Yamaha DT - wszystko o motocyklu
hm co do ustawienia amora tylnego to ja nie wiem jak wogole to ustawiac on nie ma zadnego zbiorniczka ani pokretel - poprostu laga z biala sprzezyna...
jak mialem kiedys rower z wachaczem-to oprocz regulacji kompresji i itp moglem dokrecic pierscieniem sama sprezyne.
(naprezenie wstepne) czy to jest mozliwe w moto?
jak mialem kiedys rower z wachaczem-to oprocz regulacji kompresji i itp moglem dokrecic pierscieniem sama sprezyne.
(naprezenie wstepne) czy to jest mozliwe w moto?
- mo
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09
tak jak najbardziej z reguły są nakrętki na spręzynie plus zbiorniczek na którym ustawiasz odbicie i dobicie. widze po opisie jaki masz moto nie zdziwiłbym sie że tam żadnej regulacji nie ma 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie no nie mówie że złom
ale yamaha DT zapewne lepiej dopracowana ;P bo wiesz tez moge wyspawac jakÄ…Å› rame odlac z byle plastiku fajne owiewki kupic patent od mineralli na silnik i od paioli na zawieszenie i mam moto takie jak ty
nie jest najgorsze bo lepsze niz chinczyki xd
z tyłu tez paioli masz ?



z tyłu tez paioli masz ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hehe
ale poszukaj jeszcze moze jest jakas regulacja
chociaż czasami tak bywa że enduraki nie mają bo one mają byc i na ulice i w terenie wiec te duale mają mniejsze ustawienia o ile wogóle mają
za to hard enduraki da sie zestroić na ulice i w teren 




KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam jaki silnik ma yamaha dt 80 z 1994 ? i co myślicie o tej yamaszce?
http://moto.allegro.pl/item959005184_ya ... 80_50.html
http://moto.allegro.pl/item959005184_ya ... 80_50.html
- VooDoo171
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
- Lokalizacja: Szczytno
moto niezle widac że zadbane o ile gosc nie wali sciemy
i tez cena nie jest wysoka
a silnik nie wiem jaka firma ale te silniki super sie spisywały. powstał silnik nie wiem z 85 rok i w niezmienionej formie chyba do 94 roku pozostał. potem wprowadzono minarelli. miałem DT z tym silnikiem i było super nie ma porównania do simsonków czy innych motorowerów z tego okresu
silnik sie super wkreca super moc no i ta niezawodnosc ;D



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
witam to znowu ja
co byście wybrali tą aprillę czy yamahę dt która wcześniej podawałem . ?
http://moto.allegro.pl/item967242407_su ... rower.html
i tak w ogóle to co to jest za aprilla ona jest podobna bardzo do yamahy dt. to jest oryginalne 80 czy przerabiane? jak z częściami do tego ?

http://moto.allegro.pl/item967242407_su ... rower.html
i tak w ogóle to co to jest za aprilla ona jest podobna bardzo do yamahy dt. to jest oryginalne 80 czy przerabiane? jak z częściami do tego ?
- VooDoo171
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
- Lokalizacja: Szczytno
chyba silnik wygląda na minarelli wiec nowszy moze bardziej niezawodny. 80 - pewnie cylinder wsadzony o większej pojemnosci. jak z częsciami jeżeli to minarelli nie ma problemu do ukladu hamulcowego powinno klocki i elementy byc. napęd tez zapewne da sie dopasowac. gorzej plastiki wydech czy elementy ramy. twój wybór oba moto widac ładne ja bym brał ten który w lepszym stanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hej,
zagladalem do chlodnicy i zastanawiam sie jak sprawdzic kiedy trzeba tam wlac, co wlac i ile:P
w kazdym razie po odkreceniu korka widzialem tylko ciemnosc
czy to takie cos?
http://moto.allegro.pl/item956182292_pl ... l_1_l.html
zagladalem do chlodnicy i zastanawiam sie jak sprawdzic kiedy trzeba tam wlac, co wlac i ile:P
w kazdym razie po odkreceniu korka widzialem tylko ciemnosc

czy to takie cos?
http://moto.allegro.pl/item956182292_pl ... l_1_l.html
- mo
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09
taki będzie super
płynu o ile wszystko jest 100% sprawne nie trzeba kontrolowac. chyba że moto mialo jakies przejscia np wgnieciona chłodnica/ jakas nieszczelnosc to po prostu czasem potrafi troche wyparowac. ja w CR akurat miałem chłodnice wgniecioną troche i jak ostro w dupe dostała to pluła płynem
ale to extremalne przypadki. w DT jak zalałem raz to po roku mialem ten sam poziom 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak masz nowy moto to raczej nie zdążyło ci sie to zepsuc ;P
lejesz po prostu ile ci wlezie. potem pompujesz węzykami zakręcasz odpalasz moto na chwile przejedziesz sie kawałek i dolejesz. chyba że masz jeszcze oddzielny zbiorniczek to jeszcze do zbiorniczka trzeba nalac. i lejesz na maxa ile wlezie - powinien sie trzymac tego równy poziom jak mu bedzie za duzo to troche wypluje i tyle
a metoda. zależy jaka instalacja u mnie w CR był taki odpowietrznik rurka obok korka wlewu szła i gumowa uszczelka blokowała wylewanie sie płynu ale jak było mocne cisnienie to tą rurką leciał naddatek. i mozna sprawdzic tak że dmuchasz w tą rurke czujesz że rośnie cisnienie ( na pustym układzie) i czekasz chwile odkręcasz korek jak strzeli powietrzem to znaczy że jest 100% szczelnia jak nie to moze uszczelka za słaba. albo gdzies masz dziurke ;P
lejesz po prostu ile ci wlezie. potem pompujesz węzykami zakręcasz odpalasz moto na chwile przejedziesz sie kawałek i dolejesz. chyba że masz jeszcze oddzielny zbiorniczek to jeszcze do zbiorniczka trzeba nalac. i lejesz na maxa ile wlezie - powinien sie trzymac tego równy poziom jak mu bedzie za duzo to troche wypluje i tyle

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam znalazłem coś podobnego do yamahay dt i nie wiem czy będzie to lepsze od niej czy gorsze oczywiście chodzi mi o DT80 . Jaki to ma silnik i jak z częściami do tego ?
http://moto.allegro.pl/item972064560_su ... 50_80.html
ah i jeszcze o tym chciałbym kilka informacji jak można
http://moto.allegro.pl/item968425811_su ... r_mtx.html
http://moto.allegro.pl/item972064560_su ... 50_80.html
ah i jeszcze o tym chciałbym kilka informacji jak można

http://moto.allegro.pl/item968425811_su ... r_mtx.html
- VooDoo171
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 4/3/2010, 19:13
- Lokalizacja: Szczytno
ts nie bierz to trupy
często ostreo dobite i bardzo duzy problem z częsciami kumplowi padła i nie mógł praktycznie nic znalesc i sprzedał za grosze
sporo stracił na niej.
co do RMX sie nie wypowiem mocno ;P bo nigdy z 80 ccm nie miałem doczynenia. częsci do niej mozesz poszukac w necie
ale chyba wolałbym DT 


co do RMX sie nie wypowiem mocno ;P bo nigdy z 80 ccm nie miałem doczynenia. częsci do niej mozesz poszukac w necie


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hi :]
eksploatujac motorek, coraz bardziej mnie wkorzaja kierunki...
ja mam instalacje bez akumulatora wiec kierunki swieca w zaleznosci od obrotow...i powaoduje to ze zarowki sie caly czas swieca (albo tak szybko migaja, ze nie widac przerwy)...
Powiedzcie czy mechanik jakis jest to wstanie jakos zmodowac?tzn. cos dodac na tych przewodach...jakis przerywnik?
bo tak kiepsko jezdzic po miescie troche...chyba ze kierowcy uwaznie sie przygladaja hehe
eksploatujac motorek, coraz bardziej mnie wkorzaja kierunki...
ja mam instalacje bez akumulatora wiec kierunki swieca w zaleznosci od obrotow...i powaoduje to ze zarowki sie caly czas swieca (albo tak szybko migaja, ze nie widac przerwy)...
Powiedzcie czy mechanik jakis jest to wstanie jakos zmodowac?tzn. cos dodac na tych przewodach...jakis przerywnik?
bo tak kiepsko jezdzic po miescie troche...chyba ze kierowcy uwaznie sie przygladaja hehe

- mo
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 19/1/2010, 21:09
niestety tam sie nic nie da zrobic
przerywacz z tego co pamiętam to smieszne urządzenie które od prądu sie po prostu nagrzewa odskakuje wtedy przerywa i wraca i tak w koło. no i to jest pod pewne napięcie i natężenie. mozna zwiększyc prąd wtedy na postoju bedą ci mrugały ale z kolei na wysokich mozesz cos popalic albo bedą za szybko mrugały. poza tym obniżyc napięcie jest łątwo - opornik i po sprawie z kolei podwyższyc - tu trzeba juz użyc większych elementów i nie wiem czy to sie opłaca. ale jeszcze sprawdz kupując żaróweczki 6V
ja kiedys miałem w DT 6V w kierunkach i działały wsadziłem potem 12 V i było tak samo jak piszesz. aa i jeszcze dodam ;D moze zobacz czy na innym przerywaczu tez tak będzie ;P bo np kumplowi dałem z malucha to mu lepiej swieciły ;D


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dawniej pisałem że chce yamahe DT 125 ale że wystąpił problem z rodzicami i z walutą postanowiłem poczekać do tego sezonu i kupić jakiś motorek do 4000-4500zł (a szukałem modelu LC z 89r do 2500zł) już pojechałem obejrzeć jednego ale jak zobaczyłem takiego paścia to o jezu . sprawa wygląda tak że mój kumpel sobie kupił DT 80 i bardzo dużo nią jeździłem i powiem że jak wsiadłem na nią pierwszy raz to była troche za słaba a po paru jazdach w ogóle mocą nie grzeszyła . i pytanie mam takie czy ta DT 125 jest dużo mocniejsza od 80 ? mam 175cm i 65kg . ale boje się że będzie za słaba troche.
- tokarz144
- Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości