[biblioteka] Łobuzerka w stylu retro - power...
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kawa Z1300 była chyba bardziej dopracowana niż CBX, w którym zdarzają się poważne awarie wału. Trzeba pamiętać, aby wymienić, napinacz rozrządu na taki od ZZR1100, albo na ręcznie regulowany (ebay). No i pomysleć można o wymianie michy olejowej na tą o zwiększonej pojemności z 4,6l na 6,0l, jeżeli zamierza się wykorzystywać w pełni osiągi. Z1300 A1 chyba nie miał 6 gaźników, a 3 dwugardzielówki, ale może mam sklerozę? Później wprowadzony wtrysk dodał 10 koni.<br><hr>g.Komentatorzy napisał(a):Jak dla mnie, Kawa Z1300 najlepsza!!!<br><hr>Mean Green<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
CBX1000 zabijała wały, ale tylko w momencie, kiedy jeździło się na najwyższych biegach przy niskich prędkościach i gwałtownie dodawało się gazu z niskich obrotów. Z1300 faktycznie jest trochę bardziej dopracowany (mówię o wersji na wtrysku). Ale wolałbym mieć w garażu CBX'a mimo że do synchro gaźników trzeba wołać organistęKomentatorzy napisał(a):Jak dla mnie, Kawa Z1300 najlepsza!!!<br><hr>Mean Green<br>Komentatorzy napisał(a):Kawa Z1300 była chyba bardziej dopracowana niż CBX, w którym zdarzają się poważne awarie wału. Trzeba pamiętać, aby wymienić, napinacz rozrządu na taki od ZZR1100, albo na ręcznie regulowany (ebay). No i pomysleć można o wymianie michy olejowej na tą o zwiększonej pojemności z 4,6l na 6,0l, jeżeli zamierza się wykorzystywać w pełni osiągi. Z1300 A1 chyba nie miał 6 gaźników, a 3 dwugardzielówki, ale może mam sklerozę? Później wprowadzony wtrysk dodał 10 koni.<br><hr>g.<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wiesz, poza dopracowaniem samego silnika, to jednak Kawa znacznie góruje nad CBX-em podwoziowo, które w niej umożliwia śmiganie tym przy użyciu imponujących osiągów napędu. Żeby wykorzystywać w pełni osiągi silnika CBX-a trzeba tak naprawdę mieć ten silnik w ramie Martina, albo SpondonaKomentatorzy napisał(a):Jak dla mnie, Kawa Z1300 najlepsza!!!<br><hr>Mean Green<br>Komentatorzy napisał(a):Kawa Z1300 była chyba bardziej dopracowana niż CBX, w którym zdarzają się poważne awarie wału. Trzeba pamiętać, aby wymienić, napinacz rozrządu na taki od ZZR1100, albo na ręcznie regulowany (ebay). No i pomysleć można o wymianie michy olejowej na tą o zwiększonej pojemności z 4,6l na 6,0l, jeżeli zamierza się wykorzystywać w pełni osiągi. Z1300 A1 chyba nie miał 6 gaźników, a 3 dwugardzielówki, ale może mam sklerozę? Później wprowadzony wtrysk dodał 10 koni.<br><hr>g.<br>Komentatorzy napisał(a):CBX1000 zabijała wały, ale tylko w momencie, kiedy jeździło się na najwyższych biegach przy niskich prędkościach i gwałtownie dodawało się gazu z niskich obrotów. Z1300 faktycznie jest trochę bardziej dopracowany (mówię o wersji na wtrysku). Ale wolałbym mieć w garażu CBX'a mimo że do synchro gaźników trzeba wołać organistę<br><hr>Boczo<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak, było dobrze napisane, źle odczytałem "zyskał", przepraszamKomentatorzy napisał(a):"Silnik z GSX1100 zyskał 11 KM, a design ...."
11 KM ? chyba coś nie tak....<br><hr>zx6r<br>Komentatorzy napisał(a):nie no, wszystko w porządku, katana 1100 była od zwykłego GS/GSX 1100 dokładnie o 11 koni mocniejsza.
Jeśli się nie mylę, wpływ na to miało inne zestrojenie zapłonu oraz inne wałki rozrządu.
Sam mam GS 1100 16v z roku 1984.
Szczur-bestia. Potrafi mocno zadziwić nawet najnowsze plastiki.
Ale największa różnica jest w dźwięku silnika....
to po prostu trzeba usłyszeć.
<br><hr>ChaoticBiker<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo trafne spostrzeżenie!Sam miałem power nakeda 350ts,nie żadnego zwykłego nakeda typu mz...Komentatorzy napisał(a):Brakuje mi tutaj jeszcze Jawy 350-siątki<br><hr>...<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości