Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Akumulator należy podładować, jeśli się go nie używa, ale jeśli Ty jeździsz, to ładować nie musisz, chyba że zauważysz, że trochę osłabł. Akumulator, jeśli jest kwasowy to prostownik się nadaje, a jeśli żelowy to powinieneś mieć ładowarkę do aku żelowych.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Witam ;D mam Kymco Vitality z fabrycznymi częściami, ale ostatnimi czasy zacząłem myśleć a małym tuningu, kupiłem na sam początek filter stożkowy, ale dowiedziałem się, że szybko zatrę silnik ponieważ jest on "metalowy" a nie "z gąbki" i to właśnie moje pytanie czy to prawda, przy okazji więcej będzie palił przy 2T ? ;> Czekam za odpowiedzią ;]
- skatus2
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25/3/2012, 19:55
- Lokalizacja: Siedlemin
Przy seryjnej pojemności silnika da Ci tylko lepszy dzwięk, nic więcej.
Tylko kup stożek gąbkowy a nie bedzie problemu
Tylko kup stożek gąbkowy a nie bedzie problemu
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
skatus2 napisał(a):Witam ;D mam Kymco Vitality z fabrycznymi częściami, ale ostatnimi czasy zacząłem myśleć a małym tuningu, kupiłem na sam początek filter stożkowy, ale dowiedziałem się, że szybko zatrę silnik ponieważ jest on "metalowy" a nie "z gąbki" i to właśnie moje pytanie czy to prawda, przy okazji więcej będzie palił przy 2T ? ;> Czekam za odpowiedzią ;]
Tak, istnieje taka możliwość. Na seryjnym filtrze silnik jest bardziej bezpieczny.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Sprawdzałem iskra jest. A świeca początkowa nie mokra, potem wyjałem i była mokra.
Odkręciłem obudowę. Wymontowałem gaźnik i.... byłem w szoku Shocked . Był bruDny jak cholera ( czymś białym i jeszcze jakimiś pierdółkami ). Jutro zabieram się za czyszczenie i zobaczymy co z tego będzie. Mam takie jeszcze małe pytanko. Ma ktoś jakiś schemat czy coś jak podłączyć gaźnik tzn. które kabelki gdzie :d głupie .
Odkręciłem obudowę. Wymontowałem gaźnik i.... byłem w szoku Shocked . Był bruDny jak cholera ( czymś białym i jeszcze jakimiś pierdółkami ). Jutro zabieram się za czyszczenie i zobaczymy co z tego będzie. Mam takie jeszcze małe pytanko. Ma ktoś jakiś schemat czy coś jak podłączyć gaźnik tzn. które kabelki gdzie :d głupie .
- pepus
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 27/9/2011, 19:15
- Lokalizacja: z Podlasiaa
Schemat? A kto by do tego robił schemat, masz do podłączenia, wężyk paliwa, linkę gazu, wtyczkę od ssania i to chyba wszystko, nie potrafisz zapamiętać jak były podłączone 3 elementy? Jeśli tak to porób sobie zdjęcia.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Nie wiem dokładnie o co chodzi, ale zobacz na temat z linku niżej, są tam zdjęcia gaźnika do SR 50, jeśli nadal nie będziesz wiedział to napisz o które wyjścia na zdjęciu Ci chodzi.
viewtopic.php?t=74300
viewtopic.php?t=74300
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
- dawcio51
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
- Lokalizacja: podkarpacie
Nie, nie jest to normalne, co prawda po odpaleniu zimnego silnika nie powinno się gazować, jechać itd, bo jest to niezdrowe dla silnika, ale jeśli silnik odpali to bez problemu powinieneś móc jechać, będzie słabszy itp, bo np. olej będzie go hamował.
Podaj objawy, przez które nie możesz jechać od razu po odpaleniu zimnego silnika.
Podaj objawy, przez które nie możesz jechać od razu po odpaleniu zimnego silnika.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości