250 4T czy 2t ?
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Wolisz kupić fulla który Ci się podoba, lecz nie dasz rady jeździć nim po lesie? Czy mieć starsze zadbane moto przy którym nie będziesz musiał grzebać co chwila? fulla nie kupuj bo to nie do lasu, jak już większość osób Ci napisała. Kup sobie lepiej jakąś DRkę 350 albo DT 125 czy coś podobnego, do lasu się nadają, przyjemnie się tym jeździ i nie musisz pakować dużo kasy w nie. Lepiej coś w tym rodzaju poszukaj. No chyba że się tak bardzo upierasz na full crossa to rób jak uważasz.
PS. no i się właśnie znowu się ośmieszasz pisząc że wybierasz między 250 2t a 4t. to są motorki zupełnie innej klasy, więc ich nie porównuj. 250 2t nie nadaje się wgl do pyrkania po lesie bo to musisz pałować na wysokich obrotach. Już bardziej 4t ale to też nie full. Przemyśl sobie to dokładnie.
PS. no i się właśnie znowu się ośmieszasz pisząc że wybierasz między 250 2t a 4t. to są motorki zupełnie innej klasy, więc ich nie porównuj. 250 2t nie nadaje się wgl do pyrkania po lesie bo to musisz pałować na wysokich obrotach. Już bardziej 4t ale to też nie full. Przemyśl sobie to dokładnie.
Ostatnio edytowano 3/7/2012, 21:25 przez Naszim, łącznie edytowano 1 raz
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
Denerwuje się bo wałkujemy to od kilku lat i później są takie trupy na allegro zajeżdzone przez lasy i mistrzowie szos i powstają tematy czy cr 500 będzie dobra bo mi 125 nie starcza...
do lasów tylko enduro!! nie żadne crossy, zadne yz yzf cr crf kxf itp
a po 2 edytuj posty, jeszcze raz zobacze post pod postem i leci warn
do lasów tylko enduro!! nie żadne crossy, zadne yz yzf cr crf kxf itp
a po 2 edytuj posty, jeszcze raz zobacze post pod postem i leci warn
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Ale czy ja dobrze zrozumiałem, Ty porównujesz 250 2t i 250 4t? Przecież pomiędzy 250 w dwu paku a 250 w cztero paku, jest ~30 KM różnicy. Poza tym powtórzę jeszcze raz to co sam pisałem, i to co koledzy wyżej. Full cross się do lasu nie nadaje, przy pyrkaniu po lesie się męczy. Charakterystyka silnika też nie za bardzo pasuje do jazdy w lesie. Radził bym Ci zerknąć na Kawę KDX 125/200 to by się nadało dla Ciebie.
Honda CR 125
fuck the whales, save 2 strokes !!!
fuck the whales, save 2 strokes !!!
-
cichycr - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
- Lokalizacja: Podkarpacie
LOL. Wiem czym jest 2t a czym 4t wiem tak że jaka jest różnica w mocy. Nie zrozumieliśmy się bo wyraźnie napisałem że nie chcę żadnej 125 i nie interesuje mnie enduro, po prostu chcę crossa do jazdy po polach i drogach leśnych . Moje pytanie brzmiało ile sezonów bez wymiany części w lekkiej jeździe wytrzyma 250 4t. A jeśli lekka jazda dla 2t to meczenie silnika to potrafię jeździć ostro.
Chodzi mi o to co jest lepsze w polne i leśne drogi 2t czy 4t za co bede musial wiecej zaplacic po sezonie.
Cichycr z jakiej miejscowości jesteś ?
Chodzi mi o to co jest lepsze w polne i leśne drogi 2t czy 4t za co bede musial wiecej zaplacic po sezonie.
Cichycr z jakiej miejscowości jesteś ?
- Prosto100
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 3/7/2012, 16:37
ale czemu nie chcesz 125 ? tylko 250 w 4T która jest czasem nawet słabsza od 125tki w 2T ?
250 w 4T wytrzyma około 100- 120 mth bez remontu, 2T około 30-40 mth. tym nie da sie jeździc spokojnie, od taka charakterystyka silnika. nie wspomne o tym że np w 4T jak nie masz motocykla na obrotach to pompa moze nie tworzyc odpowiedniego cisnienia i mozesz łatwo po prostu pyrkaniem uszkodzic silnik
nic nie jest lepsz, tutaj wyczynówki zadne sie nie sprawdzaja. krótkie biegi, szybkie wskakiwanie na obroty to nie jest charakterystyka pod las. i 4T i 2T bedzie jazda męcząca, zapłacisz wiecej za to jakie moto kupisz, jak kupisz powiedzmy motocykle idealne po remoncie 100% sprawne, to po 1 sezonie wydasz tylko na 2T bo bedziesz musiał zmienic znów tłok... z kolei za 2 sezony w 4T dojdzie ci remont połowy silnika który kosztuje duzo wiecej od remontu w 2T
bo tak zazwyczaj ceny sa podobne, w 2T remontujesz często a tanio, w 4T raz ale dosyc drogo, w perspektywie czasu koszta utrzymania sa podobne
250 w 4T wytrzyma około 100- 120 mth bez remontu, 2T około 30-40 mth. tym nie da sie jeździc spokojnie, od taka charakterystyka silnika. nie wspomne o tym że np w 4T jak nie masz motocykla na obrotach to pompa moze nie tworzyc odpowiedniego cisnienia i mozesz łatwo po prostu pyrkaniem uszkodzic silnik

nic nie jest lepsz, tutaj wyczynówki zadne sie nie sprawdzaja. krótkie biegi, szybkie wskakiwanie na obroty to nie jest charakterystyka pod las. i 4T i 2T bedzie jazda męcząca, zapłacisz wiecej za to jakie moto kupisz, jak kupisz powiedzmy motocykle idealne po remoncie 100% sprawne, to po 1 sezonie wydasz tylko na 2T bo bedziesz musiał zmienic znów tłok... z kolei za 2 sezony w 4T dojdzie ci remont połowy silnika który kosztuje duzo wiecej od remontu w 2T
bo tak zazwyczaj ceny sa podobne, w 2T remontujesz często a tanio, w 4T raz ale dosyc drogo, w perspektywie czasu koszta utrzymania sa podobne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A może na początek się spytam czy odróżniasz soft enduro; hard enduro; cross??
jeśli nie to zapraszam do przyklejonego tematu na forum
jeśli nie to zapraszam do przyklejonego tematu na forum
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
no tak tylko że
soft enduro- można powiedzieć że muł
hard enduro-crossówka przystosowana do jazdy po lesie i takie tam
cross-narwista bestia nie ma co porównywać z soft enduro
a na jakiej 125 jeździłeś??
soft enduro- można powiedzieć że muł
hard enduro-crossówka przystosowana do jazdy po lesie i takie tam
cross-narwista bestia nie ma co porównywać z soft enduro
a na jakiej 125 jeździłeś??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Ej wracając do tematu to prawda jest taka że za takie pieniądze moto bedzie dość leciwe a jak trafisz na 4t w złym stanie to bedzie ciężko. W 2t robisz stosunkowo tani remont i już. Ja chciałem kupic dr 600 z podwieszonym zaworem. Zadzwoniłem do suzuki i facet mi podliczył co należy wtedy zrobic/wymienić i wyszło prawie 4k więc sobie darowałem. Tak to jest ze starymi 4t jak nie znajdziesz w dobrym stanie a tak by było na 95% to możesz mieć problem. A jak chcesz crossa to bierz, człowiek uczy się na błędach 

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
taka prawda, że co inna marka 125 to inaczej się jeździ, yz fajnie z dołu idzie ale nie ma góry, cr ma 0 dołu ale góra przeraża i naprawdę trzeba umiec nią jeździc, ktm sx dół ma średni, górę też nie za agresywną i jest przyjemniejszy w jeździe, a kxem nie jeździłem i rm i nie powiem jak to działa, ale w las takie exc 125 w zupełności starczy 

Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
rm 125 jest słabsze od konkurencji (najsłabsza góra, mocniejszy od cr 125 dół)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
ee tam słabsze
to dlaczego na zawodach nie raz RMki wygrywają ? tutaj wykorzystać tą moc to podstawa a nie mieć jej 2X za duzo i narzekać ze sie wolno jeździ bo moto za słabe... po to że jeden ciagnie tak a drugi inaczej w duzym stopniu zalezy od ustawien, moto im starsze tym coraz gorzej pracuje, i trudniej jest go odpowiednio wyregulowac, a mozna regulowac zaworem wydechowym, gaxnikiem itp itd. załoze sie że nie każdy jest pewny w 100% ustawienia gaźnika.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
bo nie liczy siÄ™ maszyna tylko zawodnik
a jeśli chodzi o porównywanie z innymi to odczuć różnice można jak się najpierw jednym a potem drugim przejedziesz(chociaż między cr 125 a konkurencją nawet po dłuższym czasie zauważysz różnice)

a jeśli chodzi o porównywanie z innymi to odczuć różnice można jak się najpierw jednym a potem drugim przejedziesz(chociaż między cr 125 a konkurencją nawet po dłuższym czasie zauważysz różnice)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości