Zobacz wątek - <i>[BMW R1200GS Rallye]</i> BMW R1200GS Rallye - prezent pożegna
NAS Analytics TAG

[BMW R1200GS Rallye] BMW R1200GS Rallye - prezent pożegna

Komentarze użytkowników
_________

[BMW R1200GS Rallye] BMW R1200GS Rallye - prezent poż

Postprzez Ścigacz » 16/8/2012, 13:13

Dyskusja na temat: BMW R1200GS Rallye - prezent pożegnalny
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200GS Rallye - prezent pożegnalny
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 13:13

Umowy o współpracy, reklamie i sponsoringu z BMW Polska ciąg dalszy...<br><hr>PRowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 14:10

co to znaczy,że motocykl prowadzi się w zasadzie idealnie?<br><hr>r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 14:41

Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 14:52

Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 15:55

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
bezkonkurencyjny w nurkowaniu jak kotwica tankowca. Sprawdzone wielokrtotnie.<br><hr>użytkownik GS'a
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 16:01

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana :) tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 16:08

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
jeżeli jest taki wspaniały to dlaczego odchodzi?<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 16:34

Pierwsza sprawa jest duża różnica między starymi modelami GS, a nowymi. Wg mnie na gorszę dla nowego. Starymi można było przejechać pół świata i tylko uzupełniać paliwo. W nowym już tak nie jest budowa modułowa, oraz produkowanie nie których podzespołów w Indiach swoje robi. A najgorsza jest elektronika która zabiła niezawodność tego motocykla. Co do terenu, ten motocykl dobrze sobie daję radę przy ubitej drodze na lekkim szutrze. Ale większy teren - jest zaciężni. Więc przyszły nabywca musi sobie zadać pytanie, do czego będzie używał tego motocykla. Bo jeżeli GS ma być używane tylko do asfaltu - jest dużo lepszych motocykli do jazdy po asfaltach. A co najważniejsze tańszych.
Często można spotkać wpisy że " i tak wszyscy w końcu kończą swoją przygodę na motocyklach na BMW - GS", w moim przypadku po przygodzie ze starszym GS 1150 (który był super motocyklem) i GS 1200 adventure (którego awaryjność była przerażająca) już raczej nie wrócę do modelów GS. Gdyż jest naprawdę wg mnie klika lepszych motocykli na rynku. Nie piszę tu nawet o małym GS 650 który jest w całości produkowany w Indiach - którego jakość dużo odbiega od swojego większego brata. <br><hr>moto
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 17:38

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowana :) tak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 17:39

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
Komentatorzy napisał(a):jeżeli jest taki wspaniały to dlaczego odchodzi?<br><hr>x<br>
Odchodzi? Dostaje nowy silnik chłodzony powietrzem, a nie odchodzi.<br><hr>Snick
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 18:18

Komentatorzy napisał(a):Pierwsza sprawa jest duża różnica między starymi modelami GS, a nowymi. Wg mnie na gorszę dla nowego. Starymi można było przejechać pół świata i tylko uzupełniać paliwo. W nowym już tak nie jest budowa modułowa, oraz produkowanie nie których podzespołów w Indiach swoje robi. A najgorsza jest elektronika która zabiła niezawodność tego motocykla. Co do terenu, ten motocykl dobrze sobie daję radę przy ubitej drodze na lekkim szutrze. Ale większy teren - jest zaciężni. Więc przyszły nabywca musi sobie zadać pytanie, do czego będzie używał tego motocykla. Bo jeżeli GS ma być używane tylko do asfaltu - jest dużo lepszych motocykli do jazdy po asfaltach. A co najważniejsze tańszych.
Często można spotkać wpisy że " i tak wszyscy w końcu kończą swoją przygodę na motocyklach na BMW - GS", w moim przypadku po przygodzie ze starszym GS 1150 (który był super motocyklem) i GS 1200 adventure (którego awaryjność była przerażająca) już raczej nie wrócę do modelów GS. Gdyż jest naprawdę wg mnie klika lepszych motocykli na rynku. Nie piszę tu nawet o małym GS 650 który jest w całości produkowany w Indiach - którego jakość dużo odbiega od swojego większego brata. <br><hr>moto<br>
Jestem mechanikiem w serwisie BMW i powiem tylko tyle. Ze ten motocykl jest super do jazdy zwłaszcza w terenie. Może ,że pod nazwą "większy teren" masz na myśli taki w którym daje sobie rade tylko hard enduro. Zgodze się ,że elektryka zwłaszcza w najnowszych modelach potrafi szwankować zwłaszcza listwa paliwowa ,ale pomimo tego i tak uważam ,że nie ma LEPSZEGO motocykla obecnie na rynku w tej klasie.<br><hr>Tallus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 18:50

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
Litości, kompromitowanie sie ma jakieś granice...Zawieszenie dużego GS-a w porównaniu z duzym KTMem dzieli na niekorzyść BMW przepaść -zwłaszcza w terenie.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 19:19

Komentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>
Jasne, nieudolnie... KTM 990 na każdym asfalcie, niezależnie czy gładkim jak stół czy dziurawym, idzie jak przyklejony. W terenie to już w ogóle nie ma porównania.<br><hr>tron
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 21:32

Komentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>
Jedynym turystykiem jakim zapuściłbym się w teren (z obecnych) jest 660 xtz tenere.Choć to zupełnie inna klasa mocy niż GS 1200. Mówienie, że GS czy Crostourer czy KTM 990 nadają się do jady w terenie jest niczym porównanie obywatela Grockiego do kobiety. Obecne motocykle turystyczne radzą sobie dużo gorzej w terenie niż ich odpowiedniki z lat 90-tych (Transalp, Africa , GS 1100). Jeździłem GS 1150 i Transalpem 600 i XTZ 660 to wiem :) I nie słuchajcie pierdół, że "załóż popny TKC 80 i będziesz jechał jak na crossie" <br><hr>xr 400
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 22:39

Co za wazelina....niedobrze mi :-(<br><hr>A u t o r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/8/2012, 22:42

Komentatorzy napisał(a):Pierwsza sprawa jest duża różnica między starymi modelami GS, a nowymi. Wg mnie na gorszę dla nowego. Starymi można było przejechać pół świata i tylko uzupełniać paliwo. W nowym już tak nie jest budowa modułowa, oraz produkowanie nie których podzespołów w Indiach swoje robi. A najgorsza jest elektronika która zabiła niezawodność tego motocykla. Co do terenu, ten motocykl dobrze sobie daję radę przy ubitej drodze na lekkim szutrze. Ale większy teren - jest zaciężni. Więc przyszły nabywca musi sobie zadać pytanie, do czego będzie używał tego motocykla. Bo jeżeli GS ma być używane tylko do asfaltu - jest dużo lepszych motocykli do jazdy po asfaltach. A co najważniejsze tańszych.
Często można spotkać wpisy że " i tak wszyscy w końcu kończą swoją przygodę na motocyklach na BMW - GS", w moim przypadku po przygodzie ze starszym GS 1150 (który był super motocyklem) i GS 1200 adventure (którego awaryjność była przerażająca) już raczej nie wrócę do modelów GS. Gdyż jest naprawdę wg mnie klika lepszych motocykli na rynku. Nie piszę tu nawet o małym GS 650 który jest w całości produkowany w Indiach - którego jakość dużo odbiega od swojego większego brata. <br><hr>moto<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem mechanikiem w serwisie BMW i powiem tylko tyle. Ze ten motocykl jest super do jazdy zwłaszcza w terenie. Może ,że pod nazwą "większy teren" masz na myśli taki w którym daje sobie rade tylko hard enduro. Zgodze się ,że elektryka zwłaszcza w najnowszych modelach potrafi szwankować zwłaszcza listwa paliwowa ,ale pomimo tego i tak uważam ,że nie ma LEPSZEGO motocykla obecnie na rynku w tej klasie.<br><hr>Tallus<br>
weź koło i jebnij sie w czoło<br><hr>19cali
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 01:30

Komentatorzy napisał(a):Co za wazelina....niedobrze mi :-(<br><hr>A u t o r<br>
a nie boisz sie ze doopa bedzie szczypala ? <br><hr>zxer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 06:16

Panowie czepiacie się, przecież Pan Boczek, sorry Boczo napisał kilka artykułów wcześniej że on wcale nie bierze pieniędzy za wychwalanie BMW - ja mu wierze - ta wazelina bierze się pewnie stąd że jego znajomy salon otworzył hehe ;)<br><hr>_Anonim_
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2012, 06:42

Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na g�r�