Posiadacze KTM RC8
siema maniujr
pisz śmiało bo to jedyne forum o RC8 w pl , niech sie wreszcie tu rozrusza
akiraone
Bede wdzieczny za info na priva odnosnie toru w Poznaniu tj koszty,wymogi itp bo powaznie zaczynam o tym myslec
Odnosnie wydechow to temat cenowo nieciekawy ale nie wiedzialem ze kupujac markowy dedykowany do tego modelu wydech na tor,na ten tor Cie nie wpuszcza bo db Chyba tylko u nas...
jaka jest dop norma?
Crashpady bede zakladal Womet albo GB racing (wygl. solidnie) ewentualnie renner
Smar używam castrola nie chlapie po ogonie wiec jest ok ale wszyscy mówią ze motul lepszy Teraz go kupie do porownania
Nast w kolejnosci beda zbiorniczki plynu ham i sprzegla RIZOMA czarne i klamki lamane czarne ale z katalogu KTM bo do KTM robi je RIZOMA a w RIZOMIE nie podobaja mi sie zlote pokretla do reg wysokosci...
Musze jeszcze rozgrysc temat wyswietlacza biegow bo pewnie sam soft nie wystarczy tylko jakis czujnik trzeba bedzie dokupic ale to bede na tyg dzwonil do serwisu a jak mi w pl nie powiedza zapytam w tu w belgii bo niedaleko mam serwis
pisz śmiało bo to jedyne forum o RC8 w pl , niech sie wreszcie tu rozrusza

akiraone
Bede wdzieczny za info na priva odnosnie toru w Poznaniu tj koszty,wymogi itp bo powaznie zaczynam o tym myslec

Odnosnie wydechow to temat cenowo nieciekawy ale nie wiedzialem ze kupujac markowy dedykowany do tego modelu wydech na tor,na ten tor Cie nie wpuszcza bo db Chyba tylko u nas...

Crashpady bede zakladal Womet albo GB racing (wygl. solidnie) ewentualnie renner
Smar używam castrola nie chlapie po ogonie wiec jest ok ale wszyscy mówią ze motul lepszy Teraz go kupie do porownania
Nast w kolejnosci beda zbiorniczki plynu ham i sprzegla RIZOMA czarne i klamki lamane czarne ale z katalogu KTM bo do KTM robi je RIZOMA a w RIZOMIE nie podobaja mi sie zlote pokretla do reg wysokosci...
Musze jeszcze rozgrysc temat wyswietlacza biegow bo pewnie sam soft nie wystarczy tylko jakis czujnik trzeba bedzie dokupic ale to bede na tyg dzwonil do serwisu a jak mi w pl nie powiedza zapytam w tu w belgii bo niedaleko mam serwis
KTM RC8R - READY TO RACE
-
twin - Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 17/4/2010, 15:51
- Lokalizacja: Szczucin
No to po Motulu zadek tez mam upieprzony smarem
... W Triumphie tak np.nie mialem. Zastanawiam sie czy nie jest to spowodowane jednak znacznie wyższa temp. ktora znajduje sie w okolicy zebatki zdawczej. Np. po jezdzie sama zebatka zdawcza az parzy w dotyku. W okolicy mamy kolektor z drugiego gara :/ . Mysle ,ze ten typ tak ma i nic nie pomoze .
Ja wlasnie kupilem te klamki z katalogu KTM'a power parts , ale jakosc wykonania z nog nie powala :/ . Hmm nie wiedzialem ,ze sa robione dla KTM'a przez Rizome.
Zapomnialem Ci napisac w PW, co do dopuszczalnej ilosci dB w Poznaniu. Limit to 98dB lub w uzasadnionych przypadkach wartosci podane na tabliczce znamionowej (moj ma 102dB na seryjnym wydechu) . I 102dB moga miec zawodnicy z licencja , ale z tego co slysze maja znacznie wiecej

Ja wlasnie kupilem te klamki z katalogu KTM'a power parts , ale jakosc wykonania z nog nie powala :/ . Hmm nie wiedzialem ,ze sa robione dla KTM'a przez Rizome.
Zapomnialem Ci napisac w PW, co do dopuszczalnej ilosci dB w Poznaniu. Limit to 98dB lub w uzasadnionych przypadkach wartosci podane na tabliczce znamionowej (moj ma 102dB na seryjnym wydechu) . I 102dB moga miec zawodnicy z licencja , ale z tego co slysze maja znacznie wiecej

-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
pojawiam się na Torze Poznań od ok 2008 różnymi pojazdami i nigdy nie miałem problemu, nawet jak startowałem w TrackDay czy SOES Subaru Imprezą na pełnym 3" przelocie. Miała pod 110dB i nie panikowałbym z tymi dB. Jak w weekend byłem na zawodach, to poziom hałasu motocykli wyścigowych urywa łeb...
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Moj Triumph na arrowie pelny przelot mial przy badaniu technicznym i odeslano mnie do domu bo mialem 110dB !
tak jak napisalem inaczej podchodza do zawodnikow startujacych w zawodach , w koncu FIM dopuszcza przeloty i walcza z tym od dluzszego czasu ... ale amatorzy hmm coz na odstrzal , nie zawsze, ale mnie spotakala taka przykrosc
tak jak napisalem inaczej podchodza do zawodnikow startujacych w zawodach , w koncu FIM dopuszcza przeloty i walcza z tym od dluzszego czasu ... ale amatorzy hmm coz na odstrzal , nie zawsze, ale mnie spotakala taka przykrosc

-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
To kiedy spotkanie na torze.
Może być bardziej rekraacyjne!!
Jakieś hoddogi i cola a może też wpuszczą nas na kilka okrążeń?
Kiedy sÄ… jakieÅ› "jazdy" w poznaniu.
Tylko ja potrzebuję amortyzator tylni bo mój nie wrócił jeszcze z reklamacji.
Może być bardziej rekraacyjne!!
Jakieś hoddogi i cola a może też wpuszczą nas na kilka okrążeń?
Kiedy sÄ… jakieÅ› "jazdy" w poznaniu.
Tylko ja potrzebuję amortyzator tylni bo mój nie wrócił jeszcze z reklamacji.
motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
RC8 pod domem
1. czy idzie coś zrobić aby szło odpalić na biegu i sprzęgle ? bo u mnie musi być N żeby chciał zakręcić... podobno ten typ tak ma
2. czy ktoś miał problem ze światłem stop ? kolega przed sprzedażą mył motor i pozycyjne tył świecą, ale stop żaden. jakiś pomysł ?
3. ile kosztuje kasowanie inspekcji w ASO ? kolega zrobił serwis, ale nie mieli w serwisie w okolicach Krakowa kompa, aby skasować...
jutro podjadę do Rapid'a, ale chcę znać +/- koszt
poza tym moto igła!
LwG!

1. czy idzie coś zrobić aby szło odpalić na biegu i sprzęgle ? bo u mnie musi być N żeby chciał zakręcić... podobno ten typ tak ma

2. czy ktoś miał problem ze światłem stop ? kolega przed sprzedażą mył motor i pozycyjne tył świecą, ale stop żaden. jakiś pomysł ?
3. ile kosztuje kasowanie inspekcji w ASO ? kolega zrobił serwis, ale nie mieli w serwisie w okolicach Krakowa kompa, aby skasować...

poza tym moto igła!
LwG!
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Ja jade do Radomia na 09 i 10 czerwca .
A Poznan - speed day (dwa dni) 15 i 16 lipca.
------
Co do odpalania na biegu , hmm musze sprawdzic to dam Ci znac ( jestem poza domem ). Ale wydaje mi sie ,ze od tego jest czujnik przy klamce sprzegla :/ , jesli masz na biegu wciskasz sprzeglo i powinien odpalic.
------
Swiatlo stopu , obojetne czy naciskasz klamke czy dzwignie nozna ? Jesli tak, to skupil bym sie na kostce ktora idzie do swiatla stopu (w zadupku) , rozpial przeczyscil kontaktem 60 etc.
------
Kasowanie inspekcji ? chodzi Ci o komunikat ile km do kolejnego przegladu ? Mozesz to zrobic sam. Ale dziwie sie ,ze nikt tego nie skasowal w ASO - Krakow jesli to byl salon KTM'a to pracuje tam Marek Kujal (facet zna sie na robocie) , na pewno ten przeglad byl zrobiony ?
sciaga do resetu : Press +/- for a few seconds. Go down to the Settings. Press Mode briefly. Now press +/- for a few seconds again. The menu options will be updated with a new one: Service Reset.
pozdro
A Poznan - speed day (dwa dni) 15 i 16 lipca.
------
Co do odpalania na biegu , hmm musze sprawdzic to dam Ci znac ( jestem poza domem ). Ale wydaje mi sie ,ze od tego jest czujnik przy klamce sprzegla :/ , jesli masz na biegu wciskasz sprzeglo i powinien odpalic.
------
Swiatlo stopu , obojetne czy naciskasz klamke czy dzwignie nozna ? Jesli tak, to skupil bym sie na kostce ktora idzie do swiatla stopu (w zadupku) , rozpial przeczyscil kontaktem 60 etc.
------
Kasowanie inspekcji ? chodzi Ci o komunikat ile km do kolejnego przegladu ? Mozesz to zrobic sam. Ale dziwie sie ,ze nikt tego nie skasowal w ASO - Krakow jesli to byl salon KTM'a to pracuje tam Marek Kujal (facet zna sie na robocie) , na pewno ten przeglad byl zrobiony ?
sciaga do resetu : Press +/- for a few seconds. Go down to the Settings. Press Mode briefly. Now press +/- for a few seconds again. The menu options will be updated with a new one: Service Reset.
pozdro
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
wg instrukcji idzie odpalić na biegu i sprzęgle. może czujnik zdechł...
stop nie pali ani na klamce, ani na nodze. sprawdzane na zapłonie, bez etc. bezpieczniki całe, kostki oblookam jutro.
komunikat 0km do serwisu i świeci lampka. jutro spróbuję sam skasować, albo podjadę do rapid'a.

stop nie pali ani na klamce, ani na nodze. sprawdzane na zapłonie, bez etc. bezpieczniki całe, kostki oblookam jutro.
komunikat 0km do serwisu i świeci lampka. jutro spróbuję sam skasować, albo podjadę do rapid'a.
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
to jeszcze raz , to jest cykl do resetu tego komunikatu
Press +/- for a few seconds. Go down to the Settings. Press Mode briefly. Now press +/- for a few seconds again. The menu options will be updated with a new one: Service Reset.
tlumaczenie
naciśnij na +/- rownoczesniej na kilka sekund. przejdz do zakladki settings. nacisnij klawisz "mode". teraz znowu nacisnij +/- na kilka sekund. teraz w menu "settings" pojawi Ci sie dodatkowe okienko "service reset" wejdz tam i ustaw sobie odpowiednia ilosc km. do kolejnego serwisu.
pozdro
Press +/- for a few seconds. Go down to the Settings. Press Mode briefly. Now press +/- for a few seconds again. The menu options will be updated with a new one: Service Reset.
tlumaczenie
naciśnij na +/- rownoczesniej na kilka sekund. przejdz do zakladki settings. nacisnij klawisz "mode". teraz znowu nacisnij +/- na kilka sekund. teraz w menu "settings" pojawi Ci sie dodatkowe okienko "service reset" wejdz tam i ustaw sobie odpowiednia ilosc km. do kolejnego serwisu.
pozdro
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
Inspekcja skasowana. Odpalanie na sprzęgle naprawione. Blaszka od czujnika byla nie po tej stronie trzpienia od klamki
Btw - szukanie luzu, stukanie przy wrzucaniu jedynki to specyfika skrzyni? Podczas odpalania na biegu i sprzegle delikatna chec motoru do ruszenia do przodu tez?

Btw - szukanie luzu, stukanie przy wrzucaniu jedynki to specyfika skrzyni? Podczas odpalania na biegu i sprzegle delikatna chec motoru do ruszenia do przodu tez?
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Weź zobacz jak masz ustawione dźwigienki-przekładnie które przekazują ruch dźwigni biegów.
Można tam tak poprzestawiać że potrzebujesz bardzo mały ruch na zmianę biegu (mówię o oryginalnych setach)
Ja mam ustawiony najmniejszy ruch dźwignią biegów - każdy kto się przesiądzie z cywilnego motoru jest w szoku że taki mały ruch dźwigni wystarczy do zmiany biegu.
Ale wtedy oczywiście jest problem z luzem - trzeba się nauczyć
Fakt - szybką zmianą biegów wygrywasz
Można tam tak poprzestawiać że potrzebujesz bardzo mały ruch na zmianę biegu (mówię o oryginalnych setach)
Ja mam ustawiony najmniejszy ruch dźwignią biegów - każdy kto się przesiądzie z cywilnego motoru jest w szoku że taki mały ruch dźwigni wystarczy do zmiany biegu.
Ale wtedy oczywiście jest problem z luzem - trzeba się nauczyć

Fakt - szybką zmianą biegów wygrywasz

motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
faktycznie, widziałem w manualu jakieś ustawienia sport/normal/coś tam
muszę pogrzebać.
a macie tak, że stojąc na jedynce i sprzęgle, dodanie gazu powoduje, że motor lekko rwie do przodu ? tak jak by sprzęgło kleiło... regulowałem na klamkach od 1 do 6 (mam sportowe) i jakoś im wyższa cyfra (głębiej wciskane), tym gorzej... to samo jak pisałem wyżej podczas zapalania.

a macie tak, że stojąc na jedynce i sprzęgle, dodanie gazu powoduje, że motor lekko rwie do przodu ? tak jak by sprzęgło kleiło... regulowałem na klamkach od 1 do 6 (mam sportowe) i jakoś im wyższa cyfra (głębiej wciskane), tym gorzej... to samo jak pisałem wyżej podczas zapalania.
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
gdzies na forum.uk widzialem temat dotyczacy Twojego problemu , poszukam i jak znajde to wkleje. pamietam ,ze wspominali o powietrzu w ukladzie sprzegla hydraulicznego (warto odpowietrzyc lub wymienic olej w ukladzie hydraulicznym) i zlym oleju silnikowym.
jakim masz olejem zalany ?
jakim masz olejem zalany ?
-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
motorexem 10w50, a chyba faktycznie kwestia powietrza, bo pojeździłem pierwsze kilometry i mu przeszło
płyn hydrauliczny był wymieniany i może nie odpowietrzyli. to samo miałem w Hondzie jak mi hamulcowy wymienili i klamka na pierwszym hamowaniu wpadała do końca, a potem było ok.
btw - muszę się nauczyć obsługi otwierania wlewu paliwa (mam system RRS - keyless) i bez telefonu do poprzedniego właściciela się nie obeszło
Stop naprawiony - zawilgocony jeden styk w kostce przy samej lampie.

płyn hydrauliczny był wymieniany i może nie odpowietrzyli. to samo miałem w Hondzie jak mi hamulcowy wymienili i klamka na pierwszym hamowaniu wpadała do końca, a potem było ok.
btw - muszę się nauczyć obsługi otwierania wlewu paliwa (mam system RRS - keyless) i bez telefonu do poprzedniego właściciela się nie obeszło

Stop naprawiony - zawilgocony jeden styk w kostce przy samej lampie.
KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Dzisiaj się zabrałem za kolektor z tłumikiem - będzie pierwsza YOSHIMURA w KTM-ie
Może jutro wrzucę pierwsze zdjęcia jak mi nie zabraknie materiału.
Tłumik wyprowadzam z prawej strony pod podnóżek pasażera.
Zdjęcia samego tłumika wcześniej na naszym forum.

Może jutro wrzucę pierwsze zdjęcia jak mi nie zabraknie materiału.
Tłumik wyprowadzam z prawej strony pod podnóżek pasażera.
Zdjęcia samego tłumika wcześniej na naszym forum.
motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
mi seria póki co wystarcza
ja pierdziu jak ten motor zapier....a
czuje, że opona długo nie pożyje
pytanko o wyświetlacz: poziom paliwa/spalanie itd. jeszcze nie zaglądałem do manuala, ale poza pokazywaniem, że jest rezerwa i wtedy coś przelicza ile przejadę/przejechałem, to po zatankowaniu zrobiłem 100km i cały czas nic nie pokazuje. nie wiem ile mam beny i na ile wystarczy. jest tylko napis fuel distance/trip i fuel coś tam (nie pamiętam
)
o co kaman ?




pytanko o wyświetlacz: poziom paliwa/spalanie itd. jeszcze nie zaglądałem do manuala, ale poza pokazywaniem, że jest rezerwa i wtedy coś przelicza ile przejadę/przejechałem, to po zatankowaniu zrobiłem 100km i cały czas nic nie pokazuje. nie wiem ile mam beny i na ile wystarczy. jest tylko napis fuel distance/trip i fuel coś tam (nie pamiętam

o co kaman ?

KTM RC8 out
KTM 690 SMC-R 2015 in
KTM 690 SMC-R 2015 in
-
maniujr - Świeżak
- Posty: 168
- Dołączył(a): 29/5/2013, 19:12
- Lokalizacja: Poznań
Nie ma w naszych szpejach wskaźnika poziomu paliwa , tylko dopiero jak dojdzie do rezerwy to wlacza sie info o koniecznosci dotankowania i zaczyna odliczac ile km przejechalismy od wlaczenia sie alarmu.
jest tylko srednie spalanie i wskaznik ile pali l/km lub ile przejedziemy km/l (przelacza sie to w ustawieniach).
ja robię w zależności jak jeżdżę (seryjny wydech) 160-190km do włączenia sie rezerwy.
aha norma jest ,ze po zatankowaniu alarm o rezerwie znika dopiero po przejechaniu 3-7km ...
a za#$%^#la az milo
, mam nadzieje ,ze uda nam sie kiedys spotka na torze Panowie, bo to jest miejsce stworzone dla tych maszynek 
jest tylko srednie spalanie i wskaznik ile pali l/km lub ile przejedziemy km/l (przelacza sie to w ustawieniach).
ja robię w zależności jak jeżdżę (seryjny wydech) 160-190km do włączenia sie rezerwy.
aha norma jest ,ze po zatankowaniu alarm o rezerwie znika dopiero po przejechaniu 3-7km ...
a za#$%^#la az milo


-
akiraone - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/5/2013, 13:32
- Lokalizacja: Krakow
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości