Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez mo » 13/3/2010, 20:41

hm co do ustawienia amora tylnego to ja nie wiem jak wogole to ustawiac on nie ma zadnego zbiorniczka ani pokretel - poprostu laga z biala sprzezyna...

jak mialem kiedys rower z wachaczem-to oprocz regulacji kompresji i itp moglem dokrecic pierscieniem sama sprezyne.
(naprezenie wstepne) czy to jest mozliwe w moto?
mo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09


Postprzez henio12323 » 13/3/2010, 21:14

tak jak najbardziej z reguły są nakrętki na spręzynie plus zbiorniczek na którym ustawiasz odbicie i dobicie. widze po opisie jaki masz moto nie zdziwiłbym sie że tam żadnej regulacji nie ma :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez mo » 13/3/2010, 21:33

az tak wymagajacy nie jestem zeby miec te wszystkie regulacje ze zbiorniczkiem ;)
- to jest 50-tka hehe a nie yamaha XT660Z Tenere 2008 ;)
a sherco to taki zlom??
przeciez tez AM6 i PAIOLI...
mo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09

Postprzez henio12323 » 13/3/2010, 21:38

nie no nie mówie że złom :P ale yamaha DT zapewne lepiej dopracowana ;P bo wiesz tez moge wyspawac jakąś rame odlac z byle plastiku fajne owiewki kupic patent od mineralli na silnik i od paioli na zawieszenie i mam moto takie jak ty :P nie jest najgorsze bo lepsze niz chinczyki xd :P
z tyłu tez paioli masz ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mo » 13/3/2010, 21:52

nie wiem czy z tylu dumper jest paioli.
musialbym go wykrecac.
mo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09

Postprzez henio12323 » 13/3/2010, 22:00

hehe :P ale poszukaj jeszcze moze jest jakas regulacja ;) chociaż czasami tak bywa że enduraki nie mają bo one mają byc i na ulice i w terenie wiec te duale mają mniejsze ustawienia o ile wogóle mają :P za to hard enduraki da sie zestroić na ulice i w teren :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez VooDoo171 » 19/3/2010, 21:08

witam jaki silnik ma yamaha dt 80 z 1994 ? i co myślicie o tej yamaszce?

http://moto.allegro.pl/item959005184_ya ... 80_50.html
VooDoo171
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez henio12323 » 19/3/2010, 21:43

moto niezle widac że zadbane o ile gosc nie wali sciemy :P i tez cena nie jest wysoka :P a silnik nie wiem jaka firma ale te silniki super sie spisywały. powstał silnik nie wiem z 85 rok i w niezmienionej formie chyba do 94 roku pozostał. potem wprowadzono minarelli. miałem DT z tym silnikiem i było super nie ma porównania do simsonków czy innych motorowerów z tego okresu :P silnik sie super wkreca super moc no i ta niezawodnosc ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez VooDoo171 » 20/3/2010, 14:16

witam to znowu ja :D co byście wybrali tą aprillę czy yamahę dt która wcześniej podawałem . ?

http://moto.allegro.pl/item967242407_su ... rower.html

i tak w ogóle to co to jest za aprilla ona jest podobna bardzo do yamahy dt. to jest oryginalne 80 czy przerabiane? jak z częściami do tego ?
VooDoo171
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez henio12323 » 20/3/2010, 14:37

chyba silnik wygląda na minarelli wiec nowszy moze bardziej niezawodny. 80 - pewnie cylinder wsadzony o większej pojemnosci. jak z częsciami jeżeli to minarelli nie ma problemu do ukladu hamulcowego powinno klocki i elementy byc. napęd tez zapewne da sie dopasowac. gorzej plastiki wydech czy elementy ramy. twój wybór oba moto widac ładne ja bym brał ten który w lepszym stanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mo » 23/3/2010, 09:36

hej,
zagladalem do chlodnicy i zastanawiam sie jak sprawdzic kiedy trzeba tam wlac, co wlac i ile:P
w kazdym razie po odkreceniu korka widzialem tylko ciemnosc :P

czy to takie cos?
http://moto.allegro.pl/item956182292_pl ... l_1_l.html
mo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09

Postprzez henio12323 » 23/3/2010, 15:07

taki będzie super :P płynu o ile wszystko jest 100% sprawne nie trzeba kontrolowac. chyba że moto mialo jakies przejscia np wgnieciona chłodnica/ jakas nieszczelnosc to po prostu czasem potrafi troche wyparowac. ja w CR akurat miałem chłodnice wgniecioną troche i jak ostro w dupe dostała to pluła płynem :P ale to extremalne przypadki. w DT jak zalałem raz to po roku mialem ten sam poziom :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mo » 23/3/2010, 15:19

ok,
pewnie zakupie, ale do jakiego poziomu to lac? gdzie to sprawdzic zeby zaduzo nie zalac?

moze jakas metoda na sprawdzenie istniejacego poziomu?
mo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09

Postprzez henio12323 » 23/3/2010, 15:27

jak masz nowy moto to raczej nie zdążyło ci sie to zepsuc ;P
lejesz po prostu ile ci wlezie. potem pompujesz węzykami zakręcasz odpalasz moto na chwile przejedziesz sie kawałek i dolejesz. chyba że masz jeszcze oddzielny zbiorniczek to jeszcze do zbiorniczka trzeba nalac. i lejesz na maxa ile wlezie - powinien sie trzymac tego równy poziom jak mu bedzie za duzo to troche wypluje i tyle :D a metoda. zależy jaka instalacja u mnie w CR był taki odpowietrznik rurka obok korka wlewu szła i gumowa uszczelka blokowała wylewanie sie płynu ale jak było mocne cisnienie to tą rurką leciał naddatek. i mozna sprawdzic tak że dmuchasz w tą rurke czujesz że rośnie cisnienie ( na pustym układzie) i czekasz chwile odkręcasz korek jak strzeli powietrzem to znaczy że jest 100% szczelnia jak nie to moze uszczelka za słaba. albo gdzies masz dziurke ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez VooDoo171 » 24/3/2010, 19:38

Witam znalazłem coś podobnego do yamahay dt i nie wiem czy będzie to lepsze od niej czy gorsze oczywiście chodzi mi o DT80 . Jaki to ma silnik i jak z częściami do tego ?

http://moto.allegro.pl/item972064560_su ... 50_80.html

ah i jeszcze o tym chciałbym kilka informacji jak można :D

http://moto.allegro.pl/item968425811_su ... r_mtx.html
VooDoo171
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez henio12323 » 24/3/2010, 19:58

ts nie bierz to trupy :P często ostreo dobite i bardzo duzy problem z częsciami kumplowi padła i nie mógł praktycznie nic znalesc i sprzedał za grosze :P sporo stracił na niej.

co do RMX sie nie wypowiem mocno ;P bo nigdy z 80 ccm nie miałem doczynenia. częsci do niej mozesz poszukac w necie :P ale chyba wolałbym DT :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez VooDoo171 » 25/3/2010, 15:08

a nie ma może ktoś dt80 na sprzedaż ? do 200 km od szczytna?
VooDoo171
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez mo » 2/4/2010, 12:48

hi :]
eksploatujac motorek, coraz bardziej mnie wkorzaja kierunki...
ja mam instalacje bez akumulatora wiec kierunki swieca w zaleznosci od obrotow...i powaoduje to ze zarowki sie caly czas swieca (albo tak szybko migaja, ze nie widac przerwy)...
Powiedzcie czy mechanik jakis jest to wstanie jakos zmodowac?tzn. cos dodac na tych przewodach...jakis przerywnik?
bo tak kiepsko jezdzic po miescie troche...chyba ze kierowcy uwaznie sie przygladaja hehe :P
mo
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09

Postprzez henio12323 » 2/4/2010, 15:54

niestety tam sie nic nie da zrobic :P przerywacz z tego co pamiętam to smieszne urządzenie które od prądu sie po prostu nagrzewa odskakuje wtedy przerywa i wraca i tak w koło. no i to jest pod pewne napięcie i natężenie. mozna zwiększyc prąd wtedy na postoju bedą ci mrugały ale z kolei na wysokich mozesz cos popalic albo bedą za szybko mrugały. poza tym obniżyc napięcie jest łątwo - opornik i po sprawie z kolei podwyższyc - tu trzeba juz użyc większych elementów i nie wiem czy to sie opłaca. ale jeszcze sprawdz kupując żaróweczki 6V :P ja kiedys miałem w DT 6V w kierunkach i działały wsadziłem potem 12 V i było tak samo jak piszesz. aa i jeszcze dodam ;D moze zobacz czy na innym przerywaczu tez tak będzie ;P bo np kumplowi dałem z malucha to mu lepiej swieciły ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tokarz144 » 5/4/2010, 10:52

Dawniej pisałem że chce yamahe DT 125 ale że wystąpił problem z rodzicami i z walutą postanowiłem poczekać do tego sezonu i kupić jakiś motorek do 4000-4500zł (a szukałem modelu LC z 89r do 2500zł) już pojechałem obejrzeć jednego ale jak zobaczyłem takiego paścia to o jezu . sprawa wygląda tak że mój kumpel sobie kupił DT 80 i bardzo dużo nią jeździłem i powiem że jak wsiadłem na nią pierwszy raz to była troche za słaba a po paru jazdach w ogóle mocą nie grzeszyła . i pytanie mam takie czy ta DT 125 jest dużo mocniejsza od 80 ? mam 175cm i 65kg . ale boje się że będzie za słaba troche.
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na górê