Yamaha DT - wszystko o motocyklu
noo na tor to ja wyskakuje przewaznie w niedziele, na jakies 2 3 godz
czasami gdzies w las pojadę, ale planuję zrobic sobie tor na polu;d i chyba tam bd spędzał więcej czasu, i tak sobie mysle że albo w tym sez wymienic, albo sprzedawac go tak ;d
zobacze jeszcze jak bd z zawieszeniem, bo mam za miękkie i musze je ustawic
jak to nie pomoże to bd zmuszony wymienic olej
czasami gdzies w las pojadę, ale planuję zrobic sobie tor na polu;d i chyba tam bd spędzał więcej czasu, i tak sobie mysle że albo w tym sez wymienic, albo sprzedawac go tak ;d
zobacze jeszcze jak bd z zawieszeniem, bo mam za miękkie i musze je ustawic
jak to nie pomoże to bd zmuszony wymienic olej
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Witam, mam pytanie odnośnie DT 50 z 95r.
Czy ktoś może wie gdzie można kupić owiewki ??
Szukałem na allegro ale nie mogę znaleźć do starszych modeli.
I czy owiewki do DT 50 bardzo się różnią od tych do DT 80 ??
Czy ktoś może wie gdzie można kupić owiewki ??
Szukałem na allegro ale nie mogę znaleźć do starszych modeli.
I czy owiewki do DT 50 bardzo się różnią od tych do DT 80 ??
- Feningo
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19/2/2010, 20:34
- Lokalizacja: Brodnica
pytaj na allegro jak ktos ma całe motóry na częsci jak nie to moze jakis sklep internetowy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hej,
w zwiazku z przygotowaniem moto do sezonu zadam hurtowo zestaw pytan do specow
mam na oku olej do dozownika (do mieszania)
motul 800 2T Road Racing Double Ester Factory Line
- czy to bedzie najlepszy olej?
- czym sie rozni double ester od ester
- czy sa jakies lepsze marki na rynku (cena nie gra roli) - zalezy mi na jednakowej firmy oleju w przekladniach i w silniku.
chce spuscic olej w skrzyni biegow (oczywiscie po rozgrzaniu silnika) na:
- MOTUL GEAR 300 75W90
- czy to najlepszy olej? (tak zeby w lato przy naprawde piekielnym goroacu nic sie nie dzialo zlego)
- czy jest jakis limit ile wlac do skrzyni? opakowania maja 1l zazwyczaj...czy bede wiedzial kiedy juz jest limit??
- czym myjecie gabkowe filtry powietrza i komore powietrza?
- czy u was lekko "wciska sie" przednia mala zembatka z tym trzpieniem napedu jak ja nacisniecie palcami? czy mam jakis "luz" podejzany.
moja zembatka ma tez lekkie luzy na boki ez 2mm(dodam ze jest tylko zabezpieczona taka dziwna podkladka-ringiem na wierzchu i zadnej nakretki...)
zebatki bede wymienial obie razem z lancuchem ale martwie sie o stan tego trzpienia.
- czym zdejmujecie ta przednia zembatke z tego wielowpustu??
uff, nie chcialem produkowac kilku postow wiec...macie co czytac
dzieki wielkie koledzy.
pozdr.
m
w zwiazku z przygotowaniem moto do sezonu zadam hurtowo zestaw pytan do specow

mam na oku olej do dozownika (do mieszania)
motul 800 2T Road Racing Double Ester Factory Line
- czy to bedzie najlepszy olej?
- czym sie rozni double ester od ester
- czy sa jakies lepsze marki na rynku (cena nie gra roli) - zalezy mi na jednakowej firmy oleju w przekladniach i w silniku.
chce spuscic olej w skrzyni biegow (oczywiscie po rozgrzaniu silnika) na:
- MOTUL GEAR 300 75W90
- czy to najlepszy olej? (tak zeby w lato przy naprawde piekielnym goroacu nic sie nie dzialo zlego)
- czy jest jakis limit ile wlac do skrzyni? opakowania maja 1l zazwyczaj...czy bede wiedzial kiedy juz jest limit??
- czym myjecie gabkowe filtry powietrza i komore powietrza?
- czy u was lekko "wciska sie" przednia mala zembatka z tym trzpieniem napedu jak ja nacisniecie palcami? czy mam jakis "luz" podejzany.
moja zembatka ma tez lekkie luzy na boki ez 2mm(dodam ze jest tylko zabezpieczona taka dziwna podkladka-ringiem na wierzchu i zadnej nakretki...)
zebatki bede wymienial obie razem z lancuchem ale martwie sie o stan tego trzpienia.
- czym zdejmujecie ta przednia zembatke z tego wielowpustu??
uff, nie chcialem produkowac kilku postow wiec...macie co czytac

dzieki wielkie koledzy.
pozdr.
m
- mo
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09
- czy to bedzie najlepszy olej? motul 800...
ten olej jest za dobry, szkoda pieniędzy na niego, kupuj olej Castrol R1 Racing za ok 40-45zł. Ja z niego korzystam od kilku lat i jestem bardzo zadowolony
chce spuscic olej w skrzyni biegow (oczywiscie po rozgrzaniu silnika) na:
- MOTUL GEAR 300 75W90
Shell Advance to również dobry olej i o wiele tańszy
tak są limity, każdy motor ma swój, powinno pisac na deklach ile masz wlac oleju, ew na korku wlewu oleju. nie pamiętam dokladnie ile tego powinno byc ale chyba ok 650ml
czym myjecie gabkowe filtry powietrza i komore powietrza
ja myję ropą, troszke ropy,gniote,wymietole i wycisne do konca cały płyn z filtra, tak samo z komorą powietrzną (air box) jeżeli jest mocno zasyfiony, na koniec przemywam wodą
zębatka przeważnie jest tak zabezpieczone, musi miec lekkie luzy, i gdy naciskasz to sie lekko bolec chowa-wchodzi do przodu, tak samo z bokami, musi miec lekki luz na boki
hmm powinieneś pod czas sciągania jej zdjąc ten zatrzask, ustawic zębatkę tak aby ją zdjąc,
jak zauważysz na tym wałku masz specjalne nacięcie w którym owa zębatka siedzi, to dla tego ma tam lekki luz na boki ;d
tutaj masz dobry olej do skrzyni
http://allegro.pl/item905735237_motul_t ... ml#gallery
zaopatrzyj sie w smar do łańcucha
http://allegro.pl/item935944053_motorex ... ml#gallery
http://allegro.pl/item934457899_smar_do ... 400ml.html
oraz sprej do f.powe bo myślę że płyn tobie nie bd potrzebny po 1 a po2 nie bd umiał nasączac nim filtra, a spayem psik psik i po sprawie ;d
a tak przy okazji w tego typu sprzętach aż tak często nie trzeba myc filtrów i ich smarowac
http://allegro.pl/item910765281_olej_sp ... ml#gallery
http://allegro.pl/item923654580_olej_mi ... _cena.html
ten olej jest za dobry, szkoda pieniędzy na niego, kupuj olej Castrol R1 Racing za ok 40-45zł. Ja z niego korzystam od kilku lat i jestem bardzo zadowolony
chce spuscic olej w skrzyni biegow (oczywiscie po rozgrzaniu silnika) na:
- MOTUL GEAR 300 75W90
Shell Advance to również dobry olej i o wiele tańszy
tak są limity, każdy motor ma swój, powinno pisac na deklach ile masz wlac oleju, ew na korku wlewu oleju. nie pamiętam dokladnie ile tego powinno byc ale chyba ok 650ml
czym myjecie gabkowe filtry powietrza i komore powietrza
ja myję ropą, troszke ropy,gniote,wymietole i wycisne do konca cały płyn z filtra, tak samo z komorą powietrzną (air box) jeżeli jest mocno zasyfiony, na koniec przemywam wodą
zębatka przeważnie jest tak zabezpieczone, musi miec lekkie luzy, i gdy naciskasz to sie lekko bolec chowa-wchodzi do przodu, tak samo z bokami, musi miec lekki luz na boki
hmm powinieneś pod czas sciągania jej zdjąc ten zatrzask, ustawic zębatkę tak aby ją zdjąc,
jak zauważysz na tym wałku masz specjalne nacięcie w którym owa zębatka siedzi, to dla tego ma tam lekki luz na boki ;d
tutaj masz dobry olej do skrzyni
http://allegro.pl/item905735237_motul_t ... ml#gallery
zaopatrzyj sie w smar do łańcucha
http://allegro.pl/item935944053_motorex ... ml#gallery
http://allegro.pl/item934457899_smar_do ... 400ml.html
oraz sprej do f.powe bo myślę że płyn tobie nie bd potrzebny po 1 a po2 nie bd umiał nasączac nim filtra, a spayem psik psik i po sprawie ;d
a tak przy okazji w tego typu sprzętach aż tak często nie trzeba myc filtrów i ich smarowac
http://allegro.pl/item910765281_olej_sp ... ml#gallery
http://allegro.pl/item923654580_olej_mi ... _cena.html
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
hah dokładnie 800 leje ktos kto ma sponsora
ja w skuterze leje ten za 10 zł z orlenu po 2 latach tłok wygląda jak nowy. do crossa lałem ten co napisał bostorn i było super
co do przekładni albo to co bostorn albo motul transoil tez niezły. i własnie pisze na dekielku ile albo w serwisówce.
filtr ja myje z b ciepłą wodą i namieszanymi mydłami i proszkami do prania nieźle usuwa stary płyn do nasączania. mozna sie pokusic o specjalny płyn do mycia ale mnie nie stac
bo po co mam płacic tyle kasy za cos co mi nie umyje lepiej niz zwykła woda z mydłem
.
zebatka jak stara to moze miec luzy. i to raczej pada sama zębatka niz wałek. wałek jest zrobiony z twardszego materiału ;P


co do przekładni albo to co bostorn albo motul transoil tez niezły. i własnie pisze na dekielku ile albo w serwisówce.
filtr ja myje z b ciepłą wodą i namieszanymi mydłami i proszkami do prania nieźle usuwa stary płyn do nasączania. mozna sie pokusic o specjalny płyn do mycia ale mnie nie stac


zebatka jak stara to moze miec luzy. i to raczej pada sama zębatka niz wałek. wałek jest zrobiony z twardszego materiału ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
aa zapomnialem ze po myciu ropą myje ciepłą wodą z płynem do mycia naczyn ;d
pozniej tylko spłukuje wodą, suszę i nasączam ;d
pozniej tylko spłukuje wodą, suszę i nasączam ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
co do nasączania lepiej kupic w płynie w spreju jest kilka razy droższy niz w płynie i cały pic polega na tym że filtr należy nasączyc w 100% płyn w spreju nasącza tylko wierzchnią warstwe oczywiscie jeżeli wypsikasz pół puszki to ci doskonale nasączy cały filtr
wiec lepiej kupic w butelce. nasączanie filtra przecież to nie jest jakas filozofia ja mam taki patent że wsadzam filtr do woreczka i polewam płynem i gniote az sie rozprowadzi i dolewam aż bedzie odpowiednio nasączony
ale rzeczywiscie do DT nie trzeba czyscic filtrów tak często jak w crossach ponieważ tam filtr jest zabudowany i nie ssie hektolitrów powietrza ;P wiec nawet jak kupisz w puszce w spreju to na jakis czas ci wystarczy 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dzieki wielkie za konkrety
rozwaze moze troche tansze produkty...
smar do lancucha kupilem bel ray'a (smaruje tak smiesznie na bialo) oraz chain cleaner tej samej firmy.
dzis odkrylem luzy na lozyskach w sterach...co mnie zmartwilo i z tym to juz musz epodjechac do mechanika bo sam nie dam rady. ale nie o tym post.
nurtuje mnie jeszcze dosyc wazna sprawa: hamulce - tu mam troche materialu foto i wideo.
http://img294.imageshack.us/i/img3654.jpg/
http://img685.imageshack.us/i/img3655h.jpg/
i film
http://www.youtube.com/watch?v=KFE80RIZRjw
chodzi o widoczny na filmie luz boczny czesci obudowy systemu tloczkowego...nie wiem jak to sie nazywa ale fotki i film chyba ukazuja o co biega.
sluby sa dokrecone i nie maja luzow.
slychac takie klikanie jak go ruszam, dotyka wtedy chyba do tarczy - taki wlasnie efekt mam jak prowadze moto.
ten blok z tlokami jest na jakis trzpieniach w gumowych rekawach?
widac jak odbija na tych gumach w jednym punkcie obrotu i potem wraca - wczesniej tego nie mialem.
odkrecilem caly ten zacisk od lagi i pchajac moto - obserwowalem tarcze - wydawala sie prosta...
klocki nie sa zjechane maja okolo 3mm okladziny.
narazie nie mam stojaka na moto bo bym zdjal calkowicie tarcze i obejzal dokladniej...
zdeka sie teraz boje wsiasc i pojechac nawet 30km...
co o tym sadzicie?

rozwaze moze troche tansze produkty...

smar do lancucha kupilem bel ray'a (smaruje tak smiesznie na bialo) oraz chain cleaner tej samej firmy.
dzis odkrylem luzy na lozyskach w sterach...co mnie zmartwilo i z tym to juz musz epodjechac do mechanika bo sam nie dam rady. ale nie o tym post.
nurtuje mnie jeszcze dosyc wazna sprawa: hamulce - tu mam troche materialu foto i wideo.
http://img294.imageshack.us/i/img3654.jpg/
http://img685.imageshack.us/i/img3655h.jpg/
i film
http://www.youtube.com/watch?v=KFE80RIZRjw
chodzi o widoczny na filmie luz boczny czesci obudowy systemu tloczkowego...nie wiem jak to sie nazywa ale fotki i film chyba ukazuja o co biega.
sluby sa dokrecone i nie maja luzow.
slychac takie klikanie jak go ruszam, dotyka wtedy chyba do tarczy - taki wlasnie efekt mam jak prowadze moto.
ten blok z tlokami jest na jakis trzpieniach w gumowych rekawach?
widac jak odbija na tych gumach w jednym punkcie obrotu i potem wraca - wczesniej tego nie mialem.
odkrecilem caly ten zacisk od lagi i pchajac moto - obserwowalem tarcze - wydawala sie prosta...
klocki nie sa zjechane maja okolo 3mm okladziny.
narazie nie mam stojaka na moto bo bym zdjal calkowicie tarcze i obejzal dokladniej...
zdeka sie teraz boje wsiasc i pojechac nawet 30km...
co o tym sadzicie?
- mo
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09
to dobrze jak na biało od razu widac kiedy sie wytarł
hmm nie bardzo wiem o co ci chodzi. to są standardowe zaciski. w zacisku masz wypustke w trzymaniu masz wgłębienie i na odwrót i to sie trzyma na tych 2óch wypustkach - pręcikach. one powinny byc otoczone gumą żeby ci to nie latało. to są tzw pływające zaciski. one mogą sie delikatnie ruszac. jak np zahamujesz i wtedy mozna wykonac ruch do przodu do tyłu poprzez ten luz na gumach ;P i jak sie moto zaczyna pchac to one sie odginają w jedną strone i słychac taki dzwiek. ten blok jest na tych trzpieniach i gumach po to że jak masz nówki klocki to to sie rozchodzi od siebie w miare wytarcia klocków blok i reszte trzymania schodzą sie.
co do tarczy raczej na oko nie zobaczysz czy jest prosta czy krzywa
czasem jak mocniej krzywa podczas jazdy mozna zobaczyc bicie. najlepiej jechac tak 30 km h i delikatnie naciskac klamke hamulca jak bedzie czuc bicie to krzywa jeżeli równiutko bedzie hamowało to tarcza prosta
nie wiem konkretnie w czym tkwi u ciebie problem ;P to ma tak byc
że to sobie lata troche
tak jak widze na tym filmiku to jeżeli jest taki luz na boki to nic złego. ale jak wymienisz klocki to luz sie zmniejszy. o ile masz te gumki ;P ja niestety w CR nie miałem ani jednej to zaciska latał jak świński ryj po korycie ;P ale sie tym nie przejmowałem i śmigałem

hmm nie bardzo wiem o co ci chodzi. to są standardowe zaciski. w zacisku masz wypustke w trzymaniu masz wgłębienie i na odwrót i to sie trzyma na tych 2óch wypustkach - pręcikach. one powinny byc otoczone gumą żeby ci to nie latało. to są tzw pływające zaciski. one mogą sie delikatnie ruszac. jak np zahamujesz i wtedy mozna wykonac ruch do przodu do tyłu poprzez ten luz na gumach ;P i jak sie moto zaczyna pchac to one sie odginają w jedną strone i słychac taki dzwiek. ten blok jest na tych trzpieniach i gumach po to że jak masz nówki klocki to to sie rozchodzi od siebie w miare wytarcia klocków blok i reszte trzymania schodzą sie.
co do tarczy raczej na oko nie zobaczysz czy jest prosta czy krzywa


nie wiem konkretnie w czym tkwi u ciebie problem ;P to ma tak byc


tak jak widze na tym filmiku to jeżeli jest taki luz na boki to nic złego. ale jak wymienisz klocki to luz sie zmniejszy. o ile masz te gumki ;P ja niestety w CR nie miałem ani jednej to zaciska latał jak świński ryj po korycie ;P ale sie tym nie przejmowałem i śmigałem

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
aha, bo chodzi o to, ze wydaje mi sie ze one poprostu ocieraja w jednym punkcie bo w pewnym momencie czuje lekki opor i klikniecie jak pcham moto widac wtedy jak ten "plywajacy" zacisk odskakuje od tarczy, potem nic nie trze i znowu...
oczywiscie bez wcisnietego hampla
oczywiscie bez wcisnietego hampla
- mo
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09
Yamaha DT125. Nie mam możliwości się teraz nią przejechać, ale jest taka do sprzedania w mojej okolicy, po remoncie, pewniak. Wcześniej jeździłem na DR350, ale byłem zmuszony sprzedać. Teraz chcę kupić jakiegoś jednoślada, żeby pojeździć w terenie (bo nie ukrywam, lubię to). Za tamtą Detetke ceni się 3500zł, 1997r.
Może ktoś obeznany napisać, czy będę czuł dość spory niedosyt mocy w porównaniu do DR? Budżet na motocykl mam około 3500zł (plus 500zł, ale to zostawiam na jakieś podstawowe koszta, ciuchy i kask zostały mi po poprzednim moto). DR miało coś koło 30KM, DT ma ~28KM, ale pewnie jest lżejsza.
Motocykla będę używał zapewne w weekendy, bo w tygodniu pracuję i nie mam czasu na przyjemności.
Może ktoś obeznany napisać, czy będę czuł dość spory niedosyt mocy w porównaniu do DR? Budżet na motocykl mam około 3500zł (plus 500zł, ale to zostawiam na jakieś podstawowe koszta, ciuchy i kask zostały mi po poprzednim moto). DR miało coś koło 30KM, DT ma ~28KM, ale pewnie jest lżejsza.
Motocykla będę używał zapewne w weekendy, bo w tygodniu pracuję i nie mam czasu na przyjemności.
BMW F650 Funduro.
-
qadrat - Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
- Lokalizacja: Ozorków
DT bedzie myśle niezłym sprzętem pewnie żwawiej oddaje moc niz DR - i mozna troche przy niej podłubać i więcej mocy wycisnąc
przede wszystkim sprzęt jest niezawodny i Tani w eksploatacji

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam ! Przeczytałem już 40 stron tego tematu więc troszkę informacji detetki mam ale jeszcze zastanawia mnie jakie yamaha dt 80 ma przyśpieszenie do 50 km/h? I czy przy moim wzroście 184 i wadze 80 kg 80cc nie będzie za mało? Na dojazdy do szkoły, treningi boksu w teren i dłuższe podróże do 60 km do babci? Czy może coś większego? Tylko problem w tym że nie mam prawo jazdy A1 i raczej nie zrobię bo kosztuje u mnie to około 1500 zł a ja takowych pieniędzy nie posiadam. Mam tylko 4000zł na motor. Przy okazji nie ma ktoś w okolicach Szczytna ( warmińsko-mazurskie ) jakiejś detetki na sprzedanie powyżej 1990 roku?
- VooDoo171
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
- Lokalizacja: Szczytno
czesc
hmm powiem ci tak kumpel miał yamahe DT 80 po wymiane tłoka ladnie mu sie zbierała i szła. ja mialem natomiast MBK 50 (to samo co DT 50 tyle że włoska wersja ) z 96 roku i mialem sportowy wydech i cylinder nominalny ale z większymi kanałami i tak dalej. czyli po lekkim tuningu ;D i te moje cacko na przyspieszenie było niemalże równe. moze DT 80 nieco na 2 -3 biegu szło ale ostatecznie DT 80 kumpla szło 90 km h a moje mbk kręciło sie na 6 do około 120 km h ( oczywiscie przy dobrej pogodzie ) wiec jak dobra 50 to moze byc nawet lepsza niz 80 ;D bo w sumie minarelli to juz nieco nowszy silnik i lepiej zaprojektowany ;P jednakże stara detka tez jak na swoje czasy miała genialne silniki
przy tej wadze moto moze sie nieco męczyc ale nie bedzie sprawialo problemów
na pewno nie bd sie grzało ani sprawiało problemów. aczkolwiek 125 lepiej by wypadalo w tej roli
a co do prawka 1500 zł ? chyba że od razu z kategorią B xD u mnie z 500 zł kurs na moto kosztuje. kurs czyli ilestam wykładów potem 20 godzin jazdy a potem egzamin (egzamin dodatkowo płatny ) ale zawsze mozna pójsc do szkoły dac w łape 100 zł ( u mnie tyle biorą ) on ci wypisuje kwit że ukonczyłes szkolenie ( o ile sam dobzre jeździc umiesz) i od razu zdajesz egzamin bez jazd bez niczego i tylko płacisz 100 zł za danie w łape ;D plus koszt egzaminu, badania lekarskie i inne pierdoly ;D i za 4000 zł juz DT 125 byś miał 

hmm powiem ci tak kumpel miał yamahe DT 80 po wymiane tłoka ladnie mu sie zbierała i szła. ja mialem natomiast MBK 50 (to samo co DT 50 tyle że włoska wersja ) z 96 roku i mialem sportowy wydech i cylinder nominalny ale z większymi kanałami i tak dalej. czyli po lekkim tuningu ;D i te moje cacko na przyspieszenie było niemalże równe. moze DT 80 nieco na 2 -3 biegu szło ale ostatecznie DT 80 kumpla szło 90 km h a moje mbk kręciło sie na 6 do około 120 km h ( oczywiscie przy dobrej pogodzie ) wiec jak dobra 50 to moze byc nawet lepsza niz 80 ;D bo w sumie minarelli to juz nieco nowszy silnik i lepiej zaprojektowany ;P jednakże stara detka tez jak na swoje czasy miała genialne silniki




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Byłem w kilku szkołach w moim mieście jakiś czas temu i powiedzieli mi, że 1500 zł :/ nie wiem przejdę się jeszcze raz może się coś zmieniło bo tam mi facetka powiedziała że muszę przejeździć tyle godzin jakbym robił zwykłe A. A co do detetki to mam jeszcze pytanko ma ona jakiś schowek? bo nawet nigdy nie widziałem takowej na oczy. A Tak po za tym nie lubię jeździć skuterami bo wkurza mnie automatyczna skrzynia. Mam to po ojcu że jak biegów nie można zmieniać to gów... a nie motor
dlatego wybór padł na crossa bo wkurzają mnie też ścigacze o głosie komarka 


- VooDoo171
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
- Lokalizacja: Szczytno
hehe
schowków DT nie ma moze miec jedynie pod boczkiem mały schowek np na zwinięte dokumenty albo kilka kluczy
ale nic więcej
( nie polecam chowac tam dokumentów ja swoje zalałem
) co do egzaminu to ostro ździerają ;D u nas 1100 kosztuje kurs na samochod xD a 400 na motór. moze oni od razu liczą A+B ?




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Nie wiem. Wiesz to małe miasteczko jest. Jak chcesz zdawać prawko to musisz jechać gdzieś albo do ostrołęki albo do olsztyna. Tak się cały czas zastanawiam nad tą 80. Bo kurde będę jeździł na niej nie legalnie przebite papiery na 50cc. A treningi boksu mam w szkółce policyjnej
tak więc nie będę jej parkował tam tylko gdzieś z dala
. Jak macie jakąś yamahe dt w warmińsko mazurskim to piszcie! Mam jeszcze jedno pytanie ile na tą yamahę przebiegu to dużo 20 tyś 30tyś? może więcej ?
mówiłem że to będzie mój pierwszy motor? w wieku 16 lat.


mówiłem że to będzie mój pierwszy motor? w wieku 16 lat.
- VooDoo171
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
- Lokalizacja: Szczytno
Co do schowka to ja mam wywalony dozownik i nie mam aku. tak wiec pare litrów schowka mam ;D 30 tys to tak normalnie bo przeciez te motorki swoje lata juz maja i musi byc juz troche wylatane, u mnie terazniejszy przebieg to 38 tyś i po prostu po paru nastepnych tys remoncik i jezdzisz dalej.
Ja w ogóle to chciałem zapytac co jest u mnie z predkoscia max. Silnik na pewno jest zdrowy, wymienione wszystkie łozyska, 1500 km temu był szlif, nowe uszczelki, kompresja ok a mimo to przekroczenie 75km/h to problem. Mam standardowe przełozenie 15/51 i na wszelki wypadek napisze ze NIE waze 150 kg, jakos koło 80 kg ;p. Wiem ze C.D.I blokuje obroty, ale mam wybebeszony dyfuzor i koncówke, wiec te 80 km/h powinno chyba osiagac bez wiekszych problemów? Moze to wina świecy, bo swego czasu zalało mi moja stanardowa ngk i na stacji kupiłem polska ISKRE i mysle ze moze zakupic Denso irydowa, ale nie wiem czy nie bedzie to 5 dyszek wyrzuconych ot tak. Czytam jak ludzie pisza ze v-max to 110, 115 a nawet 120 a ja 75 km/h no porazka kurde :/
Ja w ogóle to chciałem zapytac co jest u mnie z predkoscia max. Silnik na pewno jest zdrowy, wymienione wszystkie łozyska, 1500 km temu był szlif, nowe uszczelki, kompresja ok a mimo to przekroczenie 75km/h to problem. Mam standardowe przełozenie 15/51 i na wszelki wypadek napisze ze NIE waze 150 kg, jakos koło 80 kg ;p. Wiem ze C.D.I blokuje obroty, ale mam wybebeszony dyfuzor i koncówke, wiec te 80 km/h powinno chyba osiagac bez wiekszych problemów? Moze to wina świecy, bo swego czasu zalało mi moja stanardowa ngk i na stacji kupiłem polska ISKRE i mysle ze moze zakupic Denso irydowa, ale nie wiem czy nie bedzie to 5 dyszek wyrzuconych ot tak. Czytam jak ludzie pisza ze v-max to 110, 115 a nawet 120 a ja 75 km/h no porazka kurde :/
- rider525
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 4/7/2009, 12:44
- Lokalizacja: Białystok
rider525 napisał(a):mam wybebeszony dyfuzor
I dziwisz się że Twoja DT jest wolniejsza od innych? Wybebeszając dyfuzor zniszczyłeś sobie wydech. Zakłóciłeś proces prawidłowego spalania.
Irydowa świeca w tym moto Ci nic nie da.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości