Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
koło 30-35 koni. ale fajny ma moment obrotowy. i sam nie wiem czy za jakis czas nie sprzedam ktma i nie kupie klxa w teren, i turystyka na asfalt 
 bo w zasadzie osiągi klxa dla amatora do przeprawówek, latania po lesie, jakies skoki na torze czasem itp bedą w sam raz 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
to zalezy gdzie chcesz latac. lc4 w zwykłych wersjach ( tanszych) to troche krowa 
 po torze jazda jest taka o. o ile to tor prędkosciowy daje rade. ale techniczny - lapy bola. klx to taki wszedołaz 
 i spoko mozna zrobic 100 km trasami lesnymi itp. i mozna wjechac na tor i nie jest moto za ciezkie. jeżeli jestes zwolennikiem wyjechania na prostą i pałowaniem motocykla v max. to bierz lc4, bo klx rzeczywiscie moze byc za słaby. ale jeżeli po prostu chcesz polatac to klx jak i lc4 bedzie ok
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
Głównie bym latał po leśnych drogach, czasami jakieś wypady na żwirownie, jazda po torze odpada i jakieś slalomy miedzy drzewami tez. 
A jakie są wersie LC4 i za jakim rocznikiem najlepiej patrzeć, czy są jakieś duże różnice miedzy rocznikami?
				
			A jakie są wersie LC4 i za jakim rocznikiem najlepiej patrzeć, czy są jakieś duże różnice miedzy rocznikami?
- 
				

danonek7 - Świeżak
 - Posty: 142
 - Dołączył(a): 24/4/2010, 20:04
 
są spore róznice. są wersje z rózną filtracją olejów. i te nowsze to miały bardziej udoskonalone. wiecej syfu zgarniały no i lepsze smarowanie. a te najstarsze to inna historia. ale tak czy siak silniki jak zdrowe to długowieczne 
 są jeszcze wersje SC (super competition) to sa odchudzone mocniejsze wersje, i np własnie tam gdzie modelowo był jeszcze obieg oleju w ramie. to tam juz nie było bo było wszystko w silniku, by zaoszczędzic na masie 
 no ale jak nie masz za duzo kasy to kup to po prostu na co cie stac. nie ma co szukac jak najnowszego. bo nowy i tanio to na pewno trup 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
http://moto.allegro.pl/yamaha-yzf-250-2 ... 03194.html                           http://moto.allegro.pl/honda-crf-250-05 ... 69982.html           Który wygląda lepiej. Gadałem już z tym od Yamahy. Powiedział, że nie wie jaka jest selekcja tłoku, ale tłok wygląda na nowy. Ma do pokazania te 3 zawory zużyte, uszczelki, opony i ten łańcuch rozrządu. Dał mi numery ramy i się zgadza 2007rok. Zaprasza mnie na jazde próbną i do obejrzenia tej maszyny. Chyba zostało mi tylko obejrzeć ją. Co Wy o tym myślicie??      Proszę o bardzo szybką odpowiedż bardzo mi zależy Pzdro
				
			- mikozniak
 - Świeżak
 - Posty: 210
 - Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
po 1 odkręc pompe wody, zobacz czy działa. w CR potrafiła pompa sie rozkręcic w jeździe ;/ wiec warto sprawdzic. uszczelke pod głowicą powiedzmy że nie biore pod uwage bo raczej nie narzekasz na dymienie na biało itp ? jak te 2 rzeczy są wyeliminowane to zapewne masz do wymiany korek wlewu. moze cisnienia nie trzymac. zobacz w jakim stanie jest ta guma. jak poparciała to mozna ją zastąpic inną ( ja swoją zgubiłem xd tzn korek wypadł mi podczas jazdy i znalazłem sam korek bez gumy i wziałem pierwszą lepszą gumke i podobnych wymiarach) a jak guma zdrowa w miare to mozna ją wsadzic na jakis czas do płynu hamulcowego. on sprawia że guma "rośnie" i bedzie lepiej trzymało
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
pompa raczej dziala bo sciagalem korek i bulgotalo
ale moze rozbiore<uszczelka bd sie spowrotem nadawala>?
a co do gumy wg mnie jest w dobrym stanie
jak by nie to zeczy to co moze jeszcze byc
powodem moze byc to zemielilemw blocie przez jakis czas na 1 biegu na wysokich obrotach?
				
			ale moze rozbiore<uszczelka bd sie spowrotem nadawala>?
a co do gumy wg mnie jest w dobrym stanie
jak by nie to zeczy to co moze jeszcze byc
powodem moze byc to zemielilemw blocie przez jakis czas na 1 biegu na wysokich obrotach?
- barek253
 - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1999
 - Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
 
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 99 gości