Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 31/7/2012, 15:11

Czy to normalne ze po jezdzie korek od chlodnicy jest goracy ? jezeli nie to co zrobic
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez odiro » 31/7/2012, 16:11

u mnie zawsze po jeździe jest ciepły.


Wie ktoś jak w kmx zmienić klocki hamulcowe, bo nie potrafię zdjąć starych;(
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38


Postprzez mikozniak » 31/7/2012, 18:34

Korek zawsze jest ciepły. A do tego w taką pogodę.
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 31/7/2012, 20:40

korek nagrzewa sie od chłodnicy która nagrzewa sie od płynu wiec to norma ;P gorzej jak by był zimny.

odiro - normalnie ;D wyjmujesz trzpien który trzyma klocki i maja wyjsc. jak nie potrafisz to zdemontuj koło, albo zacisk całkiem to na pewno wyjdą
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 1/8/2012, 13:21

jaki smar do łancucha jest "najlepszy"? chodzi o to, zeby jak najmniej się syf przyklejał. Uzywalem bialy shella to za bardzo klejacy byl.
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez barek253 » 1/8/2012, 14:22

do wszystkich sie będzie kleił bo to jest smar żeby smarował więc musi być taki
spróbuj sobie nasmarować bardzo gestym olejem długo trzyma i jest taniej
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 1/8/2012, 22:28

niby motul jest najlepszy... ale 50 ponad zł za puszke. masakra ;P na 1 łancuch zuzyjesz kilka puszek. to moim zdaniem lepiej jest nie smarowac niczym i ta kase która wydał bys na smar przeznaczył na po prostu nowy łancuch ;P a smarujac zwykłym olejem fakt wada że szybko go dosyc wychlapuje no i zostaje na moto. ale ten który wnikł w rolki w miare sie trzyma. a i tak wjazd w wode to czy masz smar za 50 zł czy olej za 10 zł/litr i tak wypłucze. jeszcze zalezy jaki łancuch oring x ring czy zwykły
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez lukas90MX » 2/8/2012, 13:24

no lancuch z 4 stowki kosztuje wiec az tak to sie nie przeliczy;p
teraz chcÄ™ kupic nowy naped i chyba ten wezme:
http://moto.allegro.pl/naped-ktm-sx-exc-125-250-400-450-530-supersprox-i2498146491.html (otwórz link)
to juz 50zl mozna wydac na smar bo i tak nie bede czesto smarowac
lukas90MX
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 28/3/2010, 20:19

Postprzez wawzon » 2/8/2012, 15:50

mam cos takiego i jestem zadowolony http://mxpartspoland.pl/35,chain-lube-r ... cucha.html tani i dobry
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kielbasa96 » 2/8/2012, 16:18

Witam, warto sie zainteresowac tym motocyklem? widzicie jakies wady na zdj?
- http://allegro.pl/aprilia-rx-125-50-jed ... 95714.html

mysle o aprilli poniewaz szukam czegos mocniejszego od Dt... szukalem klx ale od miesiaca nawet nie bylo interesujacej mnie oferty wiec sie powoli poddaje, i dlatego pytanie o rx.
thx
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wawzon » 2/8/2012, 17:14

musisz pojechac i obejrzec bo niekiedy sa super moto z wygladu a silnik gruz (widziaelm pare takich )
ciekawe jak koles biegi zmienial nisko ma ta wajche :D
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kielbasa96 » 2/8/2012, 18:29

a rzeczywiscie:) czyli jednak da sie zauwazyc dziwnosci poprzez foto:)
thx.. w sobote podjade zobaczyc:) a ogolnie jako model warto go brac czy np lepiej wziac exc wr, wre ?
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 2/8/2012, 19:58

zalezy czy czego bo nie ma co porównywac RXa do EXC :P 2 rózne klasy motocykli
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez cichycr » 2/8/2012, 20:00

exc, wr a rx i wre to są całkiem inne moto. Exc i wr to są typowe hard enduro, najwyższa klasa, wre to sprzęt pokroju DT 125 a rx to sprzęcior typu Honda CRM albo Kawasaki KDX, taka "przejściówka" między soft a hard enduro. Zrób jazdę testową obejrzyj dokładnie moto i wszystko będziesz wiedział :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Damianooo1998 » 2/8/2012, 20:24

Jak chcesz coś mocniejszego od DT to weź exc 125 miedzy dt a rx nie ma dużej róznicy tylko minimalna.
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez kielbasa96 » 2/8/2012, 20:32

ok. Wg danych tech rx ma 38km a dt 27. pewne roznica jest:) exc i wr maja 42 wiec juz tuttaj jest teoretycznie mniejszy roznica:) chyba ze mam zle info odnosnie rx'a.;)

hmm czy ktm nie bedzie drogi w utrzymaniu?
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 2/8/2012, 21:59

DT odblokowana na sport wydechu ma troche ponad 30 kucy (35 chyba ) kolega miał wyciag z hamowni na taka wartosc :)
pozatym nie tylko te kuce sie liczą :P bo np taka honda transalp 750 ma tez cos koło 45 koni, a całkiem inaczej bedzie jeździła niz crossówka mimo innej masy. chodzi o oddanie mocy. RX nie oddaje tego tak jak EXC. EXC duzo szybciej łapie obroty i dysponuje szybciej wiekszym momentem obrotowym.

na pewno hard enduro bedzie drozsze w utrzymaniu. o ile ciezko powiedziec. zalezy ile i jak sie smiga. ja mam niby najoszczedniejszego hard enduro exc 525 i wydałem 10 tysi w 2 sezony, fakt sezony wykorzystane w 100% i smigałem wszędzie i tylko ile sie da. ale kasa idzie ostro...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 2/8/2012, 22:31

Normalne ze po remoncie kopnik reka biore do dolu )slaba kompresja ( tlok dobierany do cylka byl w serwisie
poza tym moto fajnie dziala ;d
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kielbasa96 » 2/8/2012, 22:35

oki THx;) a miedzy wr a exc praktycznie juz nie ma roznicy:) do ktorego moto jest wiecej czesci i ktore ma tansze czesci?
hmm jeszcze rozmyslalem nad ktm exc 200 ale tez ciezko znaleźć w rozsadnej cenie i w mazowieckim.;//

buszujac po allegro napotkale sie na te 2 motorki.:) warte uwagi?
-http://allegro.pl/wr426f-doinwestowana-i2531959271.html
- http://allegro.pl/husqvarna-te-450-nie- ... 91635.html

pozdr
kielbasa96
Świeżak
 
Posty: 127
Dołączył(a): 25/8/2010, 00:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wawzon » 2/8/2012, 23:25

zabilbys sie na 450 a moze taka wr'ka z mazowieckiego http://otomoto.pl/husqvarna-wr-wr-125-n ... 87962.html dalem ci przykladowy link poszukaj a napewno cos znajdziesz
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê