Cholerna rozkmina w wyborze motocykla...
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Hmm co do wagi ZZR-a nie bedzie tragedi 230kg to nie 400 w goldwingu
Kiedyś miałem GSXR 750 olejaka i też mało nie ważył a nie było tragedi. Miało to swoje plusy bo był bardzo stabilny na nierównych drogach nie trzeba czegos takiego jak amortyzator skretu! A np w dzisiątce nie wyobrażam sobie jazdy bez amora skretu! Ja na twoim miejscu kupił bym tego ZZR-a. Najlepiej bedzie jak podjedziesz usiądziesz, przymieżysz sie i bedziesz wiedział czy dasz rady czy nie! jeśli nie to wtedy myśl nad GPZ 500.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
fallen16 jest gdzieś wystawiona ta ZZRka? No ja już byłem w jaśle oglądać ZZRke i się przymierzałem ale nie jeździlem bo bez prawka to raz a dwa że trochę się bałem bo do takiej masy jestem nie przyzwyczajony i mogłem coś zrobić. No ale jak się przymierzyłem to bardzo fajnie mi się siedziało, pozycja idealna, no i troche manewrowałem w sensie w tył do przodu i na boki i też nie było źle. Jeszcze ojca przekonać do takiego moto
Bo on przerażony że ja na kmx 125 jeżdżę a wiecie ja mam dopiero 18 lat i całe motocyklowe życie przede mną i z tego względu do tej pory bardziej myślalem nad 500. A poza tym koszty. Nie zarabiam za bardzo na razie, jedynie mam weekendowy biznes na 5 miesięcy od maja do października ( wata cukrowa
) który mi przynosi maksymalnie 4 tysiące zysku podczas 5 miesięcy pracy ( nie licząc jakiegoś kieszonkowego od rodziców czasem :d ). No a taki motocykl utrzymać to nie prosta sprawa... A jeszcze kombinezon, kask, buty... Serwis motocykla. 4 cylindry to nie 2. 2 razy większe koszty w utrzymaniu takiego ZZRa. 2 razy więcej zaworów do wyregulowania, 2 razy więcej gaźników do przeczyszczenia, zsynchronizowania. No więc mam kilka racjonalnych powodów przemawiających na korzyść 500tki... Zawsze można po sezonie sprzedać 500 i kupić 600 



- Lestek9
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 10/10/2009, 10:43
- Lokalizacja: Rymanów
No to jak boisz sie kosztów jak i samego ZZR-A to kup GPZ 500 też bedziesz zadowolony!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Na pewno wyższe jak w R2. w V-ce masz 2 głowice , 2 łańcuszki rozdządu, V-ka szybciej zjada opony i łańcuch.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
No i wszystko jasne. Dobra już więcej chyba nie ma co się rozpisywać i rozczulać na tematem, zobaczę jak będzie wyglądać moja sytuacja finansowa, ale prawdopodobnie zdecyduję się na razie na 500tkę, na sezon mi wystarczy na pewno a potem można zmienić. Dzięki wszystkim za pomoc, szerokości 

- Lestek9
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 10/10/2009, 10:43
- Lokalizacja: Rymanów
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości