Zobacz wÄ…tek - cbr 900 rr
NAS Analytics TAG

cbr 900 rr

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez skidmarks » 25/1/2011, 12:34

goofy-op napisał(a):heh czekałem tylko na reakcje kogoś z 750 - tek :)
nie - nie nabijam się tylko, napisałem wcześniej oprócz gixerów, no ale nie krępuj się strzel szybką reklamę Twojego.


Żadnej reklamy. Ale miałem mieć "Lytra" i tak szukałem jak ty 900rr ale SC28/33. A i Kawasaki ZX-9R mnei interesowała ale 98 mimo ze nie ma juz Up-Side Down z przodu. Nie brałem pod uwagę 3/4 litra, podszedłem z dystansem na chłodno a mimo to poszło.
Ostatnio edytowano 25/1/2011, 12:38 przez skidmarks, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski


Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 12:38

wiesz ... chce honde bo ją mniej więcej znam, wiem co gdzie ma być, nam numery malować, roczniki, jest lekka krótka chętnie sie składa wiem jak sie nim jeździ itp bo przelatałem nim jeden sezon a co do kawy boje się awaryjności i pękającej ramy
Ostatnio edytowano 25/1/2011, 12:44 przez goofy-op, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56


Postprzez skidmarks » 25/1/2011, 12:40

No pozostaje na placu boju R1, a czy warto szukać za 10 koła? Nie wiem nie widziałem żadnej na żywo za cene 10 tys.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez boban6 » 25/1/2011, 13:51

Mi osobiście R1 nie podchodzi
boban6
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/1/2010, 11:40
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 25/1/2011, 14:57

Skąd ci sie wzieły te wyzsane z palca opowiesci o pękającej ramie w ZX10R? :D hahaha.. Co do awaryjności kawasaki są tak samo awaryjne jak Honda Suzuki czy każdy inny motocykl! A to czy był problem z pękającymi ramami to kolejny stareotyp! W GSXR 1000 K5 też podobno pękały a do dziś jest to świetny motocykl! Tak samo jest z kawasaki, Tyle że w dzisiejszych czasach już cieżko kupic z pęknieta ramą bo większosc producent wymianiał! a nawet jeśli ktoś próbował spawać na własną reke idzie to szybko dostrzec i zweryfikowac! Równie dobrze możesz kupić CBR 900RR z ciekawą turkocząca panewką! ja rafiłem na 5 takich modeli w swoim życiu. a spotkałem ich może z 7! Jezdziłem kiedyś olejakiem który miał być nie do zakatowania! jednak po 3 miesiacach zawory nie wytrzymały! Marka nie jest wyznacznkiem stanu tzechnicznego tylko osoba od której ow motor kupujesz! Ja ci polecam jak najbardziej Bladego! Bo ma wiele pozytywnych walorów i nie koniecznie musi ci przeszkadzac nudność hondy! nie każdy potrzebuje wariata pod dupą! Tak samo ZX9R Idzie je kupić za dobre pieniadze w całkiem przyzwoitym stanie! Jeśli chcesz kupic dobra pewna sztuke kup od kogos w forum kawasaki! Co do GSXR 750 też może sie okazać ciekawym motocyklem :)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez boban6 » 25/1/2011, 15:04

A może ten :
http://moto.allegro.pl/honda-fire-blade-900rr-1999r-i1429535482.html (otwórz link)

Dla siebie też szukam czegoś ale kiepsko mi coś idzie.
boban6
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/1/2010, 11:40
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 17:53

Miałem na myśli zx9r a informacje wyssałem stąd

http://www.scigacz.pl/Uzywana,Kawasaki,ZX9R,1859.html,

stÄ…d

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZX6R,%28 ... 10144.html
i moge wymieniać w nieskończoność jeśli chcesz

może i nie wypowiedziałem sie precyzyjnie, ale czytaj dokładnie, a np. na samym allegro jest koleś z pekniętą ramą w zx9r w 2 miejscach i chyba mysli że kupujący sobie ją pospawa lutownicą bo twierdzi że to w niczym nie przeszkadza i moto jest w stanie idealnym
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez Black-Ghost » 25/1/2011, 18:04

hmmm co do pekajacych ram ta akcja dotyczyła pierwszych modeli bodajze zx6r i zx9r tak jak w linkach. nigdy nie dotyczyła ZX10R! usterki były likwidowane bezpłatnie w ramach akcji serwisowej! to jest taka sama sprawa jak ta ze w Bmw s1000rr czy aprili rsv4 padały silniki. wszystko obejmuja akcje serwisowe! Wierz mi nie zdziw sie jak kupisz honde która nie bedzie taka cudowna jak myslisz!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 19:43

może i gdybym jeździł od roku wziął bym sobie to i do serca, ale z dzisiejszego punktu widzenia powie tylko - nie sądzę :) a na "10" mnie nie stać :P
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez rossavu » 25/1/2011, 20:33

modele 02-03 zx9r sa najbardziej dopracowane - inna konstrukcja ramy + 300 innych zmian w porownaniu z rocznikiem 2001.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez goofy-op » 25/1/2011, 21:21

a znajdÄ™ jakÄ…Å› rozsÄ…dnÄ… 9 z 2002 2003 do 10 k ??

bo tak patrzę że to całkiem ładne jest :) tylko że w ogóle w temacie kawy nie siedzę, obczaje fora kawy, numery farb i malowania roczników i chyba wezmę się za poszukiwania :)
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Postprzez boban6 » 25/1/2011, 22:04

Czy to samo dopracowanie tyczyło się 6-tek ?
Czy one może były kulawe ?
boban6
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/1/2010, 11:40
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 25/1/2011, 22:26

Boban od 2003 roku w ZX6R Na pewno nic nie pęka , nie stuka i moto jest wypasione! co do wczesniejszych modeli to tak jak z ZX9R każdy ci powie co innego! Ja tam osobiscie nie wierze że tak czesto pękały ramy! Gdyby tak było to wogóle by tych sprzetów nikt nie kupywał i by wogóle nie jezdziły po drogach a dośc troche ich jest!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez boban6 » 25/1/2011, 22:32

tak tylko chodzi mi o model 636 ale jeszcze jak by w tej starej skorupie czyli 2002-2003
boban6
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 27/1/2010, 11:40
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Black-Ghost » 25/1/2011, 22:58

2002- bo 2003 to już nowy model, chyba najładniejsza ZX6R :) Myśle ze tą 636 z 2002 roku też na pewno poprawili! ale chyba lepiej jeśli wypowie sie jakiś użytkownik tego modlu!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Konio » 25/1/2011, 23:38

co do wersji malowan to inaczej to wyglada w necie inaczej w realu. Wedlug mnie to malowanie zolte ktore ja mam jest kozak 8)
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez cycu_rsko » 26/1/2011, 10:46

A dla mnei tylko czarne jest kozak :D
Dziewczyny tez bardziej czarne mi sie podobaja :D:D
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez rossavu » 26/1/2011, 11:34

cycu_rsko napisał(a):A dla mnei tylko czarne jest kozak :D
Dziewczyny tez bardziej czarne mi sie podobaja :D:D


Co racja to racja...


Pekajace ramy w kawie nie sa zadnym mitem - wystarczy wejsc na forum kawasaki. Jest teraz tego bardzo malo - bo co mialo peknac juz peklo. Sasiad mial zx9r 01r, na gumie latal, w stoppie sie bawil i problemu z moto nie bylo. To nie jest tak, ze rama jest miekka jak w skuterach chinskich - po prostu zdarzy sie sztuka, ktora nie wytrzyma nieumiejetnego walniecia z piona. W gixxerach tez ramy pekaja (np K5) i jakos nikt z tego nie robi sensacji.

Kawy sa super sprzetem, za 11k wyrwiesz super sztuke - zadbanych jest wiecej niz 900rr poniewaz Ninja jest bardziej uzywana do turystyki (pozycja i w starszych modelach uchwyty).
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez skidmarks » 26/1/2011, 11:59

ZX9R , przy wzroście 190 dla mnie jest wygodny. Duza osłona baku(jest gdzie korpus ułożyć) szyba nieźle chroni przed wiatrem. Piec jest mocny. Też uważam że ze znalezieniem porządnego nie powinno byc problemu.
Mam wrażenie że do fisiowania pod remizą "CeBRa" czy "eRłana" wybierana jest częściej.

Tutaj jest takie lekki test w starym "top gear"
http://www.youtube.com/watch?v=o47uACkAraA (otwórz link)
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez goofy-op » 26/1/2011, 16:02

no ciekawy materiał, a powiedzcie mi jak wygląda sprawa z shimami, fireblade z powodu mniejszej obręczy jest teoretycznie całkowicie pozbawiony tego zjawiska a zx9r ??

a na marginesie w kawach "9" 2001 - 2003 jest up side down czy zwykły ?? wiem że był okres chyba kole 98` że były z USD ale potem chyba znowu wycofali
goofy-op
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 12/2/2008, 10:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 72 gości




na górê