cbr 900 rr
Posty: 98
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Nie uważam sie za Rossiego! Poprostu umiem jezdzić i wiem dla czego jeżdze scigaczem a nie czoperem albo turystykiem! Miałem dość czasu by cwiczyc , cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc! Nie jestem gogusiem co jak słońca nie ma albo broń boże deszcz pada to nie wyjezdzam z garazu! Tak wiec jak nie wiesz jak jeżdze to sie nie udzielaj! Idz dawać swoje rady typu "Gs500"
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
jeździłem chwile testowo swoim TLR bez amora skrętu...nigdy wiecej...sytuacji do shimmy i samowzbudzania jej nawet podczas odwijania na prostej po nierównościach ... tak mocno, że albo człowiek odpuszczał i trzymał mocno kiere albo jak mala prędkość w miare do bardziej w palnik i na gumę by przodu nie denerwować. Z amorem moge opadać z gumy jak chce (wiadomo bez przesady...), przyspieszać gdzie chce i prędzej mi dupa odjedzie niż przód zacznie wariować. Amortyzator skrętu jest potrzebny tam gdzie mamy ostry kąt wychylenia główki ramy i krótki rozstaw osi - czyl ito co mamy w dzisiejszych SS. Miałem w poprzednim motocyklu 2 shimmy zdrowe (wyrwało mi keire z rąk ale się uspokoiło...) choć motocykl nie miał teorytycznie tak sportowych parametrów. Bardzie myślę, ze zalezy po prostu JAK jeździmy i czy mamy "gdzieś" co się może dziac pod kołami i pozwalamy działac fizyce (mając amora lub nie..) albo jeździmy ostrożniej odpuszczając w róznych miejscach stosownie.
Zazwyczaj na ulicy podczas jazdy zwyczajnie dynamicznej ale nie zapierdalania amor mał osie przyda. Natomiast tam gdzie dajemy ostro w palnik i po winklach oraz na gume - amor skrętu podstawa. Nawet taki fabryczny ale ze zmienionym olejem na gęstszy. Ja taki właśnie mam i jest gites.
Zazwyczaj na ulicy podczas jazdy zwyczajnie dynamicznej ale nie zapierdalania amor mał osie przyda. Natomiast tam gdzie dajemy ostro w palnik i po winklach oraz na gume - amor skrętu podstawa. Nawet taki fabryczny ale ze zmienionym olejem na gęstszy. Ja taki właśnie mam i jest gites.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
mrówa napisał(a):Black-Ghost amor skrętu chyba będzie najbardziej potrzebny przy schodzeniu z gumy abo po torze w normalnej jeździe szkoda kasy.
I co ja napisałem w pierwszy poście wiec Black-Ghost chyba miałem racje.
A twoja dyskusja polega na obrażaniu innych,co ty masz jakąś fobie na punkcie gs-a objechał cie czy co.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Ja nie jezdze na torze tylko po drogach publicznych! Nie jestem pasjonatem gumowania! od czasu do czasu dla frajdy sobie polatam na gumie! Ale do ostrzejszesz jazdy ( ja taka preferuje) tak jak napisał kolega amor skretu jest niezbedny! scigacze powstały do ostrej i szybkiej jazdy! Jak chcesz sie lansowac to kup sobie czopera i klapki na targu! Nie kolego nigdy w życiu nie objechał mnie nikt na gs500 poprostu smieszy mnie to jak każdemu kto sie pyta o jakiś motocykl piszesz Gs500 bo wiecej na drogach nie da sie wykorzystac
Smieszny jestes widac TY nie umiesz wykorzystac wiecej! temu do ciebie pije! Pragne ci przypomniej ze to ty zaczołeś ze mną wojne w innym temacie gdy pytałem o moj nastepny motocykl
Ale zazdrość to okrpona rzecz! przynajmiej sie dowiedziałem że masz żone!


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
black-ghost spuść z tonu.
GS500... mrówa ma racje - można nim objechać nawet na torze 90% amatorów na litrach, 900tach, 600rr itp. Mnie na torze objechał kiedyś koleś na ER5 - O! Zaczynałem wtedy dopiero na torze ale wcale wolno nie leciałem i silidery pozdzierałem z kolan zdrowo...tak samo był jeden mistrzu co śmigał chyba FZ1 też w nakedzie...on robił KAŻDEGO tam. Czy to na nowszych litrach byli o na prawdę srogo łoili...on i tak jechał szybciej, składał sie bardziej...
Nie maszyna lecz technika czyni z ciebie zawodnika. Lubie TLRe swoją i można wykorzystać jej potencjał miejscami na drodze nawet w 100% ale to nie znaczy, że GS500 odblokowany i dobrze wyregulowany z dobrymi oponami po mieście będzie choć trochę odstawał mi, czy moim kumplom. Jeżeli oczywiście tylko zawodnik jest dobry na nim.
GS500... mrówa ma racje - można nim objechać nawet na torze 90% amatorów na litrach, 900tach, 600rr itp. Mnie na torze objechał kiedyś koleś na ER5 - O! Zaczynałem wtedy dopiero na torze ale wcale wolno nie leciałem i silidery pozdzierałem z kolan zdrowo...tak samo był jeden mistrzu co śmigał chyba FZ1 też w nakedzie...on robił KAŻDEGO tam. Czy to na nowszych litrach byli o na prawdę srogo łoili...on i tak jechał szybciej, składał sie bardziej...
Nie maszyna lecz technika czyni z ciebie zawodnika. Lubie TLRe swoją i można wykorzystać jej potencjał miejscami na drodze nawet w 100% ale to nie znaczy, że GS500 odblokowany i dobrze wyregulowany z dobrymi oponami po mieście będzie choć trochę odstawał mi, czy moim kumplom. Jeżeli oczywiście tylko zawodnik jest dobry na nim.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Black-Ghost napisał(a): "sam jeżdżę gsxr 1100 który fajera robi jak chce i gdzie chce" Chyba chciałes powiedziec na prostej! na winklach to cie buja jak pontonem Jezdziłem takowym gixem! dwa zupełnie inne motocykle! To tak jak bys porównał CBR 1000RR do Hayabusy!
nie ma co rozkminiać czy bym Cię doszedł czy nie bo pewnie i tak nie bedzie opcji, ale tak się zastanawiam czy byłeś kiedyś w Poznaniu na torze, lub jakim kolwiek innym i jaki wykręciłeś czas wtedy będzie można określić jak wymiatasz

- goofy-op
- Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56
Hmm.. no niestety nie miałem jeszcze okazji byc
chociaż jeden kolega juz mi proponował pojedynek! Myśle że wkońcy tam zawitam! Ja bym sie z toba chenie na normalnych drogach poscigał gdzie jezdza samochody , są rowy i może wejsc babcia na pasy
tak wiem to bezmyślne ale przecież są gusta i gusciki, każdego kreci co innego! Uważam że nie ma co tu wiecej spekulowac! Rozmowa odeszła od tematu!


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Ja rossim nie jestem ale na cb750 objezdzalem litrowe gixy k1, k8 R1 itp. Kwesti ogarniecia sprzeta... Teraz jak sie przesiadlem na sporta dluga droga przedemna i mnostwo cwiczen zeby tak smigac jak na cb.
Amor skretu jest potrzebny kazdemu kto smiga troche ostrzej na drogach, wystarcza male nierownosci i juz moze trzepac kiera. Jesli ktos jezdzi spokojnie i odwija na rownych drogach to amor mu sie nie przyda, ale przy gumowaniu, winklach itp amor jest niezbedny do bezpiecznej jazdy.
Amor skretu jest potrzebny kazdemu kto smiga troche ostrzej na drogach, wystarcza male nierownosci i juz moze trzepac kiera. Jesli ktos jezdzi spokojnie i odwija na rownych drogach to amor mu sie nie przyda, ale przy gumowaniu, winklach itp amor jest niezbedny do bezpiecznej jazdy.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
- marciniaczek
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 11/1/2011, 17:03
- Lokalizacja: łódź
Black Ghost znasz inne znaki interpunkcyjne czy tylko wykrzyknik? Normalnie nie da sie twoich wypowiedzi czytac... Pierd***isz bzdury jak malo ktory... mam bladego 900 i do osob latajacych spokojnie nie naleze. Mam 16" z przodu, nie mam amora skretu, przed winklami normalnie zbijam biegi (fakt ze pobuja moto troszke ale bez paniki), na wyjsciu z winkla zawsze odwiniecie, jakis strzal ze sprzegla itp i jakos bez amorka skretu i bez 17" np z f3 z przodu spokojnie sobie daje rade
myster gołst rajderze 


Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
Odpuście te porównywanie bo to an forum wygląda jakby każdy gadał kto ma większego nie ściągając spodni.
Amor skrętu fajna rzecz. Zanim się kupi trzecie spodnie czy kurtkę do jazdy można pomyśleć o wydaniu siana właśnie na amor
Amor skrętu fajna rzecz. Zanim się kupi trzecie spodnie czy kurtkę do jazdy można pomyśleć o wydaniu siana właśnie na amor

Ostatnio edytowano 28/1/2011, 20:06 przez skidmarks, łącznie edytowano 1 raz
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
fajnie że znasz znaki interpunkcyjne , ja znam znaki drogowe! Musieli bysmy sie kiedyś przejechac to byś zobaczył kiedy konczy sie twoja bajka a zaczyna moja! Tyle w tym temacie 

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
super ze znasz znaki
lewa w gore Rossi
A co do tematu... hmmm co by tu powiedziec. Ziomek ma 9tke (ja nie latalem). Kumpel co i moim i ta 9tka na kole smigal mowil ze podobnie w mocy z czym ze 9tka chyba jednak troszke szybciej sie zbiera, natomiast blady lepiej na gume wchodzi. Kazdy kupi co lubi


A co do tematu... hmmm co by tu powiedziec. Ziomek ma 9tke (ja nie latalem). Kumpel co i moim i ta 9tka na kole smigal mowil ze podobnie w mocy z czym ze 9tka chyba jednak troszke szybciej sie zbiera, natomiast blady lepiej na gume wchodzi. Kazdy kupi co lubi

Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
@Przemo_rene Czyli ten fabryczny amortyzator skrętu daje radę? Bo w TLR szedł chyba ten sam co w GSXRach K1-K3?
Zasadniczo to 17' zamiast 16' z przodu powinna raczej sprawić że ciężej będzie złapać shimmę. Chyba że SC33 miało 16' z tyłu bo już nie pamiętam
Grzesku napisał(a):ja przejeździłem na sc33 3 sezony i często shimma mi się zdarzała, nigdy przez nią nie poleciałem, ale przy codziennej jeździe, kilka razy w tygodniu zatrzepało mną bardzo konkretnie, więc nie wiem czy ta 16 z przodu coś pomaga ...
Zasadniczo to 17' zamiast 16' z przodu powinna raczej sprawić że ciężej będzie złapać shimmę. Chyba że SC33 miało 16' z tyłu bo już nie pamiętam

Ostatnio edytowano 28/1/2011, 21:32 przez Invi, łącznie edytowano 2 razy
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 98
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości