Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
...henio12323 zgadzam się z Tobą napisałem tylko- ciut-minimalmie- wiadomo zależy od modelu. Pozd 
 
dudzik mówiłeś, że zdecydowałeś się na 125, a teraz widzę chcesz 250 2T. Ciekawi mnie czy wiesz jaką ten pocisk ma moc
  ale rób jak chcesz.
				
			dudzik mówiłeś, że zdecydowałeś się na 125, a teraz widzę chcesz 250 2T. Ciekawi mnie czy wiesz jaką ten pocisk ma moc
- 
				

Hamulec - Bywalec
 - Posty: 773
 - Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
 - Lokalizacja: okolice Leszna
 
Witam, mam dylemat co kupic. Chcialbym kupic sobie jakas dobra maszynke, tylko zeby nie wydawac za duzo kasy na remonty i paliwo. Jezdzilem jeden sezon na chinczyku wiecej sie narobilem niz jezdzilem i to sprzedalem 
 Mieszkam w terenie gorzystym duzo ciekawych tras + jakies tory. Mam 173 cm i waze 71kg, bede mial na motorek 3500-4000zl. Narazie calyczas bylem przekonany do Yamahy dt 125, ale czy bedzie dobra w terenie i nie bedzie za ciezka ?
Dzieki, pozdrawiam.
				
			Dzieki, pozdrawiam.
- Jarkoo
 - Świeżak
 - Posty: 4
 - Dołączył(a): 14/6/2009, 15:49
 - Lokalizacja: Żywiec
 
Yamaha DT będzie moto idealnym jeśli chodzi o Twoje wymagania.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
Witam wszystkich! Pozwólcie że się trochę rozpisze , ponieważ jestem tu nowy.Od razu uprzedzam temat jest trochę zawiły i nie wiedziałem gdzie go umieścić więc proszę o wyrozumiałość. Tak więc mam na imię Marek mam 15 lat bla bla bla i od dziecka jeżdżę motorami. Oczywiście wszystko zaczęło się od Ogara 200 po czym był Cpi SM 50 a teraz śmigam Yamahą Dt 50r. Na yamaszce jeżdżę wystarczająco dobrze jest ona w pełni odblokowana posiada sportowy wydech i muszę przyznać ze ma kopa większego od nie jednej 125-tki. Ale do rzeczy..Chodzi o to, że pomimo że mój motorek sprawuję się znakomicie postanowiłem przesiąść się na jakiś motor 125. I oto pytanie: co mam wybrać?? Teren tak samo fascynuje mnie jak śmiganie po drodze asfaltowej Smile więc albo enduro albo sm. cross nie ponieważ chcę coś co mógłbym zarejestrować 125/50. Z obydwoma typami miałem do czynienia (enduro i sm) i w sumie stwierdzam, że enduro chyba lepsze bo wjedziesz w tym i na droge i w teren. Ale jak np pojechałem w trasę (50km) yamaha to nie było tak różowo.. Tak wiec chce kupić sobie 125 i mam 3 typy HUSQVARNE WR, WRE, SM lub ewentualnie YAMAHE DT 125 SM (proszę nie uznawać tego za krzyk). Mam tylko 160cm ale dosiadam już spokojnie wysokie motory, bo mam wprawę. Więc tym proszę się nie kierować.. z ktm-a zrezygnowałem, ponieważ jest drogi często trzeba coś wymieniać i ciężko jeśli gdzieś w trasę z nim.. po prostu nie ;p aha i mój budżet po sprzedaniu yamahy będzie opiewał na gdzieś 7-8 tys proszę o pomoc szczegółowe wyjaśnienia i opisy każdego z motocykli! pozdrawiam serdecznie.I PROSZĘ O POMOC PO TO PISZE <-- to również nie był krzyk
				
			- Marasu
 - Świeżak
 - Posty: 4
 - Dołączył(a): 14/6/2009, 16:26
 
Nie ma dla Ciebie żadnej 125 zanim nie zrobisz A1. Chyba że full cross bez prawa rejestracji.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
Jeśli koniecznie chcesz wysłać ojca do paki jak weźmiesz udział w jakimś wypadku to tu Ci nie będziemy doradzali. Już o ogromnych kosztach z tym związanych nie mówię.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
Trochę za mało powiedziałeś jakiej maszyny szukasz. Sprecyzuj trochę swoje wymagania.
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
No sporadycznie... Ale z prawem rejestracji czy nie?
				,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
			- 
				

Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6269
 - Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
 - Lokalizacja: Liw
 
no to za 5 tysięcy kupisz honde CR yamahe yz (dla mnie to najlepsze maszynki) suzuki rm  kawe kx i inne 125 w 2t 
 zalezy jaka marka ci sie podoba. chociaż dla mnie CR i YZ 2 najlepsze moto 
 oczywiscie potem musisz wybrac z tej upatrzonej marki jakis fajny sprzęcik. nie bierz jak najnowszego ani starego tylko sredniaka w tej cenie żeby nie robic go potem co 2 dni 
 tylko cieszyc sie mocÄ… 
 wiec dobrze zwrócić uwage na stan techniczny
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
wyglÄ…dem 
 jakos bardzo podobna miałem oba moto i niezłe maszynki. wiadomo to są wyczyny wiec remonty trzeba robic. ale oba motory są dla mnie najlepiej dopracowane. słyszałem że w 125 yz ma lepsze przyspieszenie od dołu... ale tego nie udało mi sie sprawdzic 
 bo miałem 250. CRki po 97 roku sa chyba lzejsze bo juz weszła alurama no i wygląd 
 yz troche postarza rama stalowa. juz nawet w suzuki jest z jakis stopów.
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
czy po lesie czy po torze i tak w dupe motor dostaje i tak 
 czasami po lesie dostaje więcej bo masz długie proste i  sie z reguły piłuje moto 
 remont róznie zalezy co padnie. ja ci powiem ile kosztował do mojej CR 250 wiec cena do 125 chyba nieco nizsza tłok 500 zł korbowód 500 zł łozyska wału 210 zł uszczelki plus uszczelniacze 280 zł to góra silnika ona sie najczesciej sypie. skrzynia to z 600 zł minimum. sprzęgło jakies 150 zł dobre tarcze i z drugie tyle jezeli są padnięte przekładki. ja za remont góry silnik dałem 1500 zł jakies. tłok sie wymienia co mniej więcej rok czyli co sezon. zalezy ile i jak sie jeździ i jak sie dba. bo to tzreba filtr czyscic jakims specjalnym olejem go nasączac i tak dalej. podręcznikowo wymienia sie tłok co 30 motogodzin. ale raczej nie wiele osób ma licznik motogodzin 
 mozna co jakis czas do mechanika skoczyc żeby zmierzył stopien spręzania ile barów tłok wytwarza i tym mozna ocenic czy juz tłok do wymiany. ale to zalezy włąsnie od stylu jazdy, dbania o moto 
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 94 gości