Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 17/11/2012, 16:21

raczej takiej opcji nie ma z luzami. po prostu moto nie mógł pracowac jak powinien. anie spowodowało by to przestawienia rozrządu. tu albo kwestia napinacza rozrządu, albo wyciagnietego łancuszka. nie wiem jeszcze jak prowadnice stare to juz moze to nie byc to. ale wtedy zazwyczaj na napinaczu to widac. i sprawa dochodzi jeszcze na czym ci sie przestawił. bo mógł po prostu przeskoczyc i tutaj wina mogły byc zeby a raczej brak ich profilu. i moze luxniejszy łancuszek + słabe zeby i przeskoczyło. albo w kxfie jak to bywa obrócił sie moze wałek ? przestawiła sie zebatka na wałku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez wawzon » 17/11/2012, 19:33

Odkrecilem te 2 sruby z boku zeby ustawic tlok w gornym polozeniu i znak na lewym walku byl o 1 zab do gory a na walku ssacym o 2 zeby
napinacz jest raczej dobry tak i lancuszek bo dopiero na 4 zebie jest
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez henio12323 » 17/11/2012, 20:36

a moze przy składaniu cos ci sie pomieszało ? rozpinałes łancuszek przy zakładaniu ? czy zakładajes na spiętym łancuszku bo wtedy własnie łatwo przeskoczyc o 1 zabtek w ta czy w ta
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 17/11/2012, 20:56

na spietym ale sprawdzalem po zalozeniu jeszcze czy jest ok
sproboje ustawic ten rozrzad luzy na identyczne i zobacze jak narazie dzieki za odp :)
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Miki14 » 18/11/2012, 15:12

czy jest jakas roznica miedzy honda crf 250 z 2 tlumikami a honda crf 250 ale z 1 tlumikiem ?
Miki14
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 29/9/2012, 11:20
Lokalizacja: wiocha :(

Postprzez Street4Fun » 18/11/2012, 18:55

Będzie różnica dźwięku.
I może też być w mocy, może jej być mniej(Nieznaczące ilości)
Więcej tłumików, to takie mulenie motocykla troszkę ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Bostorn » 18/11/2012, 19:16

a nie lepsze ujscie spalin i lepsze cisnienie ich wydostawania siÄ™?


w crfie nie pamietam ale prze te tłumiki chciano chyba lepszą przeciwwagę zrobic, cos ten tego jakos tak leciało :D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 18/11/2012, 19:29

moim zdaniem troche bezsens, charakterystyke mozna zmienic w inny sposób niz dodając wydech który jak by nie patrzec swoje waży ;P dając 2 wydechu CRFa szybciej sie wbija na obroty i ma ogólnie ostrzejszą góre względem jednego wydechu. za to traci nieco z dołu. róznica jest minimalna dla amatora nie bedzie wyczuwalna. wiecej mozna moto zmulic smigając np na nieustawionym gaźniku, czy zapchanym filtrze powietrza
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 19:30

dobre pytanie. przylaczam sie do niego ;) czyli z 2 tlumikami moze byc mocniejsza ale bardziej zmulona ? ;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez Scyzor1989 » 18/11/2012, 19:46

wiecie moze dlaczego kawasaki kxf250 w porównaniu np do yamaha yzf250 sa tanie ?? czy kawasaki sa bardziej awaryjne ? moze znacie jakies inne powody ?;/
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez henio12323 » 18/11/2012, 19:56

yzf jest bardziej popularna, yamaha praktycznie jako pierwsza wypusciła crossówki w 4T stała sie popularna :P kazdy chciał albo WR albo YZF... potem zdeklasował yamahe KTM który sie trzyma praktycznie do dzis zwłaszcza w enduro stąd tez jego teraz cena ;) ktm wprowadził cakiem co innego w rynek MX z czego potem czerpały inne marki. teraz np nowe kawasaki są po prostu modne, wzieło sie to troche z usa gdzie co drugie moto to kawasaki :P u nas w pl nadal królują yamaszki i ktmy. stare kawasaki nie były po prostu modne i popularne i maja troche nizsze ceny. ale nie ma to znaczenia w sensie że kawasaki tansze bo jest gorsze ;P wszystko to jedna półka. dla amatora kompletnie nie ma to znaczenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Damianooo1998 » 19/11/2012, 18:56

Ale nie wiem dlaczego KTM nie wprowadził do full crossów aluminowej ramy.
KXF na rok jest bardzo ciekawy, mapy zapłonu zawieszenie, silnik i ogólnie.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 21:44

a czy aluminiowa rama to wyznacznik dobrego motocykla ? ktm stosuje rame chromowo molibdenową, dobry stop jest lekki i odporny na skręcanie. czyli rama jest bardzo sztywna jak na swój kształt i mase. stosunkowo rama z mojego 525 jest lzejsza niz moja rama z CR 250 z 2000 roku która juz była aluminiowa ;) po prostu tego aluminium musi bys spory kawałek żeby rama była w miare sztywna.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Jasiu123 » 19/11/2012, 23:35

Panowie w yz 125 kumpla sprzęgło po wciśnieciu klamki nie chce wysprzęglić tzn. bieg wbity, klamka sprzęgła zaciśnieta a koło nie chcę się obracać(tak jakby był na biegu). Podobno wina oleju ale jest zalany nowiutki motul transoil więc już sam nie wiem. Jakieś dobre rady? Co robić?
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez henio12323 » 19/11/2012, 23:39

na postoju moze sprzegła nie byc. a jak jest na rozgrzanym ? naciszkasz sprzegło, jedynka i moto stoi ? czy chce jechac na wcisnietym sprzęgle ? bo jak tak to albo tarcze wywalone ( lub przekładki lub to i to :P ) albo kosz zewnetrzny do wymiany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Jasiu123 » 19/11/2012, 23:52

No właśnie na odpalonym na wciśniętym sprzęgle wrzucasz 1-nke i moto gaśnie. Tak jakbyś w ogóle sprzęgła nie trzymał wciśniętego. Nie wiem jak przekładki ale tarcze pomierzone i jeszcze daleko im do końca żywota.Jestem w sumie pewny że to wina oleju bo rozebraliśmy sprzęgło i założyliśmy tarcze na sucho i wszystko było git dopoki tarcze znów nie złapały oleju. Dodam że olej był zalany jakiś miesiąc temu i moto od tamtego czasu w ogóle nie używane. Możliwe że po takim czasie coś się z tym olejem stało? Zeby tak mocno pokleił tarcze że szarpanie motocyklem przód tył nic nie daje? Czy to przez temperature i to że olej jest gęstszy? Czy rozgrzać piec w miejscu na tyle długo żeby olej złapał jakąś tam temperature i wtedy próbować?
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez Street4Fun » 20/11/2012, 00:13

Zapewne kosz sprzęgłowy zewnętrzny...
Masz po prostu grube nacięcia w koszu i tarcze się tam klinują i nie pracują jak powinny ;)
Miałem ten sam problem, bynajmniej podobny.
Ale podgazuj troszkę, wrzuć jedynkę i pomóż mu gazem jeszcze i jedziesz ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Jasiu123 » 20/11/2012, 17:02

Kosz ma już rowki ale też bardzo małe... u siebie mam wieksze i jest ok. Problem rozwiązany... moto konkretnie rozgrzaliśmy i tak jak napisałeś jedynka na gazie i teraz jest lux:) dzięki panowie
Jasiu123
Świeżak
 
Posty: 380
Dołączył(a): 27/8/2012, 22:28

Postprzez wawzon » 20/11/2012, 18:19

KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 20/11/2012, 18:22

oba podobne bo co moze byc nadzwyczajnego w googlach za 100-140 zł gąbki trzymania bedą podobne, paski tez podobnie beda lepiły sie kasku. ja moge polecic od siebie obie firmy ;P sam miałem z 10 par gogli scotty smithy oakleya i róznic kolosalnych nie było. miałem tez włąsnie ten model oakleya i plusem były tanie zamienne szybki wiec jak mi sie troche porysowała to za kilkanascie złotych miałem nową i gogle były znów w pełni uzyteczne :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê
cron