Zobacz wÄ…tek - Bandit czy gs500 ? problem...
NAS Analytics TAG

Bandit czy gs500 ? problem...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Boguc » 9/1/2010, 22:38

Gs na poczatek napewno sie nada..
dlaczego nikt nie rozwaza GPZ ? :) mocniejsze i jest szansa ze tak szybko sie nie znudzi :)
ale jak sie zdecydowales na GS to nie ma co siedziec na forum tylko szukac,ogladac i kupowac :)
Avatar użytkownika
Boguc
Świeżak
 
Posty: 212
Dołączył(a): 17/4/2009, 18:43
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez C-bool » 9/1/2010, 22:54

Boguc napisał(a):dlaczego nikt nie rozwaza GPZ ?

Bo ciężko go postawić na gume :lol:
I ma dużo plastików lubiących się łamać...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Braseq » 9/1/2010, 23:42

a wlasnie jeszcze korzystajac z okazji to czy gs pojdzie na koło z gazu po wymianie zebatki na wieksza ? czy tylko ze sprzegla ? wiem ze to nie jest motor do stuntu ale poprobowac mozna :P na rowerze potrafie jechac ile chcem xdd
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez C-bool » 9/1/2010, 23:59

Na standardowych zębatkach nie ma szans. Dużo mocniejsze motocykle mają problemy żeby z gazu na koło wrzucić, a co dopiero GS. Często posiadacze GSów zmieniają zębatkę zdawczą na jeden ząb mniej, wtedy dochodzi trochę momentu i odrobinę lepiej idzie ;)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Braseq » 10/1/2010, 00:13

Ja chyba sie skusze na zmiane zebatki bo szczerze mowiac to v max wystarczy mi 130 nawet a bardziej zalezy mi na przyspieszeniu. ale i tak widze ze nie mam co marzyc zeby na koles poszales ;p chyba ze ze sprzeglaa le to trzeba umiec :D a wlasnie czytalem teraz o wydechach do motocykli i wiesz moze cos o wydechach "montii" ? bo ogolnie neizly dzwiek wydaja i cena jest zadowalajaca. wiadomo ze nie ma porownywac z jakimis akrapovicami itp ale czy warto wogole cos takiego zamontowac ?:D czy lepiej posmigac na seryjnym i nie tracic kasy ? Dodam ze kocham bas <3 ;p
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez C-bool » 10/1/2010, 01:10

No ja jeszcze nie wiem czy będę sprzedawał GSa w tym roku, ale jeśli nie będę, to na pewno zmienię tłumik na Montii :) Też czytałem i słyszałem o dźwięku (YT) i jest niezły nawet. Jeśli coś jeszcze Cię interesuje na temat GSa to poczytaj na http://www.forum.gs500.pl
Licz się też z tym, że zmiana tłumika wymagała by też regulacji gaźników.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Braseq » 10/1/2010, 01:30

A to kolejny wydatek bo sam chyba nie dalbym rady :P o ile wogole sie da samemu :P. A co do tego linku to bardzo ciekawe to forum :Dduzo przydatnych info :) Dzieki wielkie za pomoc :)
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Kamusial » 10/1/2010, 08:04

Jak bierzesz moto na jeden sezon, za niewielką kasę, to myślę że nie ma co w niego pchać pieniędzy. Przy sprzedaży ciężko je odzyskać. Niestety taka filozofia towarzyszy również większości posiadaczy tych maszynek i często są dość zjechane, co wychodzi na jaw po pierwszym serwisie.
Za kogo ciebie mam, jest niestety zależne jedynie od tego co i jak piszesz, jakie pytania zadajesz i w jaki sposób je formułujesz. Taki urok forum, dlatego sugeruję czytać swoje posty przed ich wysłaniem.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Braseq » 10/1/2010, 13:57

A co ja niby takiego pisze ? Czytajac wypowiedzi ludzi z forum czasem wszytkiego nie mozna brac calkiem doslownie co autor napisal , to chyba logiczne. po 2 gsa jeszcze neiwime czy bede bral na 1 czy wicej sezonow , zakladam ze na 1 ale neiwiem czy mi sie spodoba czy nie. wszytko zalezy od tego jak mi sie bedzie jedzilo i czy szybko mi sie znudzi.
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez miki1406 » 10/1/2010, 16:12

Hmm a może honde NTV??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Braseq » 10/1/2010, 16:24

Powiem szczerze ze nawet ladniutka ta honda :D ale niewime jak z jej awaryjnoscia dostepem do czesci itp :> ? ktos moglby przyblizyc ?
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Braseq » 10/1/2010, 19:36

Ta honda chyba nie jest zbyt popularna ? bo po raz pierwszy sie z nia spotkalem na forum... lecz prosze o napisanie co nie co na jej temat
Panigale ?
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez miki1406 » 11/1/2010, 08:36

Naked z silnikiem w układzie V. Jak każda Vka ma niski dół i ładnie idzie na gumkę... Jeśli podoba ci się wizualnie, i lubisz gulgot Vki to myśle, że to fajny sprzęcik...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Braseq » 11/1/2010, 19:05

No wlasnie silnik V. wielu z tego co czytalem uwaza to za zalete a duzo za wade. Czym dokladnie rozni sie silnik V od zwyklego ? mgolby mi ktos powiedziec ? i czy taka honda NTV nadawala by sie bardziej na poczatek od gsa czy tez nie ? wybaczcie ze porownuje wszytko do gsa ;p ale to narazie moj priorytet wiec chcem poznac roznice.
Panigale ?
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez puff » 11/1/2010, 19:18

Możesz poczytać:
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... _koncepcje

Co do vłek w tym stylu, mi się bardzo podoba Suzuki VX 800 :)

Ps. Nie ma silników zwykłych i niezwykłych. Są po prostu inaczej zbudowane.
Ostatnio edytowano 11/1/2010, 21:47 przez puff, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
puff
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 10/2/2009, 11:48
Lokalizacja: Bytom/Wrocław

Postprzez Braseq » 11/1/2010, 19:42

Ok dzieki za info :D przydalo sie :)
A po za tym to mam takie pytanie jeszcze male :P Bo jednak te cebry f2 sa dosyc ladne xd , i dostrzeglem w nich cos co mnie poruszylo :D I nie bede pytal czy sie nadaja na pierwsze moto ale czy wygodnie sie nimi jedzi ? w porownaniu do innych sportow ?
Ostatnio edytowano 12/1/2010, 08:31 przez Braseq, łącznie edytowano 1 raz
Panigale ?
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez Fikol » 12/1/2010, 03:31

W porównaniu do innych sportów to CBR F2 jest jednym z najwygodniejszych plastików ;)
Avatar użytkownika
Fikol
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez Braseq » 12/1/2010, 08:28

a wzrost 175 cm wysatrczy do w miare wygodnej jazdy ? no i jak jest z ich awaryjnoscia bo ogolnie z tego co slyszalem to hondy sa to jedne z najmniej awaryjncyh motocykli i sa anaprawde niezawodne. Jesli sie myle to Sryy
Panigale ?
Braseq
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 6/1/2010, 20:56
Lokalizacja: szczecin

Postprzez smal88 » 12/1/2010, 09:55

Awaryjność, wg mnie względne pojęcie. Jeśli tylko właściciel dba o pojazd jak o własną żonę to wszystko będzie ok. Jeśli chodzi np. o auto, to jeżdżę francuzem, samochód jest ponad 10 letni a nic w nim nie szwankuje, po prostu trzeba tylko się nim zajmować, profilaktyka czyni cuda. W przypadku moto jest podobnie, a honda jak honda - pierwsza klasa, ale i Bandit ze swoim olejakiem to nie do zajeżdżenia moto jeśli się względnie o niego dba.
Avatar użytkownika
smal88
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 22/6/2009, 14:23
Lokalizacja: niedaleko Puław

Postprzez miki1406 » 12/1/2010, 10:10

Nawet stary dwutakt potrafi być bezawaryjny jak się o niego dba i nie lepi a konserwuje i serwisuje...

W naszym kraju większość lepi...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê