Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Spidey » 4/9/2009, 19:02

andrzej ja mam 4t nie 2t xD wiec to nie te uroki ;p jakies inne pomysly? ;]
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez andrzej551 » 4/9/2009, 19:52

to moze powiedz jaki masz sprzet... bo skoro to 4t to tak nie powinno byc
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice


Postprzez Spidey » 4/9/2009, 21:38

juz naprawilem :D okazalo sie ze w gazniku znalazla sie z paliwem troszeczke wody i wiadome ;] spuscilem paliwo z gaznika i jedzie teraz jak miood ;]

ps. woda najprawdobodoniej wziela sie od deszczu jak stal na parkingu ;p
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kynolog » 5/9/2009, 14:38

Mam yamahe slider, i ostatnio zauważyłem że rurka pod adapterem kierownicy jest pęknięta i skrzywiona... Da sięto jakoś wyprostować i zespawać czy trzeba kupić nowe i jak to się wogóle nazywa o.O
Avatar użytkownika
kynolog
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 7/2/2008, 18:47
Lokalizacja: Lipno

Postprzez hondalead » 11/9/2009, 19:51

witam
chce kupic runnera i znalazlem cos takiego calkiem blisko i oplaca mi sie jechac z rozmowy koles powiedzial ze jest odblokowany i pali 4,5litrana 100km , i v-max 90 na luzie . Czy jest to okzaja czy jakas sciema i czy moge sie przy tym naciac ??
oto link skuterka
http://www.allegro.pl/item734002292_gil ... ak_ty.html
z gory dziekuje za pomoc :)
hondalead
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 18/7/2009, 18:13

Postprzez andrzej551 » 12/9/2009, 05:46

zapytak sie czy byl robiony remont jak tak niech ci pokaze na to rachunki, nie wiem czy zrobil to zdjecie licznika na postoju czy podczas jazdy ale jak na postoju to sie nie dziwie ze idzie 90 na luzaku...
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez pawqus » 12/9/2009, 16:18

Witam was!
Kupuje motorower i wpadl mi do glowy pomysl zeby kupic tanio Derbi GPR i przerobic przod na cagive mito (Czyli kupic owiewke i ja przyczepic).
Jak oceniacie pomysl?
czy ktos z was slyszal o takich przerobkach :D?
pawqus
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/9/2009, 16:06
Lokalizacja: Borysin podlaski

Postprzez talta » 12/9/2009, 16:53

tak, slyszalem juz nie raz o wiejskim tuningu
szkoda zachodu, a jak juz musisz to szpachla, szpachla, szpachla
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez seevin » 13/9/2009, 08:00

Jakie cisnienie sprężania powinna mieć Honda NSR 125? Podajcie prawidłowe, oraz taką 'granicę' dolną.

P.S. Szukałem o tym i nigdzie nie mogę znaleść, więc proszę o nie usuwanie mojego postu :D
seevin
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 10/6/2009, 20:49

Postprzez Landryss25 » 13/9/2009, 18:57

Prawidłowe ciśnienie to 11-12, takie znośne to około 9.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dandi93 » 13/9/2009, 19:36

poniżej 7 już robi się remont, 9 tak ja napisał kolega, to oznacza szykuj się do remontu. Nsr ma 12.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez seevin » 13/9/2009, 21:48

OK, dzieki. A jak kupie sobie miernik na allegro, to gdzie i jak go podłączać do sprawdzania?
seevin
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 10/6/2009, 20:49

Postprzez talta » 26/9/2009, 19:40

wlasnie skonczylem czyscic tlumik z nagaru, zakladam, jezdze cos slaby ucieka mi kompresja kolankiem dobra zrobilem to jezdze normalnie, wolniotko bo zimny i chce tylko sprawdzic czy chodzi, zdejmowalem tez glowice zeby zobaczyc czy jest nagar na tlok i swiece wykrecalem jest idealna kakaowa ale nie oto chodzi, jezdze po podworku i zatrzymalem sie na chwile wrzucilem na luz zeby troszke sie rozgrzal, potem wrzucam jedynke i lekko gaz i nagle cos jebn*lo (sorry ale ogromny huk) zgasilem sima albo sam zgasl juz nie jestem w stanie powiedziec bo sie tak zdenerwowalem, najpierw dwie szybkie mysli albo poszedl tryb 1 biegu ale pierscienie/pierscien poszedl, mysle, ze juz nie odpali, a on na kopa zapalil :o wrzucam jedynke i ruszam i simek jedzie, i to wydawalo mi sie, ze normalnie, nie powiem troche spanikowalem przejechalem metr zgasilem sima i schowalem do garazu, wiec pytanie do was co to do ciezkiej anieli moglo byc? bo ja mialem te dwie szybkie mysli i nic wiecej mi nie przychodzi dzisiaj do glowy
remont chcialem robic zima ale moze lepiej teraz? musze sie udac do sasiada zeby mi luknal na silnik ale to najszybcie w poniedzialek
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Mateusz149 » 26/9/2009, 22:20

Wydaje mi sie, że coś w skrzyni biegów. Miałem podobnie w Aprilii. Poprostu zębatki się postrzępiły i nie było zębów ;.. ;/
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Dandi93 » 27/9/2009, 09:25

Talta, tłok znaczy pierścienie by klekotały, podczas jazdy, jak pęknie jeden to na drugim będzie jechał tak samo, ale to możesz sprawdzić. Odkręcasz tłumik i świecisz w tą dziurę i patrzysz na pierścienie. Skrzynia, takie moje zdanie, co do końca nie wiem, musiałbyś rozebrać ją i zobaczyć, już masz 4Biegową czy dalej 3?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez daniel977 » 27/9/2009, 09:29

Co jest lepsze ? Aprilia rs nowa (od 2006) czy stara (do 2005)?
daniel977
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27/9/2009, 09:21
Lokalizacja: Brodnica

Postprzez Killaz » 27/9/2009, 10:04

Stara ma AM6, nowa silnik Piaggio. Szczerze, to myślę, że oba silniki są dobre, AM6 mimo, że starszy, ciągle jest bardzo dobrym, a Piaggio raczej cechuje się dobrym sprzętem, w każdym razie ja brałbym nową.
Killaz
Świeżak
 
Posty: 206
Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23

Postprzez talta » 27/9/2009, 10:21

sciagnac cylek i zalozyc to nie problem, ale chodzi o to, ze pierscienie nie dzwonily, i jechal normalnie jak gdyby nigdy nic
huk byl straszy wiec wydaje mi sie, ze pierscienie odpadaja, bo dzwiek mi na pierscienie nie pasuje
mam jeszcze 3 bo nie rozplawialem jeszcze silnika, wiec jak skrzynia to kit, tylko tyle, ze nie sprzedam jej, ale najwyzej bede mial na dawce
w poniedzialek musze sprawdzic co sie stalo tzn. zdejme cyl, i pojde do sasiada(mechanik) i z nim pogadam, teraz mi jeszcze przyszlo do glowy, ze moze poszedl kosz sprzeglowy tzn. zeby, zaplon raczej bedzie ok, magneto chyba nie peklo, ale zobacze w poniedzialek, chyba spuszcze tez olej i zobacze ten kosz jest ok, co myslicie?
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez matejko001 » 27/9/2009, 17:47

No wiec tak. W mojej apce rx 50 przestal dzialac klakson(jak dodam gazu i przytrzymam przycisk to lekko trabnie, ale bardzo cicho na ok. 1s) i do tego kierunki swieca ciagle, nie przerywaja. Umylem motor dzien wczesniej i mysle ze cos sie zalalo. Tylko co ? Moze dacie jakies wskazowki co zrobic zeby zaczelo to dzialac ?
matejko001
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7/8/2008, 22:58

Postprzez Landryss25 » 27/9/2009, 17:57

Sprawdź bezpiecznik.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na górê