Zobacz wątek - <i>[BMW R1200GS Adventure]</i> BMW R1200GS Adventure - lewia
NAS Analytics TAG

[BMW R1200GS Adventure] BMW R1200GS Adventure - lewia

Komentarze użytkowników
_________

[BMW R1200GS Adventure] BMW R1200GS Adventure - lewia

Postprzez Ścigacz » 13/9/2011, 09:50

Dyskusja na temat: BMW R1200GS Adventure - lewiatan
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW R1200GS Adventure - lewiatan
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 09:50

Ten GS w teren wjedzie ale z niego nie wyjedzie. W katalogu akcesoriów powinna być 3-tonowa wyciągarka :)<br><hr>Tunel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 11:18

Świetnie napisane. Moim zdaniem z tym GS jest tak jak z nowym mega terenowym autem nikt albo prawie nikt nie wyda worka kasy na cacko które porysują mu krzaczory. Lepiej kupić 10 letnią Hondę i nie rozpaczać że wysiadł system kontroli trakcji gdzieś w środku Tajgi bo tam nie ma tej całej elektroniki. I jeszcze jedno te starsze modele na gażnikach naprawi byle kowal.<br><hr>Tom Tom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 12:56

To jest prawdziwe enduro, moimi GSami jezdzilem w naprawde trudnym terenie i dawaly rade, fakt troche sie popsuly ale zawsze wracaly o wlasnych silach do domu. Krol jest jeden ...... GS ADV.<br><hr>Malkontent
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 12:59

To jest prawdziwe enduro, moimi GSami jezdzilem w naprawde trudnym terenie i dawaly rade, fakt troche sie popsuly ale zawsze wracaly o wlasnych silach do domu. Krol jest jeden ...... GS ADV.<br><hr>Malkontent
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 13:03

Komentatorzy napisał(a):Świetnie napisane. Moim zdaniem z tym GS jest tak jak z nowym mega terenowym autem nikt albo prawie nikt nie wyda worka kasy na cacko które porysują mu krzaczory. Lepiej kupić 10 letnią Hondę i nie rozpaczać że wysiadł system kontroli trakcji gdzieś w środku Tajgi bo tam nie ma tej całej elektroniki. I jeszcze jedno te starsze modele na gażnikach naprawi byle kowal.<br><hr>Tom Tom<br>
Pełna zgoda, ale BMW jest synonimem tego, że objedziesz tą tajgę wzdłuż i wszerz i nic nie nawali. Choćby po to ma napęd wałem, żebyś nie musiał serwisować łańcucha, jak w rzeczonej dziesięcioletniej hondzie... Gdybym mial worek kasy to bym się nie zastanawiał ani sekundy nad kupnem tego sprzęta. I pocisnął gdzieś w dzicz :D<br><hr>Nano
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 13:43

Brakuje foty gdzie stoi przygoda obok standardowego, dało by to jakieś wyobrażenie o tych rozmiarach.<br><hr>drfg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 15:23

Fajny GS fajny , czekam na Crosstourera i Adventurera, będzie w czym wybierać!<br><hr>Topgear
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 15:30

Komentatorzy napisał(a):Świetnie napisane. Moim zdaniem z tym GS jest tak jak z nowym mega terenowym autem nikt albo prawie nikt nie wyda worka kasy na cacko które porysują mu krzaczory. Lepiej kupić 10 letnią Hondę i nie rozpaczać że wysiadł system kontroli trakcji gdzieś w środku Tajgi bo tam nie ma tej całej elektroniki. I jeszcze jedno te starsze modele na gażnikach naprawi byle kowal.<br><hr>Tom Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Pełna zgoda, ale BMW jest synonimem tego, że objedziesz tą tajgę wzdłuż i wszerz i nic nie nawali. Choćby po to ma napęd wałem, żebyś nie musiał serwisować łańcucha, jak w rzeczonej dziesięcioletniej hondzie... Gdybym mial worek kasy to bym się nie zastanawiał ani sekundy nad kupnem tego sprzęta. I pocisnął gdzieś w dzicz :D<br><hr>Nano<br>
Zgadzam się z Nano, Adventure wlasnie dlatego tyle kosztuje, bo kupujesz nie tylko motocykl, ale całą tą pewność, że będzie służył wiele lat bez grzebania w gaźnikach 10 letniej hondy<br><hr>myśleć
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 16:11

Komentatorzy napisał(a):Fajny GS fajny , czekam na Crosstourera i Adventurera, będzie w czym wybierać!<br><hr>Topgear<br>
Ta ja tez myslalem zeby czeakac ale Honda zapowiada sie bardzo ciezko, wiec to nie to czego ja szukalem. Honda to bedzie taki VW Touran, a GS jest jak Toyota Land Cruiser. Honda bedzie super na czarnym ale piz... zawieszenie plus masa cos kolo 280 kg konczy dyskusje. Honda odpuscila sobie turystyke, wszysko co ma w tym temacie to stare gnioty, Pan Europa, niby nowy Goldas i Varadero to sztuki starsze od Wieliczki. <br><hr>Malkontent
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 17:23

Komentatorzy napisał(a):Świetnie napisane. Moim zdaniem z tym GS jest tak jak z nowym mega terenowym autem nikt albo prawie nikt nie wyda worka kasy na cacko które porysują mu krzaczory. Lepiej kupić 10 letnią Hondę i nie rozpaczać że wysiadł system kontroli trakcji gdzieś w środku Tajgi bo tam nie ma tej całej elektroniki. I jeszcze jedno te starsze modele na gażnikach naprawi byle kowal.<br><hr>Tom Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Pełna zgoda, ale BMW jest synonimem tego, że objedziesz tą tajgę wzdłuż i wszerz i nic nie nawali. Choćby po to ma napęd wałem, żebyś nie musiał serwisować łańcucha, jak w rzeczonej dziesięcioletniej hondzie... Gdybym mial worek kasy to bym się nie zastanawiał ani sekundy nad kupnem tego sprzęta. I pocisnął gdzieś w dzicz :D<br><hr>Nano<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się z Nano, Adventure wlasnie dlatego tyle kosztuje, bo kupujesz nie tylko motocykl, ale całą tą pewność, że będzie służył wiele lat bez grzebania w gaźnikach 10 letniej hondy<br><hr>myśleć<br>
Stare Hondy sa naprawde juz stare i zuzyte, legenda Africa Twin to juz przeszlosc. Te pare sztuk ktore zostalo to niedobitki, ktore z czase sie zupelnie zuzyja. Obecnie poza BMW nikt nie robi prawdziwych turystykow skrojonych na wysokiego Europejczyka. Jak ktos ma mniej niz 175cm wzrostu to moze jezdzic nawet na hulajnodze. Ja mam prawie 185cm i na ADV czuje sie komfortowo, jest na nim dosc miejsca dla mnie i zony. Mialem przez ostatnie trzy lata Hondy i powiem szczerze ze byly doskonale technicznie ale komfort jaki oferowaly to porazka. Zawieszenie z pasarzerem bez bagazy ciagle dobija, mimo ze regulacja juz sie skonczyla. <br><hr>Malkontent
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 21:10

Komentatorzy napisał(a):To jest prawdziwe enduro, moimi GSami jezdzilem w naprawde trudnym terenie i dawaly rade, fakt troche sie popsuly ale zawsze wracaly o wlasnych silach do domu. Krol jest jeden ...... GS ADV.<br><hr>Malkontent<br>
O ile masz 2.50 wzrostu i brak leku wysokości bo na GSie Adv jeśli przejrzystość powietrza nie jest idealna to z siodełka ziemi nie widać ;) A do terenu wymyślono KTM Adv R.<br><hr>Kołek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 21:38

Eee według zapowiedzi miały być panienki a tu znowu jakiś Krautrad <br><hr>Rysiu z Kranu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 22:58

dlaczego nie wspomina się o Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX jako konkurenta BMW?<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/9/2011, 23:17

Komentatorzy napisał(a):dlaczego nie wspomina się o Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX jako konkurenta BMW?<br><hr>emka<br>
Bo nikt tym nie jeździ :) Pewnie dlatego, że nie działa :P:P<br><hr>Pejter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2011, 10:11

LUDZIE POLECAM TEST MARIEGO ,, ZJEDZIŁ TYM SPRZETEM PÓŁ PLANETY ,, I POWIEDZIAŁ JEDNO ,,,, TE CHOLERNE CYLINDRY Z BOKU ,, PO PROSTU ZA SZEROKO WYSTAJĄ ,,I TO NIE RAZ UTRUDNIAŁO MU PRZEPRAWY ,, JA SIE POD TYM PODPISUJE<br><hr>DSD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2011, 10:11

..."Adventurem można zapuścić się w zakazane obszary lasu, ale jazda tam będzie trudna". Moim zdaniem powinna być NIEMOŻLIWA bo to las, po którym przynajmniej w naszym kraju jeździć bez odpowiedniego pozwolenia nie można. Wystarczy, że pałęta się tam zwykle zgraja rowerzystów :)<br><hr>E.T.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2011, 12:13

Komentatorzy napisał(a):Świetnie napisane. Moim zdaniem z tym GS jest tak jak z nowym mega terenowym autem nikt albo prawie nikt nie wyda worka kasy na cacko które porysują mu krzaczory. Lepiej kupić 10 letnią Hondę i nie rozpaczać że wysiadł system kontroli trakcji gdzieś w środku Tajgi bo tam nie ma tej całej elektroniki. I jeszcze jedno te starsze modele na gażnikach naprawi byle kowal.<br><hr>Tom Tom<br>
Komentatorzy napisał(a):Pełna zgoda, ale BMW jest synonimem tego, że objedziesz tą tajgę wzdłuż i wszerz i nic nie nawali. Choćby po to ma napęd wałem, żebyś nie musiał serwisować łańcucha, jak w rzeczonej dziesięcioletniej hondzie... Gdybym mial worek kasy to bym się nie zastanawiał ani sekundy nad kupnem tego sprzęta. I pocisnął gdzieś w dzicz :D<br><hr>Nano<br>
To pewnie dlatego moim nowiutkim GSem prawie nie wyjezdzalem z warsztatu... Ostatnie bezawaryjne BMW wyszlo z fabryki przed 2004 rokiem.

pozdr,<br><hr>TM
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2011, 12:25

Mnie GS przekonał po obejrzeniu "long way round", swoją drogą masa była największym problemem a ADV jest jeszcze cięższy. Ale to i tak jest sprzęt, jeżeli chcesz objechać świat...<br><hr>Karuk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2011, 16:55

Komentatorzy napisał(a):Fajny GS fajny , czekam na Crosstourera i Adventurera, będzie w czym wybierać!<br><hr>Topgear<br>
Komentatorzy napisał(a):Ta ja tez myslalem zeby czeakac ale Honda zapowiada sie bardzo ciezko, wiec to nie to czego ja szukalem. Honda to bedzie taki VW Touran, a GS jest jak Toyota Land Cruiser. Honda bedzie super na czarnym ale piz... zawieszenie plus masa cos kolo 280 kg konczy dyskusje. Honda odpuscila sobie turystyke, wszysko co ma w tym temacie to stare gnioty, Pan Europa, niby nowy Goldas i Varadero to sztuki starsze od Wieliczki. <br><hr>Malkontent<br>
No niestety takie już są te hondowskie turystyki. W Goldwingu zmienili lakier i lampy, stwierdzili " No Goldwinga mamy z głowy!". Prawdopodobnie to samo stanie się z Pan Europeanem i Deauville. Co do Crosstourera, wolałbym zmodernizować Varadero nie ruszając nazwy, odchudzić o jakieś 25kg, dać aluminiową rame itp. Crosstourer wygląda jakby ważył 15kg więcej od nowej tenery, która i tak jest bardzo ciężka. Jeśli ta honda będzie ważyć nie więcej niż 260kg to będzie luksus . Nie wiem czemu ale hondzie nie śpieszy się robić nowej europy, tak jak jamasze FJR-y. Wydaje mi się że Triumph Adventurer będzie znacznie lepszy od Crossrunnera i równie dobry co GS.<br><hr>Topgear
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr