250 4T czy 2t ?
Posty: 65
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kris masz racje po czasie zaczyna się widzieć różnice... Tak samo w 250
Latam już parę ładnych lat na 2t z początku nie było róznicy a były u nas KX YZ na każdej jeździłem i było identycznie... Ale ostatnio Kumpel sprowadził sobie Yz 250 na alu ramie z za granicy i to już całkiem inna bajka 


Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
Dla tych którzy nie zrozumieli, ja tu nie porównuję 250 w2t do 250 w 4t bo wiem ze jest to całkiem inna klasa motocykla, poprostu wybieram moto dla siebie.Nie pytałem się tak że które moto będzie sie nadawać na pola itp tylko który jest najlepszy( wiem że wszystkie podane 2t są bardzo do siebie podobne).
Najbardziej podoba mi siÄ™ Kawasaki kx250 i chyba go wybiorÄ™.
Najbardziej podoba mi siÄ™ Kawasaki kx250 i chyba go wybiorÄ™.

- Prosto100
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37
Gadałem z gościem który ma taką kawe, jezdzi nia po polach itp. Sprawuje się dobrze i nie ma z nią problemów.
Naszim - no właśnie tylko czy takie 450 w 2t mniej sie psuje ? I jakie jest jego srednie spalanie ?
Dzieki za odp.
Nie chodzi mi o komfort jazdy tylko żeby się strasznie nie psuł ;]
Naszim - no właśnie tylko czy takie 450 w 2t mniej sie psuje ? I jakie jest jego srednie spalanie ?
Dzieki za odp.
Nie chodzi mi o komfort jazdy tylko żeby się strasznie nie psuł ;]
- Prosto100
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37
Przecież nie jestem głupi -.- Chodzi mi o to czy sie psuje tak jak motory wyczynowe czyli cross, bo chyba to mozna spokojnie stwierdzic co nie ? Chyba proste ze nie wiesz co ci się może popsuć ale chce wypowiedzi kogoś kto posiada taki motor i wie czy jest drogi w utrzymaniu.
- Prosto100
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37
Jest tak jak ze 125 2t i 250 4t. każdy inaczej się zużywa . w 2t musisz częściej robić remont a taniej, 4t jeździsz dłużej bez remontów, nawet do ponad 3x rzadziej. Tyle że części są trochę droższe. przez rok nie wydasz więcej na 4t, raczej na 2t, ale przez 3 lata mniej więcej wyjdzie Ci podobny wynik, zależy Co będziesz musiał wymienić.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
No czesci moga byc zlozone jak najlepiej ale i tak po sezonie w 2t bedzie trzeba wymienic tlok.
Zbyho222 wiedziałem że zaraz ktoś napisze ze czesci sie zuzywaja ;D
Ale mowiac "dbasz" masz na mysli regularna wymiane czesci ??
Ile pali taka 450 i czy trzeba w niej wymieniac tlok co jakis czas ?
Zbyho222 wiedziałem że zaraz ktoś napisze ze czesci sie zuzywaja ;D
Ale mowiac "dbasz" masz na mysli regularna wymiane czesci ??
Ile pali taka 450 i czy trzeba w niej wymieniac tlok co jakis czas ?
- Prosto100
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37
Własnie dokładnie o to chodzi jak w np w porę nie wymienisz tłoku i dupnie to masz dwa razy większe koszty remontu tak samo z innymi częsciami.... W 450 na tłoku okoł 100-120 mth ale zdarza się ze do tych 150 dolatasz
a pali w zależności od jazdy 6-8 litrów

Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
dodatkowo nie zapomnieć o:
-łożyskach na wale
-zaworach
-łańcuszku
-łożyskach na wale
-zaworach
-łańcuszku
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Dokładnie to co Kris powiedział.... żależy co i jak możesz wydac nawet do 5000 tyś ale to tylko jak bedziesz robił wszystko do dupy i źle a tak to raz na 2-3 lata wydac te 3000 tys nie jest dużo moim zdaniem jak serwisujesz tak jak ma być !!! Ja w swojej "dziewczynie" w zeszłym roku wydałem 5000 tys na 2T ale licze tu wszystko oleje płyny remonty
Stosunkowo nie długo mam 450 rozkręconą na 480 do to tego też już w tym sezonie 2000 tys wyszły.....

Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
Prosto100 napisał(a):No tak, wiadomo ze czesci sa tansze dla 2t ale czesciej sie zuzywaja, tylko nie chciał bym tak ze pojezdze 450 2 lata i bede mial do zaplaty kilka tysiecy. Do tego dochodza jeszcze koszty paliwa ;D
to jeżeli masz takie wymagania to zapomnij o jakim kolwiek pełnym crossie czy enduro, albo yamaha xt, suzuki dr, Honda xr, i inne tego typu maszyny, o tamto trzeba dbac, serwisowac itp, a ty nie dosc że jesteś zielony to jeszcze masz wymagania z kosmosu, więc kolego wybacz ale coś kosztem czegoś
nie da się kupic tanio i tanio jeździc wyczynowym motocyklem, soft enduro takie jak podałem spełnią twoje wymagania
tam trzeba zmieniac olej dosc często i filtr oleju, trzeba regulowac zawory, dbac o filtr powietrza i inne pierdoły, a patrząc po tym co piszesz, masz problem z paliwem, bo chcesz aby jak najmniej go zjadało, a co dopiero z wymianą filtrów i olejami po 40 50zł za litr...
soft enduro to jedyne co tobie polecÄ™ na obecnÄ… chwilÄ™
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 65
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości