Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 19/7/2009, 22:36

ważna jest gęstosc do 2T powinna isc 10w :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Landryss25 » 20/7/2009, 16:58

Wcale nie. Spotkałem się nie raz z olejami do skrzyni zalecanymi przez producenta o oznaczeniach np: 75w90, 85w90.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez henio12323 » 20/7/2009, 19:53

zalezy jaki moto :P ale z tego co wiem to do wysokoobrotowych sprzętów powinien isc rzadki olej, najlepszym olejem chyba jest motul transoil do skrzyni biegów specjalnie do 2T. i to jest włąsnie 10W. ale napewno niektóre silniki mogą pracowac na innych :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez charlibrkck » 22/7/2009, 08:27

Ostatnio zaczely puszczac mi uszczelniacze na lagach. Musze jes wymienic tyle ze nie wiem jakie kupic, bo slyszalem ze sa olejowe i pylowe. Ktore z nich mam kupic? Aha no i jaki olej trzeba do nich wlac i ile go wchodzi? Mam taki Orlen Amortyzol 15WL-150, bedzie dobry?
Lej powoli, sraj dokładnie może lekcja ci przepadnie.

Peugeot Tkr--> Gilera Dna 180--> Yamaha Yz 125, Suzuki Katana R 70

"Nie moc, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika"
Avatar użytkownika
charlibrkck
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Hamulec » 22/7/2009, 09:04

Wpierw wyjmnij stare i na ich podstawie zamów nowe. Pyłowe to tzw. zbierające bród, które widać, wewnątrz lagi są te, które uszczelniają . Na temat tego oleju, który masz sie nie wypowiem, bo nic o nim nie wiem. Może inni koledzy coś napiszą o Twoim oleju.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 22/7/2009, 22:01

jezeli puszcza olej wiec musisz wymienic uszczelniacze głowne czyli olejowe. jezeli masz dosyc gotówki wymien od razu pyłowe. bedzie lepsza ochrona bo nie wiadomo co było przyczyną rozszczelnienia. mogła byc to wina starych uszczelniaczy lub starych przeciwpyłówek i ci po prostu piach rozszczelnił układ. olej powinienes lac tyle co mówi ksiązka serwisowa. kazde zawieszenie moze miec inna ilosc. jezeli masz zawieszenie SHOWA to tam idzie 350-450 ml. co do oleju kolega ma taką gestosc i stanowczo odradza twierdzi że jest za twardy i w sojej yz450f nigdy nie dobił zawieszenia do konca a ma wszystkie srubki na soft. polecam ponizej 10 jest połówka miedzy 5 a 10 chyba 7W. ja kupiłem do swojej CR 5 W i nie jest za miekki. tyle że mam problem z tulejami i chodzi mi wciąż za twardo ;/ co do marki oleju. róznie mówią podobno nawet w serwisach leją po prostu oleje silnikowe dbając o odpowiednie dobranie gęstosci. jednak wolałbym jak juz wydawac kase to kupic cos lepszego. ja wybrałem motul fork oil
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hamulec » 23/7/2009, 15:15

... no tak, tak, henio, tez słyszałem, że leją czerwony olej przeznaczony do automatycznych skrzyn biegów.
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
Avatar użytkownika
Hamulec
Bywalec
 
Posty: 773
Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
Lokalizacja: okolice Leszna

Postprzez henio12323 » 23/7/2009, 18:13

hehe mozliwe on jest akurat żadki. zawieszenie bedzie działało na 100 % tyle że szybciej sie zuzywają tulejki i inne podzespoły. uszczelniacz tez moze szybciej pasc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gba4 » 25/7/2009, 14:09

Jeżeli tarcza z przodu blokuje mi się tylko w jednym miejscu napewno jest krzywa ? moto długo stało, lozyska są ok bo sciagalem zacisk i nie było juz problemu..
Ogólnie cały czas ciezko chodzi ale jest 1 punkt w ktorym praktycznie blokuje kolo gdy jest nie rozruszane.

Mechanik powiedział mi że klocki są jakies badziewne i to przez nie.. zamowilem nowe bo i tak z przodu sie konczą ale cos nie wydaje mi się.. a wy jak myslicie? ogolnie tarcze obadałęm i nie wydaje się nigdzie krzywa, nawet w tym zakresie gdzie ją tam mocniej blokuje. Nie widać też po niej żeby była walnieta albo nic..
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez Landryss25 » 25/7/2009, 15:32

Na oko nie sprawdzisz czy tarcza jest krzywa. Ale jeśli blokuje koło to prawdopodobnie tak. Jak jest przy dość gwałtownym hamowaniu? Czuć bicie na kierownicy?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gba4 » 25/7/2009, 16:31

Nie, normalnie hamuje, nic dziwnego nie wyczuwam bo dosyc duzo gwałtownie sobie hamowałem trenując ;p na dodatek uzywalem tylko przedniego hamulca.

Od razu dodam że odpowietrzałem, zmieniałęm płun a hamulec jest słaby.. da rade zablokować koło i normalnie zahamować ale trzeba mocno klamke wciskac, tylny bardzo szybko łapie, tak samo jak hamulce w moich innych moto
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez charlibrkck » 27/7/2009, 11:33

Czy jezeli uszczelniacze olejowe w mojej Yamaszce maja wymiary 48x58,1x8,5/10,5 to pylowe beda mialy taki sam? Moze wie ktos jaki maja wymiar te pylowe, bo nigdzie nie moge znalezc?
Lej powoli, sraj dokładnie może lekcja ci przepadnie.

Peugeot Tkr--> Gilera Dna 180--> Yamaha Yz 125, Suzuki Katana R 70

"Nie moc, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika"
Avatar użytkownika
charlibrkck
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 11/5/2009, 19:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez henio12323 » 27/7/2009, 19:08

bedą miały inne. srednica wewnętrzna i zewnętrzna ta sama ale inna wysokosc :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez kuba1995 » 27/7/2009, 20:21

przy przeglÄ…daniu ofert sprzedazy motocykli czasami pojawia sie dopisek lc4 co to oznacza??
kuba1995
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24/4/2009, 18:56

Postprzez Landryss25 » 27/7/2009, 20:50

LC4 to typ silnika w KTM. Często w ogłoszeniach wpisywane są takie rzeczy żeby dane ogłoszenie było częściej znajdowane przez wyszukiwarkę.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Beavis » 27/7/2009, 21:35

A dokładniej, LC4 to model motocykla od którego to nazwę przejęto do długiej gamy silników KTM. Początkowo był to KTM 620 LC4 (z oznaczeniem seryjnym RXC).
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez kuba1995 » 28/7/2009, 11:14

dzięki:D
mam jeszcze jedno pytanie
jeździłem na yz 85 kumpla(pierwszy raz w życiu na motorku)
i chciałbym sobie kupic yz.Ale 85 jest namnie za niska kumpel mówi żebym kupił 125.CZy dam sobie rade na 125,czy jest ona duzo mocniejsza od 85,bo z jazdą na 85 nie miałem problemu.
kuba1995
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 24/4/2009, 18:56

Postprzez henio12323 » 28/7/2009, 12:55

zalezy jak ty sie bedziesz na niej czuł. jezeli sciga sie 85 i 125 to nie ma aż takiej porażającej róznicy. jednak 125 ma większy moment łatwiej idzie na koło. bardziej mieli na piachu. nikt z nas nie wie czy dasz rade czy nie :P sprubuj sie przejechac jakąs setą i sam wyczuj czy dasz rade czy nie :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez PerRszing » 28/7/2009, 17:48

Witam ,poszukuje części do Yamahy YZ 250 2002 rok. Tłok, cylinder, łożyska na korbe jakiej firmy polecacie kupić te części?Może wiecie w jakim sklepie internetowym jest tanio i czy lepiej jest dać cylinder do regeneracji żeby położyli Nicasil czy kupić nowy?Nie chce mi sie czekać troche aż mi go zregenerują bo to trwa 4-5 tygodni ale jeżeli lepiej zregenerować to poczekam.
PoczÄ…tkujÄ…cy..
Avatar użytkownika
PerRszing
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 17/2/2009, 20:03
Lokalizacja: Pszczółki...

Postprzez henio12323 » 28/7/2009, 19:13

jeden kij czy regeneracja czy nowy. wiadomo nowy więcej kosztuje. jezeli masz na tyle kasy żeby kupic nowy to kupuj nowy. tłok wossner polecam. łozyska all balls/koyo. korba hot rods najlepsze z najlepszych
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê