Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Papierek93 » 26/8/2009, 14:06

Mam zamiar kupić sobie ścigacza 50. Mam takie pytanie czy da się do takiego motorka wstawić silnik 4t? Tylko tak żeby skrzynia biegów została.
Tak sie pytam bo nie znam się za bardzo ale mam ogara 900 Racinga. I mam dobry głos tylko wygląd słaby.
Papierek93
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/10/2008, 16:11


Postprzez wojtasmazi1 » 26/8/2009, 14:34

Jest to nie oplacale, i mysle ze byl by problem ze skrzynia. Jesli chcesz zmienic glos w 2t to sportowy tlumik ale i tak nie zmienisz tego ze bedzie pierdzial....
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez Gicolrs125 » 26/8/2009, 14:41

Jak w najprostszy, najtańszy i najmniej inwazyjny sposób zablokować Aprilie RS 125?
RS 125 > DragStar 125 > V-Strom 650 > XT 660X > Fz6 ABS
Gicolrs125
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 26/8/2009, 03:16
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez Dandi93 » 26/8/2009, 15:39

Co do postów wyżej, nie ma scigacza 50ccm, tylko imitacja jak już. Po drugie, w 2t nic nie da, zmiana tłumika, jeśli chodzi o głos, może go zmienić, ale bassów w 50ccm nie usłyszysz. Co do zamiany, nie opłacalne, serwis nie wiem czy się tego podejmie, a jak już to cena zwali cię z nóg. Jak już napisałeś nie znasz się i tego sam i tak nie zrobisz.

Teraz co do tej RS125, nie chodzi o prędkość, wiec nawet nie myśl o zębatkach, w gaźniku jak za małą dyszę dasz to nie będzie jechał w cale, jeśli dasz zbyt małą. Pozostaje moduł, zblokować go albo na module, albo na tłumiku. Ale taka zrobienie z A na A1 jest ciężkie i kosztowne. Pozdrawiam
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez andrzej551 » 26/8/2009, 19:11

modułu nie da sie zablokowac musiał bys kupic zblokowany, a po przegladzie wsadzic ten co masz teraz
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Dandi93 » 26/8/2009, 19:53

No a o co mi chodzi? O kupno nowego zablokowanego, np w serwisie apki
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez qadrat » 26/8/2009, 22:22

Aprilia SR 50 LC, 2002r.

1. Wskazówka od temp. cieczy po długiej jeździe nie wchodzi wyżej, niż na 1/4 skali - to prawidłowo?
2. Pomimo pełnego baku - świeci się rezerwa i wskaźnik pokazuje zero paliwa.
3. Od 0 do 40 ładnie przyspiesza, następnie od 40 do 55 łapie muła, by znowu od 55 wystrzelić jak z procy (dosłownie) i rozpędzić się do 90 (na prostej, nie z górki).

Jakie mogą być tego przyczyny?
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez LooSiu » 26/8/2009, 23:40

A nie możesz zgadać się z kimś z tego forum np. albo z kimś kto mieszka nie daleko ? Podjedziesz, pożyczysz moduł, zaplacisz za pożyczenie tam 3-4 dyszki i potem oddasz... No chyba, że chcesz mieć zablokowany przy sobie caly czas w razie czego. Ale z tego co wiem taka kilkudniowa wymiana by Cię taniej wyszła.
LooSiu
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/8/2009, 21:42
Lokalizacja: Olsztyn ; >

Postprzez LooSiu » 26/8/2009, 23:43

qadrat napisał(a):Aprilia SR 50 LC, 2002r.

1. Wskazówka od temp. cieczy po długiej jeździe nie wchodzi wyżej, niż na 1/4 skali - to prawidłowo?
2. Pomimo pełnego baku - świeci się rezerwa i wskaźnik pokazuje zero paliwa.
3. Od 0 do 40 ładnie przyspiesza, następnie od 40 do 55 łapie muła, by znowu od 55 wystrzelić jak z procy (dosłownie) i rozpędzić się do 90 (na prostej, nie z górki).

Jakie mogą być tego przyczyny?



Rolki słabe ; DDD Nie no jołk, to nie skuter.
1. 1/4 skali.. Hmm, wskazuje na to ze masz dobre chłodzenie, jeżeli czujka nie popsuta to jest git.
2. Możliwe, iż zawiesił si.ę pływak. Pokombinuj z nim.
3. Tego niewiem
LooSiu
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 24/8/2009, 21:42
Lokalizacja: Olsztyn ; >

Postprzez maciek.046 » 27/8/2009, 00:56

qadrat napisał(a):Aprilia SR 50 LC, 2002r.

1. Wskazówka od temp. cieczy po długiej jeździe nie wchodzi wyżej, niż na 1/4 skali - to prawidłowo?
2. Pomimo pełnego baku - świeci się rezerwa i wskaźnik pokazuje zero paliwa.
3. Od 0 do 40 ładnie przyspiesza, następnie od 40 do 55 łapie muła, by znowu od 55 wystrzelić jak z procy (dosłownie) i rozpędzić się do 90 (na prostej, nie z górki).

Jakie mogą być tego przyczyny?

1. myślę że odpowiedź na to pytanie znajdziesz w serwisówce
2. coś jest nie tak ze wskaźnikiem a nie jak przedmówca powiedział, że to pływak (co ma piernik do wiatraka)
3. podejrzewam rolki na wariatorze... odkręć wariator (najlepiej pneumatem) i pooglądaj je, być może, że jakaś jest przytarta...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez qadrat » 27/8/2009, 08:49

Rolki o jakiej wadze będą najbardziej odpowiednie do tej Aprilii SR50? Jedyny tuning to sportowy wydech Tecnigas. Obecnie v-max to 90km/h i najlepiej, żeby tak zostało, ale skuter łapie od 40 do 55 lekkiego muła, wymiana rolek ponoć może pomóc.
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez andrzej551 » 27/8/2009, 11:56

najpierw sprawdz w jakim sa stanie te rolki co masz teraz
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Mati22 » 27/8/2009, 12:16

Już sie pytałem ale chce sie dokładnie dowiedzieć jakie ogólnie są skuterki peugeota np speedfight albo trk
Mati22
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:46

Postprzez talta » 27/8/2009, 13:01

Chce sobie zrobic polerke lagow, feld i szprych, bo poprzednik pomalowal to srebrzanka, wyglada to tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5c ... 9d392.html chodzi mi o to jakim papierem zaczac ? bo probowalem 150 i schodzi ladnie ale za glebokie rysy sie robia, jaki papier dac? najlepiej piszcie, np. 200 bo nie znam sie na papierach, a nie chce zrobic duzych rys, bo potem sie zajade :P
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Dandi93 » 27/8/2009, 13:08

powiem ci że jak spolerujesz to na rdze będzie mniej odporny, możesz robić to papierem wodnym. Robi się zawsze od większego do najmniejszego. Zakończy na 2000
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Landryss25 » 27/8/2009, 13:09

Papier wodny od 500 w górę. Poszukaj bo o polerce było trochę. Ale szprychy i obręcze w simsonie nie są chyba aluminiowe więc po polerce pasowałoby zabezpieczyć jakimś bezbarwnym.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dandi93 » 27/8/2009, 13:12

dokładnie, zapomniałem napisać, masz w sklepie specjalne podkłady, bezbarwne, są takie co nadają połysk. To jest obowiązkowe, bo rdza je zje. Ale ta srebrzanka nie jest zła. No wiadomo polerowane są ładniejsze. Jak zetrzesz farbę, to kup pastę Tempo i poleruj, potem to już tylko zabezpieczyć i się cieszyć
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 27/8/2009, 19:35

mam tempo, wiem o polerce, bo juz polerowalem ale nie wiedzialem jakim zaczac, u mnie musza byc wypolerowane, bo ta srebrzanka wyglada fatalnie, dziex ;)
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez raf1985 » 28/8/2009, 17:07

witam. zdałem prawo jazdy kat A. zapłaciłem 70zł wczoraj. czy w przypadku kontroli policja w bazie danych może sprawdzić, że mam prawo jazdy i czy dostane tylko 50zł za brak dokumentu? a może 300zł za jazde bez uprawnień ( mam kat. B )? z góry dziękuje za odpowiedz
raf1985
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 28/8/2009, 17:03
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez talta » 28/8/2009, 17:48

kurde, mam zarabisty problem, wiadomo simek ma prawie 30 lat, zjechalem caly lakier z blotnika przedniego, bylo 8 warstw, nawet 60 to ciezko brala :O ale kit zjechalem 8 warstw i juz zostaly bardzo male ciapki, mialem zaczac polerke, a patrze, na przodzie blotnika po prawej sa rysy, takie, ze sie ich nie spoleruje (byly pod lakierem, ja ich nie zrobilem) i teraz co da sie zrobic, ja znam 4 wyjscia, uciac blotnik ale to odpada, bo mi taki krotki sie nie podoba, zostawic i reszte wypolerowac, bedzie brzydko wygladalo, pomalowac, to rozwazam na koncu :/, pochromowac mam kumpla, kory mi kiere chromowal ale koszt tak czy tak za duzy i nie chce teraz na to kasy tracic, bo oszczedzam na remont i tuning silnika, czy da sie to jakos wypelnic, czy musze malowac? robilem to pol dnia i jestem wkur...zdenerwowany i jak bede go musial malowac to sie wsciekne, jest jakis sposub ?
btw. wyjscie 'nie zakladaj blotnika' odpada ...
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê