Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez komarcc » 22/4/2012, 19:46

Zawsze tak miałeś? Wygląda to tak, że przez te 5-10min masz włączone ssanie i skuter nie potrafi przepalić danej dawki paliwa, dopiero po wyłączeniu ssania silnik dostaje tyle paliwa ile trzeba i jedzie czyli, regulacja gaźnika Cię czeka, na początek sprawdź na którym ząbku masz iglicę i opuść iglicę, czyli ząbek w górę wtedy zobacz czy będzie lepiej.

Na zimnym silniku, silnik wkręca się na obroty, czy po dodaniu gazu gaśnie?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez pepus » 22/4/2012, 20:32

komarcc napisał(a):Na początek sprawdź na innej świecy, bo to, że ma iskrę na zewnątrz, nie oznacza, że ma też w środku. Jeśli nadal nie będzie palić to przydałoby się zmierzyć kompresję.


Kompresja jest bardzo dobra. Na innej świecy też nie pali.
pepus
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27/9/2011, 19:15
Lokalizacja: z Podlasiaa


Postprzez rosen555 » 22/4/2012, 20:42

Ja niedawno go kupiłem więc nie wiem czy było tak wcześniej.Na obroty się wkreca
Jak go odpale i daje gazu to nie gaśnie.Wszystko jest ok.Tylko że musi pochodzić z 5-10 minut (przez ten cały czas co chwila daje gazu.No i po jakimś ta czasie udaje mi się ruszyć.
rosen555
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 10/5/2011, 18:04
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez komarcc » 22/4/2012, 20:47

rosen555 napisał(a):Jak go odpale i daje gazu to nie gaśnie.Wszystko jest ok.Tylko że musi pochodzić z 5-10 minut (przez ten cały czas co chwila daje gazu.No i po jakimś ta czasie udaje mi się ruszyć.


Czyli problem leży w przekładni, musisz rozebrać i zobaczyć na wariator, sprzęgło (szczególnie na sprężynki). Tyle mogę powiedzieć na odległość, jak chcesz to odpal skuter bez pokrywy i zobacz jak to się zachowuje, a jak nic Ci to nie powie to możesz nagrać filmik i wrzucić na forum, wtedy powinno chyba być wszystko jasne.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez aksord1234 » 15/5/2012, 18:19

jaka jest wysokość cpi sm 50 od ziemi do siodłą ? mógłby ktoś pomóc ? z góry dziękuje .
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez shake27 » 15/5/2012, 20:25

1210mm
shake27
Świeżak
 
Posty: 315
Dołączył(a): 30/4/2011, 08:22

Postprzez aksord1234 » 17/5/2012, 17:09

1210mm wydaje mi się troszkę za dużo . Mam go na oku ponieważ jest nie tak bardzo drogi i z tego co czytałem to nie taki zły . Mam 170 cm wzrostu i chciałbym wiedzieć poprostu czy będzie dobry . Jeżeli ktoś ma to proszę o dokładne podanie wysokości od ziemi do siodła . Z góry dziękuje .
aksord1234
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 6/5/2012, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez henio12323 » 17/5/2012, 19:05

on jest dla ludzi w twoim wieku, ze srednim wzrostem, nie patrz na suche dane, bo do wyniku trzeba dorzucic szerokosc kanapy itp. najlepie jkabys sie przysiadł i sam ocenił
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez TheHawks » 17/5/2012, 20:15

Który wariator lepszy pod względem zwiekszenia prędkości i przyśpieszenia: Hebo NG czy Malossi Multivar??
I ile trzeba zrobić km zeby go dotrzec.
TheHawks
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 12/7/2011, 21:16

Postprzez kawul1996 » 17/5/2012, 20:37

Odpowiedz dla aksord1234...
Wejdz na tą stronę: http://cycle-ergo.com/
Nie wiem czy jest tam ten model ale możesz sprawdzić bo ja już nie zdąże...
Pzdr :D
kawul1996
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 14/11/2011, 13:07
Lokalizacja: Gdynia/Kraków

Postprzez ka2200 » 18/5/2012, 18:58

Witam. mam malage f10 je.. zmieniłem silnik i teraz prędkość max 60km a na wcześniejszym 90km. co to może byc? był zmieniany tyko silnik z cylindrem wiec blokada gaźnika i modułu odpada. może by jakaś blokada na wariatorze czy gdzie? czy też możliwe że cylinder jest chińczyk? prosze o odpowiedz
ka2200
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/5/2012, 18:46
Lokalizacja: Szczekociny

Postprzez komarcc » 18/5/2012, 21:51

Możliwe, że w tym nowym silniku jest słaba kompresja i przez to osiągi są gorsze. Blokady raczej bym wykluczył, możesz jeszcze sprawdzić stan układu napędowego, ale nawet jeśli byłby trochę zużyty to nie byłoby aż takiego spadku na prędkości. Sprawdź tą kompresję to wiele wyjaśni.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Varadero 125

Postprzez misi_wm4 » 27/5/2012, 19:15

lusterka, m8-10 jaki gwint?
Varadero 125
Pozdro!
misi_wm4
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 7/7/2011, 22:03

Postprzez komarcc » 28/5/2012, 21:21

viewtopic.php?t=49141&postdays=0&postorder=asc&start=500

Napisz w temacie powyżej, tam najszybciej dostaniesz odpowiedź.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Maryn513 » 31/5/2012, 11:58

Mam takie pytanie, bo zamierzam kupić Honde CBR 125r i musze czekać do następnego roku żeby zrobić kat.A1. Więc chciałbym się zapytać czy jest jakaś blokada lub moduł co blokuje 125ccm do 50ccm, żeby policja się nie czepiała jak by była kontrola albo co, z góry dziękuje.
Maryn513
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30/5/2012, 14:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Postprzez komarcc » 31/5/2012, 22:21

Nic takiego nie ma, poczekaj, bo rok to niedługo i szybko zleci, a problemów można sobie szybko narobić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Kaida » 1/6/2012, 12:47

mam pytanie co myslicie o powiekszenu tylniej opony w 125 czy nie bedzie gorszy w sterownosci i czy jest to bezpieczne chodzi mi dokladnie o aprilie rs 125 bo chce sobie kupic jakas aprilie i widzialem na allegro taka z powiekszona opona
Avatar użytkownika
Kaida
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 1/8/2011, 09:44
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez henio12323 » 1/6/2012, 15:02

zalezy ile o jakies 10-20 to duzej róznicy nie bedzie w samym prowadzeniu na gorsze, ( czasem nawet sie prowadzenie poprawia) na pewno spalanie nieco wzrosnie i spadnie moc. ( niewiele ale jednak ) nie widze problemu zakupic i jak sie bedzie źle smigało to wymienic. uzywana dobra opona kosztuje grosze, stara mozna zawsze odsprzedac i prawie za darmo wyjdzie ci wymiana na kazda inna oponke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaida » 1/6/2012, 19:17

a wejdzie tam opona 160 albo 170 bo oryginalna to 150.Chcialem sie spytac ile kosztuje remont i co trzeba najczesciej wyminic tlok cylinder i cos jeszcze?
Avatar użytkownika
Kaida
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 1/8/2011, 09:44
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez henio12323 » 1/6/2012, 21:44

nie wiem

co do remonty zalezy co do wymiany, co 2 tłoki przydało by sie korbowód zmienic a jak korbe to i wsystkie łozyska na silniku. a reszte w miare zuzycia, np sprzegło zaleznie od uzytkowania, w miescie szybciej bedzie padało niz np na trasie. albo jak ktos strzela ze sprzegła to padnie mu szybciej niz komus kto spokojniej uzywa. to samo skrzynia biegów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr