Zobacz wątek - mała prędkość maksymalna (suzuki rf600 1993)
NAS Analytics TAG

mała prędkość maksymalna (suzuki rf600 1993)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

mała prędkość maksymalna (suzuki rf600 1993)

Postprzez wesel » 16/5/2011, 19:45

witam,kolejny problem z moja suzana:
tak jak w temacie predkość jaką ociaga to w granicach 140-150km/h
czy bedzie sprzeglo do roboty???czy moze cos innego??
z góry wielkie dzieki za pomoc
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom


Postprzez RUTRA.RD » 16/5/2011, 20:45

nie umiesz okreslic czy ci sie sprzeglo slizga? kiedy byl serwis robiony?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Mahoney » 16/5/2011, 20:48

jak sie wkreca na obroty do konca to sprzeglo.
Busa,Junak i DR-ka;)...doszła jeszcze SP-1
Mahoney
Świeżak
 
Posty: 176
Dołączył(a): 21/6/2009, 12:13

Postprzez sonycbr77 » 16/5/2011, 21:10

przy takich obrotach gdyby sie slizgalo to by w ogole juz tego sprzegla nie bylo, nie napisales nic jak zapala, jak wkreca sie na obroty, dlawi sie czy nie? Moze juz ma tyle nakrecone ze wiecej nie da rady
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez wesel » 17/5/2011, 06:41

nic nie dlawi wkreca sie plynnie,pali w porzadku nawet jak jest na biegu i wcisne sprzeglo,oczywiscie ta predkosc jest juz pod czerwonym polem,a mozecie mi powiedziec czy podkrecenie sprzegla zalezy tylko od poziomu wykrecenia tej linki przy manetce??(sprzeglo mokre wielotarczowe)
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez sonycbr77 » 17/5/2011, 08:44

oj uparles sie na to sprzeglo, nie mozesz okreslic czy sie slizga czy nie, powiedz mi tak: czy jak ruszysz i odkrecasz jej mocno manetke to ciagnie na kazdym biegu dobrze czy ma wysokie obroty i nie ciagnie? zrywa nia zrobisz? gume zapali?
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez wesel » 17/5/2011, 11:04

no wlasnie o to chodzi ze dla mnie sprzeglo sie raczej nie slizga, nie ma czegos takiego ze odkrecam na maksa i rosna tylko obroty.
no niby jest wszystko ok bo moto idzie.przy wyprzedzaniu tez,wkreca sie ladnie itd.
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez piotrek7714 » 17/5/2011, 12:37

a jakie masz zębatki założone ??
GSX-R 750 95r
piotrek7714
Świeżak
 
Posty: 155
Dołączył(a): 21/4/2011, 13:05
Lokalizacja: ELW

Postprzez wesel » 17/5/2011, 13:13

przod 14, tyl 43zeby, tyle ile jest w zestawach na allegro
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez RUTRA.RD » 17/5/2011, 13:57

zrob
-ustaw zawory
- wymien swiece
- ustaw gazniki
- wymien filtr powietrza
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wesel » 17/5/2011, 13:58

to juz bylo robione
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez RUTRA.RD » 17/5/2011, 15:24

to albo sprzeglo albo moto tak zrobione, masz do mnie 40 km skarzysko kamienna chcesz podjedz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 17/5/2011, 15:48

ale gadacie...zblokowaną sztuke masz i tyle. Masz do 34 koni zblokowaną bo tyle - 150km/h dokłądnie idzie wersja zblokowana.

Aby odblokować poszukaj w necie na zagranicznych forach jakie ale na 100% masz zwężki fabryczne na krućcach ssących przy gaźnikach, do tego dysze masz pewnie inne i możesz mieć jeszcz blokadę maksymalnego otwarcia przepustnic podciśnieniowych. Najtaniej to kupić cały gaźnik i krućce od modelu niezblokowanego z allegro i to dobrze ustawić pod motocykl. Do tego jakby jeszcze nie szedł jak trzeba (230 licznikowe lekko ma iść) to będzie moduł sterujący zapłonem do wymiany ale to mniej prawdopodobne.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wesel » 17/5/2011, 17:46

heh to tego sie nie spodziewałem.
moze wycieczka do skarzyska??:):)
a mozesie powiedziec jak wyglada zblokowany gaznik??wykrecalem czyscilem to bede wiedzial ze to to.
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez Przemo_rene » 17/5/2011, 18:25

jak palcem bedziesz chciał podnieść te płąskie przepustnice plastikowe i nie schowają się do końca w korpusie gaźnika to będziesz już miał jedną z blokad odkrytą. Drugą zobaczysz też od razu po wyciagnieciu gaźników z motocykla. Jak spojrzysz na króćce co je trzymają to bedą miały bardzo mały prześwit w porównaniu do tego co normalnie mogłyby dać.
Kolejne fazy blokady w gaźniku to jego regulacja i rozmiary dysz. Tutaj nie ma reguły bo czasem nawet większe dysze wsadza się do zblokowanych moto ale pływaki inaczej ustawiają i pozycję iglicy (przykład GS500)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wesel » 17/5/2011, 18:35

chodzi o te plaskie przepustnice od membran bo tamte to zeczywiscie nie chowaly sie do konca
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez Przemo_rene » 17/5/2011, 18:47

tak o te chodzi. Wygląda na to, że masz już jedną blokadę zdiagnozowaną. Taniej wyjdzie kupić używany gaźnik niż pokrywki przepustnic co je blokują. Teraz krućce jeszcze ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wesel » 19/5/2011, 14:52

witam po przerwie...
zawaz pewnie posypia sie odpowiedzi ze jestem idiota...
nie dawalo mi pare rzeczy spokoju no i :
-zajzalem do gaznikow, sa odblokowane(nie wiem co mi sie uroilo)
-predkosc slabo rosnie w stosunku do obrotow
-czasami nasiskam i tak jakby nie łapało(klamka przy manetce i nie moge wrzucic biegu)
tak wiec sprzegl0:(
i przy okazji prosze o pomoc czy mozna zamowic od tego goscia, troche dziwne bo na zapytanie opisal mi ze na zdjeciu jest ten przedmiot ktory chce sprzedac(tarcze NEWFREN do RF600):
http://allegro.pl/tarcze-sprzegla-newfren-do-suzuki-rf-600-1993-1996-i1618200329.html (otwórz link)
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez Przemo_rene » 19/5/2011, 15:46

chcesz dwa razy płacić? Tarcze za 100zł....a może zaraz za 50zł ktoś znajdzie...nowe...

Tarcze lucasa ok. 250 zł albo EBC - podobnie. Do tego komplet sprężyn EBC za około 60zł i przekładek - okolo 120zł.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez wesel » 19/5/2011, 16:15

NHC??czytałem, niby tez na tym jezdza i nie narzekaja, zajmujesz sie mechanika to masz lepsze rozeznanie, a EBC od 190zl zamierzylem:)
a przekladki koniecznie do wymiany??
a tak poza tematem nie boje sie samej wymiany,wyjac wlozyc i przykrecic, tylko ustawienie linki itd. tego sie obawiam
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr