Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez lavstorant » 4/2/2009, 22:08

bartexo napisał(a):Po pierwsze te susuki są tylko w 4T. Po drugie to chyba nie da sie pomylic 2T z 4T bo chyba właściciel wie co ma. A co do rejestracji 125 na 50 to nie wiem jak to zrobić ale to legalne nie jest :D Jak ci sie uda to możesz też kupić już zarejestrowany na 50cc bo czasem sie trafiają.


no rozumiem dobrze ,że napasałeś ,że te modele suzuki są tylko 4T bo znowu bym zadawał setki głupich pytań.
"paw94" da się z tego co czytałem zarejestrować nawet 1000ccm tylko gorzej jak policja Ciebie złapie na motorze którym jechałeś 150 czy 180km/h i masz zarejestrowany na 50ccm,więc wiesz prawo można złamać i jeździć na dowód jak ktoś ma ukończone 18 lat ale zawsze bd się obawiał tego ,że możesz wpaść przy kontroli;]. A mógłby ktoś mi powiedzieć jakie dokumenty są potrzebne do rejestracji bo wole wiedzieć teraz niż przy kupnie motocykla nie dostane tych kwitków;/. Aha "bartexo" hehe na ile % jesteś pewnie ,że "wejdę" na ten motor, i czy mógłbyś podać jeszcze jakieś inne modele 4T takich typowo miejskich crossów;]
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)


Postprzez davido7714 » 5/2/2009, 11:44

:shock: To się tylko tak mówi... załatwiła by Cie nie jedna z nowszych 250.. wiesz jaka to jest moc?? wystarczyła by ci nawet Suzuki RM 125 ... :) naprawdę.. tyle ze to 2T..
Dawid
davido7714
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/12/2008, 10:12
Lokalizacja: Nowe Gajęcice


Postprzez davido7714 » 5/2/2009, 11:53

panzernacker napisał(a):
tomera napisał(a):2T to jest dwusuw (silnik musi dostawać mieszankę paliwa z olejem)
4T jest czterosuw (silnik osobno dostaje paliwo osobno olej)

4T nie dostaje oleju w ogóle. Jak nie wiesz to nie pisz. Osobno olej dostaje 2T z podajnikiem.

:shock: ha ha:)) no właśnie!! jak można takie głupoty pisać?? przecież 4T ma na wale olej i to nim jest smarowany.. i ma co 4 suwy tłoka prace a 2T jest smarowany właśnie mieszanka olejowo-paliwową... i ma co 2 suwy tłoka prace... a że oddzielnie niektóre dostają olej to jest tylko teraz da wygody... są dozowniki oleju... polewa z "tomera" ha ha ja pierdziele.. po co takie głąby wchodzą na ta stronkę?? :D :D :D
Dawid
davido7714
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/12/2008, 10:12
Lokalizacja: Nowe Gajęcice

Postprzez bartexo » 5/2/2009, 15:01

Lavstorant czemu ty sie tak boisz że nie będzisz dostawał do ziemi nogami? Dużo mniejsze osoby od ciebie wsiadają na takie motory i dają rade. Ja mam 178cm i jakoś nie mam problemu dostać do ziemi z jakiegokolwiek motoru. Co do 125 w 4T to możesz jeszcze szukać np. Yamaha TTR 125, Honda KLR 125, Honda XR 125 (bardziej uliczny sprzęt). Na temat tych motorów jednak ci nic nie powiem bo nie miałem z nimi doczynienia.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez Landryss25 » 5/2/2009, 18:20

Davido7714 edytuj posty i nikogo nie obrażaj.

Lavstorant jeśli motocykl jest zarejestrowany w PL to żeby go przerejestrować trzeba mieć dowód rejestracyjny i umowę.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez lavstorant » 5/2/2009, 23:41

bartexo napisał(a):Lavstorant czemu ty sie tak boisz że nie będzisz dostawał do ziemi nogami? Dużo mniejsze osoby od ciebie wsiadają na takie motory i dają rade. Ja mam 178cm i jakoś nie mam problemu dostać do ziemi z jakiegokolwiek motoru. Co do 125 w 4T to możesz jeszcze szukać np. Yamaha TTR 125, Honda KLR 125, Honda XR 125 (bardziej uliczny sprzęt). Na temat tych motorów jednak ci nic nie powiem bo nie miałem z nimi doczynienia.



Boję się dlatego ,że jak stanę 125cm np. na światłach albo gdzie kol wiek to boję się ,że motor przewróci się na mnie o to się boję,bo jak na Ciebie przewróci się rower ważący 10kg czy mniej to się podnosisz i nic ci nie jest a jak jest dla Ciebie za duży to zniżasz siodło otb i dlatego takie głupoty wypisuje. A co myślicie o miejskich wersjach ROMETA np. Z125 czy K125 albo Z150 ale to już za duże jak dla mnie;d A co do wypowiedzi mojego poprzednika "davido7714 to powiedz mi w czym tkwi problem Twój ,że obrażasz mnie? Zrozum może Ty się uważasz za znawcę motocykli i wiesz wszystko ale zrozum,że są tez tacy ludzie "Świeżaki" którzy zdobywają wiedzę właśnie dzięki takim forum internetowym i się uczą i nie marudzą tylko grzecznie proszą o pomoc i zrozumienie jak bd pisały głupoty!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez lavstorant » 5/2/2009, 23:45

Landryss25 napisał(a):Davido7714 edytuj posty i nikogo nie obrażaj.

Lavstorant jeśli motocykl jest zarejestrowany w PL to żeby go przerejestrować trzeba mieć dowód rejestracyjny i umowę.



a okk thxx!!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez davido7714 » 5/2/2009, 23:59

bartexo napisał(a):Lavstorant czemu ty sie tak boisz że nie będzisz dostawał do ziemi nogami? Dużo mniejsze osoby od ciebie wsiadają na takie motory i dają rade. Ja mam 178cm i jakoś nie mam problemu dostać do ziemi z jakiegokolwiek motoru. Co do 125 w 4T to możesz jeszcze szukać np. Yamaha TTR 125, Honda KLR 125, Honda XR 125 (bardziej uliczny sprzęt). Na temat tych motorów jednak ci nic nie powiem bo nie miałem z nimi doczynienia.


no właśnie.. przecież w motocrossie jak byś mógł zobaczyć to nikt tam nie dostaje do ziemi... jak się umie jeździć to Ci sięganie do ziemi nie jest potrzebne.. ja też kiedyś tak mówiłem bo nie należę do najwyższych.. a teraz bym chciał coś właśnie większego bo miałbym jakieś wyzwanie...:)
Dawid
davido7714
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/12/2008, 10:12
Lokalizacja: Nowe Gajęcice

Postprzez davido7714 » 6/2/2009, 00:10

lavstorant napisał(a):
bartexo napisał(a):Lavstorant czemu ty sie tak boisz że nie będzisz dostawał do ziemi nogami? Dużo mniejsze osoby od ciebie wsiadają na takie motory i dają rade. Ja mam 178cm i jakoś nie mam problemu dostać do ziemi z jakiegokolwiek motoru. Co do 125 w 4T to możesz jeszcze szukać np. Yamaha TTR 125, Honda KLR 125, Honda XR 125 (bardziej uliczny sprzęt). Na temat tych motorów jednak ci nic nie powiem bo nie miałem z nimi doczynienia.



Boję się dlatego ,że jak stanę 125cm np. na światłach albo gdzie kol wiek to boję się ,że motor przewróci się na mnie o to się boję,bo jak na Ciebie przewróci się rower ważący 10kg czy mniej to się podnosisz i nic ci nie jest a jak jest dla Ciebie za duży to zniżasz siodło otb i dlatego takie głupoty wypisuje. A co myślicie o miejskich wersjach ROMETA np. Z125 czy K125 albo Z150 ale to już za duże jak dla mnie;d A co do wypowiedzi mojego poprzednika "davido7714 to powiedz mi w czym tkwi problem Twój ,że obrażasz mnie? Zrozum może Ty się uważasz za znawcę motocykli i wiesz wszystko ale zrozum,że są tez tacy ludzie "Świeżaki" którzy zdobywają wiedzę właśnie dzięki takim forum internetowym i się uczą i nie marudzą tylko grzecznie proszą o pomoc i zrozumienie jak bd pisały głupoty!!


ale takimi motorami nie jeździ się po mieście... jak chcesz jeździć po mieście to kup jakiegoś turystyka... enduro nawet nie nadaje się na mniasto tylko takie przechacki po ulicach... ale w większość w teren...
Dawid
davido7714
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/12/2008, 10:12
Lokalizacja: Nowe Gajęcice

Postprzez lavstorant » 6/2/2009, 00:28

davido7714 napisał(a):
lavstorant napisał(a):
bartexo napisał(a):Lavstorant czemu ty sie tak boisz że nie będzisz dostawał do ziemi nogami? Dużo mniejsze osoby od ciebie wsiadają na takie motory i dają rade. Ja mam 178cm i jakoś nie mam problemu dostać do ziemi z jakiegokolwiek motoru. Co do 125 w 4T to możesz jeszcze szukać np. Yamaha TTR 125, Honda KLR 125, Honda XR 125 (bardziej uliczny sprzęt). Na temat tych motorów jednak ci nic nie powiem bo nie miałem z nimi doczynienia.



Boję się dlatego ,że jak stanę 125cm np. na światłach albo gdzie kol wiek to boję się ,że motor przewróci się na mnie o to się boję,bo jak na Ciebie przewróci się rower ważący 10kg czy mniej to się podnosisz i nic ci nie jest a jak jest dla Ciebie za duży to zniżasz siodło otb i dlatego takie głupoty wypisuje. A co myślicie o miejskich wersjach ROMETA np. Z125 czy K125 albo Z150 ale to już za duże jak dla mnie;d A co do wypowiedzi mojego poprzednika "davido7714 to powiedz mi w czym tkwi problem Twój ,że obrażasz mnie? Zrozum może Ty się uważasz za znawcę motocykli i wiesz wszystko ale zrozum,że są tez tacy ludzie "Świeżaki" którzy zdobywają wiedzę właśnie dzięki takim forum internetowym i się uczą i nie marudzą tylko grzecznie proszą o pomoc i zrozumienie jak bd pisały głupoty!!


ale takimi motorami nie jeździ się po mieście... jak chcesz jeździć po mieście to kup jakiegoś turystyka... enduro nawet nie nadaje się na mniasto tylko takie przechacki po ulicach... ale w większość w teren...





Piszesz,że ENDURO nie nadają się w jazdę po mieście,ja powiem tak: każdy motor jest dobry na miasto ale nie każdy w teren. Jak dla mnie enduro to bd najwłaściwszy wybór odnośnie jazdy po mieście i po za nim. To mówisz,że wzrost nie robi w kupowaniu motoru hmm mocne słowa,ale jak tak mówisz to musi być prawda,mówiąc szczerze trochę mnie podbudowałeś bo jak ogl motory na aukcjach i są podane wymiary to zawsze patrze na jak najmniejsza wysokość ,że by był dla mnie idealny ale jak mówisz,że lepiej kupić trochę większy to teraz już nie bd miał problemu modele mi podaliście ale nie wszystkie znalazłem na aukcjach ale to nie ważne, ważne jest to ,że mi pomogliście. Thxx!!;]
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez bartexo » 6/2/2009, 13:05

Naprawde uwierz mi że motory enduro 125 w 4T są sporo niższe od full crossów. Jeśli tak jak mówiłeś masz 175cm wzrostu to moge ci przysiąc że jak kupisz np takie Suzuki DR 125 to bez problemu dostaniesz do ziemi nogami :D Weź też pod uwage to, że jak siądziesz na motor to sporo sie on obniży i bez problemu dostaniesz do ziemi nawet całymi stopami. Uwierz mi na serio.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez bartexo » 6/2/2009, 13:12

A co do tych rometów co je wymieniłeś. Omijaj to szerokim łukiem. To jest takie chińskie gówno że nawet sobie nie wyobrażasz. Lepiej kup markowy motor który ma 10 lat i on ci pojeździ jeszcze drugie tyle. To chińskie badziewie jak ci 2 lata pojeździ to będzie dobrze. Na serio nie kupuj tego :D
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez davido7714 » 6/2/2009, 19:00

bartexo napisał(a):A co do tych rometów co je wymieniłeś. Omijaj to szerokim łukiem. To jest takie chińskie g.... że nawet sobie nie wyobrażasz. Lepiej kup markowy motor który ma 10 lat i on ci pojeździ jeszcze drugie tyle. To chińskie badziewie jak ci 2 lata pojeździ to będzie dobrze. Na serio nie kupuj tego :D

PodpisujÄ™ siÄ™ pod tym:)) bo to szczera prawda...:))
Dawid
davido7714
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 13/12/2008, 10:12
Lokalizacja: Nowe Gajęcice

Postprzez Landryss25 » 6/2/2009, 19:58

Ludzie edytujcie posty. I nie piszcie takich ,,popieram" albo ,,podpisujÄ™ siÄ™ pod tym" bo to bez sensu.

Jeśli nie wiesz czy dostaniesz nogami do ziemi to jedź gdzieś obejrzeć i się przymierzyć a jak Ci się spodoba to kup. Moim zdaniem Twój wzrost jest wystarczający i na fulla.
Davido, sięganie nogami jest potrzebne przy normalnej jeździe. A co do tego że enduro się do miasta nie nadaje to jest kompletna bzdura. Enduro to najlepsze sprzęty do miejskiej dżungli (nie licząc skuterów) i takie sprzęty jak DR 125 lepiej spiszą się w mieście niż w terenie.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez lavstorant » 6/2/2009, 23:39

Landryss25 napisał(a):Ludzie edytujcie posty. I nie piszcie takich ,,popieram" albo ,,podpisuję się pod tym" bo to bez sensu.

Jeśli nie wiesz czy dostaniesz nogami do ziemi to jedź gdzieś obejrzeć i się przymierzyć a jak Ci się spodoba to kup. Moim zdaniem Twój wzrost jest wystarczający i na fulla.
Davido, sięganie nogami jest potrzebne przy normalnej jeździe. A co do tego że enduro się do miasta nie nadaje to jest kompletna bzdura. Enduro to najlepsze sprzęty do miejskiej dżungli (nie licząc skuterów) i takie sprzęty jak DR 125 lepiej spiszą się w mieście niż w terenie.


thxx za tą odpowiedź, a wracając do Rometów to spodziewałem się,że bd pisali same pozytywne komentarze bo niby tak są chwalone przez właściciela i nowe są to myślałem,że to dobry sprzęcik a jednak nie
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez lavstorant » 6/2/2009, 23:40

bartexo napisał(a):Naprawde uwierz mi że motory enduro 125 w 4T są sporo niższe od full crossów. Jeśli tak jak mówiłeś masz 175cm wzrostu to moge ci przysiąc że jak kupisz np takie Suzuki DR 125 to bez problemu dostaniesz do ziemi nogami :D Weź też pod uwage to, że jak siądziesz na motor to sporo sie on obniży i bez problemu dostaniesz do ziemi nawet całymi stopami. Uwierz mi na serio.




jeśli tak mówisz to musi być prawda! Dobrze pamiętam,że polecałeś mi od rocznika 97? A duże znaczenie ma przebieg w tym suzuki? Do jakiego max przebiegu szukać? A jeszcze jedno głupie pytanie: czy w crossach,enduro,harleyach itd nie licząc skuterów są tzw. schowki pod siedzeniem,? Bo kumpel twierdzi,że tak a mi się coś wierzyć nie chce!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez bartexo » 7/2/2009, 08:44

Jeśli zdecydujesz się na Suzuki DR 125 to raczej nie starsze niż 96-97r. bo w tych latach wyszły ulepszone wersje SE które mają rozrusznik i czujnik położenia przepustnicy w gaźniku. Problem z tymi motorami jest taki że są blokowane elektronicznie ale zdjęcie tej blokady jest łatwe i można to spokojnie zrobić samemu. Co do przebiegu to te silniki są bardzo wytrzymałe i możesz spokojnie kupić motor który ma ponad 30tys. A co do tych schowków to w crossach i enduro jedyny schowek jaki znajdziesz to zbiornik paliwa :D Jeśli mają schowki to tylko jakieś ciężkie turystyczne enduro.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez lavstorant » 8/2/2009, 01:16

bartexo napisał(a):Jeśli zdecydujesz się na Suzuki DR 125 to raczej nie starsze niż 96-97r. bo w tych latach wyszły ulepszone wersje SE które mają rozrusznik i czujnik położenia przepustnicy w gaźniku. Problem z tymi motorami jest taki że są blokowane elektronicznie ale zdjęcie tej blokady jest łatwe i można to spokojnie zrobić samemu. Co do przebiegu to te silniki są bardzo wytrzymałe i możesz spokojnie kupić motor który ma ponad 30tys. A co do tych schowków to w crossach i enduro jedyny schowek jaki znajdziesz to zbiornik paliwa :D Jeśli mają schowki to tylko jakieś ciężkie turystyczne enduro.


ha i wygrałem dychę;d aha to dużo wyjaśnia odnośnie tych schowków i dobrze ,że napisałeś dokładnie o tym przebiegu to mi sporo ułatwia. A jeszcze jedno pytanie,co sądzicie o Suzuki VAN VAN 125 lub Yamaha TW 125 z tego co zauważyłem to yamaha jest tańsza. Według mnie one wygl bardzo podobnie ale różnica cenowa w jednym z warszawskich komisów jest ponad tysiąc złotych. Myślicie ,że te cuda są lepsze od suzuki dr 125?
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Postprzez bartexo » 8/2/2009, 09:34

To wszystko zależy od tego jak chcesz ten motor używać. Nic ci nie moge o tych moto powiedzieć bo nie miałem doczynienia ani z tym Suzuki Van Van ani z Yamachą TW ale wiem jedno że DR-ka dobrze poradzi sobie również w terenie a tamte dwa to raczej tylko na ulice. Te motory z tego co widze są też chyba cięższe i masywniejsze od DR-ki a w połączeniu z małym 4Taktem nie wróży to dobrych osiągów. Ja bym brał DR-kę bo świetnie poradzi sobie i na ulicy i w terenie i jest też lżejsza.
bartexo
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26

Postprzez lavstorant » 8/2/2009, 21:46

bartexo napisał(a):To wszystko zależy od tego jak chcesz ten motor używać. Nic ci nie moge o tych moto powiedzieć bo nie miałem doczynienia ani z tym Suzuki Van Van ani z Yamachą TW ale wiem jedno że DR-ka dobrze poradzi sobie również w terenie a tamte dwa to raczej tylko na ulice. Te motory z tego co widze są też chyba cięższe i masywniejsze od DR-ki a w połączeniu z małym 4Taktem nie wróży to dobrych osiągów. Ja bym brał DR-kę bo świetnie poradzi sobie i na ulicy i w terenie i jest też lżejsza.



nom czytałem na innym forum o nich i wypowiadali się właściciele i narzekali na brak mocy i duża masę oraz częste problemy z tymi motocyklami.Dobra narazie kończę tutaj pobyt dzięki wam za wszystko i za wyrozumiałość!!! Pozdro!!
lavstorant
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 28/1/2009, 00:52
Lokalizacja: BDG(Bydgoszcz)

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê