Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez mentorsct » 11/12/2010, 11:07

henio12323 - jak bym miał motocykl pod ręką to bym policzył :)
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada


Postprzez henio12323 » 11/12/2010, 12:18

http://allegro.pl/oryginalne-kola-excel ... 31399.html
1 lepsza aukcja kół :P i liczysz :D na tył chyba mi wyszło 36 szprych :) 20 sek roboty :P to mniej niz zalogowanie na forum i zadanie pytania :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez mentorsct » 11/12/2010, 19:16

henio12323 - mam pytanie? Wyciągnąłem przednie koło i teraz mam pytanie czy te łożyska muszę wybić jakąś rurką (średnica rurki zbliżona do średnicy łożyska)? Chodzi mi o to zeby stukać w jedne a wypadnie drugie? Tu fotka: http://wstaw.org/w/gon/
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez rosa » 11/12/2010, 22:03

lozyska wyciaga sie na zewnatrz
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez henio12323 » 11/12/2010, 22:18

bierzesz cos :D typu własnie mniejsza rurka lub mocny srubokręt i wsadzasz od góry jak na fotce ale wybijasz te dolne łozysko. i walisz impulsatorem o naprowadzaniu trzonkowym w srubokret /pręt/ rurke i pomału ci wychodzi z jednej strony potem obracasz koło i wybijasz drugie łozysko
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 12/12/2010, 10:41

co zrobic z lancuchem bo straszniem i zesztywnial po tym jak siedzial przez ok.miesiac i jak go zalozylem to strzasnie sie ciezko kreci kolo
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 12/12/2010, 10:45

nasmaruj. potem jak pojeździsz to wróci do pierwotnego stanu. a najlepiej na zime wyczysc go dokładnie nasmaruj dobrze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 12/12/2010, 10:57

a czym rozni sie lancuch np.orngowy od zwylkego bo widzialem na aukci oring niby pisze ze wytrzymaly a gdzie indziej pisza ze hiper wytrzymaly bezoringowy lepszy

a i jak bym chial kupic nowy komplet napedowy to ile najlepiej wziac zebow przod i ile na tyl czym sie rozni jesli np na przod wezme 12 lub 13
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 12/12/2010, 11:22

Jeździłeś rowerem górskim? Jak z tyłu masz dużą zebatkę a z przodu małą to wtedy szybciej sie pedałuje ale łatwiej wiechać pod górkę. W motocyklu jest tak samo. Jak z przodu masz więcej zębów a tyłu mniej większy V-max. W technikalu motocykla masz napisane jakie kombinacje można stosować zębatek.

Łańcuch powinno sie zakładać też taki jaki masz w technikalu napisany. Oringowy jest z uszczelniaczem. Inaczje oring to rodzaj uszczelki w kształcie pierścienia o przekroju kołowym.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez barek253 » 12/12/2010, 12:50

czyli np z przodu mam 12 zebow to lepiej mi bedzie szedl pod gorke ale bedzie mial mniejszy v max?a np 14 to wiekszy v max ale slabiej w gore dobrze to mysle?


a jeszcze pytanie w sprawie docierania
moge juz na pierwszym baku docierania jezdzic moto?czy tylko on ma sobie chodzic w garazu ?
i jesli ma tylko pyrkac w garazu to co ile mu przerwe robic zeby sie nie przegzal?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 12/12/2010, 14:42

Dobrze myślisz, ale jeszcze jest zależność między przednią a tylną zebatką. Pamiętaj duża zębatka z przodu a miejsza z tyłu to v-prędkość, a odwrotnie to moc (nie kojarz z mocą w km). A zębatki dostosuj do swojego terenu w jakim jeździsz.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez barek253 » 12/12/2010, 15:22

a co z tym dotarciem?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 12/12/2010, 15:37

nigdy sie nie dociera moto w garazu xD kto ci to powiedział ? masz odpalic na 2 -3 minutki a potem od razu jazda.

co do zębatek zobacz te co masz teraz i jak chcesz moto mocniejsze - wsadz z tyłu wiekszą jak chcesz wiekszy v max wsadz z tyłu mniejsza.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 12/12/2010, 17:18

aha czyli odrazu jezdzic a odrazu krecic wysokie obroty czy na pol gazu czy jak?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 12/12/2010, 17:28

było o docieraniu mnóstwo tematów :) poczytaj sobie.
nie wolno krecic od razu bo Ci tłok spuchnie. wszystko masz opisane kiedy i ile gazu - czytaj to co było juz napisane :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 12/12/2010, 17:51

hello .... mam pytankn.... znalazlem 2 opony jedna firmowa z pirelli za okolo 400 zl a druga jakis chinska podróba za 180..... przeczytałem wszystko i maja wszystko takie same paramtetry własciwosci skład tworzywa ....... wiem ze sie placi za firme ale czemu chinska miała by byc gorsza czytalem w opiniach ..... prosze o wasze sugestie w tej sprawie
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez grunder » 12/12/2010, 19:39

jaki to ma być rozmiar? Mam do sprzedania Shinko 19 nówki 3 sztuki z tego roku.

Nie wiem stary czym się różnią, Wydaje mi się że ich wykonanie odbiega od oryginału załóżmy tych z najwyższej półki. Ja mam z tyłu Chińską i mi kostkę pourywało. A pirelka no wiadomo-firma.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez barek253 » 12/12/2010, 20:39

ile ma byc cisnienia w oponach aby bylo na kamienie i w las?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 12/12/2010, 21:34

nie ma takiego czegos jak cisnienie na kamienie i las. to zalezy od opony od twojej wagi i jeszcze kilku czynników napompuj sobie 1.5 bara i pojedz i spuszczaj sobie co troche aż bedzie ci sie dobrze trzymał nawierzchni :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 13/12/2010, 16:21

a 0.8 to za malo?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr