nauka wheelie
Lecisz 4-6 tys obrotow i nagle walisz trochę w gaz ale trochę i patrz ile Ci sie podnosi i utrzymuj na poziomie. Najgorzej jest się przełamać. Laser to prawda moj kolega na 636 też tylko ze sprzegla strzela ale to wyjatek
Ja ze sprzegla za chooja nie umiem ;p

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
chlopaki jest pytanko bo od dzisiaj zaczalem sie bawic w gume sciagnalem wszystkie plastiki zeby nie bylo za duzo strat i ognia przelatuje prawie caly 1 bieg ale nie daje rady w powietrzu wbic 2 trzeba w tedy lekko po puscic gazu zeby wszedl bez bulu ale moto odrazu opada i nei weim co robic zasanawiam sie nad kupnem wiekszej zebatki bo bedzie szedl na kazdym biegu ale z kolei dluzszy lancuch to sa koszta w kazdym razie o co mi chodzi ile zembow kupic tak zeby mozna bylo bez zadnego pocenia wchodzic na kolo i swobodnie poruszac sie po miescie a najlepiej bylo by kupic taka zebatke zeby nie trzeba bylo lancucha zmieniac o ile tak wogole da rade mam obecnie cbr f4i 600 45zebow i nie wiem ile zebow da mi efekt stawiania na kolo przy 2-3 tys chodzi mi o pion oczywiscie chce uzyskac efekt stawania z miejsca bez sprzegla zeby moc urozmaicac jazde na kole roznymi ewolucjami na motocyklu z gory dzieki
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
- Kubus_xx
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
- Lokalizacja: gdynia
Powiem Ci tak.
Ja w swojej 900rr miałem 16 z przodu 42 z tyłu wymieniłem cały napęd za ponad 2tys zł. mam z przodu 15 i z tyłu 47 niby jeden ząb z przodu 5 z tyłu a mam taką różnice że ledwo ogarniam ... Zastanów się ile zębów zwiększyć !!
Ja w swojej 900rr miałem 16 z przodu 42 z tyłu wymieniłem cały napęd za ponad 2tys zł. mam z przodu 15 i z tyłu 47 niby jeden ząb z przodu 5 z tyłu a mam taką różnice że ledwo ogarniam ... Zastanów się ile zębów zwiększyć !!
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Meciek napisał(a):napęd za 2tys zł. Ze złota on czy co?
Aluminiowy 520 AFAM typowo RACINGOWY.
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
witam mam suzuki sv 650 chce ja postawic na kolo a przynajmniej zaczac nauke wiem ze nie powinno sie stawiac v-ki bo szkodzi na silnik na przyszly sezon kupie rzedowke ale narazie chcialbym zaczac cwiczyc i teraz moje putanie na takim moto co jest latwiejsze od czego lepiej zaczac z gazu ta motoda 0 1 0 czy ze sprzegla?? jesli z z gazu to rozumiem na 2 biegu tak?? a jak ze sprzegla to na jedynce ile powinienem jechac z 40 km/h?? czy ile prosze oi wyjasnienie bo przeczytalem caly temat ale raczej tu mowa o rzedowkach!! a v ka ma chyab inna harakterystyke i jak ja lepiej stawiac??
- witek33
- Świeżak
- Posty: 47
- Dołączył(a): 9/4/2009, 06:18
Witam a ja mam pytanko takie mam Aprilie RS 125 GS i chcialbym nauczyc sie jezdzic na tylnym kolku i czy lepiej jest stac na nozkach i poderwac kierownice czy siedziec i poderwac? A i przy jakich obrotach to robic i jakim biegu? Z gory dzieki
- darekbp
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 2/7/2009, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
aga.s18 napisał(a):widze ze niektórzy zapiast pomoc to jeszcze skrytukuja czlowieka maskara daliby se na wstrzymanie rzycze powodzenia w nauce
hmmm... jak już się RZyczy w nauce czegoś...to ja Życzę wszystkim poprawnej ortografii.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
piechot racja w 100% tylko żeby opracować technikę trzeba ostro katować sprzeta. Początkujący jak odrywa koło od asfltu na 10 cm wydaje mu sie ze za chwile zaliczy biedrone na plecy a zadupek ma jeszcze daleka drogę żeby zobaczyć asfalt a co dopiero go dotknać, ale tak juz jest najwazniejsze to wyczuć manetke gazu zeby delikatnie ja pozuszac bo ostre szarpniecia sa nie wskazane bo albo spadasz albo walisz piona pierwsza nauke najlepiej zaczynac na siedzaco z naga na tylnym hamulcu bo w razie ostrego piona czasami puszczenie manetki nie wystarczy a przy wciśnięciu hamulca spadasz jak helikopter waląc jajami o zbiornik tak ze odechciewa się gumy (na szczescie mi tylko na chwile).przy mocach ponizej 100 koni trzeba wyczuć momet w który silnik oddaje największa moc trzymac go w tym właśnie przedziale obrotów puścić manetkę i raptownie z powrotem ja odkręcić oczywiście przy tym strasznie dostaje łańcuch skrzynia nie mówiąc o oponie i później nie poszczać gazu nie poszczać trzymać oczywiście rozsądne w mocach powyzej 100koni szybkie dodanie gazu to guma murowana jak juz jedziesz na siedząco na gumie i musisz zaglądać z boku bo przez szybke nic nie widac co się dzieje z przodu to znaczy ze jesteś wysoko!! Próbujcie dorównać lepszym kolegą ALE NIE ZA WSZELKA CENĘ na poczatek najlepiej samemu pokatowac sprzeta bez podpuszczania przez kolegów bo to sie źle kończy bo pozniej koledzy jada do domu a ty zbierasz plastiki albo ciebie zbierają. Są to moje doświadczenia którymi z wami sie dziele oby komuś one pomogły!! Pamiętajcie ilu motocyklistów tyle sposobów na gume:):)
- piotras224
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 29/12/2009, 22:43
piotras224 napisał(a):przy mocach ponizej 100 koni trzeba wyczuć momet w który silnik oddaje największa moc trzymac go w tym właśnie przedziale obrotów puścić manetkę
chyba nie moc tylko właśnie wtedy gdy silnik ma największy moment obrotowy
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
U mnie problem polega na tym, że na jedynce bez problemu stawiam na kole (CBR900) tylko po pierwsze nie udaje mi się uzyskać pionu (na oko 60-70 stopni maksymalnie) drugi, większy dla mnie problem to siadanie przy zmianie biegu na dwójkę, nie wiem co robię źle, ale w momencie zmiany biegu nie udaje mi się utrzymać na kole. Nie wiem czy to moja wina czy motoru (pierwszy sprzęt od niedawna) dlatego też prosiłbym o jakieś rady albo sugestie.
- Marcin23wawa
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 3/1/2010, 16:06
zmień sprzęt bo i kup litra bo na pierwszy moto tylko litry się nadają...
wyjeździj trochę na 2 kołach tych kilometrów to później sam dojdziesz co i jak.
wyjeździj trochę na 2 kołach tych kilometrów to później sam dojdziesz co i jak.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Dziękuje za odpowiedź, ale nie szukałem ironii, a rzeczowych informacji. Wiem doskonale, że to jest dość mocny motor jak na początek, lecz kupiłem go okazyjnie po szlifie za śmieszną cenę, wiem też jaki ma potencjał i że przy obecnych umiejętnościach nie wykorzystam go nawet w 30% niemniej prosiłbym o jakieś rady na początek.
- Marcin23wawa
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 3/1/2010, 16:06
Chcesz rady? Trening,trening i dla urozmaicenia trening;] Nie przebijaj biegów na kole bo to głupota.Lepiej z jedynki ze sprzęgła się ucz. I trzeba wyjezdzić Panie.Nic tu Ci rady nie dzadzą jak nie poświęcisz godzin/tygodni na treningi
Pion się sam nie zrobi.W tym temacie nie ma już co pisać,bo wszystko już jest tu napisane;]

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości