Cholerna rozkmina w wyborze motocykla...
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Cholerna rozkmina w wyborze motocykla...
Witam Motocyklistów
Temat bardzo znany i lubiany... Pierwsze poważne ( a może drugie? ) moto.
Jak każdy Polak motocyklista, zaczynałem od motorynki. Po roku przyszedł czas na skuterek z biegami o poj. 80ccm marki Romet ( C1 trial city ), którym natłukłem 8,5 tys km
. W wieku 16 lat, zrobiłem prawko A1 i kupiłem Kawasaki KMX 125 ( 26 koni co przy niewielkiej masie daje zadowalające osiągi, bo jak liczyłem około 8-9s do 100
). Jeżdżę nim ponad 2 lata, zrobiłem około 10 tysięcy km, z czego około 9 tys. po asfaltach, resztę w terenie.
Nim się obejrzałem, nastała moja 18sta wiosna, więc zabrałem się za prawko A, jestem w trakcie robienia. Dla mnie to żadna nauka jazdy, bo na motocyklu już jak przeczytaliście wcześniej trochę pojeździłem.
No i zastanawiam się teraz między klasą 500 a 600... Nie daje mi to spokoju od kilku miesięcy! Więc o pomoc proszę Was. Jeździłem i na GS 500, i na GPZ 500, i na CB 500 oraz siedziałem na ZZR 600 ( piękna maszyna jak dla mnie
) No i generalnie to jesli chodzi o 500 to zastanawiam się między gpz 500 a cb 500 ( bo GS jednak trochę od nich odstaje, zarówno techniką, jak i osiągami, a awaryjność z tego co wiem dosyć podobna we wszystkich tych trzech motocyklach, może z małą przewagą Hondy ) a jeśli chodzi o 600 to tylko ZZR 600 mnie interesuje. No i moje zapytanie: CO MAM WYBRAĆ? Dodam że opanowanie motocykla i technikę mam już dosyć wyrobioną, nie jeden starszy i bardziej doświadczony motocyklista mi to powiedział
Z tym że jeszcze jedna sprawa: mam 169cm wzrostu i 60kg wagi. Poradzę sobie z masą ZZR? Siedziało mi sie na niej dobrze i pewnie ale trochę sie boję, mocy również
Czy kupić przynajmniej na sezon 500tke a potem 600? Doradźcie coś
Z góry dzięki i pozdrawiam, Tomasz

Temat bardzo znany i lubiany... Pierwsze poważne ( a może drugie? ) moto.
Jak każdy Polak motocyklista, zaczynałem od motorynki. Po roku przyszedł czas na skuterek z biegami o poj. 80ccm marki Romet ( C1 trial city ), którym natłukłem 8,5 tys km


Nim się obejrzałem, nastała moja 18sta wiosna, więc zabrałem się za prawko A, jestem w trakcie robienia. Dla mnie to żadna nauka jazdy, bo na motocyklu już jak przeczytaliście wcześniej trochę pojeździłem.
No i zastanawiam się teraz między klasą 500 a 600... Nie daje mi to spokoju od kilku miesięcy! Więc o pomoc proszę Was. Jeździłem i na GS 500, i na GPZ 500, i na CB 500 oraz siedziałem na ZZR 600 ( piękna maszyna jak dla mnie




Z góry dzięki i pozdrawiam, Tomasz

- Lestek9
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 10/10/2009, 10:43
- Lokalizacja: Rymanów
Ja mam 318i bez gazu i fajnie chodzi
Z tych które wymieniles zygzak bedzie okej. Takie sportowo-turystyczne moto. Ew GPZ 500 bo zapewne chcesz coś w owiewkach.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
No najbardziej by mi pasowało z owiewkami, jak będzie golas np. CB to ewentualnie pozostaje akcesoryjna owiewka ale to nie to samo
A coś jeszcze byście mi polecili z takich sportowych turystyków? Tylko tak maksymalnie do 6 tys zł.

- Lestek9
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 10/10/2009, 10:43
- Lokalizacja: Rymanów
ZZR600, GSXF-600, CBR 600F2 bo thundercata raczej nie trafisz w tej kasie. Coś z szosowych to Zr7s, bandit 600s, Xj600s na fazera czy horneta zdecydowanie za mało talarów.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Z mojej strony mogę polecić :
Gs 500
CBR F3 F4 - jak siÄ™ uda
GSXR 600
Honda Hornet
Suzuki SV650
Powoli sezon dobiega końca cena delikatnie spada więc poczekaj jeszcze troszke i szukaj, nie kupuj pierwszej lepszej maszyny bo możesz wpaść w bagno.
Gs 500
CBR F3 F4 - jak siÄ™ uda
GSXR 600
Honda Hornet
Suzuki SV650
Powoli sezon dobiega końca cena delikatnie spada więc poczekaj jeszcze troszke i szukaj, nie kupuj pierwszej lepszej maszyny bo możesz wpaść w bagno.
-
Red - Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
- Lokalizacja: Zawiercie
Jeśli sprzęt jest dobry to trzyma cene. Jeśli to ulepiony śrut to ktoś obniży cene na zime żeby sie tego pozbyc. Red chyba nie doczytał tematu w cenie do 6tys zł to chyba tylko gs 500 ew sv650 reszta to juz kwota kolo 7-10tys zl.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To nie lepiej kupic F2 zamiast szukac scioranej F3 ze zdrowym piecem?? Gdzie tu logika??
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
F3 wiele sie nie zmieniła, nazwał bym to delikatnym liftingiem. ZZR bedzie miał bardziej turystyczne własciwosci jak F2/F3. Te dwa motocykle bym uważał za faworytów jeśli chodzi o twoje pytanie. GSXF 600 to strasznie doporna konstrukcja, kolega ma taki i strasznie narzeka że ciągle coś jest nie tak z gaźnikami.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
O matko. Po co mu piszecie o jakiś Cebrach i GSXFach, jak mu się Kawa podoba to niech szuka dobrej sztuki i kupuję. Na 100% będzie zadowolony i za 6k powinien cos ładnego wyrwać. Jak masz takie doświadczenie jak napisałeś to nie masz co się bać, tylko wiadomo, bez pałowania po pierwszym tygodniu jazdy...
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Sykopson yyy no dlatego że pytał co jest jeszcze z podobnych motocykli u konkurencji?



"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Sykopson Teraz stawiasz browar!!! ZZR produkowali przez na prawdę kupę czasu więc konstrukcja powinna byc jak najbardziej dopracowana. W tej kasie nie ma co wybrzydzac tylko szukac dobrej sztuki i cieszyc sie jazdą 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
ZZR posiada kolega, dość ciężkie moto waga jak dobrze pamiętam 230 KG
Mówicie że za 6 tys nie będzie łatwo kupić F3 ?
Mylicie siÄ™, szukaj a znajdziesz
Największym błędem kupującego jest pośpiech, niestety sam popełniłem tak kilka błędów dlatego teraz staram się ich nie popełniać.
Jak już pisałem kilka dni temu, Warto szukać modeli F2 F3 w gazetach nie tylko " młodziki " szaleją na takich motocyklach.
Np mój kolega ZZR w super stanie kupił przypadkiem jechał trasą parzy moto podjechał pyta się ile odpalił chodziłą jak zegarek dogadał się że jutro podjedzie jak sprzeda CROSSA, W kolejnym dniu już śmigał Kawą.
Okazje się trafiają wystarczy fart i czas dużo czasu.
Mówicie że za 6 tys nie będzie łatwo kupić F3 ?
Mylicie siÄ™, szukaj a znajdziesz

Największym błędem kupującego jest pośpiech, niestety sam popełniłem tak kilka błędów dlatego teraz staram się ich nie popełniać.
Jak już pisałem kilka dni temu, Warto szukać modeli F2 F3 w gazetach nie tylko " młodziki " szaleją na takich motocyklach.
Np mój kolega ZZR w super stanie kupił przypadkiem jechał trasą parzy moto podjechał pyta się ile odpalił chodziłą jak zegarek dogadał się że jutro podjedzie jak sprzeda CROSSA, W kolejnym dniu już śmigał Kawą.
Okazje się trafiają wystarczy fart i czas dużo czasu.
-
Red - Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 28/8/2012, 11:22
- Lokalizacja: Zawiercie
No właśnie bardzo mi zależy na szybkiej turystyce, i do tego potrzebuję motocykla. Dlatego głównym faworytem jest dla mnie ZZR 600 bo cbrka nie wiem czy posiada takie walory turystyczne co ZZR. Na pewno F-ka jest wygodnym motocyklem ale czy będzie aż tak dobra w turystyce jak ZZR? Dlatego albo z klasy 500 GPZ albo z 600 ZZR i nad tym chyba się będę zastanawiał. Trochę się boję ZZRa ze względu jej masy. Wyobraźcie sobie krasnala 1,69 i niecałe 60kg wagi... Troche licho ze mną
Dlatego kierując się sercem- stawiam na ZZR, rozumem- na GPZ. I teraz kogo tu posłuchać? 


- Lestek9
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 10/10/2009, 10:43
- Lokalizacja: Rymanów
Hmm co do wagi ZZR-a nie bedzie tragedi 230kg to nie 400 w goldwingu
Kiedyś miałem GSXR 750 olejaka i też mało nie ważył a nie było tragedi. Miało to swoje plusy bo był bardzo stabilny na nierównych drogach nie trzeba czegos takiego jak amortyzator skretu! A np w dzisiątce nie wyobrażam sobie jazdy bez amora skretu! Ja na twoim miejscu kupił bym tego ZZR-a. Najlepiej bedzie jak podjedziesz usiądziesz, przymieżysz sie i bedziesz wiedział czy dasz rady czy nie! jeśli nie to wtedy myśl nad GPZ 500.

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości