Prawidłowo wykonana 8
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Washington Irving , Kolego. Ja zdawałem 8.05.2007 w Poznaniu i zdałem za 1szym razem. Oto moje uwagi:
1. na kursie jeździłem na moto z cienkim tylnym hamulem więc musiałem wciskać z całej siły, aby się zatrzymać. W WORDzie mają dobre hamulce... Hamowanie awaryjne wykonałem więc z piskiem zostawiając około 15 metrową krechę na placu egzaminacyjnym
2. na ósemce nie trzeba oglądać się ani ruszać kierunkowskazów
3. musisz jednak oglądać się (kierunkowskazy wedle uznania) na slalomie
4. ruszanie pod górkę... hmm nic tu sie nie rozpiszę
5. zanim zacząłem jeździć exterminator pozwolił mi (a nawet sam zasugerował) pojeżdżenie swobodnie po placu kilka kółek
6. przebieg trasy po mieście zapewne znasz więc wiesz, gdzie spodziewać się jakiś trudności i na co uważać...
7. mam najświeższe testy (ze zmianą po 17.04.07) więc daj mi znać to Ci podrzucę lub sam odbierzesz
8. w jakiej szkole się uczysz / uczyłeś ?
9. jak chcesz to dzwoń, może rozwiążesz jakieś wątpliwości
Odezwa do Wszystkich, którzy forum przeglądają, a prawa jazdy A nie mają: Koledzy i Koleżanki - warto mieć prawko z wielu powodów prawno - formalnych, lecz lepsze od tego jest chyba świetne samopoczucie, że jeździ się zgodnie z prawem i nie trzeba palić głupa przy policji czy mieć dylematu z ubezpieczycielem podczas kolizji. Sam jeździłem wystarczająco długo tylko z amerykańskim prawo jazdy (można tylko przez pół roku w Polsce), aby wiedzieć, że teraz moje samopoczucie poprawiło się znacznie.
Pozdrowienia dla Was i (u)(z)danych egzaminów
1. na kursie jeździłem na moto z cienkim tylnym hamulem więc musiałem wciskać z całej siły, aby się zatrzymać. W WORDzie mają dobre hamulce... Hamowanie awaryjne wykonałem więc z piskiem zostawiając około 15 metrową krechę na placu egzaminacyjnym
2. na ósemce nie trzeba oglądać się ani ruszać kierunkowskazów
3. musisz jednak oglądać się (kierunkowskazy wedle uznania) na slalomie
4. ruszanie pod górkę... hmm nic tu sie nie rozpiszę
5. zanim zacząłem jeździć exterminator pozwolił mi (a nawet sam zasugerował) pojeżdżenie swobodnie po placu kilka kółek
6. przebieg trasy po mieście zapewne znasz więc wiesz, gdzie spodziewać się jakiś trudności i na co uważać...
7. mam najświeższe testy (ze zmianą po 17.04.07) więc daj mi znać to Ci podrzucę lub sam odbierzesz
8. w jakiej szkole się uczysz / uczyłeś ?
9. jak chcesz to dzwoń, może rozwiążesz jakieś wątpliwości
Odezwa do Wszystkich, którzy forum przeglądają, a prawa jazdy A nie mają: Koledzy i Koleżanki - warto mieć prawko z wielu powodów prawno - formalnych, lecz lepsze od tego jest chyba świetne samopoczucie, że jeździ się zgodnie z prawem i nie trzeba palić głupa przy policji czy mieć dylematu z ubezpieczycielem podczas kolizji. Sam jeździłem wystarczająco długo tylko z amerykańskim prawo jazdy (można tylko przez pół roku w Polsce), aby wiedzieć, że teraz moje samopoczucie poprawiło się znacznie.
Pozdrowienia dla Was i (u)(z)danych egzaminów
Ostatnio edytowano 11/6/2008, 10:18 przez Hube, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
DL1000 -> Yamaha MT01 -> Hayabusa
-
Hube - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 14/11/2006, 13:43
- Lokalizacja: Poznań
OjRzeszCoorwaPanowie...
Wiedziałem, że dobrze robię powstrzymując się dłuższy czas od pisania postów na forum ścigacz.pl...
Zawsze po wypowiedzi (po tej pewnie też) jakiś mędrzec musi wygłosić kazanie i spuścić się intelektualnie na ekran.
Eneasz, wiem że moje "awaryjne" hamowanie było do dupy na tym motocyklu, ale prędzej fakt ten ukazuje jakimi sprzętami jeździmy na naukach jazdy, nie? Uczysz się cały czas wciskać hama do końca to zakłądasz, że ten sam motor na egzaminie ma podobny hamulec, dobrze mówię? Na co dzień jeżdżę V-Stromem 1L i blokowanie tylnego koła robię dla uciechy na skrzyżowaniach.
Dla jasności - także uważam, że powinienem nie zaliczyć awaryjnego hamowania. Zdawałem kat. A także w USA kilka lat temu i wiem, że tam taki numer by nie przeszedł. I dobrze!
Aha, i dzięki za info, za co mógłbym być oblany na egz i co powoduje zblokowanie koła... Będę pamiętał
Pozdrowienia dla tych, co przed...
Wiedziałem, że dobrze robię powstrzymując się dłuższy czas od pisania postów na forum ścigacz.pl...
Zawsze po wypowiedzi (po tej pewnie też) jakiś mędrzec musi wygłosić kazanie i spuścić się intelektualnie na ekran.
Eneasz, wiem że moje "awaryjne" hamowanie było do dupy na tym motocyklu, ale prędzej fakt ten ukazuje jakimi sprzętami jeździmy na naukach jazdy, nie? Uczysz się cały czas wciskać hama do końca to zakłądasz, że ten sam motor na egzaminie ma podobny hamulec, dobrze mówię? Na co dzień jeżdżę V-Stromem 1L i blokowanie tylnego koła robię dla uciechy na skrzyżowaniach.
Dla jasności - także uważam, że powinienem nie zaliczyć awaryjnego hamowania. Zdawałem kat. A także w USA kilka lat temu i wiem, że tam taki numer by nie przeszedł. I dobrze!
Aha, i dzięki za info, za co mógłbym być oblany na egz i co powoduje zblokowanie koła... Będę pamiętał
Pozdrowienia dla tych, co przed...
DL1000 -> Yamaha MT01 -> Hayabusa
-
Hube - Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 14/11/2006, 13:43
- Lokalizacja: Poznań
Re: Prawidłowo wykonana 8
Według mnie najlepiej jechać na pierwszym biegu i pół sprzęgło. Pomaga to w utrzymaniu równowagi bo jeśli tracimy równowagę to wystarczy minimalnie przyspieszyć a z półsprzęgłem jest to o wiele łatwiejsze (BO NIE SZARPIE NAM MOTOR JAK DODAJEMY GAZU).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Yamaha DT 125
- M5rk
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/5/2007, 13:44
Ja dzisiaj postanowilem na osemce pojezdzic z gazem. Na poczatku sie balem bo bez gazu to bardzo latwo mozna fiknac to myslalem ze z gazem jeszcze gozej bedzie , jak sie mylilem . Na poczatku troszeczke gazu w skrecie,,, i mysl o kur!!! zaraz sie wypier!!!! , ale jednak przejechalem,,, no to pozniej jeszcze wiecej gazu i nagle zaczynam sie skladac i tak po malu coraz wiecej gazu i coraz bardziej sie kladlem na bok ,,, czulem sie jak valentino rossi jak wychodzi z szykany , nagle jednak cos mi **** zaczynac trzec o ziemie,,, patrze , a ja tak mocno sie zlozylem ze to gmole szlifuja po ziemi , niestety wiecej juz nie moglem sie zlozyc bo gmole nie dawaly , ale i tak super uczucie zapieprzac po osemce na gazie
o tak cchialbym jezdzic
http://youtube.com/watch?v=soD8xqEZ1qI
o tak cchialbym jezdzic
http://youtube.com/watch?v=soD8xqEZ1qI
- jajko
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38
Ja dzisiaj zdałem za pierwszym razem. NIe były wymagane kierunki na ósemce i na slalomie. Silnie wiało , przy małych prędkościach miało to wpływ na jazdę po ósemce.
Jestem zapisany w ośrodku na egzamin na samochód. Czy muszę teraz czekać aż go zdam aby wyrobić prawko na motor ??
Jestem zapisany w ośrodku na egzamin na samochód. Czy muszę teraz czekać aż go zdam aby wyrobić prawko na motor ??
-
adam_zaki - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 7/4/2007, 20:55
- Lokalizacja: Ciechanów
Dasz rade sie zmiescic , na kit Ci wymiary? z linijka bedziesz na egzaminie chodzil i tak na egzaminie masz 8 wieksza niz ta co jest na placu Temat walkowany 100 razy .
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Ja dostalem dosc cenne wskazowki co do wykonania 8..
Jak juz ktos pisal dobrze jest lekko scisnac bak nogami, smigam na 2gim bigu, wychodzac pentelki dodaje troszke gazu na prostej, moto cudnie sie prostuje i odejmujac gazu skladam sie w druga pentelke..
Bajka, cud, miod..
Egzamin 28.05.. A jakos tak jestem wylightowany..
Jak juz ktos pisal dobrze jest lekko scisnac bak nogami, smigam na 2gim bigu, wychodzac pentelki dodaje troszke gazu na prostej, moto cudnie sie prostuje i odejmujac gazu skladam sie w druga pentelke..
Bajka, cud, miod..
Egzamin 28.05.. A jakos tak jestem wylightowany..
- open
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 14/5/2007, 14:38
- Lokalizacja: Krk
open napisał(a):Ja dostalem dosc cenne wskazowki co do wykonania 8..
Jak juz ktos pisal dobrze jest lekko scisnac bak nogami, smigam na 2gim bigu, wychodzac pentelki dodaje troszke gazu na prostej, moto cudnie sie prostuje i odejmujac gazu skladam sie w druga pentelke..
To Tobie msuail to ktos powiedziec ?? Przeciez to jasne jak slonce ,ze na Suzuki smigasz na 2 biegu , na MZ na 1 , a co do sciskania baku to pierwsze slysze chyba tylko zeby zwieracze nie popuscily
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Piankowy Marynarzyk napisał(a): a co do sciskania baku to pierwsze slysze chyba tylko zeby zwieracze nie popuscily
Szkoda ze pierwsze slyszysz bo jest to jedna z podstaw przy prowadzeniu motocykla. Nalezy pewnie "przykleic sie" do maszyny a nie majtac kolanami na prawo i lewo. Zdecydowanie ulatwia to manewrowanie.
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
-
Piankowy Marynarzyk - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3040
- Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
- Lokalizacja: Kaliszfornia
Piankowy Marynarzyk napisał(a):
To Tobie msuail to ktos powiedziec ?? Przeciez to jasne jak slonce ,ze na Suzuki smigasz na 2 biegu , na MZ na 1 , a co do sciskania baku to pierwsze slysze chyba tylko zeby zwieracze nie popuscily
Ja tam śmigam na suzi na 1 biegu i tak mi jest najwygodniej, druga opcja to na jedynce gaz na prostej łuk na luzie na prostej gaz itd.
No i ściskamy moto kolankami. chociaż jeszcze mam nawyk wachlowania kolanami żeby równowagę złapać
Definicja głupoty: "Kontynuować robienie rzeczy w ten sam sposób i oczekiwać odmiennych rezultatów"
-
Marcin_SF - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 25/4/2007, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa
Ja na hondawce to na 1szym biegu caly czas , a sciskanie baku to moze byc przydatne,,,, ale wydaje mi sie ze przy predkosciach ponad 40km/h , a przy malych (tak jak 8 , gdzie sie jezdzi 1 lub 2 bez gazu) to lepiej tylkiem zmieniac pozycje na siedzonku i przezucac ciezar na zewnetrzny podnozek co by nie fiknac.
Dzisiaj to juz tak zapieprzalem na 8 ze gmole to tylko iskry zostawialy
Dzisiaj to juz tak zapieprzalem na 8 ze gmole to tylko iskry zostawialy
- jajko
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 2/4/2007, 19:38
Marcin_SF: jak musisz machać na 8 kolanami, żeby nie glebnąć, to właśnie dlatego, że nie trzymasz moto kolanami i jak moto się składa to, żeby tyłek nie spadł musisz się przechylać no i chyba troszkę za wolno jedziesz. 8 to nie konkurs wolnej jazdy ;. pozdro!
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
ja 28.05 mialem egzamin, 8ke odstawilem perfekt (5 osemek na 2gim biegu,robiac tak jak pisalem wczesniej), zgasl mi moto na ruszaniu pod gorke,ale to przez kijowe rekawiczki w ktorych nie wyczulem sprzegla i za szybko sobie puscilem..
Druga proba juz ok.
Egazmin zdany
Czekam na papier.
Powodzenia wszystkim zdajacym
Druga proba juz ok.
Egazmin zdany
Czekam na papier.
Powodzenia wszystkim zdajacym
- open
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 14/5/2007, 14:38
- Lokalizacja: Krk
open, jak szeroka była ósemka?
btw ktokolwiek w końcu wie coś na temat jej wymiarów?
btw to próbowałem ściskania baku kolanami właściwie na każdej jeździe na placu i jakoś lepiej mi się manewruje wystawiając kolano czasami.
btw ktokolwiek w końcu wie coś na temat jej wymiarów?
btw to próbowałem ściskania baku kolanami właściwie na każdej jeździe na placu i jakoś lepiej mi się manewruje wystawiając kolano czasami.
- Washington Irving
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 31/3/2007, 18:48
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości