[BMW R1200GS Rallye] BMW R1200GS Rallye - prezent pożegna
Posty: 93
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
bredzisz synku, nie ogarniasz. może jednak zostań na poziomie fana moto, a za kierownicę się nie pchaj<br><hr>wahahaKomentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):no co za problem gienek? nie rozumiem twojego śmiesznego argumentu. masz problemy z synchronizacją?<br><hr>wahaha<br>Komentatorzy napisał(a):no nie wogole nie ma problemu a skad no chyba ze masz palce po 30cm i sie urodziles w poblizu czarnobyla...<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ta, ukłon w stronę preferujących rury wydechowe<br><hr>fuKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Każdy KTM wymaga częstego serwisu. Motocykle są OK ale koszty nie są fajne !!!!<br><hr>xr 400Komentatorzy napisał(a):Ha ha! Argumentacja przeciwników dużego GS-a przypomina utyskiwanie na to, że gumiaki to są buty złe bo kiepsko się w nich pływa. Otóż kochani, nikt gumiaków nie kupuje żeby w nich startować w mistrzostwach świata na 100m stylem dowolnym. Zaraz jeszcze znajdzie się filozof który stwierdzi, że on dwudziestoletnią Afryką to "o ho ho". KTM 990 Adv, które tak chętnie przeciwnicy BMW porównują do GS'a, poza asfaltem jest bezkonkurencyjny w tej kategorii wagowej, ale awaryjność jest porażająca a GS to przy nim wzór niezawodności. GS to wół którego objuczysz do granic możliwości a on dalej będzie prowadził się jak po sznurku, spróbujcie dociążyć KTM'a do 400 kg masy całkowitej i przejechać się po szutrze to zobaczycie w czym tkwi różnica.<br><hr>Rysiu z Kranu<br>Komentatorzy napisał(a):Awaryjność KTM 990 to urban legend dzieciaków stojących pod garażem i sliniących się na widok Golfa IV...<br><hr>żona Rysia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny) <br><hr>psmokuKomentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):od tych bredni o terenie boli już głowa,po każdym artykule o gs 1200 to samo!<br><hr>z<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadzaKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wygoda to rzecz względna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwyższej półki są takie, że 95% ludzi tego z braku umiejetności/chęci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja budżetowe widelce i amortyzatory z tyłu - dotyczy to zwłascza japoncow i bmw ale także trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):od tych bredni o terenie boli już głowa,po każdym artykule o gs 1200 to samo!<br><hr>z<br>Komentatorzy napisał(a):ja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny) <br><hr>psmoku<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?Komentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza<br><hr>Kajo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (główka ramy i główka wahacza) siły działają na mniejszym ramieniu co sprawia że... porównania do tradycyjnych widelców nie mają sensu, a już na pewno nie porównanie ich średnicy.. Ciężko powiedzieć o zawieszce dużego GS-a że to rozwiązanie budżetowe, chyba że myślisz o mniejszych modelach, to owszem.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderskiKomentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):od tych bredni o terenie boli już głowa,po każdym artykule o gs 1200 to samo!<br><hr>z<br>Komentatorzy napisał(a):ja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny) <br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):Wygoda to rzecz względna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwyższej półki są takie, że 95% ludzi tego z braku umiejetności/chęci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja budżetowe widelce i amortyzatory z tyłu - dotyczy to zwłascza japoncow i bmw ale także trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderskiKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza<br><hr>Kajo<br>
Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!Komentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza<br><hr>Kajo<br>
Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderskiKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza<br><hr>Kajo<br>
Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Daj spokoj z tym bajaniem...przecież nie chodzi tylko o średnicę lagi ale to co jest w środku - KTM jako jedna z nielicznych film montuje w motocyklach innych niż sportowe zawiechy z napawdę wysokiej półki (inne to np. triumph we wspomnianych modelach - np. w triplu R lagi nix30 i amor ttx 36). Pzrez ostatnie kilka lat miałem możliwość jeżdzenia ktm 950 supermoto i superenduro, adv 950 i 990 i gdyby ktoś się uparł to mógłby na pólkach ohlinsa lub WP znaleźć lepsze lagi i amor (albo jakieś krótkoseryjne wyczynowe za kosmiczne pieniądze) ale dla nawet b. dobrego jeźdzca różnica byłaby niezauważalna. Podsumowujac - kupujac KTM masz zawias w wysokiej półki i jesteś zadowolony, że upgrade nie ma wiekszego sensu dopoty nie zużyjesz tego co masz. A beemka i japonczycy "jako taki" zawias montuja tylko w modelach sportowych. Co do GS - to motocykl ze swoim zawiasem dobry do nawiajania kilometrow a silnik i zawias KTM pozwala - jak ktoś chce - pojechać naprawdę hardcorowo i na asfalcie i na szutrze. Chyba, że ktoś nie ma zacięcia sportowego - to wtedy są dziesiątki dobrych maszyn do turystyki.<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):od tych bredni o terenie boli już głowa,po każdym artykule o gs 1200 to samo!<br><hr>z<br>Komentatorzy napisał(a):ja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny) <br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):Wygoda to rzecz względna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwyższej półki są takie, że 95% ludzi tego z braku umiejetności/chęci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja budżetowe widelce i amortyzatory z tyłu - dotyczy to zwłascza japoncow i bmw ale także trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):W BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (główka ramy i główka wahacza) siły działają na mniejszym ramieniu co sprawia że... porównania do tradycyjnych widelców nie mają sensu, a już na pewno nie porównanie ich średnicy.. Ciężko powiedzieć o zawieszce dużego GS-a że to rozwiązanie budżetowe, chyba że myślisz o mniejszych modelach, to owszem.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie mam pojęcia co to jest XTourer . Ale ja wolę jeździć na motocyklach w terenie i później się wypowiadać, niż przechwalać się co wyczytałem w prasie i Internecie. Jak jechałeś GS 1200 po Mongolskich piachach (nie drogach) na oponach TKC 80 300 Kg motocyklem (no chyba że jechałeś bez bagażu) to musisz być bardzo silnym chłopcemKomentatorzy napisał(a):Sorry, akle po zjechaniu w teren GS w swojej klasie nadal jest bezkonkurencyjny. <br><hr>neuro<br>Komentatorzy napisał(a):Jedynym turystykiem jakim zapuściłbym się w teren (z obecnych) jest 660 xtz tenere.Choć to zupełnie inna klasa mocy niż GS 1200. Mówienie, że GS czy Crostourer czy KTM 990 nadają się do jady w terenie jest niczym porównanie obywatela Grockiego do kobiety. Obecne motocykle turystyczne radzą sobie dużo gorzej w terenie niż ich odpowiedniki z lat 90-tych (Transalp, Africa , GS 1100). Jeździłem GS 1150 i Transalpem 600 i XTZ 660 to wiemI nie słuchajcie pierdół, że "załóż popny TKC 80 i będziesz jechał jak na crossie" <br><hr>xr 400<br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro porównujesz GSa i Xtourera, to znaczy, że na żadnym z nich nie siedziałeś. Sorry, ale nie wiesz o czym piszesz, to kompletnei różne motocykle. Akurat GS12 na TKC80 przejchalem spory kawałek Chin i Kirgizji i poza zupełnie ciężkim terenm ten motocykl sprawuje się wysmienicie poza asfaltem.<br><hr>neuro<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam problem bo najpierw mialem dwa przyciski a w nowej wersji mojego motocykla jest jeden i jest do ****, bo dwa przyciski sa po prostu lepszym rozwiazaniem, nie mowililbym gdybym nie mial. ale co ty mozesz o tym wiedziec, posiadales kiedys motocykl z dwoma przyciskami migaczy i powiedzmy zrobiles nim 30tys km tak jak ja swoim? widzisz ja z tej pespektywy moge to smailo porownac i cos o tym powiedzic niz sie wymadrzac na forum. Przysicki w BMW sa bardzo duze i jest naprawde bardzo latwo wlaczyc migacz bez szukania tego malego wypierdka jakim jest jeden przycis poza tym kasowanie jest po prawej stonie i mozesz smialo miec wcisniete sprzego i kasowac w tym czase co niestety nie jest prosta rzecza w przypadku pojedynczego rozwiazania. A pisze o tym dlatego bo Boczo wspomnial to w artykule. Ale co tam trzeba sie przyczepic do kogos i napisac cos durnego tylko chyba po to zeby zaistniec na tym forum.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):To jak masz problem z takimi drobiazgami to może jeździj lepiej hulajnogą (chociaż tam cholera też zdarza się hamulec i trzeba to obsłuzyć....)<br><hr>przedszkolanka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zrob sobie kolego powiedzy 10tys km na motocyklu z dwoma przyciskami migaczy i wtedy dopiero porozmawiamyi zobaczysz co to znaczy latwe kasowanie migaczy ze wcisnietym sprzeglem pokonujac np w tym czasie zakret. moze i skasujesz pojedynczy w zalaznosci od motocykla bo moze masz przycisk baaaardzo blisko manetki ale i tak sie nagimastykujesz kciukiem. Ok moze faktycznie nie jest to wielki problem bo to tylko migacz itd itp ale te male rzeczy robia roznice ktora nazywa sie egronomia co czyni jazde przyjemniejsza natomiast wiedza to tylko ci co posiadaja/posiadali takie rozwiazanie. pozdrawiam.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Dwa przyciski migaczy sa o niebo lepsze niz jeden zintegrowany, sprobuj wlaczyc badz wylaczyc migacz z wcisnietym sprzeglem na pojedynczym przycisku... powodzenia<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):no co za problem gienek? nie rozumiem twojego śmiesznego argumentu. masz problemy z synchronizacją?<br><hr>wahaha<br>Komentatorzy napisał(a):no nie wogole nie ma problemu a skad no chyba ze masz palce po 30cm i sie urodziles w poblizu czarnobyla...<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz synku, nie ogarniasz. może jednak zostań na poziomie fana moto, a za kierownicę się nie pchaj<br><hr>wahaha<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to chyba oczywiste ,że będzie taniej nie musiałeś się tak wysilać panie wsk<br><hr>kKomentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowanatak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz!
jak będę chciał sprzęt bez elektroniki to go kupię 2 razy taniej w innej firmie<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Kup sobie rower, będzie jeszcze taniej<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cytujesz folder reklamowy?<br><hr>xKomentatorzy napisał(a):Panowie pol komentarzy jest o jezdzie w terenie.....chcecie posmigac kupcie sobie KTM wersje EXC to sa sprzety do prawdziwej jazdy terenowej...kto takimi kolosami chce ostro jezdzic w terenie ???? To motocykle na asfalt a nie w ciezki teren !<br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):od tych bredni o terenie boli już głowa,po każdym artykule o gs 1200 to samo!<br><hr>z<br>Komentatorzy napisał(a):ja stawiam na Triumpha Tigera 800 ...KTM wcale nie jest lepszy na asfalt...jest najlepszy w terenie ale na alpejskie winkle i autostrade sie nie nadaje (malo wygodny) <br><hr>psmoku<br>Komentatorzy napisał(a):Wygoda to rzecz względna - ludzie maja rózne dupska. Ale drogi 48 mm widelec i amor z najwyższej półki są takie, że 95% ludzi tego z braku umiejetności/chęci/odwagi nie wykorzysta - nawet na asfacie...Inne tzw. podrózne enduro maja budżetowe widelce i amortyzatory z tyłu - dotyczy to zwłascza japoncow i bmw ale także trumpha, ktory tylko w street triplu R i speed triplu R (i daytonie) montuje bardzo dobre i drogie modele ohlinsa...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):W BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (główka ramy i główka wahacza) siły działają na mniejszym ramieniu co sprawia że... porównania do tradycyjnych widelców nie mają sensu, a już na pewno nie porównanie ich średnicy.. Ciężko powiedzieć o zawieszce dużego GS-a że to rozwiązanie budżetowe, chyba że myślisz o mniejszych modelach, to owszem.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie ma tu o czym dyskutować. Ducati to Ducati , a Bmce to nawet rama z platyny nie pomoże. sraczka to sraczka.Ależ złośliwy dzisiaj jestem , ale nic nie zrobie ,że nie lubię niemieckich sprzętów wykutych przez kowali:)))<br><hr>darobassKomentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza<br><hr>Kajo<br>
Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przez ostatnie kilkadziesiat lat jedyny wyścig technologiczy w sporcie motocyklowym na najwyższym poziomie toczył się wyłącznie w zawodach Grand Pix. Mielismy tam tłumy inżynierów włoskich, angielskich i japońskich ale na pewno nie niemieckich - oni dopiero teraz zaczynają terminować w tym fachu, na razie na poziomie czeladników. W wyczynowych maszynach cross/enduro wyścig wysokich technologii (chodz bez porownania do obecnego Moto GP) zaczął się kilka lat temu. Tam Niemców także nie ma i raczej w najbliższym czasie nie będzie. Pozostaje im nauka na wzór lepszych, m.in. Ducati.<br><hr>!Komentatorzy napisał(a):Ta czerwona rama to trochę taka spod tęczowej flagi...<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):To raczej ukłon w stronę historii. Cieawe że czerwona kratownica w Ducati Ci nie przeszkadza<br><hr>Kajo<br>
Komentatorzy napisał(a):To żeś porównał - czerwień w Ducati ma się kojarzyć ze sportowymi modelami, w których mają gigantyczną tradycję a BMW w tym segmencie dopiero raczkuje. Czerwona rama pasuje do klockowatego enduro jak pięść do nosa.<br><hr>?<br>Komentatorzy napisał(a):BMW nie ma tradycji w sporcie? Chyba dla kogoś kto się urodził wczoraj a o motocyklach nie wie nic.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):W porównaniu do producentów włoskich - żadnej, laiku.<br><hr>!<br>Komentatorzy napisał(a):Mylisz się, pora uzupełnić luki w edukacji.<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba że będzie to rower BMWKomentatorzy napisał(a):Nie zgodzę się, że stary model nie jest już wystarczający do walki z konkurencją, jakoś nie słyszałem, żeby ktokolwiek mu zagroził... Prawda jest taka, że jednak niemcy (celowo przez małe "n", bo ich nie lubię) pierwsi zrobili GS-a, przez wiele lat go doskonaląc i znają się na tym jak nikt. Reszta próbuje jedynie wykorzystać modę na wielkie podróżne enduro i go skopiować, moim zdaniem dość nieudolnie...<br><hr>xxx<br>Komentatorzy napisał(a):jedyny powód sukcesu GS'a to moda na śmigło - niestety zwykły snobizm. motocykl jest rzeczywiście dobry ale ... jego jedyna przewagą nad konkurencją jest zasięg ale .... po zatankowaniu do pełna lepiej trzymać się asfaltu bo w terenie robi się jak rozbujane wahadło. uwaga na grząski piach - tutaj niespodzianka gwarantowanatak więc moto idealne na szuterek i nic poza tym.<br><hr>miłośnik enduro<br>
Komentatorzy napisał(a):A które podróżne enduro (poza KTM) radzi sobie w piachu, Twoim zdaniem? Przewagą GSa nad konkurencją jest nie tylko zasięg, ale i zawieszenie, prosty silnik który możesz samodzielnie serwisować nawet w Mongolii, niezawodność (mój ma 120 000km), spalanie w granicach 4.5- 5l/100km. To konstrukcja sprawdzona na wyprawach i pewna. Nie wiadomo jak Tenere czy Crosstourer będzie się sprawował po 100 tyś km ciężkiej wyprawowej orki.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):modułową elektronikę też kupisz w Mongolii?<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Jaką elektronikę chcesz naprawiać? ESA II nikt Ci nie każe kupować, nikt normalny z tym na wyprawę nie jedzie. Jak się ABS schrzani, możesz normalnie jechać dalej. Jedyne co Cię może zatrzymać to awaria Motronica, ale jeszcze nie słyszałem żeby komuś padł.<br><hr>Snick<br>Komentatorzy napisał(a):bredzisz!
jak będę chciał sprzęt bez elektroniki to go kupię 2 razy taniej w innej firmie<br><hr>k<br>Komentatorzy napisał(a):Kup sobie rower, będzie jeszcze taniej<br><hr>WiejskiSprzetKaskaderski<br>Komentatorzy napisał(a):to chyba oczywiste ,że będzie taniej nie musiałeś się tak wysilać panie wsk<br><hr>k<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 93
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 23 gości