Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 8/12/2010, 18:30

nie nic nie trzeba składasz je na sucho
przed odpaleniem ja mam taka zasade - zalewam tłok olejem i kilka razy kopie żeby mniej wiecej sie ułozyły pierscienie. kumpel kiedys mi tego nie dał zrobic chciał szybko odpalic i w pierwszych chwilach pierscien pekł ;/ zawsze warto zalac oleju i pokopac chwilke. co do odpalenia. to powinienes odpalic i od razu zgasic. bo na ssaniu i po 1 odpaleniu od razu zacznie ci sie wkrecac na obroty. ja jak składam i 1 raz odpalam to odpalam i dozuje gaz wyłacznikiem zapłonu - zeby nie pracował od razu nawet na 1/3 obrotów. a po chwili mozna juz normalnie docierac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez mentorsct » 8/12/2010, 19:19

Witam, mam pytanie. Rozkręciłem silnik jakiś tydz temu pokrywe od magnetu i pokrywę od sprzęgła zlałem olej (obciekał z silnika kilka dni). W technikalu wyczytałem ze powinienem lać full syntetyk, ale poprzedni właściciel lał półsyntetyk. I moje pytanie jest teraz takie? Czy jak złoże sprzęgło poskręcam pokrywy od magnetu i sprzęgła to mogę zalać silnik full syntetykiem? Czy ten olej może przedmuchać coś w silniku i siać spustoszenie? I czy od następnego sezonu zalewać full syntetykiem. Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada


Postprzez henio12323 » 8/12/2010, 19:46

lej syntetyk i tylko syntetyk. ja niestety tez popełniłem ten bład ;/ sprzedawca mówił ze to syntetyk a to niestety pół. teraz zaleje czystym syntetykiem. w nowych silnikach zwłaszcza wyczynowych powinno sie stosowac syntetyki. a tak nawiasem mówiac nawet do starych mozna lac bo to jest bajka ze jak sie zaleje syntetyka do starego motocykla że bedzie sie rozszczelniał :P no chyba ze jest przewidziany gęstszy olej :P smiało lej syntetyka :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Dzesiu10 » 8/12/2010, 19:47

jak zalejesz full syntetyk to nic się nie stanie pozdraiwam
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez barek253 » 8/12/2010, 20:01

a np.motul transoil expert to full?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 8/12/2010, 20:03

Serwis KTM'a polecił mi Castrol R4 10w50 i to jest full syntetyk. Ma fajny kolor bo jest czerwony :)
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez barek253 » 8/12/2010, 20:08

a jaki moto ze 10w50
chyba wszystkie castrole sa czerwone
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 8/12/2010, 20:29

Ja mam Kata 520.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 8/12/2010, 20:53

powiem ci tak... pytałem w jednym sklepie gosc mówi jak olej to tylko castrol. pojechałem do 2 serwisów (moto gp i nmr (nmr to dealer i serwisant ktm )) i oni powiedzieli że jak olej do motocykli to tylko motul. motul robi 100% olej pod motocykl i to pod prawie kazdy motocykl. robią pod sportowe maszyny, robia pod scigi, pod enduro, pod turystyki itp itd. i ja bym Ci polecił włąsnie ten olej. sam bede na taki zmieniał...
ps ja mam zalanego castrola i ma normalny złoty kolor :P co do gestosci to tak 10W 40 idzie do silnika do ktma :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MaŁy_Bandzior » 9/12/2010, 08:28

Sam używałem castrola w tym sezonie. Mój ojciec używał i castrola i motula , castrola musiał dolewać w sezonie z motulem jest spokój.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24

Postprzez mentorsct » 9/12/2010, 20:11

Witam, na następny sezon będzie mi potrzebna nowa oponka na przód rozmiar 21/80/100. Jeźdzę głównie w terenie twardym, czasem piasek. Jaki model opony możecie polecić. Dzięki.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez grunder » 9/12/2010, 21:06

PIRELLI MT320 spr ją sobie.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Bostorn » 9/12/2010, 21:39

http://moteo.pl/opony/Michelin-CROSS-CO ... lna-143784

tylnia jest swietna, jak przednia? nie wiem ale jeżeli 1 dobre to i 2gie musi byc

ja posiadalem z tej serri tył
http://moteo.pl/opony/Michelin-CROSS-CO ... lna-143783
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez zbyho222 » 10/12/2010, 11:56

Grunder Jak bede mial 2 piwa jedno jest twoje :D :D :D Po przebiciu 7 dętek straceniu 8 srub wkoncu udało sie zrobic oponke .... thanks bro.... pora na testy....
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez Pawel221 » 10/12/2010, 14:20

Macie jakieś doświadczenia z oponą PIRELLI Scorpion ??
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez grunder » 10/12/2010, 16:32

Zbycho: tylko nie radze nią jechać na asfalt, only snow. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez mentorsct » 10/12/2010, 17:51

Witam, aby się nie śmiejcie ze mnie bo z wykształcenia jestem informatykiem nie mechanikiem a pytanie mam tego typu jak wyjąć przednie koło z tych zajeb... uchwytów co są w lagach? Czy trzeba w jakiś sposób wybić ośkę z tego koła. Na prawdę wielki dzięki za rzeczową odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez Bostorn » 10/12/2010, 19:02

hmm po 1 poluzowujesz śruby na dole
następnie tam nie ma chyba wybijania tylko to zagięte trzeba wykręcic ;d

ja również próbowalem ale to jest chyba wlasnie nakrętka

dawno przy ktmie nie siedzialem i zapomnialem ale jakos tak to szło

a co do pirellki mialem ową na przodzie i miło się sprawowała ;d troche na niej się jeździło, ładnie się trzymała i za mocno nie ścierała, nie urywała się
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez mentorsct » 10/12/2010, 21:28

Witam, nie wie ktoś może z ilu szprych składa się przednie koło i tylne? Motocykl ktm sx 520. Dzięki za odpowiedź.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 10/12/2010, 22:01

policz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na gr