Zobacz wÄ…tek - HONDA CR Opinie Porady
NAS Analytics TAG

HONDA CR Opinie Porady

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 6/1/2010, 21:15

iglice ustawiłem na środku, sprawdziłem ciśnienie na tłoku wyniosło prawie 11 czy to jest dobre?? Po czym moto dalej nie chciał zapalić, w końcu pomógł mi starszy i po wlaniu samostartu do filtra powietrza moto odpaliło z 3 kopnięcia i wkręca się bdb lecz bardzo kopci nawet po rozgrzaniu silnika czy tak powinno być?? bo wydaje mi się że nie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez Bostorn » 6/1/2010, 21:20

jezeli masz dobrze silnik złożony, wszystkie uszczelki jak się należy

to za duzo oleju w mieszance
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez kris514 » 6/1/2010, 21:53

http://fiche.ronayers.com/Index.cfm znalazłem bardzo fajną stronę (niestety po angielsku) można tam znaleźć wszystkie części
a pro po mojego kłopotu w tłumniku pojawił się niewielka ilość oleju czy to normalne??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 6/1/2010, 22:28

jasne ;D wręcz jak nie ma oleju na wydechu to jest źle :P w koncu to 2T i częsc mieszanki jest po prostu wywalana :D a mocno dymi ? i jak dym smierdzi ? moze gdzies simer na wale się zruszył i bierze olej. ja tam do siebie jak docierałem lałem 1:15 i nie dymił mocno :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kris514 » 7/1/2010, 18:27

no mój starszy też stawia na simmering bo pominąwszy to że kopci to przy odpalaniu zarzuca świecę i nie chce odpalić jak jest zimny nawet kupiłem simmering tylko nie daje mi spokoju cena (3zł) a kiedyś miałem yamahe dt 80 i tam simmering na wał kosztował 60 zł jeśli ktoś zna numer simmeringu dla pewności do cr 125 z 93r to proszę o niego i podpowiedź przed rozebraniem silnika czy może być taki za 3 zł kupiony w sklepie z simmeringami
wczoraj odpaliłem go w warsztacie gdzie stał tłumikiem przy ścianie i na ścianie jest czarny osad(wydaje mi się że to olej) ale nie wiem co by się działo gdy by padła uszczelka pod głowicą i płyn dostał by się na tłok POMOCY!!!!
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez kris514 » 7/1/2010, 19:14

jakie powinno być ciśnienie na tłoku?? w hondzie cr 125
Ostatnio edytowano 8/1/2010, 12:34 przez kris514, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Hamulec » 7/1/2010, 21:06

http://www.rabittsport.pl/simmerringi-h ... 31bcfd8bdd
Nikt raczej z głowy nie pamięta rozmiarów. Zamawiasz do marki i rocznik. Tego co kupiłeś nie zakładaj, bo szkoda Twojej roboty i czasu.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 7/1/2010, 22:19

za 3 zł są złe ja tez miałem takei do wyboru kupiłem wirmy cortega z metalowymy obwódkami i trzymają do dzis. tez tanie są z twardej gumy i dobrze nie trzymają.
simeringi duzo nie mają do odpalania mój miał luzy na wale troche bral olej ale palił w miare tylko baardzo kopcił i czuc spalenizną czasem jak zaleje za duzo oleju do benzyny tez kopci ale jest to caaałkiem inny zapach. w cylindprze powinno byc 11 barów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 26/1/2010, 17:40

Witam. Jak myslicie co lepiej kupic za 3000zl honda cr 250( jakis stary model, bez tarcz i z zebatka po prawej stronie) silnik po remoncie, rama odmalowana(Pewniak bo od kuzyna). Czy honda cr 500 za 2500zl z uszkodzona cewka w silniku i dzwignia sprzegla
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez Dzesiu10 » 26/1/2010, 19:13

cr 500? a ile jeździsz na moto?
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez henio12323 » 26/1/2010, 19:55

kup porządny rower a nie o motorze myslisz za tą kase :P i włąsnie odpowiedz ile jeździsz na moto jakie masz pojęcie o remontach / i ogólnie o jeździe. i czy stac cię na utrzymanie starego 2t
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 26/1/2010, 20:38

Motorami jezdze od dziecka. Mam prawie 18lat, obecnie mam mz 250. Własnie sie pytam co lepiej kupic bo ta honda cr 250 nie wymaga wkladu finansowego ale jest to stary motor a cr 500 trzeba wymienic cewke i dzwignie sprzegla ale jest juz z 1992 roku. Chodzi mi o opinie jak sie jezdzi tymi sprzetami i ktory warto kupic
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 26/1/2010, 20:51

hahha wiesz co kup sobie jednak cos o czym masz pojęcie :P akurat oba te sprzęty są baaardzo awaryjne i ogromnie kosztowne do utrzymania :) a na CR 500 się zabijesz nim to odpalisz nawet :P taka mz nie ma chyba mocy 125 w 2T :) jak juz masz 3000 poszukaj jakiejs 125 w 2T, albo wogóle kup np yamahe dt 125 moze sprzęt wolniejszy od mz ale bezobslugowy i bezawaryjny. jak kupisz tak starą CR licz że co roku 1500 zl bedziesz musiał w nią wkładac :) a co do cewki i dzwigni sprzęgła nie mam pojęcia o co chodzi :) tam nie ma nawet cewki :P tylko motoplat więc tam jak cos strzeli to raczej z przyczyn mechanicznych no chyba że ze starosci się wszystko przepali ale to w każdym sprzęcie tak juz jest. pozatym nie polecam sprzętu na bębnach cross ma hamowac :P bębny się nie bardzo sprawdzają w dobie tarczówek.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hamulec » 26/1/2010, 21:02

...tak się składa, że miałem kiedyś mz etz 250 i absolutnie nie można tego porównywać z cr125. Fullcross w porównaniu z takimi motocylkami to jest ogień.
Tak jak kolega henio mówi też za te 3 patyki wolałbym kupić jakiegoś fulla 125, a nie archaiki.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 26/1/2010, 21:05

miło że sie ze mną zgadasz :) za 3000 kupisz 125 z 96 roku mniej więcej. ale musisz nadal sięliczyc z tym że co rok z 1000 zł w częsci idzie tłok co sezon co 2-3 tłoki korba. jakies zawsze łozyska oleje smary itp. to akurat jest bardzo kosztowne. a im starszy sprzęt tym więcej pali i jest juz bardziej dobity. silnik nie raz po dupie dostał kartery nie jeden tłok przezyły i np gniazda mogą byc rozbite jak juz gniazda rozbite to praktycznie ciągle bedzie sie korba czy tłok sypały
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 27/1/2010, 16:41

Ale chyba nie czytasz calych postow heniu... pisze ze ta honda cr 250 jest po generalnym remoncie, silnik, rama, zawieszenie. Licze sie ze co raz trzeba cos wymienic. To myslisz ze ta 250 by mi wystarczyla. A nie tylko mz jezdzilem np, jawa 350, cz 175, honda xl 500, simson 50 i na wielu innych
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 27/1/2010, 16:49

słuchaj po 1 jeździłes na padłach żaden z tych sprzętów to nie CR 250 :) to są motocykle do popyrkania jako oldschool lub na jakies zloty motocyklowe motocykli zabytkowych :) moze 250 ogarniesz na 500tke nawet nie wsiadaj bo nie masz takiego doswiadczenia. pozatym co z tego że CR po remoncie jak za rok bedzie trzeba wymienic znowu wszystko ? to nie jest nowa cr która jest niezawodna bo jest nowa. z motorami z 90 roku jest tak że w każdej chwili moze ci cos pasc niezależnie czy remont był robiony tydzien temu czy 4 miesiące temu. pozatym piszesz że masz 3000 to ja sie pytam czy masz kase na remonty takiego sprzęta ? tłok kosztuje ponad 400 zł musisz go wymienic co sezon. moze masz starą korbe to sobie mozesz z 1000 zł doliczyc na wymiane korby. a co do cr to ci powinna 125 ccm wystarczyc :D bo taka xl 500 do Cr nawet podejscia nie ma.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 27/1/2010, 17:29

To kupie pewnie ta cr jesli mowisz ze ta cr 500 taka straszna... A kasa na remonty sie znajdzie. I teraz moje pytanie czy ten silnik w tej starej cr jest taki sam jak w nowej?? I czy da sie w niej tarczowki zalozyc??
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez henio12323 » 27/1/2010, 18:16

tarczówki da sięale trzeba troche przerobic wymienic zawieszenie wahacz nie wiem jak mocowanie pompki tylnego hamulca :P to by trzeba jakos sie pobawic. ale odradzam ci kupno starego padla takiego :) szczególnie na bębnach bo naprawde bedziesz żałowal. jakbys kupic cos z 5 lat młodszego bedziesz bardziej zadowolony. nawet takiej 125 nie raz nieogarniesz. bo moze WSK 125 niby ta sama pojemnosc ale to nie ma porównania. CR 125 moc oddaje momentalnie i na start bierze mztki itp... no i przede wszystkim jak kupisz z 85 roku powiedzmy to nie bedzie problemu z częsciami i bedzie sprzęt w miare niezawodny. jak kupisz z 90 roku to no niestety niektórych czesci mozesz nie dostac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez filipuk_pl » 27/1/2010, 18:23

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CR_250/88508 Moge kupic cos takiego. tylko nie wiem jaki to jest rocznik ale tez ma zebatke po prawej stronie jak ten
filipuk_pl
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 22/12/2009, 20:33
Lokalizacja: Brzeziny

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê