[biblioteka] Amator kontra zawodowiec na torze -...
Posty: 89
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
[biblioteka] Amator kontra zawodowiec na torze -...
Dyskusja na temat: Amator kontra zawodowiec na torze - sprawdzamy!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Amator kontra zawodowiec na torze - sprawdzamy!
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Amator kontra zawodowiec na torze - sprawdzamy!
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
omg wereszcie cos ciekawego na tym scigaczu sie dzieje:) jeszcze neiczytałem tego artykulu ale rzaraz rpzeczytamKomentatorzy napisał(a):szoookale tor to akurat polecam każdemu<br><hr>JJ<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Swoją drogą ciekawe kto z taką łatwością objechał Andy'ego na wyjściu z zakrętu ( 8 sekunda filmu) ...
))))<br><hr>Groszek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pewnie gość który jechał zrobionym "1000" na torowych gumach a Meklau na "750" z pudelka na drogowych kapciachKomentatorzy napisał(a):Swoją drogą ciekawe kto z taką łatwością objechał Andy'ego na wyjściu z zakrętu ( 8 sekunda filmu) ...))))<br><hr>Groszek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
na torowych d211, czy na drogowych d211?<br><hr>StrączekKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Macie szczęście, że mi świece w Jawie zmostkowało bo bym wam pokazał jak się jeździ moturem
<br><hr>Mistrz równi pochyłej

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
na drogowych - d211 gp racer<br><hr>sebaKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):na torowych d211, czy na drogowych d211?<br><hr>Strączek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
OK, ale i tak są bez porównania lepsze niz badziewie Bridgestona<br><hr>StrączekKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):na torowych d211, czy na drogowych d211?<br><hr>Strączek<br>Komentatorzy napisał(a):na drogowych - d211 gp racer<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jesli da sie na nich poleciec 2.21 na SR i to na zupelnej serii to nie sa takie badziewne ale polaka zawsze madra i nie ma to jak litr na supercorsach:P<br><hr>twoj staryKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):na torowych d211, czy na drogowych d211?<br><hr>Strączek<br>Komentatorzy napisał(a):na drogowych - d211 gp racer<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):OK, ale i tak są bez porównania lepsze niz badziewie Bridgestona<br><hr>Strączek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
2.30 to standardowy czas jak na pierwsza wizyte na SR dla ludzi, ktorzy ogarniaja motocykle sportowe. Od tego momentu zaczynaja sie dopiero schody. Jesli nastepnym razem padnie 2.25 to znaczy, ze jest dobrze, jesli dalej bedzie krecenie sie w okolicach 2.30 to radze poszukac jakiegos trenera do pokazania nitki. Czesto na roznego rodzaju imprezach na torach nie ma z tym zadnego problemu i jest to nieodplatne.<br><hr>twoj staryKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popieram, wolniej ale bezpieczniej!Komentatorzy napisał(a):Macie szczęście, że mi świece w Jawie zmostkowało bo bym wam pokazał jak się jeździ moturem<br><hr>Mistrz równi pochyłej<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajne! Przypuszczałęm że zestawienie pro i nooba może być interesujące, ale nie sądziłem ze bedzie aż taka miazga:) Do zobaczenia na torze!<br><hr>Tony Rocky Horror
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gdy go odebrałem z salonu to był na dokładnie tych bridgestonach i to były najlepsze 'cywilne' opony jakie miałem. bardzo przyczepne i miękkie. tył starczył na 3kkm... nie miałem okazji jeździć na nich na torze. ale d211 jak dla mnie i dla 750 są nie do zerwania. można pełną łychą wyjść z większości zakrętów, czasami na 2 zdarza się uślizg ale oczywiście kontrolowany. przód mistrzostwo świata (jak na poziom amatorski), starcza na 2 dni. tył na jeden dzień. mowa o mieszankach odpowiednio S i M. przyszły rok cały na tych oponach żeby się ich nauczyć na maxa.<br><hr>sebaKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):na torowych d211, czy na drogowych d211?<br><hr>Strączek<br>Komentatorzy napisał(a):na drogowych - d211 gp racer<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):OK, ale i tak są bez porównania lepsze niz badziewie Bridgestona<br><hr>Strączek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dokładnieKomentatorzy napisał(a):hmmm... byłem też wtedy na slovakiaringu, jeździłem w amatorach. był to mój pierwszy raz na prawdziwym torze, jeździłem na seryjnym gsxr 750 L0 na dunlopach d211 (motocykl nie do końca sprawny, brak dolotów powietrza do srad'a, kiepskie hamulce). zacząłem od 2,40. potem wszystko w okolicy 2,30-33. najlepszy czas w ciągu 2 dni to 2,29. to, że ominąłem pierwszy etap tłumaczę sobie dużą ilością kilometrów za kierownicą tego motocykla, przeczytaniem kilku książek i niezliczonej ilości artykułów na ten temat i trzem wypadom na cartingowy tor radom... choć, jak powiedział mi Bartek Wiczyński, nie ma żadnego znaczenia na takim torze...<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):na torowych d211, czy na drogowych d211?<br><hr>Strączek<br>Komentatorzy napisał(a):na drogowych - d211 gp racer<br><hr>seba<br>Komentatorzy napisał(a):OK, ale i tak są bez porównania lepsze niz badziewie Bridgestona<br><hr>Strączek<br>Komentatorzy napisał(a):Jesli da sie na nich poleciec 2.21 na SR i to na zupelnej serii to nie sa takie badziewne ale polaka zawsze madra i nie ma to jak litr na supercorsach:P<br><hr>twoj stary<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 89
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości