Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez zbyho222 » 15/7/2011, 13:22

Zależy przy jakies jeżdzie przy pyrkaniu to jest roznica ale mało odczuwalne przy lataniu ogromna :0
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31


Postprzez henio12323 » 15/7/2011, 14:00

EXC ma duzo szerszą skale obrotów uzytecznych. yz ma system zero jedynkowy. albo gaz albo nie gaz :d krótki skok przepustnicy jest. jak jedziesz np lasem to EXC spali mniej, bo nie piłujesz go tak nigdy jak fulla. no i ma nizsze obroty, mniejszy gaźnik, mniejsze dysze. ale jak piłujesz go na prawde ostro to swoje spali :D mój w trasie 40 km ( wiem że nie duzo) spalił 1 litr tylko ! wyjechałem w trase 100 km. po 10 km zatankowałem pod koreczek. jechałem i po 40 km mysle zatankuje bo kololejne 30 przede mną i nie dojade. ja do tankowania i tylko litr wlałem oO. wiec wychodzi 2.5 litra na 100 km przy jeździe 100 km h. wiec tyle co chinskie skuterki. wiem że na 40 km moze pomiar byc niedokładny itp wiec zaokrąglajac nawet niech spali te 3 litry to i tak wynik mega jest. ale z kolei zrobiłem 100 km w terenie to mi spalił cały bak i półtora litra :D czyli koło 8-10
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Dzesiu10 » 15/7/2011, 22:35

Chłopaki nadeszły wakacje ,zrezygnowałem ze super-sportów i wracam do Was z podkulonym ogonem bo jednak kocham jeździć w terenie i po torach. Do kupienie mam crf 450 z 2005 roku stan w oryginale i po udokumentowanym remoncie, od poczatku ma 100mth. Stan jest na prawdę ok ale właśnie mam niecheć do crf bo jedna miałem icały czas sie sypała. Czy w porównianiu z rocznikiem 2002 w roczniku 2005 coś zmieniono? co z zaworami dalej taka dupa ? proszę o opinie.zależy mi na czasie pozdrawiam.
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 16/7/2011, 09:58

hmm czy cos zmieniono pojecia nie mam :D ale na pewno co nowsze to duzo lepsze. full crossy w 4T jako tako powstały w okolicach 2000 roku. wiec 2002 to jeszcze pierwsza generacja. a one sie sypały jak nie wiem ;/ sam bym nigdy nie kupił czegos takiego :P 2005 na pewno duuzo lepiej jest zrobiona. aczkolwiek nadal to wyczynówka :D wiec wymaga duzo ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 16/7/2011, 10:24

dawałem 99% że jako pierwszy odpowie henio:) zeby nie było offa to rozmawiałem z durvinem i doszliśmy do wniosku że coś nie tak było z ta crf : tu link do niej:
http://otomoto.pl/honda-crf-450-super-s ... 34002.html
Zastanawiam się nad yzf 250 albo crf 250. Które roczniki były najbardziej udane? czytałem sporo a wiem już ze yzf z 2006 była dosć awaryjna a co z crf 250 dalej z zaworami taki syf?.pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 16/7/2011, 10:40

ee nie zgodze sie z tymi awaryjnosciami. stare CRF tez nie były awaryjne tylko duzo wiecej wymagały bo były niedopracowane ;P te nowsze jak dbasz tak masz :D nie wierze że jak wymienisz wszystko na czas to cokolwiek sie posypie przedwczesnie :D takie opcji nie ma :P a czemu nie tak z tą CRF ? wyglada nieźle ;P aby kwitki miał na częsci i mozna brac :D a co do pojemnosci nie lepiej 450 ? ;P juz ganiałes duzymi, przesiadka na małego to jak przesiadka na komarka xd :D chociaz na torze wtedy bys nieźle wyciskał :D a na prostej mozesz zamęczyc moto :D albo kupuj KTMa :D 520/525. to są silniki od 450 ale powiekszone cylki i odciązone :D najwiekszy przebieg kręcą. 118 kg zalana wazy wersja EXC, SX troche mniej. katy maja niezłe silniki bo praktycznie nic w nich nie udskonalali :D od razu dobre zrobili. ja przynajmniej na nic nie narzekam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piceer » 16/7/2011, 11:41

Pytanie, nie jestem pewny co do czasu mojego tłoka, tzn jak kupowałem koleś coś mówił o 30 mth, to teraz jak jak zrobiłem 20 mth to by było ok 50 mth, czy może już czas na niego czy co ? a może idzie to jakoś fachowo bezinwazyjnie sprawdzić ? ile w ogóle moja yzf 250 może polatać na jednym tłoku ?
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez henio12323 » 16/7/2011, 12:16

niestety jedyna opcja to sciagniecie cylka i pomiary. nawet pomiar kompresji nie bedzie 100% wiarygodny, bo nawet zuzyty tłoczek który jest do wymiany bedzie miał prtaktycznie pełną kompresje... ale po 50 mth to dopiero mozna powiedziec dotarłeś xd :D w 2T sie wymienia co 40 mth z ostra jazdą. 4T powinien wykręcic koło 3X wiecej, czyli mozesz liczyc na minimum 100 mth.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 16/7/2011, 12:17

na jednym ok 100mth bodajze zawsze mozesz go zmierzyc i porownac z serwisem
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez piceer » 16/7/2011, 12:23

no to ja mam gdzieś ok 50 mth max na tym, a koleś mi pisze że poprzednio wymieniał to 60 mth i wymienił na ten pojeździł 30 mth i sprzedał mi ja zrobiłem 20 mth.. chyba jeszcze nie pora żebym się tym martwił ?
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez henio12323 » 16/7/2011, 12:31

nie jeszcze :D jak nie piłujesz go do odciny na kazdym biegu to spoko mozna ganiac :D a jak stary tłok wygląda ? masz go moze ? jak cos zrób fote :P to moze dało by sie ocenic czy jest zuzyty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piceer » 16/7/2011, 12:37

no nie piłuję do odciny :p przynajmniej nie na każdym biegu hah.. nie mam henio właśnie bo przed chwilą pisałem eski ze sprzedawcą, mogę tylko liczyć że prawde mi pisze że 30 + to moje, bo to on zmieniał tłok, także starego nie mam. zaraz chcę isc jezdzic ale policjant na hondzie cb900 chyba jeździ mi tu pod oknem więc poczekam chwile aż mu się znudzi i wyjadę :P
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez Dzesiu10 » 16/7/2011, 12:58

no masz racje henio z tym 250 tez boje się ze mi sie znudzi i go zajade. pojade obejrzeć tą crf.pozdrawiam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Damianooo1998 » 16/7/2011, 20:57

Witam ! mam pytanie dotyczace pierscionka do dt 125.Dziwi mnie to ze on peknał tylko jeden. gdy kobrowód sie zatarał. Prosże o odpowiedź co mogło być przyczyna pęknięcie go.

PS. Pierścionka nie było w cylindrze
EXC 125
Damianooo1998
Świeżak
 
Posty: 278
Dołączył(a): 2/1/2011, 18:13
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez henio12323 » 16/7/2011, 21:23

a gdzie był ? moze pierscien wczesniej pekł. wpadł i to on rozwalił korbe ? ale tak to juz sie dzieje że jak wali korba moze peknąc pierscien
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piceer » 17/7/2011, 14:16

taki mam teraz dylemat jak umyć bukłak ? czy jak się leje czystą wodę to też trzeba myć ?
ktm lc4 625 supermoto ->yamaha yz250f 06' mod. 07'
Avatar użytkownika
piceer
Świeżak
 
Posty: 223
Dołączył(a): 29/11/2010, 10:37

Postprzez mikozniak » 17/7/2011, 15:01

http://www.amazon.com/Fox-Racing-Rockst ... sbs_auto_1 Możecie mi pomóc wybrać rozmiar bo tej rozmiarówki nie rozumiem. A mam dobre układy do ścigania rzeczy ze stanów. Normalnie noszę L i Xl. Więc myśle, że jak dojdzie buzzer to będzie Xl. To ktory to bedzie rozmiar??
mikozniak
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez henio12323 » 17/7/2011, 15:02

wyciagnij go i przepłucz wodą :P jak czysta woda i nie stoi 2 miesiące to nie ma co myc :D tylko wylej stara od razu. nalej nową i dzida :D no ale nawet czysta woda jak postoi troche to zaczną sie tworzyc nowe formy zycia w niej :D. ja ostatnio wziałem sobie termosik z zimnym piciem xd i tak lezał w plecaku. po dobrym myciu nadal było czuc posmak starego ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 17/7/2011, 15:12

piceer jak henio wystarczy ze bd wylewal po jezdzie i przepluczesz i wystarczy
mikozniak zmien rozmiar w tej tablce na samym dole mas x large czyli xl
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez KIMETEK » 17/7/2011, 19:37

Moglibyście podać mi konkretny olej do nasączania filtra powietrza, chodzi mi o nazwę bo muszę podać znajomemu, a nie wiem jaki.

Z góry dziękuję za pomoc :)
KIMETEK
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 16/1/2010, 19:26
Lokalizacja: Sułków nie daleko Leszna

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê