[Porady dla motocyklistów] Mechanika motocyklowa
Witam wszystkich
Mam Kawasaki kx 250 interesuje mnie jaka powinna byc mieszanka paliwa z olejem??
Z góry dzieki za odpowiedź
<br><hr>Mateusz

Mam Kawasaki kx 250 interesuje mnie jaka powinna byc mieszanka paliwa z olejem??
Z góry dzieki za odpowiedź

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, mam kawe er5 "drogi" problem z amortyzatorami tylnymi tzn. sprężyny mi nie odbijają, gdy jadę po nierównościach to po przejażdżce muszę na siłe wyciągać sprężyny, podejrzewam że wiąże się to z wymianą amortyzatorów i tu jest pytanie: mogę przyoszczędzić i kupić jakieś używki w dobrym stanie czy nowe? już się dowiadywałem i nowe 1000zl kosztują więc może ma ktoś jakiś "tańszy" pomysł? <br><hr>Qba
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czy wie ktoś jakie mają być luzy zaworowe w skuterze Kymco Agility 50ccm?Nigdzie nic nie ma na ten temat,w instrukcji pisze tylko aby przeprowadzać regulację zaworów co 3tyś.km,ale wartości luzów nie podają.<br><hr>piotr1967
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jaki jest najlepszy olej silnikowy do skutera 4T 50ccm,chłodzonego powietrzem,bez tuningu ale używany na dłuższe trasy,w upały i sporadycznie w dwie osoby?Obecnie jeżdżę na samochodowym mineralnym o klasie lepkości 15W40 i klasie jakości SJ,ale planuję przejść na samochodowy półsyntetyk 10W40 w klasie jakości SL,może lepszy byłby samochodowy syntetyk 10W50/SL? co o tym sądzicie?<br><hr>piotr1967
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witammam okazje kupic ktm sx 125 2003rok za nie duza cene 5900zl jenak ze ma do naprawy uszczelniacze na wale niewiem czy to drogie jest i czy to nic nie szkodzi motocyklowi jestem poczatkujacym prosze o odp z gory dziekuje:]<br><hr>KTM SX 125 2003
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam tak czytam no i mysle ze za taka wymiane zaplacisz 400zl poza tym skoro siadly to znaczy ze cos jest juz z lozyskami na wale, a ja sprzedam Ci honde dominator igielke za 6400 i na poczatek nic nie bedziesz musial wlozyc,pozdrawiam czarnymoto<br><hr>czarny motoKomentatorzy napisał(a):Witammam okazje kupic ktm sx 125 2003rok za nie duza cene 5900zl jenak ze ma do naprawy uszczelniacze na wale niewiem czy to drogie jest i czy to nic nie szkodzi motocyklowi jestem poczatkujacym prosze o odp z gory dziekuje:]<br><hr>KTM SX 125 2003<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli chcesz mieć sprzęt bezawaryjny to kup sobie jakąś Hondę albo przynajmniej jakiś inny japoński motocykl z wielkiej czwórki, a KaTeMa stanowczo odradzam, to takie tylko moje skromne zdanie dodam tylko że z jednośladami mam doczynienia od 25 lat<br><hr>StefanKomentatorzy napisał(a):Witammam okazje kupic ktm sx 125 2003rok za nie duza cene 5900zl jenak ze ma do naprawy uszczelniacze na wale niewiem czy to drogie jest i czy to nic nie szkodzi motocyklowi jestem poczatkujacym prosze o odp z gory dziekuje:]<br><hr>KTM SX 125 2003<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam
mam pytanie... wczoraj wlaczylem motor i suzuki gsx-r 600 z 2000 roku, wrzucilem jedynke i za szybko puscilem sprzeglo i motor mi zgasl. wlaczylem go drugi raz ale nafle wlaczyly mi sie swiatla awaryjne i nie wiedzialem jak je wylaczyc. wyciagalem kluczyki wlaczalem alarm wylaczalem alarm robiem chyba wszystko co mozliwe ale swiatla dalej mrugaly. dzieki czemu musialem zostawic motor na swiatlach awaryjnych przez cala noc co spowodowalo ze akumulator sie rozladowal. teraz bede szedl naladowac akumulator. czy ma ktos jakies pojecie dlaczego nie moglem wylaczyc swiatel awaryjych i jak je wylaczac w takich sytuacjach. i co mam zrobic jesli jak naladuje akumulator swiatla dalej bede mrugac. PROSZE O POMOC...<br><hr>lisek
mam pytanie... wczoraj wlaczylem motor i suzuki gsx-r 600 z 2000 roku, wrzucilem jedynke i za szybko puscilem sprzeglo i motor mi zgasl. wlaczylem go drugi raz ale nafle wlaczyly mi sie swiatla awaryjne i nie wiedzialem jak je wylaczyc. wyciagalem kluczyki wlaczalem alarm wylaczalem alarm robiem chyba wszystko co mozliwe ale swiatla dalej mrugaly. dzieki czemu musialem zostawic motor na swiatlach awaryjnych przez cala noc co spowodowalo ze akumulator sie rozladowal. teraz bede szedl naladowac akumulator. czy ma ktos jakies pojecie dlaczego nie moglem wylaczyc swiatel awaryjych i jak je wylaczac w takich sytuacjach. i co mam zrobic jesli jak naladuje akumulator swiatla dalej bede mrugac. PROSZE O POMOC...<br><hr>lisek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam problem ze skuterem MBK BOOSTER ;( . zatarłem go i zrobiełm szlif po 1500km pierścienie wyleciały , nastepnie kupiłem nowy cylinder i tłojk (chiński) przjechałem około 1000km i znów to samo ...
proszę o poradę jakiej Firmy najlepiej kupić cylinder i tłok żebym się ucieszył ? z góry dziękuje
<br><hr>becik 3222
proszę o poradę jakiej Firmy najlepiej kupić cylinder i tłok żebym się ucieszył ? z góry dziękuje

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przyczyn zatarcia moze być wiele, w 2 zdaniach napewno tego nie opiszesz i raczej napewno nikt nie udzieli ci trafnej odpowiedzi, może poprostu masz za ubogą mięszankę która w dwusuwie ma ogromny wpływ na żywotność układu korbowotłokowego<br><hr>StefanKomentatorzy napisał(a):mam problem ze skuterem MBK BOOSTER ;( . zatarłem go i zrobiełm szlif po 1500km pierścienie wyleciały , nastepnie kupiłem nowy cylinder i tłojk (chiński) przjechałem około 1000km i znów to samo ...
proszę o poradę jakiej Firmy najlepiej kupić cylinder i tłok żebym się ucieszył ? z góry dziękuje<br><hr>becik 3222<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w takich sytuacjach najlepiej kolego odłączyć akumulator, moim zdaniem przyczyna tkwi w alarmie<br><hr>StefanKomentatorzy napisał(a):witam
mam pytanie... wczoraj wlaczylem motor i suzuki gsx-r 600 z 2000 roku, wrzucilem jedynke i za szybko puscilem sprzeglo i motor mi zgasl. wlaczylem go drugi raz ale nafle wlaczyly mi sie swiatla awaryjne i nie wiedzialem jak je wylaczyc. wyciagalem kluczyki wlaczalem alarm wylaczalem alarm robiem chyba wszystko co mozliwe ale swiatla dalej mrugaly. dzieki czemu musialem zostawic motor na swiatlach awaryjnych przez cala noc co spowodowalo ze akumulator sie rozladowal. teraz bede szedl naladowac akumulator. czy ma ktos jakies pojecie dlaczego nie moglem wylaczyc swiatel awaryjych i jak je wylaczac w takich sytuacjach. i co mam zrobic jesli jak naladuje akumulator swiatla dalej bede mrugac. PROSZE O POMOC...<br><hr>lisek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
kolego do skuterka możesz lać spokojnie ten na którym jeździsz i napewno krzywda mu się nie stanie, silnik w skuterze nie jest tak mocno wysilony i lanie lepszego oleju mija sie całkowicie z celem<br><hr>StefanKomentatorzy napisał(a):Jaki jest najlepszy olej silnikowy do skutera 4T 50ccm,chłodzonego powietrzem,bez tuningu ale używany na dłuższe trasy,w upały i sporadycznie w dwie osoby?Obecnie jeżdżę na samochodowym mineralnym o klasie lepkości 15W40 i klasie jakości SJ,ale planuję przejść na samochodowy półsyntetyk 10W40 w klasie jakości SL,może lepszy byłby samochodowy syntetyk 10W50/SL? co o tym sądzicie?<br><hr>piotr1967<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
...no raczej bym tak nie zrobił chyba ze moto ma byc na sprzedaz a i tak sie nie robi,dzisiaj łancuszki nie sa juz takie drogie tak wiec zainwestuj w nowy tym bardziej ze ta jednostka napedowa jest za droga jak na remont (po zerwaniu łancuszka) pozdrawiam<br><hr>czarnymotoKomentatorzy napisał(a):Witam mam pytanie, moge wymienic lancuszek rozrzadu na uzywany w hondzie cbr f3??<br><hr>Isisoon<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
podobno osoby jeżdżące na łańcuchach mają problemy z jazdą na wale kardana. jeśli jest ktoś kto się orientuje w tym temacie to proszę o kontakt bamech@wp.pl<br><hr>bartek kowalcze
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hahaha dawno sie tak nie uśmiałem kto tobie takich głupot nagadał?<br><hr>wuerceraKomentatorzy napisał(a):podobno osoby jeżdżące na łańcuchach mają problemy z jazdą na wale kardana. jeśli jest ktoś kto się orientuje w tym temacie to proszę o kontakt bamech@wp.pl<br><hr>bartek kowalcze<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam mam pytanko chcialem wymienic olej i uszczelniacze w zawieszeniu przednim w mojej kawie zx9r z 96 roku czy ma ktos jakies dane ile oleju trzeba wlac do lag i jak to rozebrac bez zadnych strat pozdrawiam
<br><hr>zx9r

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam ! Kto jest dobrym mechanikiem w Kielcach?
Niedawno kupiłem cbr 600 2000r i chciałem podjechać do jakiegoś kumatego gościa żeby mi obejrzał co i jak
czy możecie mi kogoś polecić
z góry dzięki pozdrawiam!!!<br><hr>honda cbr 600
Niedawno kupiłem cbr 600 2000r i chciałem podjechać do jakiegoś kumatego gościa żeby mi obejrzał co i jak
czy możecie mi kogoś polecić
z góry dzięki pozdrawiam!!!<br><hr>honda cbr 600
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po tak dlugim postoju motocykla napewno trzeba czyscic gazniki i czeka cie sunchronizacja. Posprawdzaj przewody paliwowe i WN.<br><hr>ArturKomentatorzy napisał(a):witam
posiadam honde vf 750 sabre. stala ona prawie ze 10 lat nie jezdzona. zostaly wimienione wszystkie plyny, filtr oleju i akumulator. wszystko bylo git, palila na dotyk. na drugi dzien wogole nie chciala odpalic. przeczyscilem kranik i przewody zalalem nawet sam paliwa do rezerwy i nic. rozrusznik ladnie kreci lecz nie chce odpalic, czasami cos burknie z wydechu i ktoregos razu ostro strzelil |(ale to pewnie syf w wydechu). prosze o pilna pomoc i rozwiazanie tego co moze byc przyczyna ze nie opala i co z tym zrobic. z gory dzieki <br><hr>Loczkens<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości