Zobacz wątek - mała prędkość maksymalna (suzuki rf600 1993)
NAS Analytics TAG

mała prędkość maksymalna (suzuki rf600 1993)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez wesel » 27/5/2011, 14:06

opony nówki,i naprawde nie wydaje mi sie zeby byo wiecej niz jade
moze przkazji sprawdze jakos w samochodem itd.
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom


Postprzez Invi » 27/5/2011, 14:33

Patelnia czyli duża zębatka ;) Czyli przełożenia zmienione. No albo sprzęgło. Za bardzo nie widzę innych opcji.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez wesel » 27/5/2011, 16:36

to juz pisalem standartowo(chyba) przod-14,tyl-42
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez toma1 » 27/5/2011, 20:42

Ja moja RF na szostce do czerwonego nie dociaglem jeszcze :lol: . Ale okolo 200 paki ciaglem niedawno. Panowie jak jestesmy przy rf-ie to gdzie moge kupic nowy napinacz rozrzadu.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez Seba_ER5 » 27/5/2011, 23:05

ASO....
146 dolcow z USA to u nas pewnie z 600 zloty. Napisz maila do serwisu suzuki....
sa 2 uzywane na allegro.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez toma1 » 29/5/2011, 15:04

Uzywanych z alegro nie chce bo taki to jest moj, jak bede w rzeszowie to zapytam w serwisie, ale sa tutaj na forum Panowie co wykonuja uslugi serwisowe motocykli i gdzie sie zaopatrujecie w czesci(napinacze rozrzadu)bylbym wdzieczny za odp.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez Seba_ER5 » 29/5/2011, 17:22

ASO EBAY ALLEGRO.... a jak nigdzie nie ma to pozozstaje tylko ASO...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Przemo_rene » 30/5/2011, 08:26

co do RFy i małej prędkości - a nie chodzi on czasem na 2 gary tobie z 4 albo na 3? Kumpel tak miał w gsxfie starym. Nieznał się i latał cały czas na 2 garach...aż mu 4 złapały i się przewinął na gumię spod świateł :lol:
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wesel » 30/5/2011, 09:18

moze...
a jakis pomysl zeby ja odmulic??
bezpieczny bo mata na miescie to nic ciekawego
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez RUTRA.RD » 30/5/2011, 12:03

wesel
weź i przyjedz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wesel » 30/5/2011, 17:39

a jeszcze co do tej pracy na X garow,to nie wyszlo by to na regulacji gaznikow??moto bylo jakis czas temu u mechanika wiec mysle ze czegos takiego to by gosc nie przeoczyl,ale jak bede mial chwilke to i tak sie do niego wybiore
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez Przemo_rene » 31/5/2011, 10:26

to może do innego się wybierz...bo jak nie zasugerował nawet przyczyny jazdy maks 150km/h to... wiesz...
a nie jest może tak, że czujnik prędkości nawalił Tobie? Mierzyłeś się z jakimś autem czy to na pewno jest 150? A może to jest 250?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Invi » 31/5/2011, 18:12

Ale nie ma bata żeby RF wkręcający się do czerwonego pola na ostatnim biegu nie łapał prędkości maksymalnej, jeśli z przenoszeniem mocy z silnika na koło wszystko w porządku, albo sprzęgło. Nawet jeśliby miał zmienione przełożenia to prędkościomierz (jak czujnik jest w zębatce zdawczej) powinien wskazywać te 250km/h.

Więc praca na 2 gary i ogólnie zamulony silniki raczej odpada.

No nie jest tak? ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez toma1 » 31/5/2011, 18:35

RF ma czujnik(slimak)pretkosciomierza w przednim kole wiec nie klamie, ile kolo nakreci tyle ma pokozac, chyba ze zepsuty licznik,linka lub slimak. Co za problem sie sprawdzic(poscigac) z innym kolega co ma sciga :lol: I wszystko bedzie jasne jak motor sie pobiera i jaka ma pretkosc max. A i praca na dwa gary to jak dla mnie odpada, bo moj po myciu karczerem silnika chodzil na dwa gary kiedys to ledwo co jechal i glos mial jak traktorek a nie scigacz.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez wesel » 3/6/2011, 11:13

http://youtu.be/TOywBpR-rxs (otwórz link)
witam jeszcze raz,chodzi to mniej wiecejtak jak na filmie,mam nadzieje ze cos da sie uslyszec, to bylo palenie po nocce,czyli troszke ssania na poczatek,wydaje mi sie ze zeczywiscie plic to pali jak strzala i na wszystkie gary, wizyta u mechanika i tak bedzie ale jak przewali mi sie sesja:),a na razie pozostaje mi jazda zgodna z przepisami:) :lol:
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez toma1 » 3/6/2011, 18:26

No jak w porownaniu do mojej to dziwnie ci chodzi,(chyba ze w tlumniku cos przerabiales)bo tak pyrkota ja by na ktorys gar nie palil, nie dam ci linka jak moja RF chodzi bo nie mam kabla od tel do kompa zeby wrzucic filmik na kompa. Zreszta na youtube porownaj sobie ze inaczej silniki pracuja w RF.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez wesel » 3/6/2011, 20:36

http://www.youtube.com/watch?v=dgjAUgIapfA (otwórz link)
moze sie troche myle ale wydaje mi sie ze jest tak jak tutaj,nie wiem.
a takie pytanko:jak bedzie moto odpalone i zdejme bak i airboxa, to jezeli jakis gar nie bedzie palil a ja bede troche przytykal gazniki to bede czuc zasysania powietrza??
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez toma1 » 3/6/2011, 21:07

Ten z hamowni chodzi spoko jak dla mnie, jak sciagniesz bak i air to, bedziesz przytykal po kolei gazniki to moze wyczujesz na ktory cylinder nie chodzi,jest kilka sposobow sprawdzania czy motor pali na wszystkie gary(sprawdz czy kolektory nagrzewaja ci sie wszystkie rownomiernie), temat byl juz chyba walkowany tutaj wyzej. Widze ze masz niedaleko siebie chlopakow co znaja sie na rzeczy i cie zapraszaj do siebie wiec podjec to ci napewno pomoga.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez wesel » 6/6/2011, 17:58

co do palenia,wszystkie gary chodzą,ale miałem wczoraj szlifa małego wiec chwila zejdzie teraz zanim fure doprowadze do kultury :shock:
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 20 gości




na górê