Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 10/4/2013, 19:49

Wezmę jednak tego michelina wydaje mi się że powinna być lepsza od chińskiej i mocniejsza.

Dzięki za odp i opinie
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez henio12323 » 10/4/2013, 21:35

ja zrobiłem na swojej chinskiej kilka set km z czego sporo po asfalcie i jestem zaskoczony jeszcze nawet sie nie zaokrągliła. także następna to pewnie też bedzie chinska, ew jak cos sie trafi lepszego ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez lukas90MX » 12/4/2013, 08:14

Macie jakieś dobre patenty na kręcenie śrubką od regulacji mieszanki przy gaźniku?
Kto wymyślił taką budowę- położenie tej dyszy :roll:
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 12/4/2013, 08:54

jakiej ? opisów dokładniej swój problem...

domyslam sie że chodzi ci o keihina FCR
ja mam zamontowaną srube zmienioną którą mozna kręcic palcami, wczesniej uzywałem małego kluczyka fajkowego ze srubokrętem. są też do kupienia takie kluczyki kątowe. czyli z jednej strony kręcisz grzechotką np. a po drugiej stronie pod kątem prostym kręci sie srubokret to ułatwia też sprawe. a w necie widziałem też sruby które są zakonczone spręzyna i montuje sie je podobnie jak srubka od regulacj podniesienia przepustnicy i tak samo prosto sie potem reguluje skład.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 12/4/2013, 10:53

taa keihin fcr.
Grzechotka tam nie wchodzi, chyba że by ją ściąć i bez nasadki ;)
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez MJR128 » 12/4/2013, 12:45

Jest taki przyrząd jak śrubokręt. Ewentualnie specjalny kluczyk do regulacji takich gaźników.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Damianooo1998 » 12/4/2013, 19:12

witam! nie wie ktoś z was jakie są rozmiary łożysk kół w KTM EXC 125? dzisiaj wyczułem bardzo minimalny luz, jutro jeszcze pojeżdże i dopiero rozbiore. I czy te łożyska musi być najwyższej jakości?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez lukas90MX » 12/4/2013, 19:56

MJR128 napisał(a):Jest taki przyrząd jak śrubokręt. .


ciekawe jakby tam wsadzić śrubokręt..
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez henio12323 » 12/4/2013, 21:52

damiano http://partsfinder.onlinemicrofiche.com ... -FORK-LEGS jest mase takich stronek. wybierz swój rocznik itp itd...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kzq » 13/4/2013, 09:12

Ja takie coś wymyśliłem na regulacje gaźnika:

http://iv.pl/images/81912958002776398430.jpg

Śrubka ze spiłowaną końcówką, nakrętka i podkładka, wklejone na super glue.
Raz nią regulowałem i większych problemów nie miałem. Nie trzeba kupować narzędzia do regulacji za 200zł. ;d
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Damianooo1998 » 13/4/2013, 20:00

Dzięki bardzo

A miał ktoś z was okleinę z tej aukcji? co możecie o niej powiedzieć?

http://allegro.pl/okleina-yamaha-honda- ... 90816.html
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Street4Fun » 17/4/2013, 14:29

Wie ktoś może ile oleju wchodzi do tylnego amortyzatora od CR85 2003r. no i jaki najlepiej polecacie.
Wczoraj wystrzelił mi cały odkręcając element 9 (Nie trzpień) http://www.2wheelpros.com/oem-parts/200 ... embly.html
Na stronie nie widać pewnego elementu, który wchodzi jeszcze do trzpienia(element nr. 9) i jest mały dylemat.
Na zdjęciu widać element, którego nie ma na katalogu części, a który wchodzi do trzpienia i sam trzpień(nr. 9)
Obrazek
Tutaj zdjęcie z tym elementem w trzpieniu
Obrazek
I wlewać olej od strony tam gdzie mi po prostu uciekł ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 17/4/2013, 16:26

lepiej oddaj amor do prózniowego napełniania
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez MJR128 » 17/4/2013, 17:22

Bo dolnego mocowanie się nie odkręca. Po co to w ogóle zrobiłeś?
Czarno widzÄ™ naprawÄ™ tego amora.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Street4Fun » 17/4/2013, 17:34

Bez potrzebnie z pewnością to nie było wykręcane. Dolne mocowanie było już tak wybite, że wymagało natychmiastowej regeneracji.
Gazowo-olejowe mają osobno komorę olejową, czy będzie trzeba nabijać jeszcze azotu ?
Nikt nie ma jakichkolwiek informacji na temat ilości oleju w komorze, bądź jakie ciśnienie występuje tam ?
Pojeżdżę, popytam, może mi się uda wskrzesić jeszcze ten amor.
Z góry dzięki za wszelkie informacje.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 17/4/2013, 18:49

moze w serwisówce jakies info jest. gazowo olejowe to znacyz ze działa tam i to i to. i gaz trzeba będzie dobic. u mnie oleju idzie niecałe 400 ml. ale i tak tego oleju nie wlewa sie od tak o. napełnia sie amor specjalną maszyną. szczerze mówiac szkoda czasu i kasy na zabawe samemu. ja samemu tylko sprawdziłem co i jak, wyczysciłem. a za niecałe 100 zł profesjonalnie mi nabili gazem i olejem oryginalnym.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez HuboO » 18/4/2013, 08:22

Siemka.
Mam problemow troszke postaram sie wam je opisac\

Wszystkie problemy sa po czyszczeniu i uregulowaniu gaźnika

1.Jadac spokojnie po drodze nagle narzuca mi oborty i gasnie.

2.Po odpaleniu pracuje chwile normalnie i nagle maxymalne obroty.

3. Po dotarciu do domu moto wgl nie chcialo odpalic

4. Dodam jeszcze, ze moto na 1,2 na wysokich obrotach przerywa.

Dodam jeszcze, ze pierwszy raz czyscilem gaznik i wgl, wiec moze cos zle zrobilem, lecz robilem zgodnie z poradnikiem.

Prosze o pomoc

Pozdrawiam
HuboO
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 26/8/2011, 17:57

Postprzez kris514 » 18/4/2013, 14:01

Sprawdź pływak, oraz jego poziom (bo wygląda na za niski poziom paliwa w gaźniku)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 18/4/2013, 19:36

skoro robiłes to 1 raz to na pewno cos zrobiłes źle - gaźnik do ponownego czyuszczenia i juz ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez dawidsx » 19/4/2013, 15:15

Mam problem ze ssaniem.
Ciagne zawleczke do góry i ona spada i nie mam jak go włączyć.
jak to zrobic?
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
Avatar użytkownika
dawidsx
Świeżak
 
Posty: 416
Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê