Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez wawzon » 11/9/2012, 16:47

Wałki dokrecalem kluczem dynamometrycznym takze powinno byc ok wg serwisoki
jakies inne propozycje ?

mam jakiegos pecha chcialem sprawdzic czy kopka jest dobrze dokrecona i srobka wypadla :shock: http://pokazywarka.pl/8bek7d/ co mozna z tym zrobic ?
Ostatnio edytowano 11/9/2012, 17:47 przez wawzon, łącznie edytowano 1 raz
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36


Postprzez pawel89ers » 11/9/2012, 17:15

Mam pytanie czy kopniak od sxs 125 z 2000 roku podejdzie do exc 400 z 2002. Tylko prosze o pewne info, nie interesuje mnie cos w stylu "powinien pasowac"
Avatar użytkownika
pawel89ers
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
Lokalizacja: Skowierzyn


Postprzez barek253 » 11/9/2012, 17:56

wawzon chciałbym mieć takie błachostki z moto jak ty masz
dospawaj cos i wykręć lub rozwierć a później wkręć sprężynkę helicoli

pawel koniak jest mniejszy od sxsa więc nei wiem czy jest sens to pasować będzie ciężko kopac choćby spasowało
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez pawel89ers » 11/9/2012, 18:16

Przepraszam za podwojny post, prosze o skasowanie,jednego. Wiec bartek mowisz ze wielowpust jest taki sam, tylko jest krotszy? Z sila kopniecia to nie problem, jest mnie na tyle. Jezeli jest wielowpust na 100% taki sam to pasuje. Tylko jakbys potwierdzil mi to.
Avatar użytkownika
pawel89ers
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 4/2/2012, 13:54
Lokalizacja: Skowierzyn

Postprzez barek253 » 11/9/2012, 19:19

nie mówiłem o samej nóżce że jest krótsza i ciężej bd kopac
co do wypustu nie wiem możesz sprawdzić tutaj http://173.74.246.25/munnracing/catalog/catalog.cfm porównując numery elementów
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez wawzon » 12/9/2012, 14:45

nie wiem czy przestawiajacy soe rozrzad co jazde jest blachostka ale ok :D

mozna jakos sprawdzic stan rozrzadu bo na moje oko jest on dobry a na jednym forum przeczytalem ze moglo to byc spowodowane wlasnie zepsutym rozrzadem
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez barek253 » 12/9/2012, 15:52

wawzon napisał(a):nie wiem czy przestawiajacy soe rozrzad co jazde jest blachostka ale ok :D

mozna jakos sprawdzic stan rozrzadu bo na moje oko jest on dobry a na jednym forum przeczytalem ze moglo to byc spowodowane wlasnie zepsutym rozrzadem

chodziło mi o ta urwaną śrubę :D
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kzq » 12/9/2012, 16:24

Witam,
KTM exc 250 4T 2002r.
po delikatnej glebie w błocie, niewielka prędkość nie mogłem uruchomić silnika jakby tłok pracował na sucho, rozrusznik nie miał siły pchać (odgłos jakby piach szorował). Air box był czysty. Dźwięk silnika się trochę zmienił, słychać jakby świszczenie (podobne słychać w niektórych samochodach, jakby turbosprężarka), teraz coraz słabiej go słychać. Jechałem na rezerwie, z tego względu że jechałem nie daleko, a nie chciało mi się dolewać. Sprawdziłem olej, okazało się że brakuje ponad 300ml, a dziwne bo pare dni temu wymieniałem olej i wlałem ponad 1.5L, a wczoraj był na MAX. Wycieków nie mam, nie kopci i w płynie chłodniczym nie mam oleju, jedynie przez odpływ przy pompie wody wycieka, jednak są to ilości prawie nie zauważalne (uszkodzony o-ring).
Co się mogło stać?
Miało być krótkie pytanie, ale się rozpisałem.

P.S do domu dojechałem normalnie(~1km), silnik zachowywał się normalnie, tylko ten dźwięk...
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 12/9/2012, 21:39

hmm ciezko powiedziec. ale po kolei
co do oleju - w kajtkach ciezko okreslic stan oleju. jezeli spusciles i bylo o 300 za malo to rzeczywiscie ubylo. jezeli nie dymilo po glebie ( zassanie oleju ) to moze ci brac olej. dymic moze praktycznie niezauwazalnie dla ciebie, ale pomalu moze sobie brac olej.

sprawa halasu - tutaj nie mam pojecia, nie widze i nie slysze o co chodzi. popatrz moze jakas pierdola. typu upadles na wydech i wysunal sie z flanszy, albo cos o cos ociera. np u mnie po glebie plastik oslonka lancucha sie przekrzywila i zaczela ocierac o kolo :P trudno bylo by przy lekkiej glebie uszkodzic cos w silniku. to w koncu wyczynowka i lekka gleba to nic dla takiego moto.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 13/9/2012, 19:47

Dzisiaj był finał tej akcji, w tym samym miejscu przygazowałem i BUM!!!!!!!

http://iv.pl/images/44770636736872481073.jpg
http://iv.pl/images/14963523054364312380.jpg
http://iv.pl/images/49588943522439827011.jpg

heh, będzie ciekawie :/, narazie wyciągnąłem silnik, zobaczymy co dalej.
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez Damianooo1998 » 13/9/2012, 19:58

jak ty to zrobiłeś i przy jakiej prędkości, że to pękło?
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez cichycr » 13/9/2012, 20:08

kzq współczuję, ładnej kurwizny narobiło...
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez kzq » 13/9/2012, 20:30

Damianooo1998 napisał(a):jak ty to zrobiłeś i przy jakiej prędkości, że to pękło?


Zatrzymałem się i przy gazowałem na 3 sekundy i bum. Wydaje mi się że mogło to być coś z olejami, bo jak go kupiłem był jakiś syf zalany, potem zalałem Motula 5100 który się nie nadaje do tego motocykla a jakis tydzień temu wymieniłem na Castrol Power 1 Racing 10w50. Może to mieć coś wspólnego z drobnymi opiłkami metalu które znajduje na filtrach siateczkowych i na śrubie od spustu oleju. No nie wiem, może za parę dni rozbiorę go i będę coś więcej wiedział.
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez wawzon » 13/9/2012, 20:34

zasdne opilki nie maja prawa tam byc rozkrecaj moto nie proboj odpalac bo jeszcze wiekszego syfu narobi
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez kris514 » 13/9/2012, 21:20

kzq napisał(a):Dzisiaj był finał tej akcji, w tym samym miejscu przygazowałem i BUM!!!!!!!

http://iv.pl/images/44770636736872481073.jpg
http://iv.pl/images/14963523054364312380.jpg
http://iv.pl/images/49588943522439827011.jpg

heh, będzie ciekawie :/, narazie wyciągnąłem silnik, zobaczymy co dalej.

I widać co się popsuło :D Balancer bokiem wyszedł
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 13/9/2012, 21:40

opilki to norma :D jak od dolu to znaczy ze korba siada. jak z boku to jakies lozysko/skrzynia/sprzeglo. te silniki troche tego produkuja, ja na srubie od spustu zawsze znajduje taki szlam metalowy przylepiony do magnesu. a w filtrach po remoncie praktycznie czysciutko, a przed to spore kawalki byly :D moze oleje mialy wplyw ale nie bezposredni, juz musialy lozyska itp o sobie dawac znac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kzq » 13/9/2012, 22:26

henio12323 napisał(a):opilki to norma :D jak od dolu to znaczy ze korba siada. jak z boku to jakies lozysko/skrzynia/sprzeglo. te silniki troche tego produkuja, ja na srubie od spustu zawsze znajduje taki szlam metalowy przylepiony do magnesu. a w filtrach po remoncie praktycznie czysciutko, a przed to spore kawalki byly :D moze oleje mialy wplyw ale nie bezposredni, juz musialy lozyska itp o sobie dawac znac.


Opiłki były na krótkim filtrze siatkowym, łożyska chyba tylko przez te 2 dni dawały znać a tak to w porządku chodził, jedynie co było słychać wcześniej to ciche cykanie, ale to były zawory.
Avatar użytkownika
kzq
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2012, 21:03
Lokalizacja: Lubań

Postprzez henio12323 » 14/9/2012, 08:04

bo to ktm :D on chodzi do konca dobrze :P moj palil od strzala, 0 spadku mocy, 0 dymienia, jedynie korba stukala jedyne pol roku :d sie nasilalo wszystko chcialem dojezdzic do konca sezonu kilka dni przed planowanym remontem korba stanela :D opilkow w filtrze mialem z cala lyzeczke, ale tez moto pracowal idealnie ;P takze jak ktos nie slyszy korby czy innych lozysk (a w KTMie latwo nie jest wyczaic z racji glosnego rzrzadu i sprzegla) to musi liczyc sie troche z konsekwencjami ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Scyzor1989 » 14/9/2012, 17:01

Witam. mam pytanie co byście mi bardziej polecali full crossa 125 2t czy moze 250 4t? ( nie moge sie zdecydowac ;/) bo maja taka sama moc tylko ze inny sposob oddawania mocy tak?

EDIT:
czy jezeli bym wybral honde crf 250r na 2 tlumikach to jest ona chociaz minimalnie mocniejsza od rywali i czy ma wieksze spalanie ? (wgl ile 250 pala?, przy srednim gazie)
Ostatnio edytowano 14/9/2012, 20:50 przez Scyzor1989, łącznie edytowano 1 raz
aktualnie bez motoru :(
Scyzor1989
Świeżak
 
Posty: 226
Dołączył(a): 11/11/2011, 19:47
Lokalizacja: Gorzow

Postprzez papek23 » 14/9/2012, 17:19

tak 4t maja silniejszy dół a 2t trzeba krecic zeby jechały :P a to co wybierzesz to juz sam musisz sie zdecydowac co wolisz 4 cz 2t :P ale jesli chodzi sprawa z remontami to jest prawie jednakowe koszta wiadomo 2t czesciej ale taniej a 4t zadziej a drożej :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê