Poznan (speed day) ?
pozdro

Wlasnie jestem po dotarciu mojej sztuki


Straszna szkoda ,ze tak malo tych szpejow lata w naszym kraju. Moze to sie zmieni, jak kupowalem Triumpha to ludzie pukali po glowie mowiac ,ze mnie @#$@$^$@#$ i nie kupuje sie takich egzotykow. A jak sprzedawalem , to marka i model zrobil sie bardzo rozpoznawalny w naszym kraju (w przeciagu zaledwie 4 lat). Wcale nie uwazam ze na tle innych motocykli cena jest jakas zaporowa. Wrecz przeciwnie , cena jest raczej na tym samym poziomie jak kazdy inny sport, a w cenie dostajemy rewelacyjne zawieszenie (poezja) , cos co w innych sportach czesto trzeba upgrad'owac na starcie. A wersja TRACK , to moim zdaniem mistrzostwo, bo za 70k.tys dostajemy motocykl do ktorego juz nic poza laptimerem nie musimy dokupowac.
Ja do mojego dorzucilem tylko sety sportowe , bo standardowo jak w wiekszosci szpejow sa za nisko i kontakt z asfaltem gwarantowany na dziendobry przy pierwszym winklu. Szkoda tylko ,ze KTM okroil juz moja wersje z tych 10 ramiennych kol Marchesini

Panowie lecicie w czerwcu/lipcu na Poznan (speed day) ?
pozdro
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
Cześć ,jesteś z moich terenów wiec może polatamy przy najbliższej okazji.
Motor dokładnie "egzotyczny" ale KTM sukcesywnie wchodzi w ten rynek a jest konkurencyjny dla marek które maja już wieloletnia tradycje i doświadczenie
Oglądałem Twój rocznik ostatnio w salonie KTM i wszystko by grało jakby dali oprócz antihoppingu jeszcze te felgi
Kusi mnie od dawna na tor ale jestem zielony i chętnie coś bym na ten temat się dowiedział więcej
Pracuje za granica i miałem zabrać kata tutaj ale to po wakacjach
Będę dopiero na początku lipca na 2 tygodnie i wtedy jadę 5-7.07.2013 na STUNT GP do Bydgoszczy
(to mnie bardziej na chwile obecna kreci
) szkoda ze wtedy niema speedday Z tego co widzę w połowie lipca a chętnie bym pojechał jeszcze raz bo bylem tam 4 lata wstecz na treningach w roli widza
Kupie coś tańszego do nauki z przeznaczeniem na tor może na nast sezon i pomyślimy
Na tor ustawiałeś go wg serwisówki czy miałeś jakiegoś speca?
Na org gumach byłeś? jeśli nie to na jakich latasz?
Motor dokładnie "egzotyczny" ale KTM sukcesywnie wchodzi w ten rynek a jest konkurencyjny dla marek które maja już wieloletnia tradycje i doświadczenie
Oglądałem Twój rocznik ostatnio w salonie KTM i wszystko by grało jakby dali oprócz antihoppingu jeszcze te felgi

Kusi mnie od dawna na tor ale jestem zielony i chętnie coś bym na ten temat się dowiedział więcej
Pracuje za granica i miałem zabrać kata tutaj ale to po wakacjach
Będę dopiero na początku lipca na 2 tygodnie i wtedy jadę 5-7.07.2013 na STUNT GP do Bydgoszczy
(to mnie bardziej na chwile obecna kreci


Kupie coś tańszego do nauki z przeznaczeniem na tor może na nast sezon i pomyślimy
Na tor ustawiałeś go wg serwisówki czy miałeś jakiegoś speca?
Na org gumach byłeś? jeśli nie to na jakich latasz?
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
spoko mozna gdzies pojechac , byle by to gdzies bylo w kierunku toru
... to na serio uzaleznia
, odkad zacząłem Triumphem latac na tor , przyjemnosc z jazdy na codzien spadla bardzooo :/ . Zeszly sezon np. to juz tylko same wypady na tor
. Z tad tez pomysl na zakup czegos bardziej usportowionego
.
kasy idzie w cholere na wypady do Poznania, dla tego jak budżet jest nadszarpniety to latam do Lublina lub Radomia . Tory kartingowe, ale moim zdaniem obowiazkowe przed wizyta na szybkim torze jak np. Poznan. Bardzo dobra szkola , mozna skoncentrowac sie na technice a i gleby przy niskich predkosciach nie czynia jakis strasznych zniszczen
.
ja juz mam zaklepany wyjazd znowu do Poznania 15 i 16 lipca. Teraz w czerwcu jade jeszcze do Lublina i Radomia
jak cos zapraszam.
oponka na razie seria , CONTINENTAL SPORT ATTACK 2 fajny kapec bardzo szybko lapie temp. (nie mialem kocow ze soba), fajny feedback , troche sie jej balem na poczatku , ale teraz z czystym sumieniem moge polecic. Jedyny minus to znika w oczach
, na torze nakrecilem na nie juz 700-800km i jak na srodku miesa od groma to po bokach wystarczy moze na dzien zabawy w Radomiu i do smieci
.... Dla tego zakladam na Poznan Metzeler Racetec K3 na dwa dni speed day'a styknie jak zloto
i jeszcze zostanie
...
z zawieszeniem to juz sam troche kombinuje
(conieco doktoryzowalem sie w temacie
), na dziendobry musialem zwiekszyc napiecie wstepne sprezyny z tylu. ogolnie i tak przyjechal (salonowo) rozregulowany w cholere
(skandal). a na torze troche nim pokrecilem i chyba znalazlem swoje nastawy
aha i lagi wypościłem z półek na maksa , bo byly wpuszczone na trzeci pierscien. teraz jest mega fajnie
. aha seryjny amortyzator skretu TO SMIEC !! juz zamawiam ohlinsa. myslalem nawet na poczatku ,ze jest zepsuty , zamowiono z salonu nowy i okazalo sie ,ze tak samo dziala :/ ...
aha Panowie jak macie ze spalaniem oleju w swoich szpejach ?! wiem ,ze na torze kazdy cos tam lekko bierze
. Ale np. moj przez pierwszy 1000km docieranie (wedlug instr) wypil az 800ml !!!!! Teraz mam 2200 z czego 800km po torze i juz dolalem 300ml (znacznie mniej niz przez pierwszy 1000km ale nadal
) . ogolnie mam niezle okopcony komin i lekko plastik w okolicy wydechu, tez tak macie ? gdzies na forum w UK napisali mi ,ze musze mu dac jeszcze czas do 5000km az sie wszystko ulozy etc :/ ?
pzdrw




kasy idzie w cholere na wypady do Poznania, dla tego jak budżet jest nadszarpniety to latam do Lublina lub Radomia . Tory kartingowe, ale moim zdaniem obowiazkowe przed wizyta na szybkim torze jak np. Poznan. Bardzo dobra szkola , mozna skoncentrowac sie na technice a i gleby przy niskich predkosciach nie czynia jakis strasznych zniszczen

ja juz mam zaklepany wyjazd znowu do Poznania 15 i 16 lipca. Teraz w czerwcu jade jeszcze do Lublina i Radomia

oponka na razie seria , CONTINENTAL SPORT ATTACK 2 fajny kapec bardzo szybko lapie temp. (nie mialem kocow ze soba), fajny feedback , troche sie jej balem na poczatku , ale teraz z czystym sumieniem moge polecic. Jedyny minus to znika w oczach




z zawieszeniem to juz sam troche kombinuje





aha Panowie jak macie ze spalaniem oleju w swoich szpejach ?! wiem ,ze na torze kazdy cos tam lekko bierze


pzdrw
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
Jak dla mnie tor narazie odpada ale moze w przyszłosci bedzie wiecej czasu to wiem do kogo sie zglosic
Patrzylem na necie za moto na tor i widze ze jest w czym wybrac juz przygotowane z dokumentami bez prawa rejestracji w fajnych pieniadzach to do nauki w sam raz a do radomia nie jest daleko wiec jestem dobrej mysli Na Poznan jak juz to wszystko ogarne rusze ale to tylko z kims przynajmniej z poczatku zeby wiedziec co z czym i jak no i motokarte zrobic ,na chwile obecna przyswajam sobie materialy do zaliczenia jej zasady jazdy po torze itp
Powiedz mi jak kasowo wychodzi weekend jak oni to licza? nie liczac opon placisz za dzien czy za start i czy sa jakies limity bo jak juz tyle jechac nie chcialbym zeby sie okazalo ze przejade sie 5 razy i do widzenia
Wymagania odnosnie moto i stroju jakies specjalne?
odnosnie opon to ja polegam na pirelli
we wszystkich moto mialem te opony i nie narzekalem choc nie jezdze ekstremalnie po torze w miescie i na winklach sobie nie zaluje
Teraz zarzucilem nowe PIRELLI SUPERCORSA sp V2 200/55/17-120/70/17
Patrzylem po testach opon sportowych i supercorsa, k3 i gp racer bija reszte na ryj continentale bridgestony i micheliny gdzies tam na szarym koncu ale to wszystko nie sa jakies kosmiczne roznice
Odnosnie oleju to lyka swoje ja mam 12000 i dalej kopci wydech ,gosc z serwisu mowil zeby czesto sprawdzac olej i pilnowac tego bo one tak maja
Swojego ustawilem wg serwisowki na sport a czesto jezdze z pasazerem wiec jest ok bo ustawienia sport i full payload sa niemal identyczne dla kata
Patrzylem na necie za moto na tor i widze ze jest w czym wybrac juz przygotowane z dokumentami bez prawa rejestracji w fajnych pieniadzach to do nauki w sam raz a do radomia nie jest daleko wiec jestem dobrej mysli Na Poznan jak juz to wszystko ogarne rusze ale to tylko z kims przynajmniej z poczatku zeby wiedziec co z czym i jak no i motokarte zrobic ,na chwile obecna przyswajam sobie materialy do zaliczenia jej zasady jazdy po torze itp
Powiedz mi jak kasowo wychodzi weekend jak oni to licza? nie liczac opon placisz za dzien czy za start i czy sa jakies limity bo jak juz tyle jechac nie chcialbym zeby sie okazalo ze przejade sie 5 razy i do widzenia
Wymagania odnosnie moto i stroju jakies specjalne?
odnosnie opon to ja polegam na pirelli
we wszystkich moto mialem te opony i nie narzekalem choc nie jezdze ekstremalnie po torze w miescie i na winklach sobie nie zaluje
Teraz zarzucilem nowe PIRELLI SUPERCORSA sp V2 200/55/17-120/70/17
Patrzylem po testach opon sportowych i supercorsa, k3 i gp racer bija reszte na ryj continentale bridgestony i micheliny gdzies tam na szarym koncu ale to wszystko nie sa jakies kosmiczne roznice
Odnosnie oleju to lyka swoje ja mam 12000 i dalej kopci wydech ,gosc z serwisu mowil zeby czesto sprawdzac olej i pilnowac tego bo one tak maja
Swojego ustawilem wg serwisowki na sport a czesto jezdze z pasazerem wiec jest ok bo ustawienia sport i full payload sa niemal identyczne dla kata
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
Co do toru to najlepiej napisze Ci na priv'a. Radom to tania zabawa i jedzisz na ile starczy Ci sil. Poznan to Speed-Day'e (na przynajmniej jezdze na speed-day'e) i to juz drozsza impreza, tor , opony, dojazd , zakwaterowanie etc.
Z olejem to lipa, jak mi wypil tyle na poczatku to dealer zrobil wielkie oczy i powiedzial niemozliwe :-/ . Podobno "cos tam" zmienili w silniku i oleju brac nie powinien. Ale ja juz widze ,ze jest to niemozliwe. A moze ja go za mocno cisne
.
Panowie , ma ktos z Was zainstalowane crash-pady ? bo zastanawiam sie ktory zestaw jest najlepszy , myslalem nad GB Racing lub Sato (tylko te trzeba zamawiac z USA). Ale moze Wy macie jakas alternatywe ?
I jakiego smaru do lancucha uzywacie ? Bo ja od zawsze Motula, ale na KTM'ie strasznie chlapie nim w okolicach zebatki zdawczej i caly dolny plastik jest zasyfiony rozbryzganym smarem
. Sciagnalem plastikowa oslone zebatki zdawczej, moze to z powodu zbierania sie resztek smaru w niej , tak sie dzieje pod wplywem temp.z silnika zaczyna sciekac ten syf. Ale boje sie ,ze bez oslony bedzie juz wszystko uwalone na okolo
. Zamowilem sobie oslone zebatki Rizoma (taka azurowa oslonka oslaniajaca tylko zebatke).
Widze ,ze macie dlugaa debate na temat wydechu
. Ja bardzo bym chcial , ale z powodu latania po torach w POLSCE , musze zostac przy serii , chodzi o ilosc dB
. W Triumphie mialem kompletny uklad arrowa i mnie na tor raz nie wpuscili
. I te ceny akrapovica TO JAKIES Z KOSMOSU SA ! kogos powalilo, zamiast promowac marke i tak niewielka ilosc tych maszyn na drogach , powinni kusic troche bardziej cenami akcesorii :/
Z olejem to lipa, jak mi wypil tyle na poczatku to dealer zrobil wielkie oczy i powiedzial niemozliwe :-/ . Podobno "cos tam" zmienili w silniku i oleju brac nie powinien. Ale ja juz widze ,ze jest to niemozliwe. A moze ja go za mocno cisne

Panowie , ma ktos z Was zainstalowane crash-pady ? bo zastanawiam sie ktory zestaw jest najlepszy , myslalem nad GB Racing lub Sato (tylko te trzeba zamawiac z USA). Ale moze Wy macie jakas alternatywe ?
I jakiego smaru do lancucha uzywacie ? Bo ja od zawsze Motula, ale na KTM'ie strasznie chlapie nim w okolicach zebatki zdawczej i caly dolny plastik jest zasyfiony rozbryzganym smarem


Widze ,ze macie dlugaa debate na temat wydechu



-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
jutro stanę się szczęśliwym posiadaczem RC8
było 600RR PC40, teraz czas na litra V2.
http://allegro.pl/ktm-rc8-black-rrs-sal ... 17229.html
opiszę w weekend swoje wrażenia. za tydzień szkolenie na Poznaniu "dzień motocyklisty". jedzie ktoś ?
LwG!

http://allegro.pl/ktm-rc8-black-rrs-sal ... 17229.html
opiszę w weekend swoje wrażenia. za tydzień szkolenie na Poznaniu "dzień motocyklisty". jedzie ktoś ?
LwG!
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości