Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez SilverX » 5/8/2009, 15:35

Witam, mam ewidentnie przestawiony zawór wydechowy foto (otwórz link). Te prostokąty powinny nachodzić się na siebie, wtedy zawor otwierał by się do końca w przeciwnym razie przykrywka blokuje dalszy ruch zaworu foto (otwórz link). Odkręciłem tą widoczną śrubkę
foto (otwórz link), zdjąłem tę sprężyne z tulejką i podstawką foto (otwórz link). Dalej nic nie zrobie bo na tym wałku jest nacięcie aby poprostu podstawka i sprężynka się trzymała i tego nie przestawie. Wpadłem właśnie na pomysł, może to trzeba linkami regulować żeby ta sprężynka się rozciągneła (tak jak tu: http://www.bikepics.com/pictures/1599137) ? No ale nie wiem czy ten silniczek który napędza te dwie linki wytrzyma siłę tej sprężynki ? Bo raczej nad oknem wylotowym nic sie nie reguluje :D foto (otwórz link)
Moto to Suzuki TS 125R
SilverX
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 27/1/2008, 09:07
Lokalizacja: Koronowo


Postprzez Bostorn » 5/8/2009, 15:50

ile powinno się lac oleju dokladnie do skrzyni biegów w sxie 125?? 0.75l?? czy 0.65??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez fanatyk92 » 5/8/2009, 18:34

papa ładnie się kreci ale łopatki stoją w miejscu. . bo jak chce ściągnąć dekiel tam gdzie jest sprzęgło to muszę ściągnąć łopatki i się wyrobiło, tyle że ja tego jeszcze nie robiłem.
wiecie czy można kupić same łopatki?
dzięki za wszystkie odpowiedzi bo was trochę pomęczyłem. :) :) :) :)
Avatar użytkownika
fanatyk92
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28/7/2009, 11:57

Postprzez henio12323 » 6/8/2009, 14:10

hmm to sie robi tak że odkręcasz całą pokrywe sprzęgła i dekielek od pompy i na łopatkach powinna byc nakrętka/śrubka jąwykręcisz i wyjmiesz wszystko. na 99% poszedł ci jakis klin. mi tak samo poszło bo miałem w RM podobnąsytuacje ale sam to naprawiłem. ja nawierciłem wiertełkiem wiatraczek i dałęm zabezpieczenie. nie wiem jak ty masz u siebie ale tez cos pokombinuj. wymien przy okazji uszczelniacz y łozysko/a na pompie

bostorn a nie pisze ci na pokrywie ile trzeba wlac ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 6/8/2009, 15:24

hmm jakoÅ› nie wiem ;d motor wogule z dala odemnie stoi :( i nie mam jak sprawdzic, apropo

czy jak jeździliście to czy dolewaliście co jakis czas troszkę oleju do skrzyni?? bo w mojej magurze prawie wogule nie było... tzn sporo brakowało, przechylam moto a tam prawie sucho.. a mechanik składał wsio, zalewał itp itd

dla tego ciężko mi biegi bez sprzęgła wchodziły..

i mniej wiecej co jaki czas się zmienia tak amatorsko jeżdząc olej w skrzyni?? 2x w sezonie?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 6/8/2009, 16:35

nie ma co dolewac chyba że spuszczac wszystko uzupełnic ubytek i dolac. a olej sie wymienia aż sie zrobi czarny. wiadomo kolor zielono-złoty traci po kilku godzinach jazdy. ja swój kontroluje po kolorze jak widze że juz nie ma odcieni złotych to wymiana. ja wymieniam olej co 3 litry oleju :P (1:20)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 6/8/2009, 21:47

omg... ile ty wlewasz oleju.. ja robię 1:40 i styka ;d a i to mi prezes mówi lej 1:50 i sie nie pier... ;d bo jak ma smarowac to i tak będzie smarowac ;d

a tak tylko sobie wydech opsrasz olejem ;p
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 7/8/2009, 09:17

nie onsram wydech sciągałem i nawet nie ma sladu po nagarze :P wiadomo okopcony ale tylko tyle :D ja wole miec smarowanie bo jak czasem w pi*** zapodam to wole miec lepsze smarowanie niz gorsze. u mnie kumpel lał 1:40 i zaraz wał mu padł. teraz kazdy leje u mnie 1 :20 albo 1:25
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 8/8/2009, 15:28

ahaa ty noo mam pokrywy HCRA na nich nic nie pisze ani w okolicy nic... więc moje pytanko 650ml czy 750?? wymienie na nowy i już ;d
poszukam w serwisówce ale najpierw spytam się tutaj ;d
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Miodzik » 8/8/2009, 21:08

czy wie ktoś gdzie mogę zakupić licznik biegów do crossów(suzuki rm)?
Avatar użytkownika
Miodzik
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 2/5/2009, 23:27
Lokalizacja: Pińczów

Postprzez henio12323 » 8/8/2009, 21:54

allegro pl lub google.pl tam znajdziesz wszystko. a po co ci taki bajer ? do crossówek jest raczej zbędny :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Bostorn » 9/8/2009, 09:00

no to podpowiem kolegom bo już znalazłem w serwisówce co do oleju w skrzyni

TECHNICAL DATA - ENGINE 125 / 200 2003
125 SX 125 EXC 200 SX 200 MXC 200 EXC

Gear lubrication 0.7 l engine oil 20W-40 (Shell Advance VSX4) 0.7 l gear oil 80W (Shell Gear EP 80) 0.7 l engine oil 20W-40 (Shell Advance VSX4) 0.7 l gear oil 80W (Shell Gear EP 80)


gyby ktoś coś potrzebował do ktmów 125-200 od roku 99 do 03 z chęcią mu prześlę serwisówkę
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 9/8/2009, 09:40

to i ja cos powiem :P
ostatnio was męczyłęm co moze byc że nie działa mi z przodu zawieha. cięzko sie ją wciskało. ręcznie było to praktycznie niemożliwe. ostatnio mysle rozkręce wszystko jeszcze raz sprawdze moze cos przeoczyłem ale nie. wyjęta chodzi gładko. wiec załozyłęm spowrotem. wkłądam koło ośkę koła i tu sie ukazał problem. nie wiem jak to wogule mozliwe ale żeby dorkęcic koło amorytzatory muszę się zcisnąc. i wykrzywic jakby. jest to kilka milimetrów ale jak wsadziłęm podkładke zawieszenie działa jak należy :P a juz miałem kupowac zestaw naprawczy za 400 zł :P wiec jak ktos ma podobny problem niech tez sprawdzi ustawienie lagów
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 9/8/2009, 10:34

Może przy zdejmowaniu koła zgubiłeś tulejkę dystansową?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 9/8/2009, 13:33

tulejki są po obu stronach ale są za krótkie tak jakby. moze ktos cos kiedys kombinował.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mosori » 10/8/2009, 08:50

Hej, z racji iz mam bardzo utrudniony dostep do internetu prosilbym o w miare szybka odpowiedz. Czy to normalne ze po 1500 km w Dt 125 naped jest do wymiany (RK 428MXZ i zebatki JT). Ile powinien wytrzymac taki zestaw ? Dodam ze moto nie bylo jakos hardcorowo jezdzone, w ogole nie bylo na torze. A lancuch smarowalem sprejami Castrola i Motula.
Pozdro

No i co moze byc przyczyna ewentualnego zbyt szybkiego zuzycia nepedu?
Avatar użytkownika
Mosori
Świeżak
 
Posty: 249
Dołączył(a): 5/4/2008, 12:22

Postprzez Landryss25 » 10/8/2009, 09:44

Przyczyną może być zbyt rzadkie smarowanie łańcucha, praca w piasku, kurzu itp. Może to być spowodowane też złym naciągiem łańcucha.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez wawzon » 10/8/2009, 10:38

Ile koni posiada Yamaha TTR-125 rok 2003 ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Landryss25 » 10/8/2009, 11:19

Coś około 10km +/- 1km.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 11/8/2009, 20:33

nie kombinuj kup dobrą sprawdzoną firme :P z tąsie nawet nie spotkałem ale gdyby byłą dobra napewno więcej by tego było
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 32 gości




na górê