Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez Szebo » 10/9/2012, 18:44

Witam chciałbym zakupić kierownice do husqvarny wr 125 ale jestem początkujący i nie wiem co wybrać myślałem nad tą :

http://allegro.pl/kierownica-street-end ... 61651.html

Ale pada pytanie czy ta kierownica wytrzyma mocniejsza jazdÄ™ w terenie i na torze ?
_________________
Husqvarna wr 125 2005
Szebo
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 3/9/2012, 20:20
Lokalizacja: Kielce


Postprzez Tutajek2506 » 10/9/2012, 19:38

MA KTOŚ CROSSA DIABOLINI XB-31 250 cm2 NA CZĘŚCI ??
Tutajek2506
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35


Postprzez pawel89ers » 10/9/2012, 20:42

@Szebo ta kierownica obok renthala nie leżała, nawet gąbka to podróba, więc moim zdaniem kierownica wytrzyma do pierwszej gleby. Zobacz też czy mocowanie masz na 22mm czy na 28mm. Moim zdaniem lepiej już kupić uzywkę. Ja mam ProTaper kilka dość ostrych gleb miałem i kiera w nienaruszonym stanie
Avatar użytkownika
pawel89ers
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
Lokalizacja: Skowierzyn

Postprzez henio12323 » 10/9/2012, 22:48

wawzon to norma ja co mycie sciagam pokrywke i siedzenie zatykam filtr powietrza i calego airboxa karcherem myje ;D

co do tej kierownicy syf i porazka, nie kupisz dobrej kiery za mniej niz 200-250 zl za zwykla z poprzeczka, za 300 juz kupisz dosyc mocna kiere, im wiecej dasz tym wiadomo mocniejsza lzejsza itp. te ponizej 100 zl to mozna sobie do motorynki wsadzic :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 11/9/2012, 14:54

dzis chcialem odpalic kawe i sie przejechac ale odpalila dopiero za okolo 10 razem tak jak wczesniej mozliwe znow rozrzad sie przestawil jezeli tak to co moze byc przyczyna;/
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Bostorn » 11/9/2012, 16:32

to że to kawasaki :D albo coś jest źle dokręcone, złożone czy też coś się wyrobiło :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez wawzon » 11/9/2012, 16:47

Wałki dokrecalem kluczem dynamometrycznym takze powinno byc ok wg serwisoki
jakies inne propozycje ?

mam jakiegos pecha chcialem sprawdzic czy kopka jest dobrze dokrecona i srobka wypadla :shock: http://pokazywarka.pl/8bek7d/ co mozna z tym zrobic ?
Ostatnio edytowano 11/9/2012, 17:47 przez wawzon, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez pawel89ers » 11/9/2012, 17:15

Mam pytanie czy kopniak od sxs 125 z 2000 roku podejdzie do exc 400 z 2002. Tylko prosze o pewne info, nie interesuje mnie cos w stylu "powinien pasowac"
Avatar użytkownika
pawel89ers
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
Lokalizacja: Skowierzyn

Postprzez barek253 » 11/9/2012, 17:56

wawzon chciałbym mieć takie błachostki z moto jak ty masz
dospawaj cos i wykręć lub rozwierć a później wkręć sprężynkę helicoli

pawel koniak jest mniejszy od sxsa więc nei wiem czy jest sens to pasować będzie ciężko kopac choćby spasowało
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez pawel89ers » 11/9/2012, 18:16

Przepraszam za podwojny post, prosze o skasowanie,jednego. Wiec bartek mowisz ze wielowpust jest taki sam, tylko jest krotszy? Z sila kopniecia to nie problem, jest mnie na tyle. Jezeli jest wielowpust na 100% taki sam to pasuje. Tylko jakbys potwierdzil mi to.
Avatar użytkownika
pawel89ers
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
Lokalizacja: Skowierzyn

Postprzez barek253 » 11/9/2012, 19:19

nie mówiłem o samej nóżce że jest krótsza i ciężej bd kopac
co do wypustu nie wiem możesz sprawdzić tutaj http://173.74.246.25/munnracing/catalog/catalog.cfm porównując numery elementów
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez wawzon » 12/9/2012, 14:45

nie wiem czy przestawiajacy soe rozrzad co jazde jest blachostka ale ok :D

mozna jakos sprawdzic stan rozrzadu bo na moje oko jest on dobry a na jednym forum przeczytalem ze moglo to byc spowodowane wlasnie zepsutym rozrzadem
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez barek253 » 12/9/2012, 15:52

wawzon napisał(a):nie wiem czy przestawiajacy soe rozrzad co jazde jest blachostka ale ok :D

mozna jakos sprawdzic stan rozrzadu bo na moje oko jest on dobry a na jednym forum przeczytalem ze moglo to byc spowodowane wlasnie zepsutym rozrzadem

chodziło mi o ta urwaną śrubę :D
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kzq » 12/9/2012, 16:24

Witam,
KTM exc 250 4T 2002r.
po delikatnej glebie w błocie, niewielka prędkość nie mogłem uruchomić silnika jakby tłok pracował na sucho, rozrusznik nie miał siły pchać (odgłos jakby piach szorował). Air box był czysty. Dźwięk silnika się trochę zmienił, słychać jakby świszczenie (podobne słychać w niektórych samochodach, jakby turbosprężarka), teraz coraz słabiej go słychać. Jechałem na rezerwie, z tego względu że jechałem nie daleko, a nie chciało mi się dolewać. Sprawdziłem olej, okazało się że brakuje ponad 300ml, a dziwne bo pare dni temu wymieniałem olej i wlałem ponad 1.5L, a wczoraj był na MAX. Wycieków nie mam, nie kopci i w płynie chłodniczym nie mam oleju, jedynie przez odpływ przy pompie wody wycieka, jednak są to ilości prawie nie zauważalne (uszkodzony o-ring).
Co się mogło stać?
Miało być krótkie pytanie, ale się rozpisałem.

P.S do domu dojechałem normalnie(~1km), silnik zachowywał się normalnie, tylko ten dźwięk...
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 12/9/2012, 21:39

hmm ciezko powiedziec. ale po kolei
co do oleju - w kajtkach ciezko okreslic stan oleju. jezeli spusciles i bylo o 300 za malo to rzeczywiscie ubylo. jezeli nie dymilo po glebie ( zassanie oleju ) to moze ci brac olej. dymic moze praktycznie niezauwazalnie dla ciebie, ale pomalu moze sobie brac olej.

sprawa halasu - tutaj nie mam pojecia, nie widze i nie slysze o co chodzi. popatrz moze jakas pierdola. typu upadles na wydech i wysunal sie z flanszy, albo cos o cos ociera. np u mnie po glebie plastik oslonka lancucha sie przekrzywila i zaczela ocierac o kolo :P trudno bylo by przy lekkiej glebie uszkodzic cos w silniku. to w koncu wyczynowka i lekka gleba to nic dla takiego moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kzq » 13/9/2012, 19:47

Dzisiaj był finał tej akcji, w tym samym miejscu przygazowałem i BUM!!!!!!!

http://iv.pl/images/44770636736872481073.jpg
http://iv.pl/images/14963523054364312380.jpg
http://iv.pl/images/49588943522439827011.jpg

heh, będzie ciekawie :/, narazie wyciągnąłem silnik, zobaczymy co dalej.
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Damianooo1998 » 13/9/2012, 19:58

jak ty to zrobiłeś i przy jakiej prędkości, że to pękło?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez cichycr » 13/9/2012, 20:08

kzq współczuję, ładnej kurwizny narobiło...
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez kzq » 13/9/2012, 20:30

Damianooo1998 napisał(a):jak ty to zrobiłeś i przy jakiej prędkości, że to pękło?


Zatrzymałem się i przy gazowałem na 3 sekundy i bum. Wydaje mi się że mogło to być coś z olejami, bo jak go kupiłem był jakiś syf zalany, potem zalałem Motula 5100 który się nie nadaje do tego motocykla a jakis tydzień temu wymieniłem na Castrol Power 1 Racing 10w50. Może to mieć coś wspólnego z drobnymi opiłkami metalu które znajduje na filtrach siateczkowych i na śrubie od spustu oleju. No nie wiem, może za parę dni rozbiorę go i będę coś więcej wiedział.
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez wawzon » 13/9/2012, 20:34

zasdne opilki nie maja prawa tam byc rozkrecaj moto nie proboj odpalac bo jeszcze wiekszego syfu narobi
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê