Zobacz wątek - <i>[Porady dla motocyklistów]</i> Mechanika motocyklowa
NAS Analytics TAG

[Porady dla motocyklistów] Mechanika motocyklowa

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2009, 20:33

witam.mam pytanie ,czy jak założe kolektor wydechowy 2w1 do suzuki tl 1000S silnik bedzie pracował tak jak powinien,czy to ma jakis wpływ na prace silnika?<br><hr>czarek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/9/2009, 12:57

Witam. Zmiana licznika przebiegu z mil na kilometry.

Posiadam Yamahę FZS 600 z 2001 roku, sprowadzona a angli. Wyświetlacz przebiegu kilometrów wyświetla w milach. Czy ktoś zna kombinację przycisków aby zmienić na kilometry? Czy potrzebna jest wymiana zegarów lub wizyta w serwisie?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.<br><hr>ramczyk84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/9/2009, 15:52

Witam jest jakiÅ› dobry mechanik w Olsztynie?<br><hr>Marcin KLX
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/9/2009, 11:02

witam mam pewien problem, posiadam cbr f3 96 r. Jak jezdziłem nim do pracy to po przejechaniu około 20 km gasł mi. Gasnął tak jakby nie dostawał paliwa ... probowałem odpalić i nic, ale jak odczekam 2 min. to bez problemu mogę go odpalić. Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć mi czego może być to wina?? Bo obawiam sie najgorszego ... <br><hr>Isisoon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/9/2009, 13:48

hej,mam problem z moją r6 99r.,pompa paliwa przestała podawać paliwo.Czasami na krótkie chwile działa i podaje paliwo jaki jest problem?<br><hr>matek81
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/9/2009, 12:39

Komentatorzy napisał(a):hej,mam problem z moją r6 99r.,pompa paliwa przestała podawać paliwo.Czasami na krótkie chwile działa i podaje paliwo jaki jest problem?<br><hr>matek81<br>
problem jest z jamachÄ…<br><hr>HONDA najlepsza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/9/2009, 13:47

jak sie odkreca paliwo w honda nsr 125???<br><hr>krystian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/10/2009, 11:57

Komentatorzy napisał(a):Drodzy koledzy.W mojej CBR600F2 brak ladowania a akumulator starcza na jakies 15 minut jazdy.Czy wiecie co moglo sie stac??????<br><hr>Matakos<br>
wszystko opisane idealnie

<a href="http://prisonwars.pl/5780" target="blank" class="link">http://prisonwars.pl/5780</a>/<br><hr>assiw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/10/2009, 22:49

Komentatorzy napisał(a):jak sie odkreca paliwo w honda nsr 125???<br><hr>krystian<br>
ściągnij sobie manuala<br><hr>HONDA najlepsza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2009, 19:49

A może któryś z was posiadał kiedykolwiek taki motur jak Derbi GPRR50-to dwusuwka.Mam z nim straszne problemy.A teraz mi elektryka nawala i nie mogę go odpalić.Chyba elektryka.Próbowałam go odpalić na przeróżne sposoby i nic!Potrzebuje dobrej rady!<br><hr>Ry_ta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/10/2009, 19:52

Moje GG 11773285<br><hr>Ry_ta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2009, 17:35

Komentatorzy napisał(a):Witam. Mam kawe zx9r 98r. do 3500 obr/min dławi się i szarpie tak jakby zalewał regulacja gaźników nic nie dala. czy ktoś zna odpowiedź? Pozdrawiam.<br><hr>Lunik<br>
zrob prawdziwa synchronizacje gaznikow czeszczeniem i zawory sprawdz.<br><hr>lukaszek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2009, 17:35

Witam.Mam problem z moją r6 a mianowicie po jezdzie zostawiona na kilka minut nie chce zapalic,gdy jest zimna ten problem nie wystepuje.Problem zaczął pojawiac sie po niewielkim szlifie nalewą stronę.Wymieniłem ju8z świece,cewkofajki i czyściłem gażnik iiii dalej sam nie wiem ,gdy moto chodzi wszystko jest ok,dobrze sie wkręca trzyma niskie obroty itp. ale gdy zgasze czeka mnie pchanie i to tez nnnie zaskoczy od razu tylko niezdarnie próbuje zaskoczyc na obroty.moze ktos miał podobny problem bo ja czuje sie powoli bezradny...z góry dzieki za jakąkolwiek podpowiedz<br><hr>mattaoo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2009, 10:23

Komentatorzy napisał(a):A może któryś z was posiadał kiedykolwiek taki motur jak Derbi GPRR50-to dwusuwka.Mam z nim straszne problemy.A teraz mi elektryka nawala i nie mogę go odpalić.Chyba elektryka.Próbowałam go odpalić na przeróżne sposoby i nic!Potrzebuje dobrej rady!<br><hr>Ry_ta<br>
Derbi stosowal CDI typu MAGNET dziala to zupelnie na innej zasadzie jak konwencjonalny CDI -- wystepowala tylko 1 cewka i zaplon nastepował w chwili zmiany biegunowosci napiecia na tej cewce jednoczesnie ładowała ona kondensator w CDI

<a href="http://zaplon.pl.tl/CDI.htm" target="blank" class="link">http://zaplon.pl.tl/CDI.htm</a><br><hr>krokodyl66
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2009, 10:31

Komentatorzy napisał(a):Witam mam pytanie w hodzie cbr 900 RR rok 1999r.
pali mi regulatory napiecia alternator był sprawdzany i jest ok brakuje mi pomysłu napiszcie z góry dzieki<br><hr>robert<br>
<a href="http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm" target="blank" class="link">http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm</a>

Honda generalnie ma problem z regulatorem ...wsadz jakis z wikszym radiatorem ---

zasada dzialania Masz w pod linkiem wyzej

<br><hr>krokodyl66
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2009, 10:33

Komentatorzy napisał(a):Posiadam moto Triumph 600 TT po ostatniej glebie mam problem z ładowaniem zostały lekko przytarte uzwojenia na pradnicy zalakierowałem je sprawdziłem prad ładowania wynosił ok 13,2 V po zrobieniu ok 300km szlak trafił ładowanie na zapalonych światłach wynosi teraz ok 10,5V czy jest wstanie mi ktos doradzic czy dam rade zrobic to we własnym zakresie?? i co moze byc przyczyna spadku ładowania bo nie mam pojecia za co sie zabrac<br><hr>jabzo17<br>
<a href="http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm" target="blank" class="link">http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm</a>

Witaj sprawdz czy nie ma zwarcia uzwojenia do masy.... to czesta przyczyna<br><hr>krokodyl66
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2009, 10:34

Komentatorzy napisał(a):Drodzy koledzy.W mojej CBR600F2 brak ladowania a akumulator starcza na jakies 15 minut jazdy.Czy wiecie co moglo sie stac??????<br><hr>Matakos<br>
<a href="http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm" target="blank" class="link">http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIECIA-projekty-do-wykonania.htm</a>

Witaj uszkodzony regulator napiecia lub prądnica .... sprawdz tez złączki elektryczne czasami sniedzieją...<br><hr>krokodyl66
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/10/2009, 15:08

Komentatorzy napisał(a):Witam.Mam problem z moją r6 a mianowicie po jezdzie zostawiona na kilka minut nie chce zapalic,gdy jest zimna ten problem nie wystepuje.Problem zaczął pojawiac sie po niewielkim szlifie nalewą stronę.Wymieniłem ju8z świece,cewkofajki i czyściłem gażnik iiii dalej sam nie wiem ,gdy moto chodzi wszystko jest ok,dobrze sie wkręca trzyma niskie obroty itp. ale gdy zgasze czeka mnie pchanie i to tez nnnie zaskoczy od razu tylko niezdarnie próbuje zaskoczyc na obroty.moze ktos miał podobny problem bo ja czuje sie powoli bezradny...z góry dzieki za jakąkolwiek podpowiedz<br><hr>mattaoo<br>
i<br><hr>mattaoo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2009, 21:48

Komentatorzy napisał(a):A może któryś z was posiadał kiedykolwiek taki motur jak Derbi GPRR50-to dwusuwka.Mam z nim straszne problemy.A teraz mi elektryka nawala i nie mogę go odpalić.Chyba elektryka.Próbowałam go odpalić na przeróżne sposoby i nic!Potrzebuje dobrej rady!<br><hr>Ry_ta<br>
hmm.. skoro nie możesz go odpalić w ogóle to możliwe, że to rozrusznik..<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/10/2009, 21:53

Komentatorzy napisał(a):Jaki jest najlepszy olej silnikowy do skutera 4T 50ccm,chłodzonego powietrzem,bez tuningu ale używany na dłuższe trasy,w upały i sporadycznie w dwie osoby?Obecnie jeżdżę na samochodowym mineralnym o klasie lepkości 15W40 i klasie jakości SJ,ale planuję przejść na samochodowy półsyntetyk 10W40 w klasie jakości SL,może lepszy byłby samochodowy syntetyk 10W50/SL? co o tym sądzicie?<br><hr>piotr1967<br>
nie wiem jak jest ze skuterami ja mam rs'ke 50 i leje do niej castrol edge ow40 , to chyba jest najlepszy olej na rynku<br><hr>.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości




na górê