[BMW R1200GS Rallye] BMW R1200GS Rallye - prezent pożegna
Posty: 93
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
z zajefajną czerwona ramą...<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz!
jak będę chciał sprzęt bez elektroniki to go kupię 2 razy taniej w innej firmie<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Kup sobie rower, będzie jeszcze taniej<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):to chyba oczywiste ,że będzie taniej nie musiałeś się tak wysilać panie wsk<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba że będzie to rower BMW <br><hr>FZ8<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gs w akcji...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu</a><br><hr>x
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu</a><br><hr>x
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a kogo to obchodzi co ty lubisz? wskakuj na swojego japonskiego dwuslada z konca lat 90tych i lec po wsi pojezdzic kolo remizy...<br><hr>mr maliciousKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobass<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sorry ale ręce mi opadają. Kolor czerwony ramy odnosi się do historii czyli do R80GS (taki motocykl robiony przez BMW kiedy Was jeszcze na świecie nie było) który kilkakrotnie wygrywał Paryż-Dakar. Zdjęcia sobie obejrzcie małolatyKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobass<br>Komentatorzy napisał(a):a kogo to obchodzi co ty lubisz? wskakuj na swojego japonskiego dwuslada z konca lat 90tych i lec po wsi pojezdzic kolo remizy...<br><hr>mr malicious<br>
<a href="http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg</a> <br><hr>Kajo
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To jest Twój problem panie "!" czy "?" czy inny %, że historia motocyklizmu nie zaczęła się wraz z twoimi narodzinami w 1995 roku, a sport to nie tylko obecne Superbike i MotoGP.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderskiKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):Przez ostatnie kilkadziesiat lat jedyny wyścig technologiczy w sporcie motocyklowym na najwyższym poziomie toczył się wyłącznie w zawodach Grand Pix. Mielismy tam tłumy inżynierów włoskich, angielskich i japońskich ale na pewno nie niemieckich - oni dopiero teraz zaczynają terminować w tym fachu, na razie na poziomie czeladników. W wyczynowych maszynach cross/enduro wyścig wysokich technologii (chodz bez porownania do obecnego Moto GP) zaczął się kilka lat temu. Tam Niemców także nie ma i raczej w najbliższym czasie nie będzie. Pozostaje im nauka na wzór lepszych, m.in. Ducati.<br><hr>!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
O, to to!<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderskiKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobass<br>Komentatorzy napisał(a):a kogo to obchodzi co ty lubisz? wskakuj na swojego japonskiego dwuslada z konca lat 90tych i lec po wsi pojezdzic kolo remizy...<br><hr>mr malicious<br>Komentatorzy napisał(a):Sorry ale ręce mi opadają. Kolor czerwony ramy odnosi się do historii czyli do R80GS (taki motocykl robiony przez BMW kiedy Was jeszcze na świecie nie było) który kilkakrotnie wygrywał Paryż-Dakar. Zdjęcia sobie obejrzcie małolaty
<a href="http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg</a> <br><hr>Kajo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mistrzowie riposty, ubaw po pachy<br><hr>Rysiu z KranuKomentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz!
jak będę chciał sprzęt bez elektroniki to go kupię 2 razy taniej w innej firmie<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Kup sobie rower, będzie jeszcze taniej<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):to chyba oczywiste ,że będzie taniej nie musiałeś się tak wysilać panie wsk<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba że będzie to rower BMW <br><hr>FZ8<br>Komentatorzy napisał(a):z zajefajną czerwona ramą...<br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Awaryjny to był gaźnikowy 950 a obecnie 990 chodzą jak szwajcarskie zegarki i palą sporo mniej.<br><hr>MosiekKomentatorzy napisał(a):Ha ha! Argumentacja przeciwników dużego GS-a przypomina utyskiwanie na to, że gumiaki to są buty złe bo kiepsko się w nich pływa. Otóż kochani, nikt gumiaków nie kupuje żeby w nich startować w mistrzostwach świata na 100m stylem dowolnym. Zaraz jeszcze znajdzie się filozof który stwierdzi, że on dwudziestoletnią Afryką to "o ho ho". KTM 990 Adv, które tak chętnie przeciwnicy BMW porównują do GS'a, poza asfaltem jest bezkonkurencyjny w tej kategorii wagowej, ale awaryjność jest porażająca a GS to przy nim wzór niezawodności. GS to wół którego objuczysz do granic możliwości a on dalej będzie prowadził się jak po sznurku, spróbujcie dociążyć KTM'a do 400 kg masy całkowitej i przejechać się po szutrze to zobaczycie w czym tkwi różnica.<br><hr>Rysiu z Kranu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To nie GS w akcji tylko ledwo ruszający się grubas, więcej hamburgerów. Ja na swoim R1200GS ADV wywaliłem się nie pamiętam ile razy i nic. A na DRZ lekka gleba i miałem obojczyk naderwany. Wiec nie wiem co ma do tego GS. GS to najlepszy motocykl na świecie czy się to komuś podoba czy nie.<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):gs w akcji...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu</a><br><hr>x<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
obejrzałem : <a href="http://www.google.pl/search?q=R80GS&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=890xUJmTKpHHsgaMjIC4Ag&ved=0CE4QsAQ&biw=1920&bih=949" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.google.pl/search?q=R80GS&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=890xUJmTKpHHsgaMjIC4Ag&ved=0CE4QsAQ&biw=1920&bih=949</a>Komentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobass<br>Komentatorzy napisał(a):a kogo to obchodzi co ty lubisz? wskakuj na swojego japonskiego dwuslada z konca lat 90tych i lec po wsi pojezdzic kolo remizy...<br><hr>mr malicious<br>Komentatorzy napisał(a):Sorry ale ręce mi opadają. Kolor czerwony ramy odnosi się do historii czyli do R80GS (taki motocykl robiony przez BMW kiedy Was jeszcze na świecie nie było) który kilkakrotnie wygrywał Paryż-Dakar. Zdjęcia sobie obejrzcie małolaty
<a href="http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg</a> <br><hr>Kajo<br>
i kurna może malowanie nawiązuje, ale nie kolor ramy <br><hr>kie
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
szanowny motofanie, to ty zaczales bijatyke w temacie co lepsze - i dalej ja kontynuujesz, a ja przeciez ani slowem nie argumentowalem za tym czy innym. powiedzialem tylko, ze nie widze problemu w operowaniu tradycyjnym przelacznikiem kierunkow przy wcisnietym sprzegle. i nie upieram sie ze pojedynczy, ze podwojny, ze z lewej, ze obu stron - masz sporo racji, rozlozenie przelacznikow na prawo i lewo ma swoje uzasadnienie, pewnie sie to sprawdza i tego nie neguje. jednak jak wyzej mowilem - nie tego sie czepialem. pozdrawiam rowniez. nie-mutant z czarnobyla <br><hr>wahahaKomentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):no co za problem gienek? nie rozumiem twojego śmiesznego argumentu. masz problemy z synchronizacją?<br><hr>wahaha<br>Komentatorzy napisał(a):no nie wogole nie ma problemu a skad no chyba ze masz palce po 30cm i sie urodziles w poblizu czarnobyla...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz synku, nie ogarniasz. może jednak zostań na poziomie fana moto, a za kierownicę się nie pchaj<br><hr>wahaha<br>Komentatorzy napisał(a):zrob sobie kolego powiedzy 10tys km na motocyklu z dwoma przyciskami migaczy i wtedy dopiero porozmawiamyi zobaczysz co to znaczy latwe kasowanie migaczy ze wcisnietym sprzeglem pokonujac np w tym czasie zakret. moze i skasujesz pojedynczy w zalaznosci od motocykla bo moze masz przycisk baaaardzo blisko manetki ale i tak sie nagimastykujesz kciukiem. Ok moze faktycznie nie jest to wielki problem bo to tylko migacz itd itp ale te male rzeczy robia roznice ktora nazywa sie egronomia co czyni jazde przyjemniejsza natomiast wiedza to tylko ci co posiadaja/posiadali takie rozwiazanie. pozdrawiam.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chciało by się powiedzieć" "Co ja pacze!?" - 5 i 7 zdjęcie z wyszukiwarki (chodzi o wersję rajdową - Dakar) <a href="http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%203.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%203.jpg</a> <br><hr>KajoKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobass<br>Komentatorzy napisał(a):a kogo to obchodzi co ty lubisz? wskakuj na swojego japonskiego dwuslada z konca lat 90tych i lec po wsi pojezdzic kolo remizy...<br><hr>mr malicious<br>Komentatorzy napisał(a):Sorry ale ręce mi opadają. Kolor czerwony ramy odnosi się do historii czyli do R80GS (taki motocykl robiony przez BMW kiedy Was jeszcze na świecie nie było) który kilkakrotnie wygrywał Paryż-Dakar. Zdjęcia sobie obejrzcie małolaty
<a href="http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg</a> <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):obejrzałem : <a href="http://www.google.pl/search?q=R80GS&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=890xUJmTKpHHsgaMjIC4Ag&ved=0CE4QsAQ&biw=1920&bih=949" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.google.pl/search?q=R80GS&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=890xUJmTKpHHsgaMjIC4Ag&ved=0CE4QsAQ&biw=1920&bih=949</a>
i kurna może malowanie nawiązuje, ale nie kolor ramy <br><hr>kie<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A może po prostu ludzie nie są durniami i paw im podchodzi od tej kryptoreklamy? Rozumiem, że BMW Polska daje sporo kasy za reklamy ale z tymi "testami", "obiektywnymi opisami" i "prezentacjami" etc. mogly scigacz dać troche na luz...<br><hr>PRowiecKomentatorzy napisał(a):wiecej artow o BMW, lubie sie posmiac z napinaczy "onetowych" xD<br><hr>zxer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Paryż -Dakar w tamtych czasach to były wyścigi zawodników, bo technika to była rodem z zakładu kowalskiego. Wyścig technologiczny w sporcie motocyklowym to Grand Prix- MV Agusta, Ducati, japonczycy, troche brytole. Niemcy wtedy klepali motorki w kuźni...Dla wyjaśnień małolacie - mam 49 lat, więc pochyl głowkę i słuchaj.<br><hr>!Komentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza <br><hr>Kajo<br>Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobass<br>Komentatorzy napisał(a):a kogo to obchodzi co ty lubisz? wskakuj na swojego japonskiego dwuslada z konca lat 90tych i lec po wsi pojezdzic kolo remizy...<br><hr>mr malicious<br>Komentatorzy napisał(a):Sorry ale ręce mi opadają. Kolor czerwony ramy odnosi się do historii czyli do R80GS (taki motocykl robiony przez BMW kiedy Was jeszcze na świecie nie było) który kilkakrotnie wygrywał Paryż-Dakar. Zdjęcia sobie obejrzcie małolaty
<a href="http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/BMW%20R80GS%20Dakar%20%202.jpg</a> <br><hr>Kajo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sam piszesz o XTourer a za chwile zapominasz? Poza tym nie wiem skad wziales 300kg... Chyba z internetowego forum takich jak ty, LOL! Zobacz zdjecia na podrozemotocyklowe dot com i przestan pier...ić, onetowy bajoku, heheheh.<br><hr>NeuroKomentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Jedynym turystykiem jakim zapuściłbym się w teren (z obecnych) jest 660 xtz tenere.Choć to zupełnie inna klasa mocy niż GS 1200. Mówienie, że GS czy Crostourer czy KTM 990 nadają się do jady w terenie jest niczym porównanie obywatela Grockiego do kobiety. Obecne motocykle turystyczne radzą sobie dużo gorzej w terenie niż ich odpowiedniki z lat 90-tych (Transalp, Africa , GS 1100). Jeździłem GS 1150 i Transalpem 600 i XTZ 660 to wiem I nie słuchajcie pierdół, że "załóż popny TKC 80 i będziesz jechał jak na crossie" <br><hr>xr 400<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro porównujesz GSa i Xtourera, to znaczy, że na żadnym z nich nie siedziałeś. Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz, to kompletnei różne motocykle. Akurat GS12 na TKC80 przejchalem spory kawałek Chin i Kirgizji i poza zupełnie ciężkim terenm ten motocykl sprawuje się wysmienicie poza asfaltem.<br><hr>neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Nie mam pojęcia co to jest XTourer . Ale ja wolę jeździć na motocyklach w terenie i później się wypowiadać, niż przechwalać się co wyczytałem w prasie i Internecie. Jak jechałeś GS 1200 po Mongolskich piachach (nie drogach) na oponach TKC 80 300 Kg motocyklem (no chyba że jechałeś bez bagażu) to musisz być bardzo silnym chłopcem (albo, co też możliwe, nazywasz się Czachor ... to najszczerzej przepraszam) .... może ja naprawdę powinienem na zawodach zamiast yz 250 wziąć tego twojego GS'a bo coś słyszę, że to jest tak wygodne jak Goldas i wymiata w terenie jak EXC 200 .... pozdrawiam myślących <br><hr>XR 400<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak żeby nie bić piany z keybordworriorsem takim jak ty drogi kolego .Szczerze GS 1200 to bardzo dobry motocykl ale niestety motocykl gości, którzy nie mają pojęcia co to prawdziwy teren. Narosły dziwne mity o terenowych zdolnościach tego motocykla(Na fajnego kopa prowadzi się OK ale nie w terenie !!!). Dla ciebie "miszczu" mam film <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu</a> ...Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Jedynym turystykiem jakim zapuściłbym się w teren (z obecnych) jest 660 xtz tenere.Choć to zupełnie inna klasa mocy niż GS 1200. Mówienie, że GS czy Crostourer czy KTM 990 nadają się do jady w terenie jest niczym porównanie obywatela Grockiego do kobiety. Obecne motocykle turystyczne radzą sobie dużo gorzej w terenie niż ich odpowiedniki z lat 90-tych (Transalp, Africa , GS 1100). Jeździłem GS 1150 i Transalpem 600 i XTZ 660 to wiem I nie słuchajcie pierdół, że "załóż popny TKC 80 i będziesz jechał jak na crossie" <br><hr>xr 400<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro porównujesz GSa i Xtourera, to znaczy, że na żadnym z nich nie siedziałeś. Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz, to kompletnei różne motocykle. Akurat GS12 na TKC80 przejchalem spory kawałek Chin i Kirgizji i poza zupełnie ciężkim terenm ten motocykl sprawuje się wysmienicie poza asfaltem.<br><hr>neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Nie mam pojęcia co to jest XTourer . Ale ja wolę jeździć na motocyklach w terenie i później się wypowiadać, niż przechwalać się co wyczytałem w prasie i Internecie. Jak jechałeś GS 1200 po Mongolskich piachach (nie drogach) na oponach TKC 80 300 Kg motocyklem (no chyba że jechałeś bez bagażu) to musisz być bardzo silnym chłopcem (albo, co też możliwe, nazywasz się Czachor ... to najszczerzej przepraszam) .... może ja naprawdę powinienem na zawodach zamiast yz 250 wziąć tego twojego GS'a bo coś słyszę, że to jest tak wygodne jak Goldas i wymiata w terenie jak EXC 200 .... pozdrawiam myślących <br><hr>XR 400<br>Komentatorzy napisał(a):Sam piszesz o XTourer a za chwile zapominasz? Poza tym nie wiem skad wziales 300kg... Chyba z internetowego forum takich jak ty, LOL! Zobacz zdjecia na podrozemotocyklowe dot com i przestan pier...ić, onetowy bajoku, heheheh.<br><hr>Neuro<br>
PS GS 1200 jest OK ale kur... nie róbcie z niego terenówki ... bo się ośmieszacie ludzie. <br><hr>XR 400
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyli GS 1200 lepszy w terenie od DRZ 400 ? Czy BMW to sekta ? Jasny gwint .... <br><hr>XR 400Komentatorzy napisał(a):gs w akcji...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu</a><br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):To nie GS w akcji tylko ledwo ruszający się grubas, więcej hamburgerów. Ja na swoim R1200GS ADV wywaliłem się nie pamiętam ile razy i nic. A na DRZ lekka gleba i miałem obojczyk naderwany. Wiec nie wiem co ma do tego GS. GS to najlepszy motocykl na świecie czy się to komuś podoba czy nie.<br><hr>Adam<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oczywiście ze nie jest lepszy od DRZ, ale GS pojedzie po prawie wszystkim i to jest jego zaleta. DRZ nie da się dojechać z Warszawy nad morze, a GS-em wypad na Chorwację na raz to żaden wyczyn. I to ze Ścigacz pisze pod dyktando dealerów to jedno a to ze GS jest genialny to drugie. Ci co się przesiadają na GS potem nie chcą słyszeć o innych motocyklach jest potwierdzeniem mojej tezy. GS krytykują zazwyczaj Ci co go nie mieli albo nawet na nim nie siedzieli. Ja jeździłem wszystkimi ciężkimi Enduro a miałem 6 różnych modeli. I zawsze wracam do BMW bo to jedyny motocykl naprawdę uniwersalny. Inne maja lepszą moc, może są deko lżejsze, ale żaden nie oferuje tego komfortu dla kierowcy i pasażera jak R1200GS ADV. <br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):gs w akcji...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=Gzc8wMXL8xY&feature=relmfu</a><br><hr>x<br>Komentatorzy napisał(a):To nie GS w akcji tylko ledwo ruszający się grubas, więcej hamburgerów. Ja na swoim R1200GS ADV wywaliłem się nie pamiętam ile razy i nic. A na DRZ lekka gleba i miałem obojczyk naderwany. Wiec nie wiem co ma do tego GS. GS to najlepszy motocykl na świecie czy się to komuś podoba czy nie.<br><hr>Adam<br>Komentatorzy napisał(a):Czyli GS 1200 lepszy w terenie od DRZ 400 ? Czy BMW to sekta ? Jasny gwint .... <br><hr>XR 400<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak zdecydowanie potwierdzam, miałem 950 ADV a moi koledzy maja ostatnie wypusty 990 i może nie psuje się to co mi ale nadal się psuje. KTM to motocykl wyczynowy wyżyłowany do granic możliwości produkowany z kiepskich materiałów w słabej technologii. Jakość montażu jest zatrważająca. KTM ma najlepiej rozwinięty marketing i PR, na czym od lat bazuje. To ze mają obstawiony rajd Dakaru to jest ich jednym z głównych kół zamachowych sprzedaży. Japończycy mają dużo trwalsze motocykle w klasie Enduro i MX, BMW w klasie Big Enduro bije na głowę KTM nie tylko motocyklami ale kosztami oraz jakością serwisu, i jest to po prostu fakt bezsporny.<br><hr>AdamKomentatorzy napisał(a):Ha ha! Argumentacja przeciwników dużego GS-a przypomina utyskiwanie na to, że gumiaki to są buty złe bo kiepsko się w nich pływa. Otóż kochani, nikt gumiaków nie kupuje żeby w nich startować w mistrzostwach świata na 100m stylem dowolnym. Zaraz jeszcze znajdzie się filozof który stwierdzi, że on dwudziestoletnią Afryką to "o ho ho". KTM 990 Adv, które tak chętnie przeciwnicy BMW porównują do GS'a, poza asfaltem jest bezkonkurencyjny w tej kategorii wagowej, ale awaryjność jest porażająca a GS to przy nim wzór niezawodności. GS to wół którego objuczysz do granic możliwości a on dalej będzie prowadził się jak po sznurku, spróbujcie dociążyć KTM'a do 400 kg masy całkowitej i przejechać się po szutrze to zobaczycie w czym tkwi różnica.<br><hr>Rysiu z Kranu<br>Komentatorzy napisał(a):Awaryjność KTM 990 to urban legend dzieciaków stojących pod garażem i sliniących się na widok Golfa IV...<br><hr>żona Rysia<br>Komentatorzy napisał(a):Czyżby?<br><hr>Rysiu z Kranu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 93
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości