Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez kzq » 21/2/2013, 18:39

Witam,
sprawa trochę skomplikowana, zabrałem się za rozbieranie lag, a więc tak:
http://ktmsklep.pl/new-katalog/25,167,1 ... acing-2002
w jednej ladze nie wiem jakim cudem, wykręciłem element 69. Tego elementu na którym jest sprężyna nie rozkręcałem (4 i 24 sa razem).
Tutaj nadchodzi moje pytanie, jak mam dokręcić ten element 69, bo mi się całość obraca i nie mam za co złapać, czy trzeba rozłączyć elementy 61 i 58, one luźno w sobie siedzą?

Napisałem trochę chaotycznie, bo nie znam nazw niektórych elementów zawieszenia, proszę o podpowiedzi :D.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań


Postprzez Scyzor1989 » 21/2/2013, 18:56

mam pytanie. czy mozna np z rocznika 2005 przełożyć osłone tarczy (tylnej) do rocznika 2004 ? chodzi mi o to czy sprzedawca moze w ten sposob oszukac potencjalnego klienta ;)
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow


Postprzez kris514 » 21/2/2013, 19:03

kzq element 58 trzyma się na wcisk i jest dokręcony elementem 69 niby mógłbyś wziąć i odkręcić 23 od 60/61 ale ja np. poradziłem sobie w ten sposób że po wyjęciu sprężyny i założeniu 4 laga nie dochodzi do końca i po prostu (najlepiej w 2 osoby) oprzeć o podłogę i mocno docisnąć (wtedy przestanie obracać się 58) i przy tym docisku dokręcać 69

Scyzor jeśli otwory by pasowały to czemu nie (ale mało który oszust zwraca uwagę na szczególy)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kzq » 21/2/2013, 20:27

Podsumowując, wydłubałem już uszczelniacze. Jedyne co zrobiłem źle to ruszyłem ten element 69, pod nim jest miedziana podkładka a jak wiadomo takie podkładki są jednorazowe i czekają mnie poszukiwania po lokalnych sklepach, jeśli mi się nie uda będę próbował na starych.

A tutaj pytanko, numer 19 jest to uszczelniacz pyłowy, z tego co patrzyłem to tak mi średnio zgarnia z lagi. Poszukiwania po lokalnych sklepach prawdopodobnie zakończa się fiaskiem. Cena pyłowych w internecie to 42zł za jeden, także nie wiem czy warto je zamawiać...

@kris514
A podkładki miedziane zostawiłeś czy nowe kupowałeś? nr. 81
Ostatnio edytowano 21/2/2013, 20:29 przez kzq, łącznie edytowano 1 raz
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 21/2/2013, 20:28

skręc lage i najpierw od dołu odkręć, jak dalej sie kręci, to scisnij całe zawieszenie troche, i sie przestanie kręcic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 21/2/2013, 20:33

Szczerze to zostawiłem stare (ale pod nimi jest oring który wymieniłem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 21/2/2013, 20:47

a jak niby miałems 69 nie ruszac ? przeciez musisz to wykręcic żeby dostać się do bebechów. ja podkładki też nie zmieniałem. juz 3 X lage rozbierałem i trzyma.

co do uszczelniaczy - pyłowek nie dostaniesz bo to nie są zwykłe uszczelniacze. co do 43 zł nie wiem gdzie to znalazłeś. ale spoko mozna taniej znaleść. widziałem kiedys zestawy po chyba 100-120 zł komplet olejowych i pyłowych.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 22/2/2013, 17:21

Podsumowując, zrobiłem te lagi.
Przed rozbieraniem lag, każda chodziła inaczej mimo tych samych ustawień, w jednej ladze między podkładkami sprężyny (36) znalazłem dodatkowa podkładkę, być może dlatego tak różnie pracowały, tylko kto i dlaczego ją tam wsadził?? Lagi 43mm, w sumie wlałem niecałe 800ml oleju, lustro wyszło mi 11cm więc chyba dobrze.
ktm exc 250 4t 2002
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez hondacr1989 » 23/2/2013, 02:15

Z jakich motorów pasowały by koła na supermoto do hondy cr 125 01 r ?(dodam ze nie chodzi mi o drogie koła w cenie około 1500-2000zł itp)
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez henio12323 » 23/2/2013, 13:15

kzq nie wiem jak ty ale fabrycznie ja miałem po 2 podkładki, a wywaliłem je całkiem żeby nieco zmienic charakterystyke.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 24/2/2013, 12:43

Zamierzam wysłać cylek do tulejowania i tłok nowy - brać u nich, czy na własną rękę ? (MOTOR-TECH)
Niby dwa te same tłoki, a cena jednak inna
http://allegro.pl/wossner-tlok-47-45-mm ... 46424.html
http://allegro.pl/tlok-honda-cr-85-03-c ... 92982.html
Taniej chybaby mnie wyniosło kupić na własną rękę tego za 220 wysłać im i objaśnić co mają zrobić.
Z tego co znalazłem w cenniku tłoków, W Motor-Techu wsadzają ten droższy tłok (320zł)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 24/2/2013, 12:54

wossner to wossner nie robia róznych wossnerów. kup tanszy i niech ci dorobią tuleje pod ten tłok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 24/2/2013, 13:04

Tylko zobacz na średnicę...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MJR128 » 24/2/2013, 13:06

A ile stoi tulejowanie 85ccm w Motortechu ?
Ja bym robił na 80ccm, bo po zużyciu tego rozmiaru zawsze możesz dać większy czyli do 85cccm.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Street4Fun » 24/2/2013, 13:36

" Silniki dwusuwowe 2T

Średnica tłoka do 45 mm - 300 zł

Średnica tłoka do 56 mm - 350 zł "
http://www.motor-tech.katowice.pl

Co do rozmiaru, to wstawię normalnie 85 i wyślę im tłok, nie będę zmniejszał jego pojemności.
Dobrałbym tłok do tej mniejszej pojemności ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez MJR128 » 24/2/2013, 13:46

Skoro już wiesz, że nie będziesz robił na mniejszą pojemność to po co się pytasz, czy dobierzesz tłok?
Ja mogę Ci to zrobić tak, że zamontuje tłok od 80, ty zajeździsz cylinder na rozmiarze 80 i wystarczy szlif, żeby mieć 85 i dalej jeździć kupe czasu. A tulejownie byłoby za 320zł
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez Street4Fun » 24/2/2013, 13:56

Motocykl robię pod sprzedaż, więc nie będę się bawił w zmniejszanie pojemności.
Dowiedziałem się wszystkiego, dzięki ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 24/2/2013, 15:11

orientuje się ktoś czym można zastąpić specjalną paste do mussów do kół ? kupiłem zestaw i niebawem bede brał się za montaż. ale wyczytałem że te mussy musza byc nasmarowane. nie bardzo mam dojscie do małej ilosci tego specyfiku a wydawanie 200 zł za duze opakowanie, którego i tak nigdy nie zuzyje jest troche bez sensu.
kiedys widziałem jak zawodnicy uzywali zwykłego smaru ( tam wiadomo jakis smar który nie uszkadza gumy itp ) do smarowania dętek, tak żeby przy nizszym cisnieniu, opona nie :szczypała" i nie uszkadzała dętki. czy mozna posmarowac smarem mussa ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 24/2/2013, 16:00

Zastanowił bym sie czy smar do uszczelniania opon by sie nie nadał (każdy wulkanizator taki ma)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Damianooo1998 » 24/2/2013, 17:36

Witam! Mam pęknięte żeberko w chłodnicy, i mam to pospować czy skleić jakimś klejem? Bo nowej nie będe kupywał, mieliście kiedyś taki przypadek?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê