Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Łobuzerka w stylu retro - power...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Łobuzerka w stylu retro - power...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 10/1/2011, 16:23

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie, Kawa Z1300 najlepsza!!!<br><hr>Mean Green<br>
Kawa Z1300 była chyba bardziej dopracowana niż CBX, w którym zdarzają się poważne awarie wału. Trzeba pamiętać, aby wymienić, napinacz rozrządu na taki od ZZR1100, albo na ręcznie regulowany (ebay). No i pomysleć można o wymianie michy olejowej na tą o zwiększonej pojemności z 4,6l na 6,0l, jeżeli zamierza się wykorzystywać w pełni osiągi. Z1300 A1 chyba nie miał 6 gaźników, a 3 dwugardzielówki, ale może mam sklerozę? Później wprowadzony wtrysk dodał 10 koni.<br><hr>g.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/1/2011, 17:26

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie, Kawa Z1300 najlepsza!!!<br><hr>Mean Green<br>
Komentatorzy napisał(a):Kawa Z1300 była chyba bardziej dopracowana niż CBX, w którym zdarzają się poważne awarie wału. Trzeba pamiętać, aby wymienić, napinacz rozrządu na taki od ZZR1100, albo na ręcznie regulowany (ebay). No i pomysleć można o wymianie michy olejowej na tą o zwiększonej pojemności z 4,6l na 6,0l, jeżeli zamierza się wykorzystywać w pełni osiągi. Z1300 A1 chyba nie miał 6 gaźników, a 3 dwugardzielówki, ale może mam sklerozę? Później wprowadzony wtrysk dodał 10 koni.<br><hr>g.<br>
CBX1000 zabijała wały, ale tylko w momencie, kiedy jeździło się na najwyższych biegach przy niskich prędkościach i gwałtownie dodawało się gazu z niskich obrotów. Z1300 faktycznie jest trochę bardziej dopracowany (mówię o wersji na wtrysku). Ale wolałbym mieć w garażu CBX'a mimo że do synchro gaźników trzeba wołać organistę :)<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 11/1/2011, 19:22

Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie, Kawa Z1300 najlepsza!!!<br><hr>Mean Green<br>
Komentatorzy napisał(a):Kawa Z1300 była chyba bardziej dopracowana niż CBX, w którym zdarzają się poważne awarie wału. Trzeba pamiętać, aby wymienić, napinacz rozrządu na taki od ZZR1100, albo na ręcznie regulowany (ebay). No i pomysleć można o wymianie michy olejowej na tą o zwiększonej pojemności z 4,6l na 6,0l, jeżeli zamierza się wykorzystywać w pełni osiągi. Z1300 A1 chyba nie miał 6 gaźników, a 3 dwugardzielówki, ale może mam sklerozę? Później wprowadzony wtrysk dodał 10 koni.<br><hr>g.<br>
Komentatorzy napisał(a):CBX1000 zabijała wały, ale tylko w momencie, kiedy jeździło się na najwyższych biegach przy niskich prędkościach i gwałtownie dodawało się gazu z niskich obrotów. Z1300 faktycznie jest trochę bardziej dopracowany (mówię o wersji na wtrysku). Ale wolałbym mieć w garażu CBX'a mimo że do synchro gaźników trzeba wołać organistę :)<br><hr>Boczo<br>
Wiesz, poza dopracowaniem samego silnika, to jednak Kawa znacznie góruje nad CBX-em podwoziowo, które w niej umożliwia śmiganie tym przy użyciu imponujących osiągów napędu. Żeby wykorzystywać w pełni osiągi silnika CBX-a trzeba tak naprawdę mieć ten silnik w ramie Martina, albo Spondona ;). <br><hr>g.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/1/2011, 22:20

Komentatorzy napisał(a):"Silnik z GSX1100 zyskał 11 KM, a design ...."

11 KM ? chyba coś nie tak....<br><hr>zx6r<br>
Komentatorzy napisał(a):nie no, wszystko w porządku, katana 1100 była od zwykłego GS/GSX 1100 dokładnie o 11 koni mocniejsza.
Jeśli się nie mylę, wpływ na to miało inne zestrojenie zapłonu oraz inne wałki rozrządu.
Sam mam GS 1100 16v z roku 1984.
Szczur-bestia. Potrafi mocno zadziwić nawet najnowsze plastiki.
Ale największa różnica jest w dźwięku silnika....
to po prostu trzeba usłyszeć.
<br><hr>ChaoticBiker<br>
tak, było dobrze napisane, źle odczytałem "zyskał", przepraszam :)<br><hr>zx6r
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/1/2011, 14:21

Brakuje mi tutaj jeszcze Jawy 350-siątki :D<br><hr>...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/1/2011, 09:53

Komentatorzy napisał(a):Brakuje mi tutaj jeszcze Jawy 350-siątki :D<br><hr>...<br>
Bardzo trafne spostrzeżenie!Sam miałem power nakeda 350ts,nie żadnego zwykłego nakeda typu mz...:)<br><hr>bitri
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/11/2011, 00:04

Umarłem i jestem w niebie :)<br><hr>zawada
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr